RU    RO    EN


Jobinfo.md - Lucru in moldova. Chişinău, Bălţi, Tiraspol, Cahul. Posturi vacante, joburi, cv-uri, lucru şi educaţie peste hotare, informaţii despre traininguri şi seminare


TOATE JOB-urile TOATE CV-urile
DESPRE PROIECT  |  PUBLICITATE  |  FEEDBACK
LUCRU ÎN REGIUNI
LUCRU PESTE HOTARE
EDUCAŢIE ŞI CURSURI
TRAININGURI
ARTICOLE UTILE

            Căută pe site

 




Cumpătă Mihaela (20)

Savga Mihai (25)


Daniela Dimitriu (30)




Plasează un post vacant  Plasează un CV

La început /  Toate job-urile /  Economie, finanţe

[ Căută JOB-uri ] . [ Căută CV-uri ] .
. . . .
. .
Funcţia:
Regiunea:
Domeniul de activitate:

Financial analyst


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
announce the vacancy of
Financial analyst

We offer:

International environment and guaranteed life-work balance;
A unique learning experience in our company;
Official contract according to MD law;
Working experience with great potential for growth;
Paid lunch;
Free access to the company's gym;
Optional medical insurance;
The thirteenth salary;
and much more…

Required knowledge and skills:
B.A. in Accounting or Finance. Master degree is an advantage;
Good knowledge of IFRS is an advantage;
Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations and multidisciplinary projects;
Proficient in using of MS Office (advanced Excel user), SAP is an advantage;
Good English, Russian, Romanian;
Good interpersonal, communication and presentation skills.

Responsibilities:
Preparing financial reports, budgets, cost reports and financial forecasts on a regular basis;
Prepare managerial reports and analysis;
Responsible for the budgetary control;
Ensure compliance with internal financial and accounting policies and procedures;
Ensures an effective managerial accounting system;
Prepare all supporting information for the annual audit with the approved external auditor.

We guarantee your privacy,
Please send your CV with a cover letter on e-mail: hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
Only selected candidates will be contacted

Regiunea: Chişinău
hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
28-02-2020
Finance control specialist / Finance analyst


Efes

IM "EFES VITANTA MOLDOVA BREWERY" S.A.
announce the vacancy of

Finance control specialist / Finance analyst

We offer:
International environment and guaranteed life-work balance;
A unique learning experience in our company;
Official contract according to MD law;
Working experience with great potential for growth;
Paid lunch;
Free access to the company's gym;
Optional medical insurance;
The thirteenth salary;
Mobile phone;
and much more…

Required knowledge and skills:
B.A. in Accounting or Finance. Master degree is an advantage;
1,5+ years of experience in similar position;
Good knowledge of IFRS;
Strong analytical skills, able to deal with ambiguous/complex situations and multidisciplinary projects;
Proficient in using of MS Office (advanced Excel user), SAP;
Good English, Russian, Romanian;
Good interpersonal, communication and presentation skills.

Responsibilities:
Preparing financial reports, budgets, cost reports and financial forecasts on a regular basis;
Prepare managerial reports and analysis;
Responsible for the budgetary control;
Ensure compliance with internal financial and accounting policies and procedures;
Ensures an effective managerial accounting system;
Prepare all supporting information for the annual audit with the approved external auditor.


Please send your CV with a cover letter on e-mail: hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
Only selected candidates will be contacted
Regiunea: Chişinău
hr@md.anadoluefes.com
Fax: 022 403 219
28-02-2020
Business Analyst


DAD Human Capital

Oferim:
• Salariu competitiv, influenţat de rezultat, începînd de la 10000 MDL - NET;
• Mediu de lucru profesionist şi mega-dinamic ;
• Proiecte interesante și noi pentru piața locală;
• Posibilităţi de iniţiere în domeniul IT;
• Instruire continuă oferită de către companie;
• Participare la training-uri și team-building-uri;
• Călătorii şi schimb de experienţă internaţională.

Responsabilități:
• Analizează cerinţele de business ale clienţilor şi oferă consultanţă pentru elaborarea cerinţelor de sistem, aprobîndu-le cu membrii echipei de proiect;
• Participă la interviuri, întalniri de serviciu pentru a determina cerinţele proiectului;
• Oferă suport părţilor implicate, pe tot parcursul proiectului, inclusiv în perioada de testare;
• Gestionează proiectul pe perioada de analiza.

