RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  HR-менеджер, отдел кадров

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

HR Менеджер (12 000 MDL)


SBC-HR

HR Менеджер (1000 MDL)

Наш клиент - компания - импортер комплексных систем безопасности

Наши предложения:

- Трудоустройство согласно ТК РМ

- График работы: ПнПт, с 09:00 до 18:00

- Профессиональное обучение

- Офис в центре города

- Возможность внедрения HR  технологий

 

Ваши задачи:

- Подбор персонала на позиции всех уровней

- Проведение собеседований и оценка компетенций соискателей

- Организация обучения и курсов повышения квалификации персонала

- Внедрение и управление всеми HR процессами

- Внедрение программ стимулирования и мотивации персонала

- Разработка методологии систем оценки персонала

- Организация корпоративных мероприятий

- Мероприятия по адаптации новых сотрудников, ввод в должность

- Ведение кадрового документооборота

 

Мы ждем от вас:

- Высшее образование

- Опыт работы на данной позиции не менее 3-х лет

- Знание и практический опыт применения румынского и русского языков

Send us your CV to: office@sbc-hr.md
Call us: 
+373 68695904

Регион: Кишинёв

22-06-2018
Specialist Resurse Umane ( din 7 000 MDL)


SBC-HR

Specialist Resurse Umane ( din 7 000 MDL)


Noi oferim:

- Angajare oficială;

- Posibilitate de creștere profesională

- Dezvoltare profesională (traininguri, mentoring, couching)

- Oficiu amplasat în sectorul centru


Responsabilități:

- Activități de administrare a oficiului

- Creează un mediu de lucru sigur și confortabil

- Asigură întocmirea și menținerea în ordine a documentelor, scrisorilor , instrucțiunilor

- Întocmirea proceselor verbale ale ședințelor

- Organizarea și planificarea procesului de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante

- Elaborarea actelor normative interne pe domeniul resurselor umane (fișe de post, regulamente)


Cerințe:

- Studii superioare

- Experiență de muncă nu mai puțin de un 1an

- Cunoștințe bune de operare PC MS Office

- Cunoașterea excelentă ale limbilor română și rusă


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: office@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Регион: Кишинёв

22-06-2018
HR Manager


Dyninno

HR Manager

BEING YOU IS WHAT WE WANT
Send your CV to careers.md@dyninno.md@dyninno.md
Facebook.com/DyninnoMoldova/
Регион: Кишинёв
careers.md@dyninno.md@dyninno.md
22-06-2018
HR & Project Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

HR & Project Assistant

Responsabilități:

● realizarea activităților de administrare a oficiului;
● asigurarea unui mediu de lucru sigur și confortabil;
● întocmirea și menținerea în ordine a documentelor, scrisorilor, instrucțiunilor;
● întocmirea proceselor verbale ale ședințelor;
● organizarea procesului de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante,
● elaborarea actelor normative interne pe domeniul resurselor umane (fișe de post, regulamente, etc.)
● planificarea și organizarea procesului de recrutare a personalului;
● acordarea suportului colegilor în îndeplinirea sarcinilor în proiectele desfășurate.

Cerințe:
● experiența de lucru în departamentul resurse umane minim 1 an;
● cunoștințe privind legislația Republicii Moldova în domeniul de activitate;
● persoana echilibrată, motivată, disciplinată, cu bun simt, conștiincioasă și amabilă;
● cunostinte bune de operare PC MS Office – Word, Excel, etc;
● cunoașterea limbilor română și rusă, scris și vorbit la nivel fluent;

Beneficii:
● angajare oficială;
● perspective de creștere profesională;
● dezvoltare, traininguri, mentoring, coaching;
● salariu stabil și în timp;
● oficiu comod, in sectorul centru al Chișinăului;
● colectiv prietenos.

Dacă ești interesat/-ă, expediază CV-ul la adresa companiei HR-Consulting: ba70@search4staff.com, indicând codul poziției OHR în titlul mesajului.

Tel. de contact: +373 62101257, +373 22 876556
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com, indicând codul poziției OHR în titlul mesajului.

Tel. de contact: +373 62101257, +373 22 876556
20-06-2018
Junior Recruiter


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Junior Recruiter

HR Consulting este prima companie de recrutare din Republica Moldova, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul Resurselor Umane.

