RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Гуцан Евгений (35)


Самси Павел Иванович  

Raiu Marcela 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Телекоммуникация и связь, операторы и технические работники

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Operator privind introducerea, validare de date

з/п Negociabil
Customagic

Sarcini de baza:
- Introducerea datelor în baza de date în baza documentelor;
- Verificarea datelor din baza de date cu cele din documente;
- Prelucrarea informației conform datelor introduse;
- Cooperarea cu agenții de vânzari;
- Realizarea raportului privind clienții debitori;

Cerințe:
- Studii medii;
- Responsabilitate, punctualitate;

Compania noastra vă oferă:
- Stabilitate;
- Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
- Dezvoltare profesională.

Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail:
customagic-hr@mail.ru
16-08-2019
Quality Assurance Agent


DYNINNO

Work at an international travel group

Quality Assurance Agent

We guarantee:
  • $300 starting salary
  • Reliable full-time employment
  • Great colleagues and an amazing office
  • Careet growth opportunities

Send CV in English to:
careers.md@dyninno.md
Регион: Кишинёв

16-08-2019
VIP Customer Support Agent


ITN

VIP Customer Support Agent

We provide:
  • Highly motivating income
  • Flexible shifts
  • Professional growth possibilties
  • International travel group
We require:
  • Advanced English skills
  • Open personality
  • Desire to grow

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

16-08-2019
Looking for the best agents!


ITN

Looking for the best agents!

Travel Agent
Customer Support Agent
Tiketing Agent

  • Professional growth
  • Top-level training
  • Motivating commission scheme
  • International travel group

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

16-08-2019
Operator Call Center


Star Kebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:

·Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;

·Training-uri interactive cu specialiști din domeniu;

·Prânz gratuit care îți oferă un motiv de bucurie și relaxare, într-un spațiu prietenos;
·Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
· Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
· Să vorbești fluent limba română și rusă;
· Să ai cunoștințede operare PC;
· Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
· Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
· Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
· Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.

Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!
Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@starkebab.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060669769.

Ca să te convingi cât de bine este la noi, accesează link-ul - https://www.youtube.com/watch?v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@starkebab.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060669769
15-08-2019
Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

Misiune post:
Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (în numerar şi prin virament) pentru persoane fizice si  juridice. Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Responsabilităţi:
Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
Atragerea clienţilor noi;
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.


Profilul candidatului:
Studii superioare în domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj).
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
Atenţie la detalii.


Oferta:
Se asigura stagierea persoanelor selectate;
Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
Регион: Кишинёв

15-08-2019
Operator


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Beneficiile care le oferim:

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Oferim salariu fix;

·         Program de munca stabil (Luni - Vineri, 08:45- 17:45);


Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.


Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat - obligatoriu).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Регион: Кишинёв

15-08-2019
Coordonator Relații Clientelă


SBC-HR

Coordonator Relații Clientelă


Echipa SBC-HR te invită să participi la concursul de ocupare a postului de Coordonator Relații Clientelă pentru o școală de studiere ale limbilor străine. Dezvoltă-ți abilitățile profesionale și aplică limba engleză absolut gratuit.

 

Noi vă propunem:

- Angajare oficială

- Grafic de muncă:

Primul schimb:  Luni, Miercuri, Vineri: 8:00 - 16:00, Marți, Joi: 12:00 - 20:00, Sâmbătă: 9:00 – 14:00

Al 2-lea schimb: Luni, Miercuri, Vineri: 12:00 - 20:00, Marți, Joi: 8:00 - 16:00

- Oficiu în centrul orașului

- Dezvoltarea profesională (cursuri, traininguri)

 

Responsabilități principale:

- Gestionarea bazei de date: introducerea datelor cu privire la clienții noi, actualizarea operativă a bazei de date existente

- Recepționarea și efectuarea apelurile  telefonice și email-uri

- Elaborarea ofertelor comerciale

- Întreținerea corespondenței

 

 Cerinţele companiei:

- Studii superioare

- Experiență în vânzări

 - Experiență în lucrul clienții

- Cunoașterea perfectă ale limbilor română și rusă și engleză


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Регион: Кишинёв

15-08-2019
Менеджер по продажам


MolTrend


О компании

MolTrend - интернет магазин, продающий инновационные, трендовые товары. Мы инвестируем много сил и времени в разработку маркетинговых коммуникаций для каждого товара. Наша специализация - это продукция бытового назначения, товары для дома и семьи. Мы работаем по всей Молдове и продолжаем развиваться.
MolTrend - это дружная команда профессионалов, которая усовершенствует свою работу каждый день.

