RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Zamusteanu Romin  (26)

Raileanu.Mihail 


Dudic Anastasia 

Elena Cristian 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Секретарь, офис-менеджер

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Data Check Analyst (US market)

з/п 8000
KIVORK

Are you a young person with strong communication and analytical skills? Would you like to combine these two and become a dedicated professional within a fast-growing international company? Then don't lose your chance and send us your CV at evghenia@kivork.md or call at 060888179.

A great team of qualified and friendly professionals are waiting for you!

What you'll love about us:

- Official employment, full social package
- Competitive salary, above market average
- Great company culture, American-style management. Everyone is positive and respectful
- Weekly events such as quizzes, lotteries, sports competitions
- Excellent, modern, bright and cozy office in the city center
- Various work shifts
- Intelligent, young and friendly team
- No previous work experience required

Main duties and responsibilities:

- Verify the validity of customers information to make sure there is no fraud or illegal cases
- Cross-check related information in our database and online
- Liaise with foreign partners and clients to ensure the information is valid

Requirements:

- Attention to detail, quick learning and high accountability
- Strong command of English (both written and spoken)
- Excellent analytical and communication skills, strong interpersonal skills

- Thank you in advance for your application!
Регион: Кишинёв
evghenia@kivork.md
060888179
18-04-2019
Customer Care Agent (US market)

з/п 8000
KIVORK

Are you interested in travel business and international environment, career growth opportunities and dynamic tasks in which you would be free to put your communication and problem-solving skills to a good use? If you answer yes to all of this, then come and join KIVORK!

What youll love about us:

- $600 average salary with bonuses
- Official employment and full social package
- Comfortable location in the city centre
- Cosy and friendly environment
- Paid training and on-the-job coaching
- Working various shifts

Job description:

- Receive and handle flight-related inquiries via calls, chat and emails
- Provide timely response and regular assistance to customers
- Assist with additional in-flight services and amenities

Requirements:

- Previous experience in customer support is an asset
- Attention to detail, quick learners skills and high sense of accountability
- Excellent writing and communication skills, strong interpersonal skills
- Ability to perform well under pressure
- Strong command of English (both written and spoken)

In case you are interested, please forward us your CV in English to evghenia@kivork.md or call at 060888179.

Thank you in advance for your application!
Регион: Кишинёв
evghenia@kivork.md
060888179
18-04-2019
Operator Gestiune Deconectări


HR-Consulting (search4staff.com)

Întreprinderea privată de distribuție a energiei electrice este în căutare de:

Operator Gestiune Deconectări

Responsabilități:
● Să realizeze activitatea operativă ce ține de gestionarea deconectărilor planificate prevăzute
● Sa determine consumatorii afectați de deconectările planificate
● Sa informeze consumatorii afectați, conform criteriilor stabilite
● Sa pregătească informația și rapoartele necesare pentru efectuarea lucrărilor planificate.
● Să pregătească și să verifice informația cu privire la lucrările planificate a consumatorii casnici
● Să aplice și sa respecte normele și procedurile în vigoare ce țin de activitatea sa.
● Să colaboreze la actualizarea bazei de date a consumatorilor.
● Să efectueze(îndeplinească) diferite rapoarte totalizatoare pentru o gestionare mai eficace a serviciului dat.
● Să respecte normele, procesele, procedurile și toate documentele ce țin de Sistemul de Management integrat pentru calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă.

Cerințe:
● Studii medii de specialitate/Studii superioare
● Cunoașterea fluentă a limbilor rusă/română
● Word, Excel, Outlook la nivel de baza
● Spirit de echipă
● Lucru în echipă
● Orientare către client;

Compania oferă:
● Instruire gratuită;
● Grafic de lucru full-time:
○ 08:00 - 17:00 luni - joi;
○ 08:00 - 14:00 vineri;
● Posibilitate de creștere profesională;
● Echipă prietenoasă.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: OGD

Telefon de contact : 060 102 909
18-04-2019
Office Manager


Dyninno

Office Manager

BEING YOU IS WHAT WE WANT
Send your CV to careers.md@dyninno.md@dyninno.md
Facebook.com/DyninnoMoldova/
Регион: Кишинёв
careers.md@dyninno.md
18-04-2019
Secretar-referent


SBC-HR

Secretar-referent


Echipa SBC-HR lansează concursul pentru ocuparea funcției de Secretar-referent

Clientul nostru - companie internațională, producătoare de îngrășăminte minerale

 

Oferim:

- Salariu: de la 7 000 MDL (net)
- Angajare oficială
- Graficul de lucru: Luni-Vineri, de la 09:00 până la 18:00

- Compensarea convorbirilor telefonice

- Instruire continua

 

Responsabilități principale:
- Recepționarea și distribuirea apelurilor telefonice