În momentul de față suntem în căutarea unui nou coleg care ar vrea să fie implicat în toate procesele de recrutare:
• elaborarea anunțurilor de angajare
• plasarea materialelor informative pe diverse platforme online
• căutarea, intervievarea și selectarea candidaților
• elaborarea caracteristicilor profesionale ale candidaților promovați spre a II-a etapă de selecție
• comunicarea cu clienții

Dacă ești o persoană:
• energică
• comunicativă, ce vorbește fluent limba română, rusă și engleză (+ altele)
• mereu deschis pentru noi provocări și
• orientată spre rezultate

Te așteptăm în echipa noastră!

Aplică acum la fm10@search4staff.com, indicând în CV sau titlul mesajului poziția pentru care aplici - Junior Recruiter.



Регион: Кишинёв
e-mail: fm10@search4staff.com, indicând în CV sau titlul mesajului poziția pentru care aplici - Junior Recruiter.


20-06-2018
Elaborarea și traducerea fișelor de post rusa-română;


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Specialist în elaborarea fișelor de post

Responsabilităţi:
Elaborarea și traducerea fișelor de post rusa-română;

Cerinţe către canditat:
Studii superioare în domeniu filologiei;
Cunoștințe tehnice ale PC;
Capacități de comunicare și analiză;
Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
Pachet social;
Salariu motivant;
Echipă dinamică;
Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
20-06-2018
Specialist în elaborarea fișelor de post


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Specialist în elaborarea fișelor de post

Responsabilităţi:

Elaborarea și traducerea fișelor de post rusa-română;

Cerinţe către canditat:
Studii superioare în domeniu filologiei;
Cunoștințe tehnice ale PC;
Capacități de comunicare și analiză;
Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
Pachet social;
Salariu motivant;
Echipă dinamică;
Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-06-2018
Specialist Resurse Umane


HR Portal

Compania de training și consultanță HR Portal, pentru una dintre direcțiile sale de activitate anunță concurs de angajare pentru funcția de:
Specialist Resurse Umane
HR Portal - companie lider în domeniul serviciilor de instruire și consultanță în domeniul resurselor umane.

Descrierea generală a funcției: specialistul resurse umane, asigură toate activitațile legate de întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului din cadrul companiilor-clienți, în conformitate cu politicile acestora și cu legislația în vigoare.

Responsabilităţi de bază:
· Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
· Asigurarea evidenţei curente în registrele privind personalul.
· Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
· Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
· Întocmirea tabelelor de pontaj.
· Prezentarea rapoartelor solicitate.
· Deplasarea periodică la companiile clienţi pentru monitorizarea corectitudinii administrării actelor personalului.
· Participarea la elaborarea procedurilor și regulamentelor de motivare, ordine interna, de trecere a perioadei de proba, etc.
Cerințe de bază:
· Studii superioare, în domeniul jurisprudenței – va constitui avantaj;
· Experienţă la un post similar min. 2 ani;
· Cunoştinţe temeinice ale legislaţiei muncii;
· Competente de aplicare a legislaţiei muncii şi de găsire a soluţiilor la situaţii complexe;
· Abilități foarte bune de operare în programul Excel;
· Cunoaşterea limbilor româna şi rusa (atît scris cît şi vorbit);
· Responsabilitate, capacitate de concentrare şi atenţie distributivă bine dezvoltate;
· Rezistenţă la stres.

Oferta companiei:
• Salariu fix + bonus de performanță;
• Instruire și traininguri în domeniu (participare gratuită la trainingurile companiei HR PORTAL);
• Oficiu în centrul orasului.
• Echipa de profesioniști în domeniul HR.
Compania oferă instruire pentru asigurarea unei bune integrări pe post. Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: recruiting@hrportal.md
Detalii despre salarizare, alte condiții specifice vor fi oferite în cadrul interviului de selecție.
Регион: Кишинёв
e-mail: recruiting@hrportal.md
18-06-2018
HR Responsible (International production)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

HR Responsible (International production)

