RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гуцан Евгений (35)

Николай Крылов (19)

Таралеш Иван Петрович (37)

Ursachii Natalia (27)

Belous Aliona 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Менеджмент

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Project assistent


ACM

Cerințe:

limba română scris/vorbit fluent
limba engleză scris/vorbit fluent
comunicare foarte bună si atitudine diplomatică
rigurozitate si organizare
alte limbi străine vor fi un plus
cunostinte bune de operare PC MS Office – WORD, EXCEL, etc.
persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă si amabilă
corectitudine, seriozitate, sinceritate si dispunere la colaborare

Responsabilități:
asistență în gestionarea și implementarea activităților din cadrul proiectelor organizației – scrierea/traducerea articolelor, participarea la evenimentele planificate în proiecte (flashmob, activități de informare, sensibilizare), asistență în elaborarea materialelor tematice, etc.
gestionarea conținutului de pe pagina web a companiei și rețelele sociale asociate (Facebook, Twitter, Civic.md)
gestionarea constantă a documentelor companiei – contracte, ordine, facturi
traducerea articolelor RO, ENG, RU pentru postarea acestora pe site-ul organizației
asigurarea cu rechizite de birou și alte materiale necesare implementarii activităților organizației
contactare si preluare apeluri telefonice / email-uri; evidența poștei electronice și fizice
menținerea legăturilor cu clienții și partenerii, la necesitate
Beneficii oferite:

salariu corespunzător unui program part time, cu perspectivă de creștere
mediu de lucru profesional
Perspectivă de promovare ulterioară la pozitia de manager si coordonator de proiecte.

CV-urile cu foto incluse se vor trimite la office@acm.md

Selectarea candidaților pentru interviu se va efectua pînă pe 7 Octombrie 2019, iar candidații selectați vor fi ulterior invitați la sediul organizației pentru convorbire.
Регион: Кишинёв
office@acm.md
23-10-2019
Quality Assurance Agent


DYNINNO

Work at an international travel group

Quality Assurance Agent

We guarantee:
  • $300 starting salary
  • Reliable full-time employment
  • Great colleagues and an amazing office
  • Careet growth opportunities

Send CV in English to:
careers.md@dyninno.md
Регион: Кишинёв

23-10-2019
Sales Consultant


ITN

Sales Consultant

We offer:
  • Flexinle working schedule
  • Great working environment
  • Engagement with international customers
  • Professional growth
  • Income that will make your dreams come true

Send your CV in English to:
  • join.in@moldova.itncorp.com
  • molova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

23-10-2019
Looking for the best agents!


ITN

Looking for the best agents!

Travel Agent
Customer Support Agent
Tiketing Agent

  • Professional growth
  • Top-level training
  • Motivating commission scheme
  • International travel group

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

23-10-2019
VIP Customer Support Agent


ITN

VIP Customer Support Agent

We provide:
  • Highly motivating income
  • Flexible shifts
  • Professional growth possibilties
  • International travel group
We require:
  • Advanced English skills
  • Open personality
  • Desire to grow

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

23-10-2019
Sales Executive


ITN

We offer:
  • Flexible working schedule
  • Great working environment
  • Engagement with international customers
  • Professional growth
  • Income that will make your dreams come true

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

23-10-2019
Looking for Sales Agents


ITN

  • Income $500+
  • Flexible hours
  • International
  • Travel group
  • Professional growth

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

23-10-2019
Career Opportunity for Students


ITN

Career Opportunity for Students

We offer:
  • Friendly and moern environment
  • Unlimited professional growth possibilities
  • International travel group experience


Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

23-10-2019
Director comercial


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie de microfinanțare, cu capital străin, fondată în anul 2006 este în căutare de:

Director Comercial

Responsabilități:
● Elaborează și propune spre aprobarea conducerii companiei planul de vânzări însoțit de o politică dinamică de creștere continuă a volumului de vânzări;
● Urmărește realizarea planului de vânzări;
● Stabilește obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vânzări în companie;
● Răspunde pentru calitatea activității personalului aflat în subordine și pentru fluxul operațional la nivelul departamentului pe care-l conduce;
● Transmite către administratorii companiei rapoartele (săptămânale, lunare) privind vânzările, planul de acțiune pentru creșterea vânzărilor, furnizorii noi etc;
● Concepe împreună cu directorul general strategiile comerciale prioritare în vederea atingerii target-urilor stabilite.

