RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Ciobanaș Adriana (19)

Кульчак Олег Михайлович (29)

Cristian cristina (27)

Гуцан Евгении (33)

Maxim Korolevski 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Менеджмент

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Manager

з/п negociabil
Incrus SRL

Responsabilităţile de bază:
- organizarea si participarea campaniilor de promovare pentru produsele / serviciile noi.
- proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte);
-colaborarea cu agentiile de publicitate si mass-media în vederea promovarii produselor, serviciilor
- Informarea clienţilor despre promoţii şi acţiuni, organizarea acestora

Cerinţe faţă de candidaţi:
- studii superioare
- abilitati de comunicare
- cunoaşterea avansată a limbilor română şi rusă, engleza constituie un avantaj;
- abilităţi de analiză, planificare şi organizare, abilităţi bune de ascultare şi comunicare, orientare spre rezultat;
- seriozitate, ambitie, dorinta de a invata
-abilitati de lucru in echipa si individual;

Compania oferă:
- contract de muncă şi pachet social complet;
- un mediu de lucru modern

Persoanele care corespund cerințelor date sunt rugate să expedieze CV cu fotografie la adresa de e-mail: oculusprim108@mail.ru cu mențiunea postului pentru care candidează.
Регион: Кишинёв
Telefon:060211160, 022-837060
Persoana de contact:Tatiana
E-mail:oculusprim108@mail.ru
Site:oculusprim.md
15-12-2017
Manager magazin


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament .

Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Manager de Magazin

Compania „Alimer comerț”cu ocazia maririi numarului magazinelor de firma, anunta concurs pentru postul de Manager de Magazin . Puteti sa va organizati procesul de lucrul, personal si al altor oameni? Dati dovada de iniţiativă în muncă şi dorinţă de dezvoltare?

Vreti sa lucrati într-o companie stabila şi ambiţioasă? Atunci noi vă cautăm anume pe Dumneavoastra!
Cerințe:
• studii superioare;
• cunoașterea limbilor română și rusă;
• experiență de muncă în calitate de manager nu mai puțin de 1 an;
• responsabilitate, capacitatea de a comunica eficient, punctualitate, abilități de lider și organizatorice;
• orientare spre rezultat, pregătire pentru instruire;

Condiții de muncă:
• stabilitate;
• pachet social deplin;
• salariu demn și la timp;
• instruire gratuită;
• posibilități de creștere și dezvoltare profesională;
• loialitatea companiei.

Trimiteti CV-ul complet la adresa electronica angajare-hr@mail.ru cu indicarea postului de munca.

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
15-12-2017
Manager magazin


Alimer Comert

Suntem prezenţi deja în nouă oraşe ale ţării şi includem marketuri, pizzarii şi restaurante, cu un decor original, produse de calitate şi o bucătărie remarcabilă. La moment ne lărgim cu paşi siguri pentru că suntem o echipă de profesionişti care muncesc cu devotament .

Suntem “Alimer Comerţ” o companie prosperă în Moldova!

Şi anunţăm concurs de angajare pentru postul:

Manager de Magazin

Compania „Alimer comerț”cu ocazia maririi numarului magazinelor de firma, anunta concurs pentru postul de Manager de Magazin . Puteti sa va organizati procesul de lucrul, personal si al altor oameni? Dati dovada de iniţiativă în muncă şi dorinţă de dezvoltare?

Vreti sa lucrati într-o companie stabila şi ambiţioasă? Atunci noi vă cautăm anume pe Dumneavoastra!
Cerințe:
• studii superioare;
• cunoașterea limbilor română și rusă;
• experiență de muncă în calitate de manager nu mai puțin de 1 an;
• responsabilitate, capacitatea de a comunica eficient, punctualitate, abilități de lider și organizatorice;
• orientare spre rezultat, pregătire pentru instruire;

Condiții de muncă:
• stabilitate;
• pachet social deplin;
• salariu demn și la timp;
• instruire gratuită;
• posibilități de creștere și dezvoltare profesională;
• loialitatea companiei.

Trimiteti CV-ul complet la adresa electronica angajare-hr@mail.ru cu indicarea postului de munca.

