RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




гуцан евгений (34)


Дроздова Олеся Георгиевна (32)


Залевский Анатолий Викторович 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  HR-менеджер, отдел кадров

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Secretara

з/п 3000
Trafic-Bujor

Secretara. Sectorul Riscanovca. Grafic de munca de luni-vineri de la 09:00 pina la 18:00 . Salariul 3000 lei
Регион: Кишинёв
trafic-bujor@maii.ru
12-12-2018
HR Manager


Dyninno

HR Manager

BEING YOU IS WHAT WE WANT
Send your CV to careers.md@dyninno.md@dyninno.md
Facebook.com/DyninnoMoldova/
Регион: Кишинёв
careers.md@dyninno.md@dyninno.md
12-12-2018
Recruiter


Customagic

Holdingul ,,Customagic” specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piața Republicii Moldova, angajează în bază de concurs persoane active, sîrguincioase pentru postul de:

Recruiter
Pentru noi contează nu doar experiența dar şi dorinţa de a munci, responsabilitatea şi devotamentul pentru companie, întrucît Dumneavoastra veţi selecta noii membri ai echipei!

Cerinte fata de candidat:
• Studii superioare în psihologie;
• Gîndire analitică;
• Responsabilitate, atenţie, devotament;

Responsabilitati:
• Plasarea anunţurilor;
• Analiza CV-urilor;
• Selectarea candidaţilor pentru posturile vacante;
• Desfăşurarea interviurilor;

Noi va oferim:
• Instruire;
• Pachet social deplin;
• Salariu motivant;

Doritorii de a face parte din echipa noastra sunt rugaţi sa expedieze CV-ul complet la adresa electronică.

E-mail:
customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
10-12-2018
Manager HR


Customagic

Compania de producere si comert “Customagic”, anunta concurs pentru postul de:

Manager HR
Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare ;
- Responsabilitate, axare spre rezultat;
- Abilitati de operare in Word, Exel;

- Cunosterea legislatiei muncii;
- Cunoasterea limbilor rusa si romana;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala;
- Salariu motivant;
- Numar de tel. Corporativ;

Vreti sa faceti parte din echipa noastra, trimite-ti CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru

Selectarea candidatilor se petrece in 2 etape:
1. Examinarea CV-urilor;
2. Interviu cu candidatii care au trecut prima etapa;
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
10-12-2018
Recruiter


Customagic

Holdingul ,,Customagic” specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piața Republicii Moldova, angajează în bază de concurs persoane active, sîrguincioase pentru postul de:

Recruiter
Pentru noi contează nu doar experiența dar şi dorinţa de a munci, responsabilitatea şi devotamentul pentru companie, întrucît Dumneavoastra veţi selecta noii membri ai echipei!

Cerinte fata de candidat:
• Studii superioare în psihologie;
• Gîndire analitică;
• Responsabilitate, atenţie, devotament;

Responsabilitati:
• Plasarea anunţurilor;
• Analiza CV-urilor;
• Selectarea candidaţilor pentru posturile vacante;
• Desfăşurarea interviurilor;

Noi va oferim:
• Instruire;
• Pachet social deplin;
• Salariu motivant;

Doritorii de a face parte din echipa noastra sunt rugaţi sa expedieze CV-ul complet la adresa electronică.

E-mail:
customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
07-12-2018
Manager HR


Customagic

Compania de producere si comert “Customagic”, anunta concurs pentru postul de:

Manager HR
Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare ;
- Responsabilitate, axare spre rezultat;
- Abilitati de operare in Word, Exel;

- Cunosterea legislatiei muncii;
- Cunoasterea limbilor rusa si romana;

Oferim:
- Pachet social deplin;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala;
- Salariu motivant;
- Numar de tel. Corporativ;

Vreti sa faceti parte din echipa noastra, trimite-ti CV-ul la adresa customagic-hr@mail.ru

Selectarea candidatilor se petrece in 2 etape:
1. Examinarea CV-urilor;
2. Interviu cu candidatii care au trecut prima etapa;
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
07-12-2018
Recruiter


Customagic

Concernul “Customagic” importator, producător şi distribuitor de produse alimentare, este unicul din Moldova care ocupă o arie atît de vastă. Din motiv că ne dezvoltăm invităm în echipa noastră o persoană pentru funcţia de:

Recruiter
Pentru noi nu conteaza experienta ci dorinta de a munci, responsabilitatea si devotamentul pentru companie, deoarece Dumneavoastra veti selecta noii angajati ai companiei!