Обязанности

- Обработка входящих заявок с сайта (сбор необходимой информации о клиенте);
- Осуществление продаж товаров компании;
- Предложение сопутствующих товаров (продажи в кросс)

Требования:

- Знание русского и румынского языков обязательно;
- Стрессоустойчивость (умение решать конфликтные ситуации);
- Обучаемость (умение быстро усваивать новую информацию)
- Клиентоориентированность ( важно уметь расположить к себе, быть открытым)
- Знание техник продаж и опыт работы в этой сфере будет преимуществом

Мы предлагаем:

- Удобный офис в центре города
- Обучение
- Оплачиваемый испытательный срок (1 месяц)
- Официальное трудоустройство
- Полный соц. пакет.
- Достойный уровень заработной платы
Регион: Кишинёв
Резюме отправлять на почту moltrendHR@gmail.com с пометкой "Менеджер по продажам", или звоните по телефону: 060 872-200
13-08-2019
Operator Call Center


Star Kebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:

·Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;

·Training-uri interactive cu specialiști din domeniu;

·Prânz gratuit care îți oferă un motiv de bucurie și relaxare, într-un spațiu prietenos;
·Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
· Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
· Să vorbești fluent limba română și rusă;
· Să ai cunoștințede operare PC;
· Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
· Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
· Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
· Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.

Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!
Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@starkebab.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060669769.

Ca să te convingi cât de bine este la noi, accesează link-ul - https://www.youtube.com/watch?v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@starkebab.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060669769
12-08-2019
Оператор в Центре обработки вызовов


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Оператор в Центре обработки вызовов

Международная компания, лидер на мировом рынке. Сектор FMCG.

ОСНОВНЫЕ ОБЯЗАННОСТИ:
● Консультации с клиентов по телефону и через Интернет;
● Клиентоориентированность (способность понимать и удовлетворять потребности клиентов);
● Усвоение новой информации и их практическое применения;
● Нацеленность на результат, желание влиять на уровень оплаты труда;

ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТАМ:
● Образование среднее / высшее;
● Опыт работы в аналогичной должности является плюсом;
● Владение румынского и русского (чтение, письмо - Базовые знания английского языка является преимуществом);
● Детальное знание Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress) интернет-браузера;
● Навыки коммуникации и убеждения.
● Динамическая, ответственная, организованная, аналитическая личность;
● Лояльность и конфиденциальность;

У НАC ВЫ ПОЛУЧИТЕ:
● Привлекательная заработная плата (фиксированная заработная плата + бонусы эффективности);
● Профессиональные возможности для развития и продвижения по службе;
● Приятная и профессиональная рабочая среда;
● Работа в офисе с характерным оборудованием и материалами;
● График фиксированный.

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут проконтактированы.
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909
09-08-2019
Logistics Service Desk Analyst


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

Logistics Service Desk Analyst

Function:
● As a Logistics Software Analyst, you will be working for the Business Unit (BU) of Consumer Goods and Industry. This department developed and keeps developing its own in-house Warehouse Management System (WMS) software, which is the software that you are going to work in and analyze.
● You will be answering questions, analyzing problems and come up with a solution for simple and complex problems. Problems can include software BUGS, performance issues, resolving operational mistakes. Problems are very diverse and challenging.
● You will be working for 80 customers spread out all over the world.

