RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Швец Николай Васильевич (31)


Марус Алексей Владиславовоич (36)

Петухова Александра  (17)




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Менеджмент

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Manager achizitii

з/п Negociabil
Customagic

Pe perioada acestei pandemii cind tara noastra se afla intr-o situatie nu prea favorabila pentru societate compania Alimer- Comert va ofera pentru a va ajuta si a avea o ocupatie de lunga durata un loc de munca extrem de atractiv cu o dinamica in crestere pe piata Moldovei. Noi producem si distribuim produse alimentare ceia ce va asigura cu un loc de munca care neprivind la orice situatie nu veti ramine fara job.

Compania este in cautare unui ,,Manager-achizitii,, aceea persoana care va imparti orice moment trait impreuna cu colectivul energic si mereu pozitiv,aceea persoana care are o imaginatie si o gindire dezvoltata multilateral pentru a ajuta sa ne destingem si mai sus decit suntem.Avem nevoie de o persoana pozitiva si energica.

De la dumnevoastra se cere:
- Studii superioare( de dorit in domeniul economic sau ceva legat de sfera data)
- Persoana activa si comunicabila.
- Darul de a convinge pe oricine.
- Dorinta de a munci.
- Gindire analitica.

Obligatiuni:
- Sa fie mereu la current cu moderarile care apar in companie,
- Lucru cu toate reducerile si actiile companiei.
- Formarea si scrierea contractelor cu furnizorii.
- Sa cunoasca toate produsele care trebuie pentru companie.

Compania noastra mare va ofera:
- Lucru bine platit si la timp.
- Grafic stabil : 9-18 de L-V
- Colectiv prietenos si tinar.
- Dezvoltarea personala si cresterea in cariera.
- O ambianta placuta de munca.

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 068787733
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 068787733
05-06-2020
Manager Achiziții

з/п Negociabil
Customagic

Sunteți un specialist cu o calificare înaltă și cunoașteți cum să găsiți cel mai avantajos furnizor șă duceți tratative ajungînd la strategii cît mai favorabile de achiziționare și a construi relații avantajoase ?Atunci Corporația noastră vă caută Anume pe Dumneavoastră !!!

Сerințe faţă de candidat:
Studii superioare în domeniul economie sau comerţ;
Experienţă de muncă în domeniu este obligatorie;
Comunicare fluentă în limbila de stat şi rusă;
Capacitatea de a lua hotărîri, negociere, organizare, analiză, gîndire logico-matematică;
Persoană pozitivă ce manifestă dorința de autodezvoltare.
Oferim:
Posibilitatea de a lucura în departamentul achiziții pe o întreagă rețea de marketuri din Moldova;
Un colectiv prietenos și susținere în procesul de muncă;
Salariu motivant cu creștere în dependență de reușite;
Asteptam CV-ul cu indicarea postului la adresa customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
05-06-2020
Quality Assurance Agent


DYNINNO

Work at an international travel group

Quality Assurance Agent

We guarantee:
  • $300 starting salary
  • Reliable full-time employment
  • Great colleagues and an amazing office
  • Careet growth opportunities

Send CV in English to:
careers.md@dyninno.md
Регион: Кишинёв

05-06-2020
VIP Customer Care Agent


ITN

VIP Customer Care Agent

We provide:
  • Highly motivating income
  • Flexible shifts
  • Professional growth possibilties
  • International travel group
We require:
  • Advanced English skills
  • Open personality
  • Desire to grow

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com


International Travel Network
moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

05-06-2020
Exciting Opportunity for Students


ITN

Exciting Opportunity for Students

We offer:
  • Friendly and moern environment
  • Unlimited professional growth possibilities
  • International travel group experience


Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

05-06-2020
Customer Support Agent


ITN

 Customer Support Agent

We provide:
  • Highly motivating income
  • Flexible shifts
  • Professional growth possibilities
  • International travel group
We require:
  • Advanced English skills
  • Open personality
  • Desire to grow
moldova.itncorp.com