E-mail: angajare-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
angajare-hr@mail.ru
15-12-2017
Менеджер магазина (г. Кагул)


Customagic

Холдинг "Сustomagic,, занимающийся производством, импортом и дистрибуцией продуктов питания, набирает в свою дружную команду активного, амбициозного и коммуникабельного специалиста :

Mенеджер в магазин (г. Кагул)
Если вы в поисках стабильной работы ; активны, нравиться продавать и хотите работать в дружном
коллективе , тогда ждем вас в маркете “Family” в Кагуле

Должностные обязанности
- Организация бесперебойной, прибыльной работы магазина;
- Контроль соблюдения всех технологий процессов;
- Обеспечение роста продаж и минимизации издержек;
- Предоставление необходимой отчетности в срок;
- Ведение всей необходимой административной работы;
- Активное использование принципов управления персоналом – создание лучшей команды;
- Мотивация, обучение и совершенствование сотрудников для достижения высоких результатов и их дальнейшего повышения в компании;
- Обеспечение эффективного взаимодействия с центральным офисом;

Требования:

Если Вы:
- Уверены, что покупатель - главный человек в магазине;
- Любите и умеете общаться;
- Верите в то, что позитивный настрой – залог успеха;
- Умеете создавать сплоченный коллектив и организовывать его работу;
- Грамотно ставите цели и достигаете их;
- Стремитесь совершенствоваться каждый день;
- Готовы брать на себя ответственность;
- Стремитесь организовать систему работы и умеете ее контролировать.

Значит, мы ждем именно Вас!

Если Вы заинтересованы предложением и считаете, что Ваши профессиональные навыки соответствуют вышеперечисленным требованиям, присылайте ваше CV с пометкой «Менеджер г. Кагул», по адресу customagic-hr@mail.ru
Телефон: 076059034, Victoria

Телефоны:
076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
15-12-2017
Sales Representative


ITN

Sales Representative

Freedom of schedule
Ability to work with international customers
Growing your own potential
Fun team to work with
Best job on town
Income that will make your dreams happen

Please send yor CV to careers.md@itncorp.com
Регион: Кишинёв
careers.md@itncorp.com
15-12-2017
Sales Executive


ITN

Sales Executive

Freedom of schedule
Ability to work with international customers
Growing your own potential
Fun team to work with
Best job on town
Income that will make your dreams happen

Please send yor CV to careers.md@itncorp.com
Регион: Кишинёв
careers.md@itncorp.com
15-12-2017
Sales Consultant


ITN

Sales Consultant

Freedom of schedule
Ability to work with international customers
Growing your own potential
Fun team to work with
Best job on town
Income that will make your dreams happen

Please send yor CV to careers.md@itncorp.com
Регион: Кишинёв
careers.md@itncorp.com
15-12-2017
Sales Associate


ITN

Sales Associate

Freedom of schedule
Ability to work with international customers
Growing your own potential
Fun team to work with
Best job on town
Income that will make your dreams happen

Please send yor CV to careers.md@itncorp.com
Регион: Кишинёв
careers.md@itncorp.com
15-12-2017
Manager Produse de deservire la distanță


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Manager Produse de deservire la distanță

Secţia Piaţa Persoane Fizice

Departamentul Strategie şi Marketing

 

Misiune post: Elaborarea, dezvoltarea şi promovarea produselor de deservire la distanță (Internet Banking, SMS-Banking etc.) destinate pieţei persoanelor fizice în vederea creşterii competitivităţii Băncii pe piaţa produselor bancare respective.

 

Responsabilităţi:

·           Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse de deservire la distanță ale băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii: elaborarea conceptului de produs, structura de preț, îmbunătațirea produselor existente;

·           Elaborarea documentelor normative interne și ghidurilor privind produsele de deservire la distanță;

·           Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi, care vor fi trataţi în cadrul acţiunilor de marketing şi campaniilor promoţionale legate de produsele de deservire la distanță, planificate spre lansare;

·           Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare si utilizare a produselor de deservire la distanță destinate persoanelor fizice, precum şi de creştere a fidelităţii clientului faţă de produsele Băncii;

·           Crearea planurilor de lansare şi promovare pentru produsele de deservire la distanță ale băncii din segmentul pieţei persoanelor fizice şi urmărirea executării lor;

·           Crearea şi dezvoltarea ofertelor de promovare aproduselor de deservire la distanță cu propuneri de modificări de preţuri aferente.

 

Experienţă profesională:

·           Experienţa de muncă în sistemul bancar sau în companii de tehnologii financiare (Fintech); Experiența într-o poziție similară va prezenta un mare avantaj;

·           Cunoaşterea produselor de deservire la distanță;

·           Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor de deservire la distanță;

·           Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;

·           Cunoaşterea limbii română, engleză şi rusă;

·           Studii superioare cu profil economic prezintă un avantaj.