Cerinţe:
• Studii superioare finisate;
• Cunoştinţe în domeniul de business ;
• Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
• Excelente abilităţi de comunicare scrise şi verbale, capacitate de lucru în echipă;
• Competenţe de analiză, sinteză şi planificare strategică.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md sau să ne contacteze la numărul de telefon 069995545.

Vom fi bucuroși să colaborăm!
Regiunea: Chişinău
email-hr@dad.md
Olesea-069995545
25-02-2020
Asistent Client Service


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Regiunea: Chişinău
www.btleasing.md
24-02-2020
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilităţi de organizare, atentie distributiva, implicare.
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.
-
Responsabilităţi:
- Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
- Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadrarea acestora in una din categoriile de risc;
- Intocmirea formularului de analiza de risc;
- Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
- Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Regiunea: Chişinău
www.btleasing.md
24-02-2020
Economist

sal. Negociabil
Customagic

Экономист
Вам интересна новая работа? Вас привлекают эффективные и креативные методы при решении корпоративных задач? Для Вас важен профессиональный рост и Вы соответствуете нашим требованиям, значит Вы точно наш человек!

Требования:
- Высшее экономическое образование;
- Свободное владение румынским/русским языками;
- Готовность к ненормированному рабочему графику;
- Умение анализировать большой объем информации, аналитическое мышление;
- Высокая концентрация и скорость переключения внимания;
- Высокий уровень математических (счётных) способностей;
- Способность работать в условиях дефицита времени и информации;
- Способность длительное время заниматься однообразным видом деятельности (склонность к работе с документами, текстами и цифрами);
- Усидчивость, наличие терпения;
- Обязательность;
- Предприимчивость, деловая хватка;
- Коммуникабельность, уверенность в себе;
- Эмоционально-психическая устойчивость;
- Эрудированность;
- Исполнительность, ответственность;

Условия:
- стабильность;
- полный социальный пакет;
- достойная и своевременная оплата труда;
- бесплатное обучение;
- карьерный и профессиональный рост;
- работа в крепкой команде;
- лояльность компании к каждому сотруднику.

ДЕЙСТВИЯ:
Отправить на электронную почту customagic-hr@mail.ru ПОЛНОЕ резюме, с указанием вакансии. Резюме, не содержащие полную информацию, не рассматриваются.

Предварительный отбор осуществляется в 2 этапа:
1 этап. Отбор резюме с УКАЗАНИЕМ ВАКАНСИИ.
2 этап. Cобеседование с отобранными кандидатами, прошедшими конкурс резюме.
Regiunea: Chişinău
customagic-hr@mail.ru
24-02-2020
Asistent Client Service


O.C.N. BT Leasing MD SRL


Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Regiunea: Chişinău
www.btleasing.md
19-02-2020
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilităţi de organizare, atentie distributiva, implicare.
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.
-
Responsabilităţi:
- Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
- Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadrarea acestora in una din categoriile de risc;
- Intocmirea formularului de analiza de risc;
- Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
- Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Regiunea: Chişinău
www.btleasing.md
19-02-2020
Consultant în creditare/ Консультант по кредитованию


My Clinic

Consultant în creditare/ Консультант по кредитованию
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare (economice sau juridice);
- cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional;
- experienta anterioară în domeniul creditării va constitui un avantaj

Responsabilităţile de bază:
- conlucrarea cu clientul de la trimiterea cererei si pina semnarea contractului;
- consultarea clientilor in privinta contractului si achitarilor;
- trimiterea cererilor organizatiilor financiare;
- primirea achitarilor de clienti

Beneficii:
- oficiu în centrul orașului;
- grafic de lucru pe schimburi 2/2 (10:00 - 20:00 9-18.00):
- salariu motivant;
- instruirea gratuită;
- reduceri la serviciile ce le prestăm
Expediați CV-ul la adresa electronică: hr@my-clinic.md sau sunaţi la numarul 068640379

________________________________________________________________________________

Требования к кандидату:
- высшее образование (экономическое или юридическое);
- знание русского и румынского языка на разговорном уровне;
- опыт работы в сфере кредитования (желателен)

Обязанности:
- работа с клиентами (начиная с отправки заявки и до подписания контракта);
- консультирование клиентов по поводу контрактов и способов оплаты;
- отправление заявок финансовым организациям;
- прием платежей от клиентов