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare in psihologie;
- Gindire analitica;
- Responsabilitate , atentie, devotament;

Responsabilitati:
- Plasarea anunturilor;
- Analiza CV-urilor;
- Selectarea candidatilor pentru posturile vacante;
- Desfasurarea interviurilor;

Noi va oferim:
- Instruire;
- Pachet social deplin;
- Salariu motivant+ bonusuri;

Doritorii de a face parte din echipa noastra sunt rugati sa expedieze CV-ul complet la adresa electronica angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
06-12-2018
Project Manager Officer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Project Manager Officer

COMPANY:
Multinational company specialized in Tobacco field.

MAIN RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE, BUT ARE NOT LIMITED TO:
● Plan, execute, monitor and close the project utilizing and adhering to Project Management best practice
● Conceptualizes and develops effective project plans, methodologies and approaches
● Manage changes in project scope and pro-actively support, analyze and communicate their potential impacts (cost, time, sourcing) to Management team
● Understand business needs, define requirements, propose and validate solutions
● Share project progress, report status and outcomes to management, share learning
● Identify project risks, manage issues escalations, mitigate issues and raise potential bottlenecks
● Assist and advise teams to the best use of project management disciplines and approaches within a fast-paced, high tech environment
● Continuously monitors progress & takes corrective actions that ensure successful achievement of project goals

EDUCATION AND EXPERIENCE:
● University degree (Business Administration, Management, Economics or other equivalent)
● Sound experience in project management
● Strong interest in innovative technologies
● Project Management certification, experience in Design Thinking or Lean Startup project methodology is a plus
● Advanced written and spoken English

WHAT WE OFFER:
● Career opportunities in a multinational company
● Possibilities to learn and develop in a highly professional environment
● Competitive salary
● Great working atmosphere in a dynamic team of professionals

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code PMO in the subject line or CV.

Phone: 069104433

Short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code PMO in the subject line or CV.

Phone: 069104433
03-12-2018
Administrative Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Administrative Assistant

About company: Founded in 2010, the company is providing accounting, payroll and HR administration services for businesses in key European countries.

Benefits:
● Official employment in accordance with the legislation of the Republic of Moldova
● Working experience in an international Company with potential for growth and development
● Motivational working environment
● Working schedule: Monday - Friday, from 09:00 to 18:00
● Modern office located in the center of Chisinau

Responsibilities:
● Answer and direct phone calls
● Organize and schedule appointments
● Plan meetings and take detailed minutes
● Write and distribute email, correspondence memos, letters, faxes and forms
● Assist in the preparation of regularly scheduled reports
● Develop and maintain a filing system
● Update and maintain office policies and procedures
● Order office supplies and research new deals and suppliers
● Maintain contact lists
● Book travel arrangements
● Provide general support to visitors
● Act as the point of contact for internal and external clients

Requirements:
● Proven experience as an administrative assistant or office manager
● Knowledge of office management systems and procedures
● Working knowledge of office equipment, like printers and fax machines
● Proficiency in MS Office
● Excellent time management skills and the ability to prioritize work
● Attention to detail and problem solving skills
● Excellent written and verbal communication skills
● High School degree; additional qualification as an Administrative assistant or Secretary will be a plus

If you find yourself in this description and this vacancy sounds interesting to you, please send your CV to the HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code AAD in the subject line or CV.

Contact phone: +373 62 101 257
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code AAD in the subject line or CV.

Contact phone: +373 62 101 257
29-11-2018
Lucru de acasă


Lucru pentru mamici in concediu de maternitate.
Caut parteneri în afacerea pe care o dezvolt cu o compania suedeză, legal, fără investiții financiare. Este posibilă și activitatea la domiciliu, online.
Nu este nevoie de studii speciale, sunt suficiente responsabilitatea, dorința de a avea o viață decentă acasă, alături de familie și disponibilitatea de a munci.
Va ofer mai multe detalii pe adresa de email : violadik93@gmail.com.com Ofer seriozitate și rog în schimb același lucru.
Регион: Кишинёв
violadik93@gmail.com
28-11-2018
HR Менеджер


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

HR Менеджер

Компания: крупная производственная компания

Обязанности:
- Обеспечение деятельности HR-отдела
- Подбор, обучение, адаптация и мотивация персонала
- Разработка, внедрение и контроль за исполнением должностных инструкций, положений и пр.

