RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Gheorghe Buza 


Кискина Мона Александровна (21)

Spian (Mogorici) Cristina (32)

Гуцан Евгений (35)



Add vacancy Add resume

Start /  All vacancies /  Telecommunications, operators and technical workers

[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

Part-Time PC Operator


Dyninno

Part-Time PC Operator

BEING YOU IS WHAT WE WANT
Send your CV to careers.md@dyninno.md@dyninno.md
Facebook.com/DyninnoMoldova/
Region: Chisinau
careers.md@dyninno.md@dyninno.md
23-01-2019
Office Manager


Dyninno

Office Manager
BEING YOU IS WHAT WE WANT
Send your CV to careers.md@dyninno.md@dyninno.md
Facebook.com/DyninnoMoldova/
Region: Chisinau
careers.md@dyninno.md@dyninno.md
23-01-2019
Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

Misiune post:
Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (în numerar şi prin virament) pentru persoane fizice si  juridice. Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Responsabilităţi:
Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
Atragerea clienţilor noi;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.


Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj).
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
Atenţie la detalii.


Oferta:
Se asigura stagierea persoanelor selectate;
Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
Region: Chisinau

23-01-2019
Operator


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Beneficiile care le oferim:

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Oferim salariu fix;

·         Program de munca stabil (Luni - Vineri, 08:45- 17:45);


Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.


Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat - obligatoriu).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Region: Chisinau

23-01-2019
Operator Call Centru – Serviciul Asistenţă clienţi


PETROM Moldova

Ai mai lucrat intr-un call center și ai nevoie de o nouă provocare în domeniu? Ești o persoană deschisă, responsabilă și dai randament în cadrul unei echipe?

Perfect! Si noi cautam consultanti prietenosi pentru clientii nostri. Te-am convins?

Descrierea job-ului:

- Suport pentru clienţii Petrom card existenți cu privire la:
• comunicarea soldului mijloacelor băneşti pe companie sau pe cardul Petrom.
• infomații despre transferurile bancare și modalitatea de actualizare a acestora în sistemul Petrom card.
• limitele de credit aferente contractului de credit, mărimea sau valabilitatea limitei;
• statusul livrării cardurilor / facturilor;
• valoarea facturilor Petrom Card şi a scadenţei acestora;
• etc.

- Suport pentru clienţi potenţialii cu privire la:
• condiţiile de încheiere a unui contract de carduri;
• prospectarea potenţialilor clienţi, redictionarea către reprezentantii de vânzări;
• Telesales, vinzări active;
• etc.

- Suport pentru echipa de vânzări:
• acordarea suportului pentru orice tip de informaţii solicitate: solduri clienti, transferuri bancare, limite de credit aprobate, data expirării contract/card, valoare facturi, etc.
• acordarea suportului pentru anumite operațiuni: actualizarea transferurilor, blocarea/activarea cardurilor, etc.

Cerinţe față de candidat:
• fluent în limbile română şi rusă;
• abilităţi înalte de comunicare: exprimare clară, calmă și eficientă;
• capacitatea de a asculta cu atenţie; amabilitate;
• abilitatea de a oferi soluţii eficiente; aplanarea conflictelor;
• cunoștințe MS Office. Capacitatea de a invăța sistemele de operare a cardurilor Petrom.

Program de muncă în ture: 7:00-14.30 si 14:30 – 22.00.

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intentie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
Region: Chisinau
hr.md@petrom.com
22-01-2019
Operator Call Centru – Serviciul Asistenţă clienţi


PETROM Moldova

Ai mai lucrat intr-un call center și ai nevoie de o nouă provocare în domeniu? Ești o persoană deschisă, responsabilă și dai randament în cadrul unei echipe?

Perfect! Si noi cautam consultanti prietenosi pentru clientii nostri. Te-am convins?

Descrierea job-ului:

- Suport pentru clienţii Petrom card existenți cu privire la:
• comunicarea soldului mijloacelor băneşti pe companie sau pe cardul Petrom.
• infomații despre transferurile bancare și modalitatea de actualizare a acestora în sistemul Petrom card.
• limitele de credit aferente contractului de credit, mărimea sau valabilitatea limitei;
• statusul livrării cardurilor / facturilor;
• valoarea facturilor Petrom Card şi a scadenţei acestora;
• etc.

- Suport pentru clienţi potenţialii cu privire la:
• condiţiile de încheiere a unui contract de carduri;
• prospectarea potenţialilor clienţi, redictionarea către reprezentantii de vânzări;
• Telesales, vinzări active;
• etc.

- Suport pentru echipa de vânzări:
• acordarea suportului pentru orice tip de informaţii solicitate: solduri clienti, transferuri bancare, limite de credit aprobate, data expirării contract/card, valoare facturi, etc.
• acordarea suportului pentru anumite operațiuni: actualizarea transferurilor, blocarea/activarea cardurilor, etc.

Cerinţe față de candidat:
• fluent în limbile română şi rusă;
• abilităţi înalte de comunicare: exprimare clară, calmă și eficientă;
• capacitatea de a asculta cu atenţie; amabilitate;
• abilitatea de a oferi soluţii eficiente; aplanarea conflictelor;
• cunoștințe MS Office. Capacitatea de a invăța sistemele de operare a cardurilor Petrom.

Program de muncă în ture: 7:00-14.30 si 14:30 – 22.00.

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intentie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
Region: Chisinau
hr.md@petrom.com
21-01-2019
Operator Call Centru – Serviciul Asistenţă clienţi


PETROM Moldova

Ai mai lucrat intr-un call center și ai nevoie de o nouă provocare în domeniu? Ești o persoană deschisă, responsabilă și dai randament în cadrul unei echipe?

Perfect! Si noi cautam consultanti prietenosi pentru clientii nostri. Te-am convins?

Descrierea job-ului:

- Suport pentru clienţii Petrom card existenți cu privire la:
• comunicarea soldului mijloacelor băneşti pe companie sau pe cardul Petrom.
• infomații despre transferurile bancare și modalitatea de actualizare a acestora în sistemul Petrom card.
• limitele de credit aferente contractului de credit, mărimea sau valabilitatea limitei;
• statusul livrării cardurilor / facturilor;
• valoarea facturilor Petrom Card şi a scadenţei acestora;
• etc.

- Suport pentru clienţi potenţialii cu privire la:
• condiţiile de încheiere a unui contract de carduri;
• prospectarea potenţialilor clienţi, redictionarea către reprezentantii de vânzări;
• Telesales, vinzări active;
• etc.

- Suport pentru echipa de vânzări:
• acordarea suportului pentru orice tip de informaţii solicitate: solduri clienti, transferuri bancare, limite de credit aprobate, data expirării contract/card, valoare facturi, etc.
• acordarea suportului pentru anumite operațiuni: actualizarea transferurilor, blocarea/activarea cardurilor, etc.

Cerinţe față de candidat:
• fluent în limbile română şi rusă;
• abilităţi înalte de comunicare: exprimare clară, calmă și eficientă;
• capacitatea de a asculta cu atenţie; amabilitate;
• abilitatea de a oferi soluţii eficiente; aplanarea conflictelor;
• cunoștințe MS Office. Capacitatea de a invăța sistemele de operare a cardurilor Petrom.

Program de muncă în ture: 7:00-14.30 si 14:30 – 22.00.

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intentie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor înaintate.
Region: Chisinau
hr.md@petrom.com
18-01-2019

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)