Условия работы:
- офис в центре города;
- сменный график работы 2/2 (10:00-20:00; 9-18.00);
- мотивирующая заработная плата;
- бесплатное обучение;
- скидки на услуги компании

Высылайте свое CV на электронную почту hr@my-clinic.md или звоните по номеру 068640379
Regiunea: Chişinău
hr@my-clinic.md
068640379
17-02-2020
Analist Leasing


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:


ANALIST LEASING
Cerinţe:
- Studii superioare economice;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilităţi de organizare, atentie distributiva, implicare.
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.
-
Responsabilităţi:
- Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
- Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadrarea acestora in una din categoriile de risc;
- Intocmirea formularului de analiza de risc;
- Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
- Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul cu menţionarea postului vacant la adresa de e-mail hr@btleasing.md.

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Regiunea: Chişinău
www.btleasing.md
14-02-2020
Economist (în companie de producere)



Oferim:
- Salariu DE LA – 25 000 MDL, achitat la timp;
- Regim de muncă Luni-Vineri, 9.00-18.00;
- Oficiu modern și echipă profesionstă;
- Posibilități de dezvoltare continuă;
- Apreciere și suport din partea managementului companiei.

Cerințe:
- Studii superioare cu profil economic;
- Experiență în domeniu, minim 4 ani;
- Experiența de muncă în companie de producere constituie un avantaj;
- Cunoașterea excelentă a PC;
- Atenție la detalii și gîndire analitică;
- Nivel înalt de profesionalism și responsabilitate.

Pentru a aplica la postul vacant, vă rugăm să ne expediați CV-ul Dvs la hr@dad.md sau să ne contactați la numărul de telefon 069995545.
Regiunea: Chişinău
email- hr@dad.md
Olesea- 069995545
12-02-2020
Director Financiar/ Финансовый директор

sal. Negociabil
Customagic

Director Financiar/ Финансовый директор
În cazul în care:
-Vă doriți să vă realizați ambiția dvs profesională la maximum;
- doriți să căpătați experiență profesională muncind într-un Holding care este axat pe producție, import, distribuție, comerț cu amănuntul, și activitate în sfera Restaurante (care de altfel sunt foarte puține în țara noastră);
- vă doriți o activitate interesantă unde să puteți pune în practică cunoștințele în domeniul economic și financiar și abilitățile de analiză;

vă oferim:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Compensarea cheltuielilor pentru convorbiri telefonice;
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporate;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos;
dar și:
- Posibilitatea de a vă valorifica la maximum capacitatea de muncă, talentele și abilitățile;
- O experiență valoroasă garantată care vă va permite să deveniți un director financiar universal.

Responsabilități:
- analiza activității economico-financiare a întreprinderii;
- bugetare și planificare;
- optimizarea și minimizarea cheltuielilor;
- auditul intern;
- gestionarea relațiilor cu băncile și activitatea de creditare;
- elaborarea proiectelor de investiții și a planurilor de afaceri;
Cerințe:
- experiență de cel puțin 3 ani în poziția de expert în analiza financiară/manager;
- cunoștințe avansate de utilizare Excel și a principalelor programe de birou;
- cunoștințe în domeniul contabilității de gestiune, analizei economice, cunoașterea aplicației 1C (începînd cu versiunea 7.7 - 8.3), abilități de elaborare a modelelor financiare;
- experiență de cel puțin 2-3 ani în elaborarea proiectelor de investiții și analiza diverselor domenii de activitate a întreprinderii;
- cunoașterea și experiența în utilizarea practică a limbilor română și rusă (cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj);
- gîndire analitică, spirit de inițiativă, orientare către rezultate, abilități de lider, abilitatea de a negocia, abilitați de convingere, implicare puternică în activitatea companiei;
- responsabilitate, onestitate, potențial pentru dezvoltare personală, capacitatea de a face față situațiilor ieșite din comun, abilități de comunicare.
Expediați CV-ul la adresa electronică: hrcustomagic@gmail.com

---
В случае:
- Вы хотите достичь своих профессиональных амбиций по максимуму;
- вы хотите получить профессиональный опыт работы в холдинге, который сосредоточен на производстве, импорте, дистрибуции, розничной торговле и деятельности в сфере ресторанов (которых очень мало в нашей стране);
- вам нужна интересная деятельность, где вы можете применить на практике знания в области экономики и финансов и навыки анализа;

мы предлагаем вам:
- официальное трудоустройство;
- мотивирующая зарплата (размер которой будет зависеть от результатов собеседования);
- возмещение затрат на телефонные звонки;
- Интегральный социальный пакет;
- возможности профессионального развития;
- работа в стабильной компании на рынке;
- работа в профессиональной команде;
- хорошие условия труда;
- участие в корпоративных мероприятиях;
- Приятная рабочая обстановка и дружный коллектив;
но также:
- Возможность максимально использовать свою работоспособность, таланты и способности;
- Гарантированный ценный опыт, который позволит вам стать универсальным финансовым директором.