Требования:
- Высшее образование
- Успешный опыт работы в сфере управления персоналом
- Понимание всех внутренних процессов HR-отдела
- Знание русского языка на высоком уровне, хорошее владение румынским языком
- Знание компьютерных программ (MS Office - Word, Excel)

Личные качества:
- Организаторские способности и лидерские качества
- Высокая степень организованности и автономности в работе
- Ответственность
- Коммуникабельность

Условия:
- Официальное трудоустройство и полный социальный пакет
- Стабильная работа
- Высокая заработная плата
- Транспорт до рабочего места
- График работы: Полный рабочий день, Пн-Пт

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM или звоните по номерам: 022202986; 068503560.
В теме письма укажите – HRmR
Регион: Кишинёв
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – HRmR

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
28-11-2018
Recruiter


Customagic

Holdingul ,,Customagic” specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piața Republicii Moldova, angajează în bază de concurs persoane active, sîrguincioase pentru postul de:

Recruiter
Pentru noi contează nu doar experiența dar şi dorinţa de a munci, responsabilitatea şi devotamentul pentru companie, întrucît Dumneavoastra veţi selecta noii membri ai echipei!

Cerinte fata de candidat:
• Studii superioare în psihologie;
• Gîndire analitică;
• Responsabilitate, atenţie, devotament;

Responsabilitati:
• Plasarea anunţurilor;
• Analiza CV-urilor;
• Selectarea candidaţilor pentru posturile vacante;
• Desfăşurarea interviurilor;

Noi va oferim:
• Instruire;
• Pachet social deplin;
• Salariu motivant;

Doritorii de a face parte din echipa noastra sunt rugaţi sa expedieze CV-ul complet la adresa electronică.

E-mail:
customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
28-11-2018
Recruiter


Customagic

Concernul “Customagic” importator, producător şi distribuitor de produse alimentare, este unicul din Moldova care ocupă o arie atît de vastă. Din motiv că ne dezvoltăm invităm în echipa noastră o persoană pentru funcţia de:

Recruiter
Pentru noi nu conteaza experienta ci dorinta de a munci, responsabilitatea si devotamentul pentru companie, deoarece Dumneavoastra veti selecta noii angajati ai companiei!

Cerinte fata de candidat:
- Studii superioare in psihologie;
- Gindire analitica;
- Responsabilitate , atentie, devotament;

Responsabilitati:
- Plasarea anunturilor;
- Analiza CV-urilor;
- Selectarea candidatilor pentru posturile vacante;
- Desfasurarea interviurilor;

Noi va oferim:
- Instruire;
- Pachet social deplin;
- Salariu motivant+ bonusuri;

Doritorii de a face parte din echipa noastra sunt rugati sa expedieze CV-ul complet la adresa electronica angajare-hr@mail.ru

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
28-11-2018
Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:

Compania internationala, producator si distribuitor a materialelor de constructii.

Inginer Sanatate si Securitate in Munca (Nordul RM)

Profilul candidatului:

Misiune:
● Sustine angajamentul companiei de a crea un mediu sanatos si sigur pentru angajați si parteneri. Promoveaza si implementeaza standardele companiei privind sanatatea si securitatea in munca si securitate anti-incendiara. Asigura respectarea cerintelor legale si la nivel de grup, in toate activitatile desfasurate in locatiile proprii: Uzina, Centrul de Inovatii din Chisinau, Terminalul din Comrat.

Educatie si experienta:
● Studii tehnice superioare. Cursuri de formare si atestare in domeniul SSM., autorizatii pentru macarale, turle, gaz, ascensoare, vase sub presiune; electrosecuritate - ar constitui un avantaj;
● Prezenta instruirilor, atestarilor si certificarilor in domeniul SAI (pompier-salvator, RSAI).

Responsabilitati:
● Asigurarea atingerii obiectivului ZERO accidente, prin identificarea riscurilor, stabilirea celor mai eficiente masuri de securitate si sanatate in munca si securitate anti-incendiara.
● Instruirea angajatilor, contractorilor si a vizitatorilor in domeniul sanatatii si securitatii muncii si protectiei anti-incendiare (plan de instruire, materiale de instruire periodica, instruiri la angajare).
● Coordoneaza campaniile de comunicare privind securitatea si sanatatea in munca si securitatea anti-incendiara.
● Organizeaza activitatile de prevenire a incendiilor si actiunile in situatiile exceptionale;
● Realizeaza rapoarte specifice conform cerintelor legale si interne. Coordoneaza investigarea accidentelor, implementeaza masuri de eliminare a comportamentelor periculoase.
● Participa/acorda suport conducatorilor locurilor de munca din unitate la identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare post/profesie/proces de munca, evaluarea riscurilor de izbucnire a incendiilor pentru fiecare echipament/loc de munca.
● Stimularea schimbarii si inovatiei in aria sa de responsabilitate.