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

05-06-2020
English Speaking Agent


ITN


English Speaking Agent

We offer:
  • Flexible working schedule
  • Great working environment
  • Engagement with international customers
  • Professional growth
  • Income that will make your dreams come true

moldova.itncorp.com

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

05-06-2020
Sales Agent


ITN

We offer:
  • Flexible working schedule
  • Great working environment
  • Engagement with international customers
  • Professional growth
  • Income that will make your dreams come true

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com

moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

05-06-2020
Sales Agent Evening Shift


ITN

We offer:
  • Flexible working schedule
  • Great working environment
  • Engagement with international customers
  • Professional growth
  • Income that will make your dreams come true

Send your CV in English to:
join.in@moldova.itncorp.com

moldova.itncorp.com
Регион: Кишинёв

05-06-2020
Specialist Planificare


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
Anunţă postul vacant de:
Specialist Planificare

Responsabilități:
• Facilitează procesul de planificare;
• Participă în ședințe și work-shop-uri de planificare;
• Întreține documentele de planificare în formate unice și le actualizează;

Cerințe față de candidat:
• Cunoștințe Excel, Power Point;
• Persoana analitică, orientată spre rezultat;
• Deschis la nou, adaptabil la schimbare;
• Cunoștințe engleza scris/vorbit;

Oferim:
• Salariu competitiv;
• Locul de muncă perfect pentru dezvoltarea carierei profesionale;
• Acces gratuit în sala de sport a companiei;
• Asigurare medicală privată;
• Prânz gratuit asigurat de companie;
• Bonusuri lunare / anuale etc.
• Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Persoanele interesate rugăm să transmită CV-ul cu menționarea postului vacant la:
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
S-au să ne contacteze la numerele de telefon:
(022 885 219; 078 094 866)
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022 885 219; 078 094 866
Регион: Кишинёв
hr@md.anadoluefes.com
Telefon: 022 885 219; 078 094 866
05-06-2020
Manager achiziti

з/п Negociabil
Customagic

Pe perioada acestei pandemii cind tara noastra se afla intr-o situatie nu prea favorabila pentru societate compania Alimer- Comert va ofera pentru a va ajuta si a avea o ocupatie de lunga durata un loc de munca extrem de atractiv cu o dinamica in crestere pe piata Moldovei. Noi producem si distribuim produse alimentare ceia ce va asigura cu un loc de munca care neprivind la orice situatie nu veti ramine fara job.

Compania este in cautare unui ,,Manager-achizitii,, aceea persoana care va imparti orice moment trait impreuna cu colectivul energic si mereu pozitiv,aceea persoana care are o imaginatie si o gindire dezvoltata multilateral pentru a ajuta sa ne destingem si mai sus decit suntem.Avem nevoie de o persoana pozitiva si energica.

De la dumnevoastra se cere:
- Studii superioare( de dorit in domeniul economic sau ceva legat de sfera data)
- Persoana activa si comunicabila.
- Darul de a convinge pe oricine.
- Dorinta de a munci.
- Gindire analitica.

Obligatiuni:
- Sa fie mereu la current cu moderarile care apar in companie,
- Lucru cu toate reducerile si actiile companiei.
- Formarea si scrierea contractelor cu furnizorii.
- Sa cunoasca toate produsele care trebuie pentru companie.

Compania noastra mare va ofera:
- Lucru bine platit si la timp.
- Grafic stabil : 9-18 de L-V
- Colectiv prietenos si tinar.
- Dezvoltarea personala si cresterea in cariera.
- O ambianta placuta de munca.

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 068787733
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 068787733
03-06-2020
Manager de restaurant


StarKebab

Responsabilitățile pe care le veți avea vă vor ajuta să progresați ca și specialist cât și să contribuiți la dezvoltarea companiei prin:
-Organizarea și coordonarea activității restaurantului;
-Supervizarea activității persoanelor din subordine;
-Oferirea suportului permanent angajaților;
-Verificarea nivelului calității bucatelor și a deservirii oaspeților.

Aplicați pentru postul Manager de restaurant, dacă aveți:
-Studii superioare (preferabil în alimentație publică sau management);
-Experiență la o poziție administrativă;
-Competențe de comunicare în limba română și rusă la nivel avansat, engleza constituie un avantaj;
-Experiență în domeniul alimentației publice;
-Abilități de comunicare (negociere, convingere, rezolvarea conflictelor);
-Competențe de planificare și organizare.

