RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Гуцан Евгений (35)


Самси Павел Иванович  

Raiu Marcela 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Менеджмент

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Quality Assurance Agent


DYNINNO

Work at an international travel group

Quality Assurance Agent

We guarantee:
  • $300 starting salary
  • Reliable full-time employment
  • Great colleagues and an amazing office
  • Careet growth opportunities

Send CV in English to:
careers.md@dyninno.md
Регион: Кишинёв

16-08-2019
Sales Consultant


ITN

Sales Consultant

We offer:
  • Flexinle working schedule
  • Great working environment
  • Engagement with international customers
  • Professional growth
  • Income that will make your dreams come true

Send your CV in English to:
  • join.in@moldova.itncorp.com
  • molova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

16-08-2019
Looking for the best agents!


ITN

Looking for the best agents!

Travel Agent
Customer Support Agent
Tiketing Agent

  • Professional growth
  • Top-level training
  • Motivating commission scheme
  • International travel group

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

16-08-2019
VIP Customer Support Agent


ITN

VIP Customer Support Agent

We provide:
  • Highly motivating income
  • Flexible shifts
  • Professional growth possibilties
  • International travel group
We require:
  • Advanced English skills
  • Open personality
  • Desire to grow

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

16-08-2019
Sales Executive


ITN

We offer:
  • Flexible working schedule
  • Great working environment
  • Engagement with international customers
  • Professional growth
  • Income that will make your dreams come true

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

16-08-2019
Looking for Sales Agents


ITN

  • Income $500+
  • Flexible hours
  • International
  • Travel group
  • Professional growth

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

16-08-2019
Career Opportunity for Students


ITN

Career Opportunity for Students

We offer:
  • Friendly and moern environment
  • Unlimited professional growth possibilities
  • International travel group experience


Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

16-08-2019
Administrator Superior


Star Kebab

Dacă cauți mai mult decât un post de muncă, un adevărat salt profesional în care autonomia, performanța și spiritul de inițiativă sunt importante, atunci te așteptăm în echipa noastră:

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
·Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
·Training-uri interactive cu specialiști din domeniu;
·Mediu de lucru stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și respect;
·Prânz gratuit care îți oferă un motiv de bucurie și relaxare, într-un spațiu prietenos.
·Încurajăm dezvoltarea personală, și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât:
· Să ai studii superioare finisate (preferabil în alimentația publică sau management);
· Să ai experiență profesională de minim 1 an la o poziție administrativă
· Să ai talent recunoscut în a dezvolta, coordona și motiva echipa din subordine în vederea atingerii obiectivelor calitative, dar și cantitative;
· Să cunoști limba română și rusă la nivel avansat;
· Să cunoaști limba engleză la nivel intermediar;
· Să ai cunoștințe MS Office (Excel, Word, Power Point);
· Să ai abilități de comunicare (negociere, convingere, rezolvarea conflictelor);
· Să ai orientare către oaspete și rezultat în activitate.

Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!

Trimite acum CV-ul tău la adresa: hr@starkebab.md
Ca să te convingi cât de bine este la noi, accesează link-ul:
https://www.youtube.com/watch?v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
Trimite acum CV-ul tău la adresa: hr@starkebab.md
15-08-2019
Expert Creditar


imprumut.md

Compania nebancară creditară anunță selectarea personalului pentru funcția vacantă de Expert Creditar.
Cerinţe:
• abilităţi de comunicare și negociere;
• cunoașterea limbilor română şi rusă;
• cunostințe PC;
• experiența de lucru in domeniul creditării reprezintă un avantaj.
Noi vă oferim:
• pachet social complet;
• salariu lunar stabil+bonusuri (un sistem de bonusuri și prima care depinde numai de rezultatele muncii);
• lucru stabil într-un colectiv profesionist;
• instruirea și dezvoltarea pe plan profesional.
Graficul de muncă: zi lucrătoare – de la 8.00 până la 16.00 și de la 10.00 pâna la 18.00 (două schimburi: peste o săptămână). Zi liberă — duminică.
Persoanelor interesate recomandam transmiterea CV-ului la e-mail: hr.callcentre.md@gmail.com
Tel. 022857117, 079779277, 069779277.
Регион: Кишинёв
Persoanelor interesate recomandam transmiterea CV-ului la e-mail: hr.callcentre.md@gmail.com
Tel. 079455601
15-08-2019
Manager Vanzari


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

MANAGER VÂNZĂRI
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Promovează produsele de leasing ale companiei;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei;
- Supervizează derularea contractelor
- Realizează obiectivele din planul de vânzări.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
15-08-2019
Șef secție Secție Imobiliară


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Șef secție
Secție Imobiliară
Departamentul Logistică

