RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гилецкий Максим Степанович (19)

Мазур Артур Викторович (29)


Țaralunga Evelina (24)

Motuzoc Serghei  (30)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Телекоммуникация и связь, операторы и технические работники

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Quality Assurance Agent


DYNINNO

Work at an international travel group

Quality Assurance Agent

We guarantee:
  • $300 starting salary
  • Reliable full-time employment
  • Great colleagues and an amazing office
  • Careet growth opportunities

Send CV in English to:
careers.md@dyninno.md
Регион: Кишинёв

06-12-2019
VIP Customer Care Agent


ITN

VIP Customer Care Agent

We provide:
  • Highly motivating income
  • Flexible shifts
  • Professional growth possibilties
  • International travel group
We require:
  • Advanced English skills
  • Open personality
  • Desire to grow

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com

International Travel Network
moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

06-12-2019
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
27-11-2019
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
27-11-2019
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
25-11-2019
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
25-11-2019
Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

Misiune post:
Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (în numerar şi prin virament) pentru persoane fizice si  juridice. Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Responsabilităţi:
Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
Atragerea clienţilor noi;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.


Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj).
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
Atenţie la detalii.


Oferta:
Se asigura stagierea persoanelor selectate;
Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
Регион: Кишинёв

25-11-2019
Operator


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Beneficiile care le oferim:

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Oferim salariu fix;

·         Program de munca stabil (Luni - Vineri, 08:45- 17:45);


Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.


Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat - obligatoriu).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Регион: Кишинёв

25-11-2019
Coordonator Relații Clientelă


SBC-HR

Coordonator Relații Clientelă


Echipa SBC-HR te invită să participi la concursul de ocupare a postului de Coordonator Relații Clientelă pentru o școală de studiere ale limbilor străine. Dezvoltă-ți abilitățile profesionale și aplică limba engleză absolut gratuit.

 

Noi vă propunem:

- Angajare oficială

- Grafic de muncă:

Primul schimb:  Luni, Miercuri, Vineri: 8:00 - 16:00, Marți, Joi: 12:00 - 20:00, Sâmbătă: 9:00 – 14:00

Al 2-lea schimb: Luni, Miercuri, Vineri: 12:00 - 20:00, Marți, Joi: 8:00 - 16:00

- Oficiu în centrul orașului

- Dezvoltarea profesională (cursuri, traininguri)

 

Responsabilități principale:

- Gestionarea bazei de date: introducerea datelor cu privire la clienții noi, actualizarea operativă a bazei de date existente

- Recepționarea și efectuarea apelurile  telefonice și email-uri

- Elaborarea ofertelor comerciale

- Întreținerea corespondenței

 

 Cerinţele companiei:

- Studii superioare

- Experiență în vânzări

 - Experiență în lucrul clienții

- Cunoașterea perfectă ale limbilor română și rusă și engleză


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Регион: Кишинёв

25-11-2019
Operator Call Center


Star Kebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
-Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
-O masă gratuită pe parcursul turei de lucru;
-Posibilitatea de a lucra ore suplimentare plătite;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
-Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
-Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
-Să vorbești fluent limba română și rusă, engleza constituie un avantaj;
-Să ai cunoștințede operare PC;
-Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
-Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
-Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
-Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.
Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-urile la adresa electronică hr@starkebab.md, indicând POZIȚIA la care aplică sau să ne contacteze la numărul de telefon: 060669769
Ca să te convingi cât de bine este să lucrezi la noi, accesează link-ul: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
hr@starkebab.md
22-11-2019
Operator Call Center


Star Kebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
-Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
-O masă gratuită pe parcursul turei de lucru;
-Posibilitatea de a lucra ore suplimentare plătite;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
-Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
-Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
-Să vorbești fluent limba română și rusă, engleza constituie un avantaj;
-Să ai cunoștințede operare PC;
-Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
-Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
-Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
-Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.
Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-urile la adresa electronică hr@starkebab.md, indicând POZIȚIA la care aplică sau să ne contacteze la numărul de telefon: 060669769
Ca să te convingi cât de bine este să lucrezi la noi, accesează link-ul: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
hr@starkebab.md
20-11-2019
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
19-11-2019
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
19-11-2019
Operator Call Center


Star Kebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:

-Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
-O masă gratuită pe parcursul turei de lucru;
-Posibilitatea de a lucra ore suplimentare plătite;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
-Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
-Să vorbești fluent limba română și rusă, engleza constituie un avantaj;
-Să ai cunoștințede operare PC;
-Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
-Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
-Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
-Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.
Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-urile la adresa electronică hr@starkebab.md, indicând POZIȚIA la care aplică sau să ne contacteze la numărul de telefon: 060669769
Ca să te convingi cât de bine este să lucrezi la noi, accesează link-ul: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
hr@starkebab.md
18-11-2019

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)