Cerințe:
● Studii obligatorii: universitare economice;
● Bună cunoaștere a mediului concurențial de afaceri;
● Experiență în domeniul creditelor sau bancar va constitui un avantaj;
● Excelente abilitati de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel);
● Experiența într-o funcție de conducere și de coordonare constituie un avantaj;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - obligatorie, ENG - nivel intermediar.

Compania oferă:
● Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără, dinamică, profesionistă;
● Contract individual de muncă + tot pachetul social (asigurare socială, asigurare medicală);
● Salariul fix + sistemul de bonusare;
● Telefon de serviciu;
● Lunch card.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DC

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DC

Telefon de contact : 060102909
22-10-2019
Project Manager Senior CAD Technician


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting –at the request of his client, is looking for the candidate for the vacant position:

Project Manager Senior CAD Technician

DESCRIPTION:
We are looking for a Senior CAD Technician to be based in Chisinau to support our expanding Autonomous Valet Parking team in London. We are in the process of developing technology for self-driving vehicles, specifically within the parking sector.
This is an excellent opportunity for an experienced CAD technician to apply their existing skills to create accurate models whilst mentoring a team of keen junior designers.

RESPONSIBILITIES:
● Converting pointcloud data into 3D BIM/CAD models with a high level of accuracy and consistent self-checking.
● Leading a team of BIM/CAD technicians and being able to guide less experienced team members through a range of tasks.
● Coordinating work within a team, in line with the project requirements and in conjunction with other disciplines.
● Consistent review of project files for compliance with company standards / protocols.
Liaising between the Moldovan and UK teams to keep a consistently high standard of work and report with team updates.

MINIMUM REQUIREMENTS:
● Proven experience of working with 3D modelling software such as AutoCAD 3D, Revit, Solidworks or similar.
● High level of accuracy and an eye for detail.
● Excellent English communication skills both written and verbal.
● Excellent organisational skills and ability to manage a busy workflow.
● Self-motivated and happy to take responsibility for designs.

ALSO BENEFICIAL:
● Experience of generating 3D models from pointcloud data.
● Proven experience of leading a team and ability to mentor less knowledgeable technicians.
● Good knowledge of building construction and layouts.

BENEFITS:
Company is committed to building a great work environment for all our employees. Here are just a few of the benefits we offer:
● Unlimited annual leave - yup, time off is as important as time in the office, we all need to unwind and recharge our batteries!
● Flexible working hours;
● Training allowance;
● Cash bonus;
● Annual company retreat;
● Monthly socials;
● Time off for volunteering;

The chosen candidate will work the day shift, official salary, paid lunches, health insurance, paid national holidays, additional paid vacation, and the opportunity to build a career with a dynamic global company.

Contacte: Those interested are asked to send CV to the Email address: ba70@search4staff.com or to call tel.: 022 202986 ; mob.: + 373 62101257 In the CV indicate the vacant position: “SCTM”
Регион: Кишинёв
Email address: ba70@search4staff.com ; In the CV indicate the vacant position: “SCTM”

tel.: 022 202986 ; mob.: + 373 62101257
22-10-2019
Trade Marketing Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Trade Marketing Manager

Compania:
Unul dintre liderii industriei viti-vinicole și unul dintre cei mai cunoscuți exportatori din Moldova.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor, îmbunătățirea bazei de date.