Daily Service Desk activities:
● Analyze and solve problems that occur in the software;
● Solve issues that cannot be solved locally;
● Follow up status of received questions/problems and keep track of unsolvable problems and issues;
● Distribute unsolvable problems to the responsible person;
● Register each incident/mail in service desk registration tool (ticketing system) with correct and complete information;
● Built up knowledge base and optimize procedures;
● Organize customer meetings to discuss issues, methodologies and share best practices;
● Analyze results and report to the management.

Testing:
● Testing different system functionalities in our software;
● Prepare and execute test scenarios.

Documentation:
Prepare, review and analyze software documentation and user manuals.

Profile:
● University degree or equal by experience;
● Strong analytical mind-set;
● Fluent in spoken and written English;
● Good knowledge of MS Office and good computer skills;
● Strong communicative skills;
● Fast learner ;
● Willingness to work in shifts.

Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture;
● Competitive salary according to knowledge and experience;
● Official work contract, full social packet including medical insurance, paid holidays etc.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
09-08-2019
Inginer în Telecomunicații (Conectări)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Inginer în Telecomunicații (Conectări)

Despre Companie: companie care livrează cea mai mare viteză de internet fix din Republica Moldova.

Avantaje:
● Se oferă traininguri tehnice în cadrul companiei
● Colectiv tânăr și prietenos
● Angajare oficială
● Automobil de serviciu
● Tabletă, nr de telefon, uniformă
● Orar de lucru: 8:00-17:00 Luni-vineri

Responsabilități:
● Conectarea clienților la rețea(oferirea semnalului optic)
● Înlăturarea deranjamentelor de infrastructură
● Trasarea cablului la punctele de prezență(last mile)

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse
● Cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și a rețelisticii
● Studii medii/superioare( în domeniul telecomunicațiilor va constitui un avantaj)
● Experiența în domeniu va constitui un avantaj
● Permis de conducere cat.”B”

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicînd în tema scrisorii codul: IT

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
09-08-2019
Оператор интернет - магазина.

з/п 6000
Studio Moderna

Ты хочешь развиваться в продажах, но устал искать клиентов?
Приходи к нам, так как клиенты звонят нам сами. Studio Moderna находится в поиске нового персонала на должность оператора интернет - магазина.

В твои обязанности будет входить
- прием звонков от наших клиентов
- консультирование по товарам
- оформление заказов

Что мы тебе предлагаем?
- Официальное трудоустройство в соответствии с ТКРМ
- 100% официальную заработную плату, которая состоит из фиксированной части и поощрительных бонусов
- Своевременные выплаты заработной платы 10-го числа на банковскую карту
- Гибкий график работы - 8, 6 и специальный график для студентов, 4 часа в день с двумя плавающими выходными на неделе
- Работу в дружном коллективе и комфортабельном офисе
- Бесплатное первоначальное обучение и тренинги по повышению квалификации за счет компании
- Возможность карьерного роста
- Скидки на товары компании сотрудникам
- Ежемесячные конкурсы и розыгрыши призов внутри коллектива

Что мы ожидаем от тебя
- грамотное владение русской речью
- минимальные навыки работы с комьютером

Стань частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
Наши контакты: 078806222 Татьяна или напиши нам по адрессу tatiana.stamat@studio-moderna.com
А найти нас ты так же можешь на нашей странице в facebook https://www.facebook.com/studiomoderna.career/
или на сайте https://studiomoderna.md
09-08-2019
Менеджер по приему заказов.

з/п 6000
Studio Moderna

Studio Moderna – международный холдинг мультиканальных продаж, в Центральной и Восточной Европе, охватывающий более 360 миллионов потребителей в 21 стране.
Мы находимся в поисках новых сотрудников, которые любят обогащать не только свой внутренний мир, но и свой кошелёк.