 

Profilul candidatului:

·           Pasiune pentru noile tehnologii financiare;

·           Inovație si creativitate;

·           Capacitate de analiză şi sinteză;

·           Iniţiativă;

·           Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului;

·           Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare;

·           Orientare spre client şi rezultat;

·           Lucru în echipă;

·           Responsabilitate, imparţialitate.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md,  Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв

15-12-2017
MANAGER RELATII CLIENTI CLA


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

MANAGER RELATII CLIENTI CLA

Misiune post: Gestiunea relaţiilor cu clienţii ÎMM Non Retail ai băncii şi atragerea clienţilor noi prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate

Responsabilităţi principale:
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii ÎMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii Băncii;
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii ÎMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
Monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii ÎMM;
Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune
Asigurarea clienţilor potenţiali cu informaţie deplină privind produsele şi serviciile Băncii oferite.
Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit.
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii;
Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă
Realizează Supravegherea Formalizata in corespundere cu documentele normative interne in vigoare;
Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.
Respectarea stricta a prevederilor documentelor normative interne

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic.
Cunoaşterea legislaţiei in vigoare.
Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar si deservire clienti minim 2 ani.
Pastrarea confidentialitatii informatiei.
Cunoaşterea limbilor – romana, engleza va constitui un avantaj.
Cunoştinţe avansate in sistemele si aplicatiile informatice (Word, Excel, Power Point)

Profilul candidatului:
Abilitati de comunicare
Abilitati analitice si de sinteza
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Abilităţi de lucru în echipa şi individual

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 4 61.
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 4 61.
15-12-2017
Менеджер в отдел снабжения


Viknograd

Менеджер в отдел снабжения

Требования к кандидату:
-отличное знание Excel
-наличие высшего образования
-знание английского языка приветствуется
-возраст до 25 лет

Наличие опыта не обязательно. Выпускники ВУЗов приветствуются.
Резюме на русском языке с фотографией принимаются на е-mail:
info@viknograd.md
Регион: Кишинёв
info@viknograd.md
15-12-2017
Manager Produse de deservire la distanță


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de



Manager Produse de deservire la distanță
Secţia Piaţa Persoane Fizice
Departamentul Strategie şi Marketing



Misiune post: Elaborarea, dezvoltarea şi promovarea produselor de deservire la distanță (Internet Banking, SMS-Banking etc.) destinate pieţei persoanelor fizice în vederea creşterii competitivităţii Băncii pe piaţa produselor bancare respective.

Responsabilităţi:
•    Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse de deservire la distanță ale băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii: elaborarea conceptului de produs, structura de preț, îmbunătațirea produselor existente.
•    Elaborarea documentelor normative interne și ghidurilor privind produsele de deservire la distanță.
•    Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi, care vor fi trataţi în cadrul acţiunilor de marketing şi campaniilor promoţionale legate de produsele de deservire la distanță, planificate spre lansare
•    Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare si utilizare a produselor de deservire la distanță destinate persoanelor fizice, precum şi de creştere a fidelităţii clientului faţă de produsele Băncii
•    Crearea planurilor de lansare şi promovare pentru produsele de deservire la distanță ale băncii din segmentul pieţei persoanelor fizice şi urmărirea executării lor
•    Crearea şi dezvoltarea ofertelor de promovare aproduselor de deservire la distanță cu propuneri de modificări de preţuri aferente

Experienţă profesională:

•    Experienţa de muncă în sistemul bancar sau în companii de tehnologii financiare (Fintech). Experiența într-o poziție similară va prezenta un mare avantaj.
•    Cunoaşterea produselor de deservire la distanță
•    Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor de deservire la distanță
•    Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
•    Cunoaşterea limbii română, engleză şi rusă
•    Studii superioare cu profil economic prezintă un avantaj


Profilul candidatului:

•    Pasiune pentru noile tehnologii financiare
•    Inovație si creativitate
•    Capacitate de analiză şi sinteză
•    Iniţiativă
•    Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
•    Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
•    Orientare spre client şi rezultat
•    Lucru în echipă
•    Responsabilitate, imparţialitate

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв

15-12-2017
Менеджер по работе с клиентами в наружной рекламе

з/п 6500
Streamline

Компании по производству наружной рекламы требуется менеджер по работе с клиентами.