Responsabilități:

● Dezvoltarea strategiei în subcanalul Retail și Horeca, planului de activități cu clienții din aceste subcanale
● Identificarea si adresarea oportunităților de creștere a valorii categoriei în subcanal și coordonarea proiectelor agreate cu partenerii
● Îmbunătățirea condițiilor de vânzare (DPSM – Distribuție, Preț, Situare la raft, Merchandising);
● Sprijinirea echipelor de vânzări în coordonarea proceselor de marketing, POS-materiale și alte articole promoționale de marketing. Dezvoltarea și supervizarea programelor promoter.
● Realizarea managementului eficient al bugetului alocat
● Implementarea și monitorizarea campaniilor de marketing pe teren
● Monitorizarea pieții. Cunoașterea concurenței, inclusiv a politici de preț și comunicare.

Cerințe:
● Experiență în vânzări, trade marketing și/sau marketing 2 ani +
● Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză(mediu)
● Cunostințe de operare calculator (Word, Excel, Power Point) – nivel utilizator activ;
● Creativitate, inițiativă și responsabilitate
● Abilități de project management și lucru în echipă
● Abilități foarte bune de comunicare si self-management

Se oferă:
● Angajare oficială + pachet social deplin
● Salariu motivant stabil + bonusuri
● Grafic de muncă ( 9:00 – 17:30 ) Luni- Vineri
● Condiții foarte bune de muncă în oficiu modern și confortabil
● Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “TMtt”

Pentru mai multe posturi vacante, vizitați site-ul: search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “TMtt”

Pentru mai multe posturi vacante, vizitați site-ul: search4staff.com
22-10-2019
Manager Logistică


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului sau, companie internationala, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager Logistică

Responsabilități:
- Rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distribuție, transport)
- Programarea și transportarea produselor către clienții companiei
- Optimizarea procesului transport al marfii
- Asigurarea eficientă a îndeplinirii comenzilor clientului
- Planificarea și gestionarea depozitului, transportului și serviciilor pentru clienți
- Organizarea și monitorizarea stocării și distribuției de bunuri;
- Negocierea celor mai bune rate și / sau servicii de transport;

Cerințe:
- Cunostinte de baza in logistica
- Studii superioare
- Experiența la post similar
- Româna, Franceza (B2, C1), Engleza va constitui un avantaj
- Utilizator independent de calculator

Calitați personale:
- Abilitați de comunicare
- Atitudine pozitivă față de clienți
- Rezistența la efort si stres
- Spirit de ordine și disciplina

Beneficii:
- Angajare oficiala
- Experienta de lucru intr-o companie internationala
- Salariu motivant + bonusuri + tichete de masa
- Deplasari de serviciu
- Condiții perfecte intr-o echipa tanara si energica
- Cafea, ceai, fructe proaspete gratis

Grafic: full time, Luni-Vineri 9:00 – 18:00

Dacă sunteți interesat vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Va rog sa specificati codul postului vacant MLtt in tema emailului.

Telefon: +373 69638007.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Va rog sa specificati codul postului vacant MLtt in tema emailului.

Telefon: +373 69638007.
22-10-2019
Store Manager ( Moldova Mall DeFacto )


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Store Manager ( Moldova Mall DeFacto )

Qualifications:
• At least bachelor’s degree
• Min. 4 years of retail store management experience
• Prone to teamwork, cheery and dynamic
• Good level of English
• Improved communication, leadership skills and high persuasive skills
• Achievement and result oriented, openness for development
• Planning and organization, problem solving and analysis
• Commercial point of view

Job Description:
• Achievement of weekly and monthly sales target
• Hold store team and self-accountable to all DeFacto standards of performance and behavior
• Efficient work force scheduling
• Maximizes store productivity and efficiency
• Establish excellent customer service and satisfaction
• Establish and maintain high standards of store layout and visual merchandising in line with the corporate standards
• Achievement of the given sales targets, productivity/m2 and bottom line profit objectives
• Achievement of the agreed/given Internal Audit Performance
• Control the shrinkage rates and all expenses and improve the conversion rates
• Ability for rotations over all Moldova regions