Cerinte:
● Cunoasterea legislatiei de Sanatate si Securitate a Muncii, Protectiei Mediului, Legea privind securitatea industriala a obiectelor industrial periculoase;
● Cunoastere fluentă a limbilor romana si rusa, limba engleza - nivel mediu;
● Utilizator confident pachet MS Office;
● Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile organizatiei;
● Adaptabilitate sporita la stres si lucru peste program (cu respectarea legislatiei muncii) in cazuri de incidente/accidente si alte situatii exceptionale;
● Disponibilitate de a locui in or. Rezina;
● Permis de conducere Categoria B si C; disponibilitate pentru deplasari nationale si internationale.

Oferim:
• Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai.
• Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
• Pachet social si salarial atractiv.

Contacte:
Cei interesati sint rugati sa transmite CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560.
In CV indicati postul vacant: “SSM1R”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “SSM1R”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
27-11-2018
HR Manager (planificarea, organizarea, recrutarea, adaptarea personalului)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

HR Manager (planificarea, organizarea, recrutarea, adaptarea personalului)

Compania: companie financiară internaționala din domeniul non-bancar.

Responsabilități:
- Asigurarea activității operaționale a secțiunii Resurse Umane, ce implica planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
- Asigurarea și coordonarea aplicării prevederile legale în domeniul relațiilor de muncă;
- Participarea activa în implementarea unui soft nou IT, ce tine de administrarea resurselor umane;
- Responsabilități legate de recrutare, integrare, instruire, dezvoltare și motivare a personalului;
- Alte atribuții în vederea imunitarii proceselor ce tine de resurse umane

Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiența preferabil de la 2 ani la un post similar;
- Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN sau DE - conversațional (preferabil)
- Cunoașterea calculatorului (MS - Word, Excel, Outlook, Power Point; 1C Resurse Umane)
- Permis de conducere cat B;

Beneficii:
- Mediu de lucru atractiv, ce permite dezvoltarea profesională;
- Comunicarea deschisa cu managementul superior;
- Posibilitatea de a lua decizii.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: rr70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “GMR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “GMR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
27-11-2018
Инспектор по кадрам


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Инспектор по кадрам

Компания: крупная производственная компания

Обязанности:
- Ведение учета документооборота
- Оформление приема, перевода, отпусков, увольнений, формирование личных дел сотрудников
- Составление трудовых договоров и дополнительных соглашений
- Ведение и контроль графика отпусков
- Работа со штатным расписанием
- Подготовка и предоставление запрашиваемых справок, копий трудовых книжек и выписок
- Мониторинг действующего законодательства

Требования:
- Высшее юридическое образование
- Знание трудового законодательства РМ
- Успешный опыт кадрового делопроизводства
- Знание русского языка на высоком уровне, хорошее владение румынским языком
- Знание компьютерных программ (MS Office - Word, Excel)

Личные качества:
- Высокая степень организованности и автономности в работе
- Ответственность
- Коммуникабельность

Условия:
- Официальное трудоустройство и полный социальный пакет
- Стабильная работа
- Высокая заработная плата
- Транспорт до рабочего места
- График работы: Полный рабочий день, Пн-Пт

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM или звоните по номерам: 022202986; 068503560.
В теме письма укажите – ICR
Регион: Кишинёв
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – ICR

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
27-11-2018
HR-Director


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

HR-Director

Compania: autohtonă de producere

Responsabilități:
- Coordonarea departamentului HR
- Formarea strategiei si politicii HR
- Recrutarea si angajarea personalului
- Evaluarea personalului
- Integrarea, adaptarea și motivarea personalului
- Formarea culturii corporative moderne prin implementarea celor mai bune practici HR
- Implementarea sistemelor de salarizare, educare, bonusare
- Organizarea trainingurilor pentru personal

Cerințe:
- Studii superioare, preferabil în domeniul HR
- Experiența la post similar
- Cunoașterea și experiență de implementare celor mai bune și moderne practici în domeniul HR
- Cunoașterea limbelor: româna - excelent, rusa - avansat, engleza - va constitui un avantaj

Beneficii:
- Companie stabilă
- Salariu motivant + bonusuri
- Condiții perfecte pentru realizări profesionale

Grafic: full time, Luni-Vineri

Daca sunteti interesati va rugam sa ne transmiteti cv pe adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul pozitiei: HRdR ;

Telefon 068503560, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: rr70@search4staff.com ; Codul pozitiei: HRdR ;

Telefon 068503560
27-11-2018
Specialist Resurse Umane


HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului potrivit pentru postul vacant:

Specialist Resurse Umane

Scopul poziției: lărgirea și creșterea unei echipe sănătoase și productive, introducerea proceselor de formare, evaluare și motivare.