- Elaborarea documentelor necesare, inclusiv prelucrarea și verificarea contractelor

- Arhivarea documentelor

- Menținerea documentelor de evidență a personalului

- Informarea clienților despre serviciile oferite de companie

 

Cerinţele companiei:

- Studii superioare

- Cunoașterea pachetului MS Office
- Cunoașterea excelentă ale limbilor română și rusă


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904
Регион: Кишинёв

18-04-2019
Личный ассистент


SBC-HR

Личный ассистент


Наши предложения:

- Официальное трудоустройство

- График работы:  ПнПт, с 09:00 до 18:00

- Социальный пакет

- Обучение и тренинги

- Постоянное профессиональное развитие

 

Ваши задачи:

- Планирование и контроль рабочего дня руководителя

- Встреча посетителей руководителя

- Ведение деловой переписки

- Организация совещаний и переговоров и участие в них, протоколирование

- Организация деловых поездок, командировок и участие в них

- Подготовка аналитических и справочных материалов, презентаций

- Выполнение письменных и устных переводов

- Курирование и контроль исполнения поручений руководителя

 

Мы ждем от Вас: 

- Высшее образование

- Опыт работы в аналогичной должности

- Знание русского и румынского языков

 

Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md

Телефон: ‎+373 68695904

Регион: Кишинёв

18-04-2019
Asistent Nutriționist

з/п negociabil
Kokon Estet

Centrul de Medicină Estetică "Kokon Estet" angajează Asistent Nutriționist

Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate (sau superioare), studiile medicale vor constitui un avantaj;
- abilități de comunicare, negociere și convingere;
- dorința de a lucra productiv și de a câștiga corespunzător

Responsabilităţile de bază:
- consultarea clienţilor despre programele de slăbire;
- diagnosticarea primară pe echipamentul special;
- consultarea clientilor despre toate serviciile centrului

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru flexibil:
- salariu motivant;
- instruirea gratuită;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr2@kokon.md sau sunaţi la numarul 068640379

E-mail: hr2@kokon.md
Регион: Кишинёв
hr2@kokon.md
068640379
17-04-2019
Manager Assistant (Secretary-Referent)


IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.

Announce vacancy of

 

Manager Assistant

(Secretary-Referent)

 

Responsibilities:

To assist Director and his Department in all functions

 

Requirements:

  • University Degree
  • Experience in the same position will be an advantage
  • Proficiency in Romanian, Russian and English is a must
  • Proficiency level in MS Office
  • Strong organizational skills
  • Good communicative skills
  • Flexibility in work schedule

 

We offer:

  • Official employment & salary;
  • Friendly work environment;
  • Trainings and professional development;
  • Good working conditions in a modern office with professional team;
  • Social benefits (meal, private insurance, gym).

 

Please send your CV on e-mail: 

E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Tel: 022 403 219
Регион: Кишинёв

17-04-2019
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
13-04-2019
Office Managerr (IT Company)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Office Managerr (IT Company)

COMPANY:
International company specialized in IT field.

MAIN RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE, BUT ARE NOT LIMITED TO:
● Effective maintenance of the office area;
● Managing business travel and meetings of employees;
● Managing procurement processes for office needs;
● Ensuring appropriate internal document workflow of the company;
● Managing and updating internal policies and procedures in accordance with management requirements and changes in local legislation;
● Managing and coordinating events including communication for all attendees and handling the logistical arrangements with hotels and third parties;
● Understanding business needs, defining requirements, proposing and validating solutions.

EDUCATION AND EXPERIENCE:
● University degree;
● At least 2 years of experience in similar working environment;
● English – fluent; Romanian and Russian – fluent;
● Strong communication skills;
● Internal customer focus;
● Ability to work in a team;
● Proactivity and ability to handle complex issues;
● PC skills (advanced Power Point, Excel user).

WHAT WE OFFER:
● Career opportunities in a international company;
● Possibilities to learn and develop in a highly professional environment;
● Competitive salary;
● Great working atmosphere in a dynamic team of professionals.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code OF1 in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code OF1 in the subject line or CV.
12-04-2019
Supervisor SPA Salon


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Supervisor SPA Salon

Responsabilități:
● Operarea stocurilor de produse cosmetice, inventarieri, achiziții;
● Gestionarea cu aparatul de casă, raportare;
● Planificarea și organizarea activității SPA salon, evidența personal;
● Evidența serviciilor housekeeping, laundry, inventar;
● Rapiditate și calitate în preluarea / onorarea comenzilor;
● Gestionarea rezervărilor / programărilor pentru clienți,
● Atitudine ospitalieră, pozitivă, responsabilă pentru munca prestată.