ТРЕБОВАНИЯ:
- Опыт работы менеджером, приветствуется!!!
- Уверенный пользователь ПК (Word, Excel, Internet);
- Умение работать в графических программах приветствуется!!!;
- Ответственность, честность, способность обучаться, работать в команде;
- Желание ЗАРАБАТЫВАТЬ, а не получать.

ОБЯЗАННОСТИ:
- Работа с входящими заявками и входящими звонками.
- Поиск новых заказов, расширение клиентской базы.
- Работа с существующими клиентами компании.
- Контроль своевременной и качественной сдачи проектной работы (заказа), фото отчет по каждому заказу.

УСЛОВИЯ:
- График работы : пн. - пт. с 9-00 до 18-00 ;
- Заработная плата, Ставка + процент от заказа, с возможностью роста.
Регион: Кишинёв
email
streamline.md@mail.ru

Контактный номер
+373 79 505229
15-12-2017
Менеджер по работе с клиентами


StreamLine

Компании по производству наружной рекламы требуется менеджер по работе с клиентами.

ТРЕБОВАНИЯ:
- Опыт работы менеджером, приветствуется!!!
- Уверенный пользователь ПК (Word, Excel, Internet);
- Умение работать в графических программах приветствуется!!!;
- Ответственность, честность, способность обучаться, работать в команде;
- Желание ЗАРАБАТЫВАТЬ, а не получать.

ОБЯЗАННОСТИ:
- Работа с входящими заявками и входящими звонками.
- Поиск новых заказов, расширение клиентской базы.
- Работа с существующими клиентами компании.
- Контроль своевременной и качественной сдачи проектной работы (заказа), фото отчет по каждому заказу.

УСЛОВИЯ:
- График работы : пн. - пт. с 9-00 до 18-00 ;
- Заработная плата, Ставка + процент от заказа, с возможностью роста.

e-mail: streamline.md@mail.ru
0-79505229
Регион: Кишинёв

15-12-2017
Brand Manager


ROGOB

Brand Manager


Rol:  Responsabil de asigurarea implementării politicilor de marketing prin promovarea brandurilor companiei

 
Responsabilități:

  • Asigură implementarea planului de marketing stabilit la nivelul companiei;
  • Stabilește împreună cu Directorul de Marketing politica de marketing pentru brandurile pentru care este responsabil;
  • Construiește, planifică și monitorizează bugetele pentru brandurile alocate;
  • Coordoneaza toate activitățile de promovare a brandurilor desemnate;
  • Analizează informațiile obținute din surse interne și externe legate de consumator, piață, tendințe, produse și comunicare pentru identificarea oportunităților de creștere;
  • Identifică oportunități de creare de noi branduri și / sau îmbunătățire a celor existente;
  • Organizează, urmărește și evaluează campaniile de promovare a noilor branduri;
  • Cercetează în piață nevoile și dorințele consumatorilor propune și este responsabil de lansarea de noi sortimente (inovații de produs);
  • Generează si implementează activităţile de marketing necesare  pentru atingerea obiectivelor, inclusiv proiectele de re-branding;
  • Coordonarea planurilor de dezvoltare pentru produsele noi împreună cu echipa R&D;
  • Raportarea activității realizate.


Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Experiență într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG;
  • Cunoașterea limbilor romănă, rusă și engleză;
  • Cunostințe avansate operare PC;
  • Calități personale: integritate, transparență, responsabilitate, creativitate, flexibilitate, orientare către soluții și rezultate, perseverență;
  • Spirit de echipă și relaționare;
  • Organizare și planificare;
  • Capacitate de analiză;
  • Inițiativă;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.


Noi oferim:

- Salariu atractiv;   
- Ambianță de lucru placută  într-o echipă tinara și prietenoasă;
- Traininguri la locul muncă;
- Posibilitatea creșterii profesionale.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: hr@rogob.md

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Sales Consultant


ITN

Sales Consultant

Freedom of schedule
Ability to work with international customers
Growing your own potential
Fun team to work with
Best job on town
Income that will make your dreams happen

Please send yor CV to careers.md@itncorp.com
Регион: Кишинёв
careers.md@itncorp.com
15-12-2017
Sef sectie


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Sef sectie
Sectia Monitorizare Risc de Credit Retail si Risc de Piata
Departamentul Risc Management


Misiune post: Managementul riscului de credit Retail, gestiunea riscurilor de piaţă şi ţară, raportări.