Misiune post:
Definirea si punerea in aplicare a politicii imobiliare a băncii; elaborarea si implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii; asigurarea stării funcţionale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Planificarea, implementarea si asigurarea urmăririi derulării proiectelor imobiliare ale bancii;
Dirijarea si coordonarea documentelor necesare pentru achiziţia, arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al MBSG;
Asigurarea receptiei la terminarea lucrarilor si la expirarea perioadei de garantie pentru proiectele derulate;
Realizarea studiilor privind gradul de ocupare a spatiilor închiriate / proprietate;
Controlul efectuarii deservirii curente şi reparaţiilor infrastructurii băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrica, căldură şi apă, sisteme de canalizare, ventilare, de filtrare a apei etc.);
Intocmirea si gestionarea corecta a bugetului.

Cerinţe:
Experienta profesionala in domeniul imobiliar;
Experienta manageriala;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoştinţe operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
15-08-2019
МЕНЕДЖЕР ПО ЭКСПОРТУ


SBC-HR

МЕНЕДЖЕР ПО ЭКСПОРТУ


Команда SBC-HR готова тебе предложить участие в конкурсе на замещение должности Менеджер по экспорту. Наш клиент – международная  компания, производитель алкогольных напитков.


Мы готовы предложить:

- Официальное трудоустройство
- ЗП: от 17 000 MDL

- График работы:  ПнПт, с 09:00 до 18:00
- Возможность карьерного роста

- Корпоративное обучение

 

Функции должности:

- Активный поиск потенциальных партнеров для экспорта продукции

- Поддержание отношений с существующими клиентами

- Рост экспортных поставок

- Ведение отчетности

- Оформление документооборота

 

Требования компании:
- Высшее экономическое или техническое образование
- Опыт работы в экспортных отраслях от 2-х лет

- Опыт работы в отделе продаж
- Знание и практический опыт применения румынского, русского и английского языков


Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md 
Телефон: +373 68695904

Регион: Кишинёв

15-08-2019
Бренд Менеджер (HoReCa)


SBC-HR

Бренд Менеджер  (HoReCa)


Команда SBC-HR готова тебе предложить участие в конкурсе на замещение должности Бренд Менеджер. Наш клиент - крупная дистрибьюторская компания, которая является официальным импортером мировых алкогольных брендов.

 

Наши предложения:

- Официальное трудоустройство

- График работы:  ПнПт, с 09:00 до 18:00

- Социальный пакет

- Обучение и тренинги

- Постоянное профессиональное развитие

 

Ваши задачи:

- Работа с корпоративными клиентами

- Разработка рекламных компаний совместно с маркетологами

- Переговоры с клиентами в рамках маркетинговых проектов

- Планирование бюджета

- Документирование и сопровождение всех маркетинговых акций

 

Мы ждем от Вас: 

- Водительские права категории B

- Экономическое образование

- Знание русского, румынского и английского языков


Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md

Телефон: ‎+373 68695904

Регион: Кишинёв

15-08-2019
Менеджер проекта


SBC-HR

Менеджер проекта


В связи с запуском нового продукта, мы открываем поиск кандидата на должность Менеджер проекта. Наш клиент – лидирующая компания в области систем безопасности на рынке Республики Молдовы.


Мы готовы предложить:
- График работы: Понедельник-Пятница c 9:00 до 18:00
- Официальное трудоустройство
- Социальный пакет
- Корпоративное обучение

- Постоянное профессиональное развитие

 

Функции должности:

-  Руководство и внедрение проекта

- Участие в подготовке, анализ и согласование планов работ проекта

– Контроль качества выполняемых работ и предоставляемых услуг, анализ текущих результатов и подготовка промежуточных отчетов

- Поиск партнеров и клиентов

- Координация деятельности участников рабочей группы


Требования компании:

- Высшее экономическое образование

- Опыт в запуске новых продуктов услуг
- Знание и практический опыт применения румынского и русского языков


Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md 
Телефон: +373 68695904

Регион: Кишинёв

15-08-2019
Administrator


SBC-HR

Administrator

Echipa SBC-HR lansează concursul pentru ocuparea postului de Administrator Clientul nostru – companie internațională, lider pe piață valutară.