Iar noi vă vom oferi:
-Salariu care vă permite să fiți independent și să vă bucurați de rezultatele muncii realizate;
-O masă gratuită care vă oferă un motiv de bucurie și relaxare, într-un spațiu prietenos;
-Posibilitatea de al lucra ore suplimentare achitate;
-Prime de sărbători;
-Concediu de odihnă plătit;
-Bonusuri;
-Oportunitatea de dezvoltare și avansare în carieră.
Dacă v-ați regăsit în descrierea de mai sus așteptăm CV-ul dumneavoastră pe adresa hr@starkebab.md cu indicarea poziției pentru care candidați.

Așteptăm să vă cunoaștem!
Регион: Кишинёв
hr@starkebab.md
02-06-2020
Manager pe achizitii

з/п Negociabil
Customagic

Pe perioada acestei pandemii cind tara noastra se afla intr-o situatie nu prea favorabila pentru societate compania Alimer- Comert va ofera pentru a va ajuta si a avea o ocupatie de lunga durata un loc de munca extrem de atractiv cu o dinamica in crestere pe piata Moldovei. Noi producem si distribuim produse alimentare ceia ce va asigura cu un loc de munca care neprivind la orice situatie nu veti ramine fara job.

Compania este in cautare unui ,,Manager-achizitii,, aceea persoana care va imparti orice moment trait impreuna cu colectivul energic si mereu pozitiv,aceea persoana care are o imaginatie si o gindire dezvoltata multilateral pentru a ajuta sa ne destingem si mai sus decit suntem.Avem nevoie de o persoana pozitiva si energica.

De la dumnevoastra se cere:
- Studii superioare( de dorit in domeniul economic sau ceva legat de sfera data)
- Persoana activa si comunicabila.
- Darul de a convinge pe oricine.
- Dorinta de a munci.
- Gindire analitica.

Obligatiuni:
- Sa fie mereu la current cu moderarile care apar in companie,
- Lucru cu toate reducerile si actiile companiei.
- Formarea si scrierea contractelor cu furnizorii.
- Sa cunoasca toate produsele care trebuie pentru companie.

Compania noastra mare va ofera:
- Lucru bine platit si la timp.
- Grafic stabil : 9-18 de L-V
- Colectiv prietenos si tinar.
- Dezvoltarea personala si cresterea in cariera.
- O ambianta placuta de munca.

Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica hrcustomagic@gmail.com Tel. 068787733
Регион: Кишинёв
E-mail: hrcustomagic@gmail.com
Telefon: 068787733
01-06-2020
Director Comercial


HR-Consulting (search4staff.com)

Companie de microfinanțare, cu capital străin, fondată în anul 2006 este în căutare de:

Director Comercial

Responsabilități:
● Elaborează și propune spre aprobarea conducerii companiei planul de vânzări însoțit de o politică dinamică de creștere continuă a volumului de vânzări;
● Urmărește realizarea planului de vânzări;
● Stabilește obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vânzări în companie;
● Răspunde pentru calitatea activității personalului aflat în subordine și pentru fluxul operațional la nivelul departamentului pe care-l conduce;
● Transmite către administratorii companiei rapoartele (săptămânale, lunare) privind vânzările, planul de acțiune pentru creșterea vânzărilor, furnizorii noi etc;
● Concepe împreună cu directorul general strategiile comerciale prioritare în vederea atingerii target-urilor stabilite.

Cerințe:
● Studii obligatorii: universitare economice;
● Bună cunoaștere a mediului concurențial de afaceri;
● Experiență în domeniul creditelor sau bancar va constitui un avantaj;
● Excelente abilitati de utilizare a Microsoft Office (Word, Excel);
● Experiența într-o funcție de conducere și de coordonare constituie un avantaj;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - obligatorie, ENG - nivel intermediar.

Compania oferă:
● Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără, dinamică, profesionistă;
● Contract individual de muncă + tot pachetul social (asigurare socială, asigurare medicală);
● Salariul fix + sistemul de bonusare;
● Telefon de serviciu;
● Lunch card.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DC

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DC

Telefon de contact : 060102909
26-05-2020
CRM Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of his client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position.