Обязанности:
- приём звонков от наших клиентов
- консультирование клиентов
- оформление заказов
Что мы вам предлагаем?
- Официальное трудоустройство в соответствии с ТКРМ
- 100% официальная заработная плата, которая состоит из фиксированной части и поощрительных бонусов
- Своевременные выплаты заработной платы 10-го числа на банковскую карту
- Гибкий график работы - 8, 6 и специальный график для студентов, 4 часа в день с двумя плавающими выходными на неделе
- Работа в дружном коллективе и в комфортабельном офисе
- Бесплатное первоначальное обучение и тренинги по повышению квалификации за счет компании;
- Возможность карьерного роста
- Скидки на товары компании сотрудникам
- Ежемесячные конкурсы и розыгрыши призов внутри коллектива

Требования:
- владение русским языком
- навыки работы с компьютером
Стань частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
Наши контакты: 078806222 Татьяна или напиши нам по адрессу tatiana.stamat@studio-moderna.com
А найти нас ты так же можешь на нашей странице в facebook https://www.facebook.com/studiomoderna.career/
или на сайте https://studiomoderna.md
09-08-2019
Оператор Входящего Отдела.

з/п 6000
Studio Moderna

Если вы студент и устали клянчить деньги у родителей или работать за копейки?
Если вы уже на пенсии и вам не хватает на витамины и на подарки внукам?
Если вы девушка и мечтаете о люксовой косметике и сумочке Michael Kors?
Если вы мужчина и еще не приобрели свой автомобиль или забыли, когда последний раз дарили жене шикарный букет голландских роз?
Тогда приглашаю вас в нашу дружную команду Studio Moderna.
Компания научит вас продавать и рисовать свою зарплату самим!

Что нужно делать
- принимать звонки от клиентов, которые видят нашу рекламу на ежедневной основе по телевидению и в интернете
- консультировать по товарам
- оформлять заказы
Что мы ожидаем от вас
- владение русским языком
- навыки работы с компьютером
Остальному мы вас научим.
Что мы вам предлагаем?
- Официальное трудоустройство в соответствии с ТКРМ
- 100% официальная заработная плата, которая состоит из фиксированной части и поощрительных бонусов
- Своевременные выплаты заработной платы 10-го числа на банковскую карту
- Гибкий график работы - 8, 6 и специальный график для студентов, 4 часа в день с двумя плавающими выходными на неделе
- Работа в дружном коллективе и в комфортабельном офисе
- Бесплатное первоначальное обучение и тренинги по повышению квалификации за счет компании
- Возможность карьерного роста
- Скидки на товары компании сотрудникам
- Ежемесячные конкурсы и розыгрыши призов внутри коллектива
Стань частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
Наши контакты: 078806222 Татьяна или напиши нам по адрессу tatiana.stamat@studio-moderna.com
А найти нас ты так же можешь на нашей странице в facebook https://www.facebook.com/studiomoderna.career/
или на сайте https://studiomoderna.md
09-08-2019
Specialist recuperare creanțe (4000 - 11000 net)


PfB Collection

Sarcini:
- Informarea, consultarea, determinarea debitorilor sa-si achite restantele prin intermediul apelurilor telefonice (intrare/ieșire);
- Inregistrarea informatiei obtinute în sistemul informațional al companiei.

Cerințe:
- Fluență în limba: de stat, rusă;
- Cunoștințe operare PC;
- Dicția clară;
- Vorbire corectă;
- Puterea de a convinge;
- Abilități de comunicare;
- Experiență: nu este necesar.

Noi oferim:
- Spirit de echipă și o atmosferă confortabilă de lucru;
- Salariul: (fix + bonus în dependență de rezultate);
- Timp parțial de muncă 6-8 ore/zi (08:00-14:00; 14:00-20:00; 09:00-18:00);
- Beneficiați de instruire;
- Creștere pe plan profesional.
Регион: Кишинёв
Faceţi parte din echipa noastră, vă invităm să aplicaţi CV-ul Dvs la adresa de e-mail: hr@pfbc.md

Telefon: 060654544 (Natalia)

mun. Chişinău, str. Alba Iulia, 75

www.pfbc.md
09-08-2019
Specialist recuperare creanțe (4000 - 11000 net)


PfB Collection

Sarcini:
- Informarea, consultarea, determinarea debitorilor sa-si achite restantele prin intermediul apelurilor telefonice (intrare/ieșire);
- Inregistrarea informatiei obtinute în sistemul informațional al companiei.

