RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 





Федоров Юлия  (17)

Lilia Bordei (27)

Демишев Максим Александрович (28)

sciuca Nadea (27)



Add vacancy Add resume

Start /  All vacancies /  Telecommunications, operators and technical workers

[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

Quality Assurance Agent


DYNINNO

Work at an international travel group

Quality Assurance Agent

We guarantee:
  • $300 starting salary
  • Reliable full-time employment
  • Great colleagues and an amazing office
  • Careet growth opportunities

Send CV in English to:
careers.md@dyninno.md
Region: Chisinau

24-05-2019
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Region: Chisinau
e-mail: tv70@search4staff.com
23-05-2019
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Region: Chisinau
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
23-05-2019
Customer Care Agent (US market)

sal. 8000
KIVORK

Are you interested in travel business and international environment, career growth opportunities and dynamic tasks in which you would be free to put your communication and problem-solving skills to a good use? If you answer “yes” to all of this, then come and join KIVORK!

What you’ll love about us:

- $600 average salary with bonuses
- Official employment and full social package
- Comfortable location in the city centre
- Paid training and on-the-job coaching
- Working various shifts
- Cosy and friendly environment

Job description:

- Receive and handle flight-related inquiries via calls, chat and emails
- Provide timely response and regular assistance to customers
- Assist with additional in-flight services and amenities

Requirements:

- Previous experience in customer support is an asset
- Attention to detail, quick learner’s skills and high sense of accountability
- Excellent writing and communication skills, strong interpersonal skills
- Ability to perform well under pressure
- Strong command of English (both written and spoken)

In case you are interested, please forward us your CV in English to evghenia@kivork.md or call at 060 888 179.
Region: Chisinau
evghenia@kivork.md
060888179
23-05-2019
Operator Gestiune Deconectări


HR-Consulting (search4staff.com)

Întreprinderea privată de distribuție a energiei electrice este în căutare de:

Operator Gestiune Deconectări

Responsabilități:
● Să realizeze activitatea operativă ce ține de gestionarea deconectărilor planificate prevăzute
● Sa determine consumatorii afectați de deconectările planificate
● Sa informeze consumatorii afectați, conform criteriilor stabilite
● Sa pregătească informația și rapoartele necesare pentru efectuarea lucrărilor planificate.
● Să pregătească și să verifice informația cu privire la lucrările planificate a consumatorii casnici
● Să aplice și sa respecte normele și procedurile în vigoare ce țin de activitatea sa.
● Să colaboreze la actualizarea bazei de date a consumatorilor.
● Să efectueze(îndeplinească) diferite rapoarte totalizatoare pentru o gestionare mai eficace a serviciului dat.
● Să respecte normele, procesele, procedurile și toate documentele ce țin de Sistemul de Management integrat pentru calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă.

Cerințe:
● Studii medii de specialitate/Studii superioare
● Cunoașterea fluentă a limbilor rusă/română
● Word, Excel, Outlook la nivel de baza
● Spirit de echipă
● Lucru în echipă
● Orientare către client;

Compania oferă:
● Instruire gratuită;
● Grafic de lucru full-time:
○ 08:00 - 17:00 luni - joi;
○ 08:00 - 14:00 vineri;
● Posibilitate de creștere profesională;
● Echipă prietenoasă.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909
23-05-2019
Оператор в Центре обработки вызовов


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Оператор в Центре обработки вызовов

Международная компания, лидер на мировом рынке. Сектор FMCG.