CRM Manager

Key Responsibilities:
● Building CRM campaigns and workflows with special attention to details, including email, SMS marketing and site/mobile messaging;
● Improving customer communication experience thoughout the customer journey - from initial contact to repeat purchasing activity;
● Planning and running of experiments ensuring customer support and marketing outreach are working together;
● Conducting retrospective customer surveys that help provide improvements in customer retention and customer satisfaction.

Required skills:
● Good working knowledge of Microsoft Office, particularly Excel;
● Commitment to excellent service;
● Accuracy and strong attentiont to details;
● Good organisation and prioritising abilities;
● Ability to learn quickly in changing environment.

What company offers:
● Motivating salary and benefits;
● Fast growing and technology wise industry and environment;
● Unique learning experience in the international company;
● Working with a motivated and talented team;
● Growth opportunities.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RM in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86 ; +373 60 102 909
Регион: Кишинёв
email address: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RM in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86 ; +373 60 102 909
26-05-2020
Retention Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of his client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position.

Retention Manager

Responsibilities:
● Develop direct marketing channel (email, sms and other) strategy with the goal to increase customer retention and loyalty;
● Prepare content and segmentation, be able to suggest good visual material ideas and call to action wording;
● Follow up on campaing execution - carry out A/B tests, monitor deliverability etc.;
● Analyse results - prepare campaign summaries, lessons learned and identify next steps to improve campaign performance;
● Collect feedback and understanding from the company users to improve the Customer Experience;
● Collaborate with Country managers, Digital marketing, Customer Care and Sales Team to improve existing customer retention processes and come up with new ideas;
● Research and explore new industry updates and ideas;
● Share practices from other markets and train local team.

Requirements:
● At least 1+ year experience in email marketing and/or CRM;
● Bachelor's degree in Marketing, Business, Economics or other related fields;
● Solid organisational and project management skills;
● Fluency in Romanian, Russian and English languages;
● Knowledge of multiple email marketing platforms and top communication channels;
● Experience in personnel training.

What company offers:
● Motivating salary and benefits;
● Fast growing and technology wise industry and environment;
● Unique learning experience in the international company;
● Working with a motivated and talented team;
● Growth opportunities.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RM in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86 ; +373 60 102 909
Регион: Кишинёв
email address: sv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RM in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86 ; +373 60 102 909
26-05-2020
Social Media Strategist


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Social Media Strategist

Compania:
Companie de Advertising și Digital Marketing services.

Responsabilități:
• Dezvoltarea conceptelor de calendare de Social Media;
• Dezvoltarea de proiecte de content și creație lunar pentru clienti pentru a fi preluat de echipă;
• Consultarea echipei de Social Media și designerilor în crearea și plasarea de content;
• Managementul echipei de Social Media și Copywriter.

Cerințe:
• Experiență în Content Management/Social Media Management >2ani;
• Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză-Conversațional;
• Cunostințe în operare cu intrumentele Facebook, Google Suite etc.;
• Ambiție, inițiativă și creativitate;
• Abilități foarte bune de comunicare i self-management.

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Salariu motivant și bonusuri de performanță;
• Posibilitatea de afimare personală în cadrul unor proiecte mari de Social Media;
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri;
• Oportunitate de dezvoltare spre Social Media Head.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “SMtt”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “SMtt”
26-05-2020
Inginer Calitate


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Inginer Calitate

Compania : Sumitomo Electric Bordnetze (SEBN MD)

Fii angajat în Industria Automotivă!

Atribuții:
- Întocmeşte şi verifică documentația tehnică pentru produs (cablaje auto);
- Soluționează problemele tehnice privind produsul finit şi tehnologia de producție;
- Efectuează managementul desenelor tehnice;
- Asigură controlul documentației produsului (FMEA, Flow Chart, Product Control Plan);
- Asigură setarea echipamentului de producție;
- Pregăteşte resursele necesare pentru producție;
- Asigură îmbunătăţirea continuă și standardizarea proceselor.