Responsabilități:
● Asigură procesul de recrutarea și selecție a angajaților pentru companie;
● Elaborează și implementează programele de instruire si adaptare a noilor angajați;
● Elaborează sisteme de evaluare a angajaților și de stabilire a necesităților în instruire;
● Elaborează acte normative interne pe domeniul resurselor umane (fișe de post, regulamente, etc.);
● Asigură aplicarea politicilor de personal ale companiei conform normelor legale si prevederilor CM;
● Participă la organizarea evenimentelor corporative si de motivare a personalului;
● Participă în alte activități de ordin administrativ ce necesită implicarea HR Managerului;

Cerințe:
● Studii superioare economice sau umanitare;
● Experiență în domeniul resurselor umane minim 2 ani;
● Abilități de comunicare și negociere;
● Capacitatea de a lucra în echipă;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar;
● Utilizator experimentat PC;
● Personalitate dinamică cu inițiativă;
● Permis de conducere.

Beneficii:
● Salariu competitiv;
● Participarea la traininguri de dezvoltare profesională;
● Deplasări de serviciu în țară și peste hotare;
● Perspectivă de dezvoltare în carieră într-o companie stabilă;

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: MRU-S

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: ba70@search4staff.com ; Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: MRU-S

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 062101257
26-11-2018
Recruiter


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Recruiter

About company: Founded in 2010, the company is providing accounting, payroll and HR administration services for businesses in key European countries.

Responsibilities:
● Seeks out new and specialized channels for recruiting for the organization.
● Partner with HR Generalists to understand current employee needs.
● Seeks out talented individuals that would align with those needs.
● Recruits and engages candidates throughout the interview process.
● Research, determine, and utilize different avenues to source passive candidates.
● Networks with candidates outside of the organization to build a pipeline.
● Actively seeks, builds, and utilizes partnerships with academic institutions.

Requirements
● Bachelor's degree in Human Resources or related field (Marketing, Public Relations, Communications, Psychology) required.
● Minimum of one year experience in talent acquisition.
● Strong attention to detail and commitment to quality.
● Solid Interpersonal skills with the demonstrated ability to develop and maintain productive relationships.
● Ability to prioritize and adapt to changing priorities.
● Sitting 90-95% and Standing 5-10%.

If you find yourself in this description and this vacancy sounds interesting to you, please send your CV to the HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code R-2 in the subject line or CV.

Contact phone: +373 62 101 257
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code R-2 in the subject line or CV.

Contact phone: +373 62 101 257
26-11-2018
Administrative Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Administrative Assistant

About company: Founded in 2010, the company is providing accounting, payroll and HR administration services for businesses in key European countries.

Benefits:
● Official employment in accordance with the legislation of the Republic of Moldova
● Working experience in an international Company with potential for growth and development
● Motivational working environment
● Working schedule: Monday - Friday, from 09:00 to 18:00
● Modern office located in the center of Chisinau

Responsibilities:
● Answer and direct phone calls
● Organize and schedule appointments
● Plan meetings and take detailed minutes
● Write and distribute email, correspondence memos, letters, faxes and forms
● Assist in the preparation of regularly scheduled reports
● Develop and maintain a filing system
● Update and maintain office policies and procedures
● Order office supplies and research new deals and suppliers
● Maintain contact lists
● Book travel arrangements
● Provide general support to visitors
● Act as the point of contact for internal and external clients

Requirements:
● Proven experience as an administrative assistant or office manager
● Knowledge of office management systems and procedures
● Working knowledge of office equipment, like printers and fax machines
● Proficiency in MS Office
● Excellent time management skills and the ability to prioritize work
● Attention to detail and problem solving skills
● Excellent written and verbal communication skills
● High School degree; additional qualification as an Administrative assistant or Secretary will be a plus

If you find yourself in this description and this vacancy sounds interesting to you, please send your CV to the HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code AAD in the subject line or CV.

Contact phone: +373 62 101 257
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code AAD in the subject line or CV.

Contact phone: +373 62 101 257
26-11-2018

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)