Cerințe:
- Fluență în limba: de stat, rusă;
- Cunoștințe operare PC;
- Dicția clară;
- Vorbire corectă;
- Puterea de a convinge;
- Abilități de comunicare;
- Experiență: nu este necesar.

Noi oferim:
- Spirit de echipă și o atmosferă confortabilă de lucru;
- Salariul: (fix + bonus în dependență de rezultate);
- Timp parțial de muncă 6-8 ore/zi (08:00-14:00; 14:00-20:00; 09:00-18:00);
- Beneficiați de instruire;
- Creștere pe plan profesional.
Регион: Кишинёв
Faceţi parte din echipa noastră, vă invităm să aplicaţi CV-ul Dvs la adresa de e-mail: hr@pfbc.md

Telefon: 060654544 (Natalia)

mun. Chişinău, str. Alba Iulia, 75
08-08-2019
Operator Call Center


Star Kebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:

·Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;

·Training-uri interactive cu specialiști din domeniu;

·Prânz gratuit care îți oferă un motiv de bucurie și relaxare, într-un spațiu prietenos;
·Încurajăm dezvoltarea personală și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât :
· Să fii o persoană comunicativă, energică și pozitivă;
· Să vorbești fluent limba română și rusă;
· Să ai cunoștințede operare PC;
· Să fii disponibil să lucrezi în tură de zi și tură de noapte;
*Iar experiența în domeniul ar constitui un avantaj.

Ce vei face în calitate de Operator Call Center la noi:
· Vei recepționa comenzile atât la telefon cât și online;
· Vei oferi suport informativ persoanelor care apelează;
· Vei direcționa comenzile la localuri conform regiunii solicitării produselor.

Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!
Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@starkebab.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060669769.

Ca să te convingi cât de bine este la noi, accesează link-ul - https://www.youtube.com/watch?v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
Așteptăm CV-ul tău la adresa hr@starkebab.md sau contactează-ne la numărul de telefon: 060669769
07-08-2019
Оператор в Центре обработки вызовов


HR-Consulting (search4staff.com)

Компания HR-Consulting (www.search4staff.com) по поручению своего клиента находится в поиске кандидатов на вакансию:

Оператор в Центре обработки вызовов

Международная компания, лидер на мировом рынке. Сектор FMCG.

ОСНОВНЫЕ ОБЯЗАННОСТИ:
● Консультации с клиентов по телефону и через Интернет;
● Клиентоориентированность (способность понимать и удовлетворять потребности клиентов);
● Усвоение новой информации и их практическое применения;
● Нацеленность на результат, желание влиять на уровень оплаты труда;

ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТАМ:
● Образование среднее / высшее;
● Опыт работы в аналогичной должности является плюсом;
● Владение румынского и русского (чтение, письмо - Базовые знания английского языка является преимуществом);
● Детальное знание Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress) интернет-браузера;
● Навыки коммуникации и убеждения.
● Динамическая, ответственная, организованная, аналитическая личность;
● Лояльность и конфиденциальность;

У НАC ВЫ ПОЛУЧИТЕ:
● Привлекательная заработная плата (фиксированная заработная плата + бонусы эффективности);
● Профессиональные возможности для развития и продвижения по службе;
● Приятная и профессиональная рабочая среда;
● Работа в офисе с характерным оборудованием и материалами;
● График фиксированный.

Резюме направлять в адрес компании HR-Consulting (www.search4staff.com) по электронному адресу: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909

Полученные резюме будут рассмотрены и кандидаты, которые соответствуют требованиям, будут проконтактированы.
Регион: Кишинёв
e-mail: sv70@SEARCH4STAFF.COM ; Укажите код вакансии: CCO

Телефон для дополнительной информации: +373 60 102 909
07-08-2019

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)