Cerințe:
- paşaport european (Român / Bulgar);
- disponibilitatea pentru deplasări de serviciu;
- studii superioare – avantaj;
- experiență într-o poziție similară – avantaj;
- cunoștințe Ms Office;
- limba engleză – obligatoriu, limba germană – avantaj;
- capacitate de organizare și planificare;
- spirit de echipă, abilități de comunicare și negociere.

Compania SEBN MD oferă:
- salariu motivant, bonusuri şi diurne;
- instruire la locul de muncă;
- pachet social complet;
- asistenţă medicală;
- asigurare cu transport gratuit (Chișinău- Orhei)

CV-urile pot fi expediate la adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Telefon: 069638007

Adresa: str. Unirii 57/2, mun. Orhei
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tt70@search4staff.com ; Telefon: 069638007

Adresa: str. Unirii 57/2, mun. Orhei
26-05-2020
Product Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Product Manager

Compania:
Companie de distribuție în domeniul IT și Gaming Accessories, cu o experiență de peste 10 ani pe piața Moldovei.

OBIECTIVUL POSTULUI: Majorarea vânzărilor și crearea unei game perfecte de produse.

Responsabilități:
• Participarea în dezvoltarea brandului propriu;
• Mărirea gamei de produse (accesorii telefonie mobile, video games etc);
• Analiza concurenților și a pieței;
• Menținerea stockurilor și analiza acestora ;
• Găsirea noilor furnizori;
• Găsirea noilor produse din categoriile de distribuție;

Cerințe:
• Experiență în vânzări (telefonie mobilă, tehnică, IT instrumente);
• Cunoasterea limbii române și rusă la nivel avansat, limba engleză-avantaj;
• Cunostințe de operare calculator (Word, Excel) – nivel utilizator activ;;
• Ambiție, inițiativă și responsabilitate;
• Abilități foarte bune de comunicare si self-management;

Se oferă:
• Angajare oficială + pachet social deplin;
• Salariu motivant;
• Posibilitatea de a călători și a descoperi noi piețe/companii în domeniu;
• Grafic de muncă ( 9:00 – 18:00) Luni- Vineri;
• Traininguri (brokeraj vamal, logistică etc.);
• Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică;

Contacte:
Cei interesați sunt rugați să transmită CV la adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “PMtt”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: tt70@search4staff.com ; În Tema mesajului indicați codul postului vacant: “PMtt”
26-05-2020
Engineer Product Group Leader


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Engineer Product Group Leader

Company : Sumitomo Electric Bordnetze (SEBN MD) - the global manufacturer in the automotive industry, whose customers are, in particular, the Volkswagen Group (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bugatti and Porsche)

We are looking for The Best Leader!

Your tasks:
- Analysis and implementation of the production concept;
- Delta Calculation of production times (Module Assembly and Final Assembly);
- Perform detailed capacity study for C&C, PFA and assembly;
- Definition of the need of equipment, ordering the necessary equipment, preparation of installation plan, follow up the orders and installations;
- Analyze the spare part order structure and the technical status;
- Clarification of technical problems in collaboration with CPE;
- Follow up FMEA actions;
- Contribution to layout check and implementation;
- Preparation for spare part production order;
- Implementation of engineering changes;
- Supervise the activities of PPE Product Technician;
- Preparation of the workplace (transport medium, ways, additional equipments etc.) in assembly/testing/packing;
- System calculation;
- Preparation of training documentation and performing the theoretical and practical product specific training for trainers;
- Support by process handover and release of the workplaces;
- Checking new components master data and the drawing;

Your Profile:
- Bachelor Degree;
- Experience on a similar position (Automotive supplier company) is a plus;
- Strong production engineering/manufacturing engineering background;
- Fluent in English and German (is considered a plus);
- PC literate;
- Drawing interpretation Knowledge;
- Communicative, creative and open to changes, attention to details.

SEBN offers:
- motivating salary,
- bonuses and diurnal;
- job trainings;
- official social package;
- healthcare insurance;
- free transport (Chisinau – Orhei).

Please submit your CV to tt70@search4staff.com ; or call to the phone number : +37369638007.
Регион: Кишинёв
e-mail: tt70@search4staff.com ; or call to the phone number : +37369638007
26-05-2020

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)