The company offers:
• Competitive salary, bonuses for your performances
• Full Social Package, Medical Assurance
• Working in day shifts
• Young team, modern conditions
• Professional growth possibilities in an international company

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SMtt in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code SMtt in the subject line or CV.
22-10-2019
Office Manager (French)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidate to fill the vacancy of:

Office Manager (French)

Responsabilities:
● To contact debtors and track the payout situation
● To buy airline tickets and reserve accommodation for business trips
● Other administrative, office tasks

Requirements:
● Strong written and spoken French (B2/C1)
● English (B1)
● Computer fluency (fast typing skills, familiar with MS Office suite, browsers, etc)
● Willingness to learn new things and work in an international company
● Administrative skills

The Company Offers:
● Competitive salary, bonuses for your performances + meal tickets !!!
● Full Social Package, Medical Assurance;
● Office established in Sculeanca district;
● Coffee, Tea & Snacks for Free;
● Schedule: Monday-Friday, 9.00-18.00;
● Young and friendly work environment

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code OMtt in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code OMtt in the subject line or CV.
22-10-2019
Marketing Director


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Marketing Director

Compania:
Companie de distribuție în domeniul IT și Gaming Accessories, cu o experiență de peste 10 ani pe piața Moldovei.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor creșterea recunoașterii brandurilor și a companiei pe piața internațională.

Responsabilități:

• Dezvoltarea și crearea departamentului de marketing, atât crearea echipei interne cât și analiza colaborării cu alte companii de marketring pentru outsource;
• Analiza pietei și crearea planurilor de marketing pentru categoria B2B (Online + Offline);
• Organizarea de evenimente, expoziții ce au scop promovarea companiei;
• Întreținerea relațiilor cu clienții din portofoliu;
• Crearea de oferte , promoții sau lichidări de stockuri.;
• Menținerea relațiilor cu partenerii externi;
• Crearea bugetelor de marketing;
• Creare de KPI-uri pentru department.

Cerințe:
• Experiență în Marketing ( min. 3 ani);
• Capacitatea de coordonare și creare a unei echipe;
• Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză-Conversațional;
• Cunostințe de operare calculator (Word, Excel) – nivel utilizator activ;
• Ambiție, inițiativă și responsabilitate;
• Abilități foarte bune de comunicare si self-management;

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Salariu motivant;
• Oportunitatea de a dezvolta proiecte individuale cu ajutorul companiei;
• Posibilitatea de a călători și a descoperi noi piețe/companii în domeniu;
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri;

Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “DMtt”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “DMtt”
22-10-2019
Product Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Product Manager

Compania:
Companie de distribuție în domeniul IT și Gaming Accessories, cu o experiență de peste 10 ani pe piața Moldovei.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor și crearea unei game perfecte de produse.

Responsabilități:
• Participarea în dezvoltarea brandului propriu;
• Mărirea gamei de produse (accesorii telefonie mobile, video games etc);
• Analiza concurenților și a pieței;
• Menținerea stockurilor și analiza acestora ;
• Găsirea noilor furnizori;
• Găsirea noilor produse din categoriile de distribuție;

Cerințe:
• Experiență în vânzări (telefonie mobilă, tehnică, IT instrumente);
• Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză-avantaj;
• Cunostințe de operare calculator (Word, Excel) – nivel utilizator activ;;
• Ambiție, inițiativă și responsabilitate;
• Abilități foarte bune de comunicare si self-management;

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Salariu motivant;
• Posibilitatea de a călători și a descoperi noi piețe/companii în domeniu;
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri;
• Traininguri (brokeraj vamal, logistică etc.);
• Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică;

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “PMtt”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “PMtt”
22-10-2019
Administrator