Cerințe:
● Studii superioare finisate; Economie, Finanțe, Marketing, Comerț;
● Specializare în domeniul Vânzări ( Stocuri, rulaje, inventariere ), Servicii și Produse Cosmetice; Marketing;
● Experiența relevanta in domeniu de minim 2 ani;
● Cunoașterea limbii română, rus - obligatoriu. Engleza va constitui un avantaj;
● Orientare către satisfacerea necesităților clientului. Rapiditate și flexibilitate.
● Cultură, prezentare, aspect delicat și atrăgător.
● Orientare spre rezultat;
● Utilizator experimentat al PC;
● Calități manageriale; profesionale; personale;
● Abilități ospitaliere, de prezentare, promovare, negociere, responsabilitate, onestitate.

Oferim:
● Salariu motivant;
● Pachet social complet;
● Posibilitate de creştere profesională;
● Grafic de muncă 09.00 - 21.00, peste o zi;
● Geo poziție - centrul orașului;
● Echipă pozitivă, tânără, dinamică și colegială;
● Pachet atractiv de beneficii.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ASP

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ASP

Telefon de contact : 060102909
12-04-2019
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
11-04-2019
Office Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru a ocupa poziția de:

Office Manager

Despre Companie: Este o companie italiană ce oferă servicii Software şi Business Process Outsourcing, destinate sistemului bancar

Avantaje:
● Pachet salarial atractiv
● Angajare oficială
● Oficiu modernizat la standarte Europene
● Colectiv tânăr și prietenos
● Orar de lucru : 9:00-18:00 (luni-vineri)

Responsabilități:
● Organizarea deplasărilor de serviciu
● Monitorizarea achizițiilor
● Arhivarea contractelor și documentelor
● Asistența la implementarea proiectelor în cadrul companiei

Cerințe față de candidat:
● Cunoașterea limbii române și ruse, limba italiană (obligatoriu)
● Utilizator încrezut al calculatorului
● Persoană comunicativă
● Atitudine motivantă, responsabilă
● Studii superioare (economice/umanitare)

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com sau sunați la numărul: 060422844.
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com sau sunați la numărul: 060422844.
11-04-2019
Ассистент диетолога


Kokon Estet

Центр эстетической медицины объявляет набор на должность Консультант в диетологии

Требования к кандидату:
1. Высшее образование (желательно медицинское или спортивное)
2. Коммуникабельность и умение убеждать
3. Желание работать и хорошо зарабатывать

Обязанности:
1. Консультирование клиентов по программе коррекции веса
2. Первичная диагностика на специальном оборудовании
3. Консультирование клиентов по услугам компании

Условия работы:
1. Офис в центре города
2. Гибкий график работы
3. Мотивирующая заработная плата
4. Бесплатное обучение
5. Скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту hr2@kokon.md или звоните по номеру 068640379
Регион: Кишинёв
hr2@kokon.md
068640379
11-04-2019
Consultant în domeniul dietologiei


Kokon Estet

Centrul de Medicină Estetică angajeaza Consultant în domeniul dietologiei

Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate (sau superioare), studiile medicale vor constitui un avantaj;
- abilități de comunicare, negociere și convingere;
- dorința de a lucra productiv și de a câștiga corespunzător

Responsabilităţile de bază:
- consultarea clienţilor despre programele de slăbire;
- diagnosticarea primară pe echipamentul special;
- consultarea clientilor despre toate serviciile centrului

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru flexibil:
- salariu motivant;
- instruirea gratuită;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr2@kokon.md sau sunaţi la numarul 068640379
Регион: Кишинёв
hr2@kokon.md
068640379
11-04-2019
Consultant în domeniul dietologiei


Kokon Estet

Centrul de Medicină Estetică angajeaza Consultant în domeniul dietologiei

Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate (sau superioare), studiile medicale vor constitui un avantaj;
- abilități de comunicare, negociere și convingere;
- dorința de a lucra productiv și de a câștiga corespunzător

Responsabilităţile de bază:
- consultarea clienţilor despre programele de slăbire;
- diagnosticarea primară pe echipamentul special;
- consultarea clientilor despre toate serviciile centrului

Oferta centrului:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru flexibil:
- salariu motivant;
- instruirea gratuită;
- reduceri la serviciile ce le prestăm

Expediați CV-ul la adresa electronică: hr2@kokon.md sau sunaţi la numarul 068640379
Регион: Кишинёв
068640379
10-04-2019
Ассистент диетолога


Kokon Estet

Требования к кандидату:
1. Высшее образование (желательно медицинское или спортивное)
2. Коммуникабельность и умение убеждать
3. Желание работать и хорошо зарабатывать

Обязанности:
1. Первичная диагностика на специальном оборудовании
2. Консультирование клиентов по программе коррекции веса

Условия работы:
1. Офис в центре города
2. Гибкий график работы
3. Мотивирующая заработная плата
4. Бесплатное обучение
5. Скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту hr2@kokon.md или звоните по номеру 068640379
Регион: Кишинёв
068640379 - Вероника
10-04-2019
Customer Care Employee


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Care Employee

Responsibilities:
● Recording and filling in questionnaires received from customers. Guarantying that all the related information is properly saved;
● Providing administrative support to the Quality Assurance and Quality Control Managers
● Ensuring all complaints are properly understood, recorded appropriately, followed up and replied in a timely manner;
● Distributing documents being part of the quality system;
● Keeping the list of existing documents up to date.