Responsabilităţi de bază:

- Animarea echipei în scopul realizării sarcinilor si responsabilităților de serviciu;
- Analiza, identificarea, estimarea, monitorizarea si controlul independent de alte subdiviziuni a riscului de credit în vederea minimizării posibilului impact negativ asupra calităţii portofoliului de credite Retail;
- Contribuie la definirea si la punerea in aplicare a principiilor si normelor interne privind controlul riscului de credit pe segmentul Retail, riscului de piaţă, riscului de ţară şi de contrapartidă financiară (inclusiv bănci şi companii de asigurări);
- Crearea provizioanelor aferente portofoliului de credite, conform standardelor IFRS, precum şi celor prudenţiale;
- Elaborarea şi aplicarea scenariilor de stres pentru riscul de credit şi pentru riscuri combinate;
- Elaborarea rapoartelor pentru management (periodice şi la solicitare);
- Contribuţie la elaborarea politicii de risc, strategiei de risc, normelor interne privind apetitul şi toleranţa la risc;
- Administrarea funcționala al Aplicațiilor de scoring, din punct de vedere al riscului de credit.

Cerinţe fata de candidaţi:
- Cunoaşterea metodelor si tehnicilor de analiza financiara, de estimare a riscurilor cu specializarea in domeniul riscului de credit, de contrapartide comerciale
- Cunoaşterea legislaţiei in vigoare in domeniul activităţii bancare
- Cunoaşterea recomandărilor din acordul Basel (I, II, III)
- Cunoaşterea utilizării la un nivel avansat a aplicaţiilor informatice Microsoft Office pentru Windows
- Experienţă într-un domeniu de analiză şi/sau raportare – minim 2 ani;
- Studii superioare cu profil financiar-bancar;
- Cunoaşterea limbii romane, ruse, engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului:
- Abilităţi de:
- analiză şi sinteză
- comunicare şi convingere
- lucru individual şi în echipă
- Orientare spre rezultat;
- Rezistenţă la stres;
- Spirit inovativ şi cognitiv.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.

Informaţii suplimentare la tel.: 812-461
Регион: Кишинёв
mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.

Informaţii suplimentare la tel.: 812-461
15-12-2017
Manager Vânzări Leasing


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
Anunţă concurs pentru postul de

Manager Vânzări Leasing
Secţia Finanţare Specializată şi Trade Finance
Direcţia Finanţare Specializată şi Internaţională
Departamentul Tranzacții Bancare Globale


Misiune post:
Acordarea suportului în promovarea și vânzarea produselor și serviciilor de leasing financiar

Responsabilități:
• Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți.
• Consilierea filialelor privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener si Credit Partener.
• Colaborarea activa și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit.
• Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office.
• Verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing pe parcursul derulării acestora.
• Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale.
• Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.

Cerinţe:
• Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani.
• Cunoașterea produselor: leasing financiar și creditare
• Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare.
• Cunoaşterea legislaţiei in domeniul reglementarii activităţii de creditare și leasing financiar.
• Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă, engleză;
• Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.
• Permis de conducere cat. B (și experiență)

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax. 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md , fax. 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
15-12-2017
Менеджер по продажам


Viknograd

Менеджер по продажам

Требования:
- Опыт работы в продажах или знание оконного бизнеса;
- Наличие личного авто обязательно;

- Гарантируем официальное трудоустройство и стабильную заработную плату.

Обращаться по тел.: 060201117 – Владислав
E-mail: info@viknograd.md
Регион: Кишинёв
060201117 – Владислав
E-mail: info@viknograd.md
15-12-2017
French Market: Buying Representative/ Lead Generator

з/п 8000 lei
Ra Trading

Requirements:
- Suppliers Data Base Creation
- Contactacting suppliers by email and phone
- Hard-working, ambitious, self-motivated, responsible
- Positive, determined and stress resistant
- High discipline, persistent, Team Player
- Ability to spend long time on phone : 120 calls/ day

Qualifications needed:
- Strong Computer skills of Word, Excel, Google
- Strong French language: spoken and written
- English is an advantage

WE offer:
- Salary 300 euro for trial period + 50 euro after passing trial
- Paid lunches 50 lei/day
- Full Training and continuous support
- Personal and Professional Development
- Career growth
- Professional Team and pleasant work Environment
- Office in the Center of the City
- European Type Management
- Official Employment
Please send us your CV at hr@ratrading.eu
Регион: Кишинёв
hr@ratrading.eu
14-12-2017

[1]  2  3  4  5  6  7  8 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)