Noi oferim:
- Angajare oficială
- Graficul de lucru: Luni-Vineri, de la 09:00 până la 18:00
- Pachet social inclus
- Instruire continua

- Oficiul se află în sectorul Botanica

 

Responsabilități principale:
- Managementul resurselor umane

- Organizarea și optimizarea procesului de lucru

- Întreținerea activităților operaționale ale companiei

- Organizarea și monitorizarea implementării tuturor indicațiilor puse de Directorul general

- Elaborarea și implementarea planului de dezvoltare al companiei

 

Cerinţele companiei:
- Studii superioare

- Experiență în poziții de top management nu mai puțin de 3 ani
- Cunoașterea excelentă ale limbilor rusă și română


Trimiteti CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md 
Telefon: ‎+373 68695904

Регион: Кишинёв

15-08-2019
Manager Vanzari


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

MANAGER VÂNZĂRI
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Promovează produsele de leasing ale companiei;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei;
- Supervizează derularea contractelor
- Realizează obiectivele din planul de vânzări.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
www.btleasing.md
12-08-2019
Expert Creditar


imprumut.md

Compania nebancară creditară anunță selectarea personalului pentru funcția vacantă de Expert Creditar.
Cerinţe:
• abilităţi de comunicare și negociere;
• cunoașterea limbilor română şi rusă;
• cunostințe PC;
• experiența de lucru in domeniul creditării reprezintă un avantaj.
Noi vă oferim:
• pachet social complet;
• salariu lunar stabil+bonusuri (un sistem de bonusuri și prima care depinde numai de rezultatele muncii);
• lucru stabil într-un colectiv profesionist;
• instruirea și dezvoltarea pe plan profesional.
Graficul de muncă: zi lucrătoare – de la 8.00 până la 16.00 și de la 10.00 pâna la 18.00 (două schimburi: peste o săptămână). Zi liberă — duminică.
Регион: Кишинёв
Persoanelor interesate recomandam transmiterea CV-ului la e-mail: hr.callcentre.md@gmail.com
Tel. 022857117, 079779277, 069779277.
12-08-2019
Специалист по тендерам

з/п 12 000 - 15 000
LIDER

Требования:
Опыт работы с тендерами
Регион: Кишинёв
моб.т.: 079 670 915
068 909 915
E-mail: hr.espanlux@gmail.com
12-08-2019
Administrator Superior


Star Kebab

Dacă cauți mai mult decât un post de muncă, un adevărat salt profesional în care autonomia, performanța și spiritul de inițiativă sunt importante, atunci te așteptăm în echipa noastră:

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
·Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
·Training-uri interactive cu specialiști din domeniu;
·Mediu de lucru stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și respect;
·Prânz gratuit care îți oferă un motiv de bucurie și relaxare, într-un spațiu prietenos.
·Încurajăm dezvoltarea personală, și îți oferim posibilitatea să te dezvolți în cadrul companiei.

Iar tu nu ai decât:
· Să ai studii superioare finisate (preferabil în alimentația publică sau management);
· Să ai experiență profesională de minim 1 an la o poziție administrativă
· Să ai talent recunoscut în a dezvolta, coordona și motiva echipa din subordine în vederea atingerii obiectivelor calitative, dar și cantitative;
· Să cunoști limba română și rusă la nivel avansat;
· Să cunoaști limba engleză la nivel intermediar;
· Să ai cunoștințe MS Office (Excel, Word, Power Point);
· Să ai abilități de comunicare (negociere, convingere, rezolvarea conflictelor);
· Să ai orientare către oaspete și rezultat în activitate.

Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!

Trimite acum CV-ul tău la adresa: hr@starkebab.md
Ca să te convingi cât de bine este la noi, accesează link-ul:
https://www.youtube.com/watch?v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
hr@starkebab.md
12-08-2019
Administrator


Star Kebab

Făcând parte din echipa Star Kebab îți oferim:
· Salariu care îți permite să fii independent și să te bucuri de rezultatele muncii tale;
· Training-uri interactive cu specialiști din domeniu;
· Prânz gratuit care îți oferă un motiv de bucurie și relaxare, într-un spațiu prietenos;
· Oportunitatea de dezvoltare și avansare în carieră ;

Ce așteptăm de la tine:
·Să ai studii superioare (preferabil în alimentație publică sau management);
·Să ai experiență la o poziție administrativă;
·Să cunoști limba română și rusă la nivel avansat;
·Să ai experiență în domeniul alimentației publice;
·Să ai abilități de comunicare (negociere, convingere, rezolvarea conflictelor);
·Să ai competențe de planificare și organizare.

Ce vei face la noi:
·Vei organiza și coordona activitatea unității;
·Vei superviza activitatea persoanelor din subordine;
·Vei oferi suport permanent și soluții pentru echipă;
·Vei verifica periodic nivelului calității bucatelor și a deservirii oaspeților;

Te invităm să-ți prezentăm echipa și să discutăm despre cum poți și tu să faci parte din ea!

Trimite acum CV-ul tău la adresa: hr@starkebab.md
Ca să te convingi cât de bine este la noi, accesează link-ul: - https://www.youtube.com/watch?v=G3Nr7cdBlMA

Așteptăm să te cunoaștem!
Регион: Кишинёв
Trimite acum CV-ul tău la adresa: hr@starkebab.md
12-08-2019

[1]  2  3  4 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)