Star Kebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
· Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
· Training-uri interactive cu specialiști din domeniu;
· Prânz gratuit care îți oferă un motiv de bucurie și relaxare, într-un spațiu prietenos;
· Oportunitatea de dezvoltare și avansare în carieră ;

Ce așteptăm de la tine:
·Să ai studii superioare (preferabil în alimentație publică sau management);
·Să ai experiență la o poziție administrativă;
·Să cunoști limba română și rusă la nivel avansat;
·Să ai experiență în domeniul alimentației publice;
·Să ai abilități de comunicare (negociere, convingere, rezolvarea conflictelor);
·Să ai competențe de planificare și organizare.

Ce vei face la noi:
·Vei organiza și coordona activitatea unității;
·Vei superviza activitatea persoanelor din subordine;
·Vei oferi suport permanent și soluții pentru echipă;
·Vei verifica periodic nivelului calității bucatelor și a deservirii oaspeților;

Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!

Trimite acum CV-ul tău la adresa: hr@starkebab.md
Ca să te convingi cât de bine este la noi, accesează link-ul: - https://www.youtube.com/watch?v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
hr@starkebab.md
22-10-2019
Director comercial


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie de microfinanțare, cu capital străin, fondată în anul 2006 este în căutare de:

Director Comercial

Responsabilități:
● Elaborează și propune spre aprobarea conducerii companiei planul de vânzări însoțit de o politică dinamică de creștere continuă a volumului de vânzări;
● Urmărește realizarea planului de vânzări;
● Stabilește obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vânzări în companie;
● Răspunde pentru calitatea activității personalului aflat în subordine și pentru fluxul operațional la nivelul departamentului pe care-l conduce;
● Transmite către administratorii companiei rapoartele (săptămânale, lunare) privind vânzările, planul de acțiune pentru creșterea vânzărilor, furnizorii noi etc;
● Concepe împreună cu directorul general strategiile comerciale prioritare în vederea atingerii target-urilor stabilite.

Cerințe:
● Studii obligatorii: universitare economice;
● Bună cunoaștere a mediului concurențial de afaceri;
● Experiență în domeniul creditelor sau bancar va constitui un avantaj;
● Excelente abilitati de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel);
● Experiența într-o funcție de conducere și de coordonare constituie un avantaj;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - obligatorie, ENG - nivel intermediar.

Compania oferă:
● Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără, dinamică, profesionistă;
● Contract individual de muncă + tot pachetul social (asigurare socială, asigurare medicală);
● Salariul fix + sistemul de bonusare;
● Telefon de serviciu;
● Lunch card.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DC

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DC

Telefon de contact : 060102909
21-10-2019
Manager Vanzari


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

MANAGER VÂNZĂRI
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Promovează produsele de leasing ale companiei;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei;
- Supervizează derularea contractelor
- Realizează obiectivele din planul de vânzări.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
21-10-2019
Șef secție Secție Imobiliară


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Șef secție
Secție Imobiliară
Departamentul Logistică

Misiune post:
Definirea si punerea in aplicare a politicii imobiliare a băncii; elaborarea si implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii; asigurarea stării funcţionale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Planificarea, implementarea si asigurarea urmăririi derulării proiectelor imobiliare ale bancii;
Dirijarea si coordonarea documentelor necesare pentru achiziţia, arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al MBSG;
Asigurarea receptiei la terminarea lucrarilor si la expirarea perioadei de garantie pentru proiectele derulate;
Realizarea studiilor privind gradul de ocupare a spatiilor închiriate / proprietate;
Controlul efectuarii deservirii curente şi reparaţiilor infrastructurii băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrica, căldură şi apă, sisteme de canalizare, ventilare, de filtrare a apei etc.);
Intocmirea si gestionarea corecta a bugetului.

Cerinţe:
Experienta profesionala in domeniul imobiliar;
Experienta manageriala;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoştinţe operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
21-10-2019

[1]  2  3 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)