Part of the job description:
- Is coordinating the HR processes: training, personnel administration, recruiting & hiring;
- Offers correct and updated information based on relevant subjects for production growth estimation, personnel replacement, personnel submission and personnel transition;
- Estimates the absenteeism and controls its evolution;
- Estimates and controls the turnover and creates specific reports for management;
- Estimates, controls and arguments the overtime, creating specific reports;
- Is creating together with Administrative Director and is implementing the HR master plan for one working year, involving the big picture for recruitment: best selection methods, departments headcount, production headcount, methods and procedures, hiring processes, training, evaluation and retention;
- Develops and implements retention strategies, according to the company’s vision, mission and core values;
- Is implementing the communication strategy between HR and production
- Is developing and implementing the strategy, politics and procedures of HR, according to the company politics;

Candidate's profile:
- Essential - Written and verbal communications skills
- Essential - Degree in a relevant field – Human Resources, Sociology, Economics
- Essential - Minimum experience of 3 years in Human Resources coordination and administration, in an automotive company
- Essential - English and Romanian Advanced;
- Essential - Legal knowledge
- Wire harnesses production would be an advantage

Benefits:
- Complete social package from the first day of employment
- Work Program: Monday to Friday from 8:30 to 17:30
- Free transport

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code HRPR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code HRPR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-06-2018
HR Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

HR Manager

Compania: companie financiară internaționala din domeniul non-bancar.

Responsabilități:
- Asigurarea activității operaționale a secțiunii Resurse Umane, ce implica planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
- Asigurarea și coordonarea aplicării prevederile legale în domeniul relațiilor de muncă;
- Participarea activa în implementarea unui soft nou IT, ce tine de administrarea resurselor umane;
- Responsabilități legate de recrutare, integrare, instruire, dezvoltare și motivare a personalului;
- Alte atribuții în vederea imunitarii proceselor ce tine de resurse umane

Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiența preferabil de la 2 ani la un post similar;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN sau DE - conversațional (preferabil)
- Cunoașterea calculatorului (MS - Word, Excel, Outlook, Power Point; 1C Resurse Umane)
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Mediu de lucru atractiv, ce permite dezvoltarea profesională;
- Comunicarea deschisa cu managementul superior;
- Posibilitatea de a lua decizii.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “GMR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “GMR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018
Specialist în elaborarea fișelor de post


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Specialist în elaborarea fișelor de post

Responsabilităţi:

Elaborarea și traducerea fișelor de post rusa-română;

Cerinţe către canditat:
Studii superioare în domeniu filologiei;
Cunoștințe tehnice ale PC;
Capacități de comunicare și analiză;
Responsabilitate, punctualitate.

Oferim:
Pachet social;
Salariu motivant;
Echipă dinamică;
Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
Grafic de muncă full time.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
15-06-2018
HR Responsible (International production)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

HR Responsible (International production)

Part of the job description:
- Is coordinating the HR processes: training, personnel administration, recruiting & hiring;
- Offers correct and updated information based on relevant subjects for production growth estimation, personnel replacement, personnel submission and personnel transition;
- Estimates the absenteeism and controls its evolution;
- Estimates and controls the turnover and creates specific reports for management;
- Estimates, controls and arguments the overtime, creating specific reports;
- Is creating together with Administrative Director and is implementing the HR master plan for one working year, involving the big picture for recruitment: best selection methods, departments headcount, production headcount, methods and procedures, hiring processes, training, evaluation and retention;
- Develops and implements retention strategies, according to the company’s vision, mission and core values;
- Is implementing the communication strategy between HR and production
- Is developing and implementing the strategy, politics and procedures of HR, according to the company politics;

Candidate's profile:
- Essential - Written and verbal communications skills
- Essential - Degree in a relevant field – Human Resources, Sociology, Economics
- Essential - Minimum experience of 3 years in Human Resources coordination and administration, in an automotive company
- Essential - English and Romanian Advanced;
- Essential - Legal knowledge
- Wire harnesses production would be an advantage

Benefits:
- Complete social package from the first day of employment
- Work Program: Monday to Friday from 8:30 to 17:30
- Free transport

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code HRPR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code HRPR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
14-06-2018
Specialist în elaborarea fișelor de postr de post


Customagic

Holdingul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs pentru suplinirea postului de:

Specialist în elaborarea fișelor de post

Responsabilităţi:

Elaborarea și traducerea fișelor de post rusa-română;

Cerinţe către canditat:
Studii superioare în domeniu filologiei;
Cunoștințe tehnice ale PC;
Capacități de comunicare și analiză;
Responsabilitate, punctualitate.
Oferim:
Pachet social;
Salariu motivant;
Echipă dinamică;
Posibilitatea de creştere şi dezvoltare.
Grafic de muncă full time.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru cu indicarea postului solicitat.
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
14-06-2018
Specialist Resurse Umane


HR Portal

Compania de training și consultanță HR Portal, pentru una dintre direcțiile sale de activitate anunță concurs de angajare pentru funcția de:
Specialist Resurse Umane
HR Portal - companie lider în domeniul serviciilor de instruire și consultanță în domeniul resurselor umane.

Descrierea generală a funcției: specialistul resurse umane, asigură toate activitațile legate de întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului din cadrul companiilor-clienți, în conformitate cu politicile acestora și cu legislația în vigoare.

Responsabilităţi de bază:
· Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
· Asigurarea evidenţei curente în registrele privind personalul.
· Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
· Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
· Întocmirea tabelelor de pontaj.
· Prezentarea rapoartelor solicitate.
· Deplasarea periodică la companiile clienţi pentru monitorizarea corectitudinii administrării actelor personalului.
· Participarea la elaborarea procedurilor și regulamentelor de motivare, ordine interna, de trecere a perioadei de proba, etc.

Cerințe de bază:
· Studii superioare, în domeniul jurisprudenței – va constitui avantaj;
· Experienţă la un post similar min. 2 ani;
· Cunoştinţe temeinice ale legislaţiei muncii;
· Competente de aplicare a legislaţiei muncii şi de găsire a soluţiilor la situaţii complexe;
· Abilități foarte bune de operare în programul Excel;
· Cunoaşterea limbilor româna şi rusa (atît scris cît şi vorbit);
· Responsabilitate, capacitate de concentrare şi atenţie distributivă bine dezvoltate;
· Rezistenţă la stres.

Oferta companiei:
• Salariu fix + bonus de performanță;
• Instruire și traininguri în domeniu (participare gratuită la trainingurile companiei HR PORTAL);
• Oficiu în centrul orasului.
• Echipa de profesioniști în domeniul HR.

Compania oferă instruire pentru asigurarea unei bune integrări pe post. Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: recruiting@hrportal.md
Detalii despre salarizare, alte condiții specifice vor fi oferite în cadrul interviului de selecție.

Регион: Кишинёв
e-mail: recruiting@hrportal.md
13-06-2018
Specialist Resurse Umane


HR Portal

Compania de training și consultanță HR Portal, pentru una dintre direcțiile sale de activitate anunță concurs de angajare pentru funcția de:
Specialist Resurse Umane
HR Portal - companie lider în domeniul serviciilor de instruire și consultanță în domeniul resurselor umane.

Descrierea generală a funcției: specialistul resurse umane, asigură toate activitațile legate de întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului din cadrul companiilor-clienți, în conformitate cu politicile acestora și cu legislația în vigoare.

Responsabilităţi de bază:
· Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu solicitările parvenite la zi.
· Asigurarea evidenţei curente în registrele privind personalul.
· Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
· Asigurarea unei bune evidențe a carnetelor de muncă.
· Întocmirea tabelelor de pontaj.
· Prezentarea rapoartelor solicitate.
· Deplasarea periodică la companiile clienţi pentru monitorizarea corectitudinii administrării actelor personalului.
· Participarea la elaborarea procedurilor și regulamentelor de motivare, ordine interna, de trecere a perioadei de proba, etc.
Cerințe de bază:
· Studii superioare, în domeniul jurisprudenței – va constitui avantaj;
· Experienţă la un post similar min. 2 ani;
· Cunoştinţe temeinice ale legislaţiei muncii;
· Competente de aplicare a legislaţiei muncii şi de găsire a soluţiilor la situaţii complexe;
· Abilități foarte bune de operare în programul Excel;
· Cunoaşterea limbilor româna şi rusa (atît scris cît şi vorbit);
· Responsabilitate, capacitate de concentrare şi atenţie distributivă bine dezvoltate;
· Rezistenţă la stres.