Core Competences:
● Constructive spirit in approaching tasks;
● Ability to work without errors, in an efficient and structured way, paying attention to details;
● Ability to consider and respect deadlines, be in line with the forecast, set priorities;
● Ability to work autonomous; able to take care, without assistance, of a mission which has been entrusted;
● Flexible and able to work in various fields and circumstances.

Qualifications:
● Good level of English (written and fluent spoken). French language is a plus;
● Higher education ;
● Work experience of min. 6 months in similar position;
● Knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Pdf.reader);
● Ability to get involved in missions, tasks assigned according to specific needs;
● Show interest in the success and development of the company;
Do the work with enthusiasm and energy.

Offer:
● Good salary ;
● Full social package;
● A diverse and interesting work ;
● Attractive working conditions within an international team;
● Lunch tickets and delicious coffee ;
● Comfortable office in modern building.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ;
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com ;
08-04-2019
Marketing Employee


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Marketing Employee

Responsibilities:
● Assist Marketing Coordinator when organizing company’s fairs, seminars, tradeshows including logistical aspects, partnerships, suppliers;
● Coordinates with the printing agency(s), external designer(s) appointed to design Galactic Group marketing materials, ensuring the tasks entrusted are done in time and proper manner;
● Assists in brainstorming ideas;
● Provide support for website administration;
● Provide support for social media management;
● Deliver high quality custom Power Point presentations for sales teams and events;
● Coordinates with other departments on regularly scheduled events ensuring availability of appropriate support.

Core Competences:
● Constructive spirit in approaching tasks;
● Ability to work without errors, in an efficient and structured way, paying attention to details;
● Ability to consider and respect deadlines, be in line with the forecast, set priorities;
● Flexible and able to work in various fields and circumstances.

Qualifications:
● Good spoken and written English is “a must”. Knowledge of other languages will be an asset;
● Minimum 1 year of marketing experience, even as student worker or graduate assistant in marketing department; Responsibility should have included coordinating or assisting events organization;
● Proficient with Microsoft Office suite, (Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Prezi);
● Ability to maintain relationships through effective interpersonal skills;
● Highly self-motivated and able to operate autonomously when necessary;
● International mindset and understanding of the cultural specifics of various regions;
● Enjoy working in a dynamic, fast-moving, diverse and international working environment;
● Do the work with enthusiasm and energy.

Offer:
● Good salary;
● Full social package;
● A diverse and interesting work.
● Attractive working conditions within an international team;
● Lunch tickets and delicious coffee;
● Comfortable office in modern building.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
08-04-2019
Supervisor SPA Salon


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Supervisor SPA Salon

Responsabilități:
● Operarea stocurilor de produse cosmetice, inventarieri, achiziții;
● Gestionarea cu aparatul de casă, raportare;
● Planificarea și organizarea activității SPA salon, evidența personal;
● Evidența serviciilor housekeeping, laundry, inventar;
● Rapiditate și calitate în preluarea / onorarea comenzilor;
● Gestionarea rezervărilor / programărilor pentru clienți,
● Atitudine ospitalieră, pozitivă, responsabilă pentru munca prestată.

Cerințe:
● Studii superioare finisate; Economie, Finanțe, Marketing, Comerț;
● Specializare în domeniul Vânzări ( Stocuri, rulaje, inventariere ), Servicii și Produse Cosmetice; Marketing;
● Experiența relevanta in domeniu de minim 2 ani;
● Cunoașterea limbii română, rus - obligatoriu. Engleza va constitui un avantaj;
● Orientare către satisfacerea necesităților clientului. Rapiditate și flexibilitate.
● Cultură, prezentare, aspect delicat și atrăgător.
● Orientare spre rezultat;
● Utilizator experimentat al PC;
● Calități manageriale; profesionale; personale;
● Abilități ospitaliere, de prezentare, promovare, negociere, responsabilitate, onestitate.

Oferim:
● Salariu motivant;
● Pachet social complet;
● Posibilitate de creştere profesională;
● Grafic de muncă 09.00 - 21.00, peste o zi;
● Geo poziție - centrul orașului;
● Echipă pozitivă, tânără, dinamică și colegială;
● Pachet atractiv de beneficii.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ASP

Telefon de contact : 060102909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ASP

Telefon de contact : 060102909
04-04-2019

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)