RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Дружинина Оксана Викторовна (44)



Платаш Витория Викторовна  (14)

Dobici Nicolae Mihail 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Секретарь, офис-менеджер /  Reception & Office Administration Manager
Reception & Office Administration Manager
HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Reception & Office Administration Manager

Responsabilități:
● Oferă suport Directorului Executiv și Directorului Operațional al companiei în activitățile lor zilnice;
● Efectuează aranjamente de călătorie la cerere (vize, invitații, rezervări de zbor și bilete, transferuri interne/externe, rezervări la hoteluri și restaurante). Rezervări hoteliere și transfer de la / la aeroport și hotel pentru vizitatori, în conformitate cu graficul de călătorie ale acestora;
● Asigură o bună organizare a vizitelor la birou: întâmpină vizitatorii, oferă carduri de acces după necesitate etc.;
● Responsabil de respectarea protocoalelor interne de comunicare, de circulație a documentelor interne (contracte, facturi, scrisori oficiale);
● Organizează conferințe, evenimente interne, asigurând logistica și comunicare pentru aceste evenimente;
● Va organiza comunicarea cu candidații pentru posturi vacante, precum și organizarea etapelor de testare, interviu, online sau fizic la birou.Va gestiona baza de date a candidaților și va expedia scrisori de refuz la finalizarea proiectelor de recrutare.
● Va întreține relația cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor;
● Va monitoriza funcționarea echipamentelor din birou zilnic și interveni după caz pentru înlăturarea disfuncționalităților;
● Va gestiona echipa de cleaning și va asigura calitatea executării igienizării și curățeniei în birou.

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare;
● Experiență profesională în calitate de asistent, minim 2 ani (prezintă avantaj activitatea în companii internaționale);
● Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - la nivel avansat;
● Utilizator încrezut al aplicațiilor: Power Point, Excel, Word, Outlook;
● Abilități excelente de relaționare și comunicare.

Compania oferă:
● Loc de muncă stabil în una din cele mai renumite companii de vinuri din R.M;
● Salariul motivant;;
● Grafic de lucru stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00;
● Posibilități de creștere în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ROA

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ROA

Telefon de contact : 060 102 909
19-11-2020
Горячие вакансии

Менеджер по продажам


- Менеджер по продажам

Нам нужен выездной менеджер по продажам, ответственный и очень общительный, готовый развиваться и расти вместе с нами.

подробнее...

E-mail: alexandru.raducan@imperlux.md
Телефон: 068689070

Avantaj Prim

- PHP ПРОГРАММИСТ
- QA-ENGINEER
- КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР
- ПОМОЩНИК КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРА

подробнее...
Предварительно отправляйте CV на E-mail: jobs@avantajprim.com
str. Vasile Alecsandri 139/3 etaj 3 Avantaj Prim SRL
MD-2005 Chisinau, Rep. of Moldova.

www.avantajprim.com


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru posturile

- Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare
- Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate
- Director Adjunct Sucursală Or. Bălți
- Inginer Direcția Monetica
- Șef secție Secţia promovare vânzări CLA
- Consilier Clientela or. Causeni
- Consilier Clientela or. Briceni
- Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni
- Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi
- Analist Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail
- Analist  financiar Sectia Suport CLA
- Operator Secția Calitatea Datelor
- Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău si Soroca

подробнее...
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
АВК


- Торговый представитель Ниспорены
- Торговый представитель (Анений Ной с проживанием г. Кишинёв или пригород)
- Торговый представитель с местом проживания г. Кагул, либо в близлежащих населённых пунктах
- Агент по продажам (г. Единец)
- Торговый представитель Вулканешты/Тараклия
- Торговый представитель г. Кишинёв
подробнее...

Если вы соответствуете всем перечисленным требованиям, высылайте свои резюме по адресу: Ion.Iacub@avk.com.ua



Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)