Oferta companiei:
• Salariu fix + bonus de performanță;
• Instruire și traininguri în domeniu (participare gratuită la trainingurile companiei HR PORTAL);
• Oficiu în centrul orasului.
• Echipa de profesioniști în domeniul HR.
Compania oferă instruire pentru asigurarea unei bune integrări pe post. Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: recruiting@hrportal.md
Detalii despre salarizare, alte condiții specifice vor fi oferite în cadrul interviului de selecție.
Регион: Кишинёв
e-mail: recruiting@hrportal.md
11-06-2018
Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)

Profilul candidatului:

Misiune:
● Sustine angajamentul companiei de a crea un mediu sanatos si sigur pentru angajați si parteneri. Promoveaza si implementeaza standardele companiei privind sanatatea si securitatea in munca si securitate anti-incendiara. Asigura respectarea cerintelor legale si la nivel de grup, in toate activitatile desfasurate in locatiile proprii: Uzina, Centrul de Inovatii din Chisinau, Terminalul din Comrat.

Educatie si experienta:
● Studii tehnice superioare. Cursuri de formare si atestare in domeniul SSM., autorizatii pentru macarale, turle, gaz, ascensoare, vase sub presiune; electrosecuritate - ar constitui un avantaj;
● Prezenta instruirilor, atestarilor si certificarilor in domeniul SAI (pompier-salvator, RSAI).

Responsabilitati:
● Asigurarea atingerii obiectivului ZERO accidente, prin identificarea riscurilor, stabilirea celor mai eficiente masuri de securitate si sanatate in munca si securitate anti-incendiara.
● Instruirea angajatilor, contractorilor si a vizitatorilor in domeniul sanatatii si securitatii muncii si protectiei anti-incendiare (plan de instruire, materiale de instruire periodica, instruiri la angajare).
● Coordoneaza campaniile de comunicare privind securitatea si sanatatea in munca si securitatea anti-incendiara.
● Organizeaza activitatile de prevenire a incendiilor si actiunile in situatiile exceptionale;
● Realizeaza rapoarte specifice conform cerintelor legale si interne. Coordoneaza investigarea accidentelor, implementeaza masuri de eliminare a comportamentelor periculoase.
● Participa/acorda suport conducatorilor locurilor de munca din unitate la identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare post/profesie/proces de munca, evaluarea riscurilor de izbucnire a incendiilor pentru fiecare echipament/loc de munca.
● Stimularea schimbarii si inovatiei in aria sa de responsabilitate.

Cerinte:
● Cunoasterea legislatiei de Sanatate si Securitate a Muncii, Protectiei Mediului, Legea privind securitatea industriala a obiectelor industrial periculoase;
● Cunoastere fluentă a limbilor romana si rusa, limba engleza - nivel mediu;
● Utilizator confident pachet MS Office;
● Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile organizatiei;
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program (cu respectarea legislatiei muncii) in cazuri de incidente/accidente si alte situatii exceptionale;
● Disponibilitate de a locui in or. Rezina;
● Permis de conducere Categoria B si C; disponibilitate pentru deplasari nationale si internationale.

Oferim:
• Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai.
• Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
• Pachet social si salarial atractiv.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “SSM1R”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SSM1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
11-06-2018
HR Responsible (International production)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

HR Responsible (International production)

Part of the job description:
- Is coordinating the HR processes: training, personnel administration, recruiting & hiring;
- Offers correct and updated information based on relevant subjects for production growth estimation, personnel replacement, personnel submission and personnel transition;
- Estimates the absenteeism and controls its evolution;
- Estimates and controls the turnover and creates specific reports for management;
- Estimates, controls and arguments the overtime, creating specific reports;
- Is creating together with Administrative Director and is implementing the HR master plan for one working year, involving the big picture for recruitment: best selection methods, departments headcount, production headcount, methods and procedures, hiring processes, training, evaluation and retention;
- Develops and implements retention strategies, according to the company’s vision, mission and core values;
- Is implementing the communication strategy between HR and production
- Is developing and implementing the strategy, politics and procedures of HR, according to the company politics;

Candidate's profile:
- Essential - Written and verbal communications skills
- Essential - Degree in a relevant field – Human Resources, Sociology, Economics
- Essential - Minimum experience of 3 years in Human Resources coordination and administration, in an automotive company
- Essential - English and Romanian Advanced;
- Essential - Legal knowledge
- Wire harnesses production would be an advantage

Benefits:
- Complete social package from the first day of employment
- Work Program: Monday to Friday from 8:30 to 17:30
- Free transport

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code HRPR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code HRPR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
11-06-2018
HR Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

HR Manager

Compania: companie financiară internaționala din domeniul non-bancar.