ОСНОВНЫЕ ОБЯЗАННОСТИ:
● Консультации с клиентов по телефону и через Интернет;
● Клиентоориентированность (способность понимать и удовлетворять потребности клиентов);
● Усвоение новой информации и их практическое применения;
● Нацеленность на результат, желание влиять на уровень оплаты труда;

ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТАМ:
● Образование среднее / высшее;
● Опыт работы в аналогичной должности является плюсом;
● Владение румынского и русского (чтение, письмо - Базовые знания английского языка является преимуществом);
● Детальное знание Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress) интернет-браузера;
● Навыки коммуникации и убеждения.
● Динамическая, ответственная, организованная, аналитическая личность;
● Лояльность и конфиденциальность;

У НАC ВЫ ПОЛУЧИТЕ:
● Привлекательная заработная плата (фиксированная заработная плата + бонусы эффективности);
● Профессиональные возможности для развития и продвижения по службе;
● Приятная и профессиональная рабочая среда;
● Работа в офисе с характерным оборудованием и материалами;
● График фиксированный.

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут проконтактированы.
Region: Chisinau
e-mail: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909
23-05-2019
Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

Misiune post:
Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (în numerar şi prin virament) pentru persoane fizice si  juridice. Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Responsabilităţi:
Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
Atragerea clienţilor noi;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.


Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj).
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
Atenţie la detalii.


Oferta:
Se asigura stagierea persoanelor selectate;
Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
Region: Chisinau

23-05-2019
VIP Customer Support Agent


ITN

VIP Customer Support Agent

We provide:
  • Highly motivating income
  • Flexible shifts
  • Professional growth possibilties
  • International travel group
We require:
  • Advanced English skills
  • Open personality
  • Desire to grow

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Region: Chisinau

23-05-2019
Looking for the best agents!


ITN

Looking for the best agents!

Travel Agent
Customer Support Agent
Tiketing Agent

  • Professional growth
  • Top-level training
  • Motivating commission scheme
  • International travel group

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Region: Chisinau

23-05-2019
Coordonator Relații Clientelă


SBC-HR

Coordonator Relații Clientelă


Echipa SBC-HR te invită să participi la concursul de ocupare a postului de Coordonator Relații Clientelă pentru o școală de studiere ale limbilor străine. Dezvoltă-ți abilitățile profesionale și aplică limba engleză absolut gratuit.

 

Noi vă propunem:

- Angajare oficială

- Grafic de muncă:

Primul schimb:  Luni, Miercuri, Vineri: 8:00 - 16:00, Marți, Joi: 12:00 - 20:00, Sâmbătă: 9:00 – 14:00

Al 2-lea schimb: Luni, Miercuri, Vineri: 12:00 - 20:00, Marți, Joi: 8:00 - 16:00

- Oficiu în centrul orașului

- Dezvoltarea profesională (cursuri, traininguri)

 

Responsabilități principale:

- Gestionarea bazei de date: introducerea datelor cu privire la clienții noi, actualizarea operativă a bazei de date existente

- Recepționarea și efectuarea apelurile  telefonice și email-uri

- Elaborarea ofertelor comerciale

- Întreținerea corespondenței

 

 Cerinţele companiei:

- Studii superioare

- Experiență în vânzări

 - Experiență în lucrul clienții

- Cunoașterea perfectă ale limbilor română și rusă și engleză


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Region: Chisinau

23-05-2019
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Region: Chisinau
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
20-05-2019
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Region: Chisinau
e-mail: tv70@search4staff.com
20-05-2019
Operator de logistică/ Оператор-логист


Kokon Estet

Centrul de Medicină Estetică angajeaza Operator de logistică / Secretar

Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare sau medii de specialitate;
- cunoştinte operare PC (nivel de utilizator);
- abilități de comunicare, amabilitatea;
- dorința de a lucra productiv și de a câștiga corespunzător

Responsabilităţile de bază:
- înregistrarea clienților pentru proceduri;
- confirmarea prezenței clienților;
- informarea clientilor despre toate serviciile centrului;
- conlucrarea continuu cu baza de clienti;

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru negociabil;
- salariu motivant (fix + bonusuri);
- instruirea gratuită;
- reduceri la serviciile ce le prestăm
Expediați CV-ul la adresa electronică: hr2@kokon.md sau sunaţi la numarul 068640379

Центр эстетической медицины объявляет набор на должность Оператор-Логист/ Секретарь