Responsabilități:
- Asigurarea activității operaționale a secțiunii Resurse Umane, ce implica planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
- Asigurarea și coordonarea aplicării prevederile legale în domeniul relațiilor de muncă;
- Participarea activa în implementarea unui soft nou IT, ce tine de administrarea resurselor umane;
- Responsabilități legate de recrutare, integrare, instruire, dezvoltare și motivare a personalului;
- Alte atribuții în vederea imunitarii proceselor ce tine de resurse umane

Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiența preferabil de la 2 ani la un post similar;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN sau DE - conversațional (preferabil)
- Cunoașterea calculatorului (MS - Word, Excel, Outlook, Power Point; 1C Resurse Umane)
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Mediu de lucru atractiv, ce permite dezvoltarea profesională;
- Comunicarea deschisa cu managementul superior;
- Posibilitatea de a lua decizii.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “GMR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “GMR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
11-06-2018
Operations manager (international transport company)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Operations manager (international transport company)

The company:
A transport company of international standing in Europe and beyond. The company has representative offices in Moldova and some other countries in Europe.

Responsibilities:
● MAIN GOAL: Selection, recruitment of well skilled drivers with good, communicative (!) language skills (German, English)
● Responsible for preparation all required documents, which are necessary to drive in EU (driving license, medical documents, code 95 etc.)
● Organization of the transport of drivers (MD - PL)
● Responsible for replacements of the drivers in case of someone is ill, on holiday etc.
● Contact with accountants, lawyers, banks, government offices
● Being available for drivers(especially when drivers call, other problems), good communication
● Organization, Managing, responsibility for the company in all required aspects. We need to be sure, that everything in MD is running 100% properly, legally, on time
● Automation of the processes
● Up to date knowledge about MD law, changes,
● Monthly, reliable reports with explanations, analysis
● Other administrational work
● Visits in Poland/Holland, when necessary - couple of times a year

Requirements:
● University degree
● Experience in HR
● Background in building up or developing companies,
● Fluency spoken and written English or German
● MS Office (MS Excel)
● Highly self-motivated and able to operate autonomously
● Be positively, helpful and open to the team
● Very good communications skills

We offer:
● Good salary level
● Good working conditions in the comfortable office
● Official employment and full social package
● Business trips abroad

Contacts:
Ion BOTA
Email: rr70@search4staff.com ; Please indicate the vacancy code in the subject line: OMDR

Tel: +373 68503560

Регион: Кишинёв
Ion BOTA
Email: rr70@search4staff.com ; Please indicate the vacancy code in the subject line: OMDR

Tel: +373 68503560
11-06-2018
Junior Recruiter


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Junior Recruiter

HR Consulting este prima companie de recrutare din Republica Moldova, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul Resurselor Umane.

În momentul de față suntem în căutarea unui nou coleg care ar vrea să fie implicat în toate procesele de recrutare:
• elaborarea anunțurilor de angajare
• plasarea materialelor informative pe diverse platforme online
• căutarea, intervievarea și selectarea candidaților
• elaborarea caracteristicilor profesionale ale candidaților promovați spre a II-a etapă de selecție
• comunicarea cu clienții

Dacă ești o persoană:
• energică
• comunicativă, ce vorbește fluent limba română, rusă și engleză (+ altele)
• mereu deschis pentru noi provocări și
• orientată spre rezultate

Te așteptăm în echipa noastră!

Aplică acum la fm10@search4staff.com, indicând în CV sau titlul mesajului poziția pentru care aplici - Junior Recruiter.

Регион: Кишинёв
e-maiil: fm10@search4staff.com, indicând în CV sau titlul mesajului poziția pentru care aplici - Junior Recruiter.
07-06-2018

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)