Требования к кандидату:
- высшее или среднее специальное образование;
- знание ПК (уверенный пользователь);
- коммуникабельность и вежливость;
- желание работать и хорошо зарабатывать

Обязанности:
- запись клиентов центра на процедуры;
- подтверждение явки клиентов;
- информирование клиентов о новых услугах центра;
- регулярный обзвон клиентской базы;
- работа с существующими клиентами центра

Условия работы:
- офис в центре города;
- график работы 5/2 или 6/1 с 9:00 - 18:00 (по договоренности)
- ставка + бонусы;
- бесплатное обучение;
- скидки на услуги компании
Высылайте свое CV на электронную почту: hr2@kokon.md или звоните по номеру 068640379
Region: Chisinau
hr2@kokon.md
068640379
20-05-2019
Operator Gestiune Deconectări


HR-Consulting (search4staff.com)]

Întreprinderea privată de distribuție a energiei electrice este în căutare de:

Operator Gestiune Deconectări

Responsabilități:
● Să realizeze activitatea operativă ce ține de gestionarea deconectărilor planificate prevăzute
● Sa determine consumatorii afectați de deconectările planificate
● Sa informeze consumatorii afectați, conform criteriilor stabilite
● Sa pregătească informația și rapoartele necesare pentru efectuarea lucrărilor planificate.
● Să pregătească și să verifice informația cu privire la lucrările planificate a consumatorii casnici
● Să aplice și sa respecte normele și procedurile în vigoare ce țin de activitatea sa.
● Să colaboreze la actualizarea bazei de date a consumatorilor.
● Să efectueze(îndeplinească) diferite rapoarte totalizatoare pentru o gestionare mai eficace a serviciului dat.
● Să respecte normele, procesele, procedurile și toate documentele ce țin de Sistemul de Management integrat pentru calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă.

Cerințe:
● Studii medii de specialitate/Studii superioare
● Cunoașterea fluentă a limbilor rusă/română
● Word, Excel, Outlook la nivel de baza
● Spirit de echipă
● Lucru în echipă
● Orientare către client;

Compania oferă:
● Instruire gratuită;
● Grafic de lucru full-time:
○ 08:00 - 17:00 luni - joi;
○ 08:00 - 14:00 vineri;
● Posibilitate de creștere profesională;
● Echipă prietenoasă.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909
20-05-2019
Оператор в Центре обработки вызовов


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Оператор в Центре обработки вызовов

Международная компания, лидер на мировом рынке. Сектор FMCG.

ОСНОВНЫЕ ОБЯЗАННОСТИ:
● Консультации с клиентов по телефону и через Интернет;
● Клиентоориентированность (способность понимать и удовлетворять потребности клиентов);
● Усвоение новой информации и их практическое применения;
● Нацеленность на результат, желание влиять на уровень оплаты труда;

ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТАМ:
● Образование среднее / высшее;
● Опыт работы в аналогичной должности является плюсом;
● Владение румынского и русского (чтение, письмо - Базовые знания английского языка является преимуществом);
● Детальное знание Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress) интернет-браузера;
● Навыки коммуникации и убеждения.
● Динамическая, ответственная, организованная, аналитическая личность;
● Лояльность и конфиденциальность;

У НАC ВЫ ПОЛУЧИТЕ:
● Привлекательная заработная плата (фиксированная заработная плата + бонусы эффективности);
● Профессиональные возможности для развития и продвижения по службе;
● Приятная и профессиональная рабочая среда;
● Работа в офисе с характерным оборудованием и материалами;
● График фиксированный.

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут проконтактированы.
Region: Chisinau
e-mail: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909
20-05-2019
Operator


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Beneficiile care le oferim:

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Oferim salariu fix;

·         Program de munca stabil (Luni - Vineri, 08:45- 17:45);


Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.


Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat - obligatoriu).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Region: Chisinau

20-05-2019
Specialist recuperare creanțe (4000 - 11000 net)


"PfB Collection"

Sarcini:
- Informarea, consultarea, determinarea debitorilor sa-si achite restantele prin intermediul apelurilor telefonice (intrare/ieșire);
- Inregistrarea informatiei obtinute în sistemul informațional al companiei.

Cerințe:
- Fluență în limba: de stat, rusă;
- Cunoștințe operare PC;
- Dicția clară;
- Vorbire corectă;
- Puterea de a convinge;
- Abilități de comunicare;
- Experiență: nu este necesar.

Noi oferim:
- Spirit de echipă și o atmosferă confortabilă de lucru;
- Salariul: (fix + bonus în dependență de rezultate);
- Timp parțial de muncă 6-8 ore/zi (08:00-14:00; 14:00-20:00; 09:00-18:00);
- Beneficiați de instruire;
- Creștere pe plan profesional.
Region: Chisinau
Faceţi parte din echipa noastră, vă invităm să aplicaţi CV-ul Dvs la adresa de e-mail: hr@pfbc.md

Telefon: 060654544 (Natalia)

mun. Chişinău, str. Alba Iulia, 75

www.pfbc.md
17-05-2019
Jurist-colector (5500 - 12000 net)


"PfB Collection"

Dacă ești ambițios și cauți un job pe termen lung în jurisprudență, noi te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!

Cerințe:
- Studii superioare juridice;
- Experiența în domeniu juridic constituie un avantaj;
- Permis de conducere cat. "B" si automobil personal;
- Fluență în limba rusă, română;
- Rezistentă la stres;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- MS Office (Word, Excel) – nivel mediu;

Condiții:
- Pachet salarial atractiv (5500 - 12000 net);
- Telefon de serviciu;
- Oportunități foarte bune de evoluție pentru o persoană cu aspirații înalte de dezvoltare profesională;
- Posibilitatea creionarii unei cariere solide in cadrul unei echipe dinamice si competitive;
- Program de lucru: 9:00-18:00 (de luni pînă vineri).
Region: Chisinau
Faceţi parte din echipa noastră, vă invităm să aplicaţi CV-ul Dvs la adresa de e-mail: hr@pfbc.md

Telefon: 060654544 (Natalia)

mun. Chişinău, str. Alba Iulia, 75

www.pfbc.md
17-05-2019
Коллектор (4000 - 11000 нетто)


"PfB Collection"

Требования:
- Свободное владение государственным и русским языками;
- Уверенный пользователь ПК;
- Ответственность, стрессоустойчивость;
- Опыт работы не обязателен (проводим обучающие тренинги)!

Обязанности:
- Исходящие/входящие звонки должникам компании;
- Установление контакта с должником, предоставление информации о существующем долге, о возможностях оплаты долга, общение в рамках досудебного урегулирования;
- Ввод в базу данных полученной информации, ведение должника;

Условия работы:
- График работы (6-8 часов/день): 08.00 - 14.00 / 14.00 - 20.00 / 09.00 - 18.00;
- Зарплата: стабильный оклад + бонусы в зависимости от ваших результатов;
- Работа в молодом и дружном коллективе;
- Профессиональный и карьерный рост;
- Полный соц. пакет;
- Обучение за счет компании.
Region: Chisinau
Чтобы стать частью нашей команды отправляйте ваше резюме на почту: hr@pfbc.md

Тел.: 060654544 (Наталья)

mun. Chişinău, str. Alba Iulia, 75

www.pfbc.md
17-05-2019
Инженер электрик


Инженер электрик
Moldpresa Grup SRL
Основные обязанности:
• Обеспечение бесперебойной работы электротехнического оборудования, ремонт и обслуживание;
• Своевременное устранение неполадок на предприятии связанных с энергохозяйством.

Требования к кандидатам:
• Высшее техническое образование, (специальность инженер –электрик);
• Наличие группы по электробезопасности не ниже IV;
• Знание русского и румынского языков;
Region: Chisinau
Ждем резюме по адресу: hr@moldpresa.md
0788-010-17, 022-584163
14-05-2019

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)