обязанности:
- анализ финансовой экономической деятельности предприятия;
- бюджетирование и планирование;
- оптимизация и минимизация затрат;
- внутренний аудит;
- управление отношениями с банками и кредитная деятельность;
- разработка инвестиционных проектов и бизнес-планов;

требования:
- опыт работы не менее 3 лет в должности эксперта / менеджера по финансовому анализу;
- Расширенные знания по использованию Excel и программ основного офиса;
- знания в области управленческого учета, экономического анализа, знание приложения 1С (начиная с версии 7.7 - 8.3), навыки разработки финансовых моделей;
- опыт работы не менее 2-3 лет в разработке инвестиционных проектов и анализе различных сфер деятельности компании;
- знание и опыт практического использования румынского и русского языков (знание английского языка является преимуществом);
- аналитическое мышление, инициативность, ориентация на результат, лидерские качества, умение вести переговоры, навыки убеждения, активное участие в деятельности компании;
- ответственность, честность, потенциал для развития личности, умение справляться с необычными ситуациями, навыки общения.

Присылайте свое резюме на электронный адрес: hrcustomagic@gmail.com
Regiunea: Chişinău
hrcustomagic@gmail.com
12-02-2020
Экономист

sal. Negociabil
Customagic

Экономист
Вам интересна новая работа? Вас привлекают эффективные и креативные методы при решении корпоративных задач? Для Вас важен профессиональный рост и Вы соответствуете нашим требованиям, значит Вы точно наш человек!

Требования:
- Высшее экономическое образование;
- Свободное владение румынским/русским языками;
- Готовность к ненормированному рабочему графику;
- Умение анализировать большой объем информации, аналитическое мышление;
- Высокая концентрация и скорость переключения внимания;
- Высокий уровень математических (счётных) способностей;
- Способность работать в условиях дефицита времени и информации;
- Способность длительное время заниматься однообразным видом деятельности (склонность к работе с документами, текстами и цифрами);
- Усидчивость, наличие терпения;
- Обязательность;
- Предприимчивость, деловая хватка;
- Коммуникабельность, уверенность в себе;
- Эмоционально-психическая устойчивость;
- Эрудированность;
- Исполнительность, ответственность;

Условия:
- стабильность;
- полный социальный пакет;
- достойная и своевременная оплата труда;
- бесплатное обучение;
- карьерный и профессиональный рост;
- работа в крепкой команде;
- лояльность компании к каждому сотруднику.

ДЕЙСТВИЯ:
Отправить на электронную почту customagic-hr@mail.ru ПОЛНОЕ резюме, с указанием вакансии. Резюме, не содержащие полную информацию, не рассматриваются.

Предварительный отбор осуществляется в 2 этапа:
1 этап. Отбор резюме с УКАЗАНИЕМ ВАКАНСИИ.
2 этап. Cобеседование с отобранными кандидатами, прошедшими конкурс резюме.
Regiunea: Chişinău
customagic-hr@mail.ru
12-02-2020
Экономист

sal. Negociabil
Customagic

Вам интересна новая работа? Вас привлекают эффективные и креативные методы при решении корпоративных задач? Для Вас важен профессиональный рост и Вы соответствуете нашим требованиям, значит Вы точно наш человек!

Требования:
- Высшее экономическое образование;
- Свободное владение румынским/русским языками;
- Готовность к ненормированному рабочему графику;
- Умение анализировать большой объем информации, аналитическое мышление;
- Высокая концентрация и скорость переключения внимания;
- Высокий уровень математических (счётных) способностей;
- Способность работать в условиях дефицита времени и информации;
- Способность длительное время заниматься однообразным видом деятельности (склонность к работе с документами, текстами и цифрами);
- Усидчивость, наличие терпения;
- Обязательность;
- Предприимчивость, деловая хватка;
- Коммуникабельность, уверенность в себе;
- Эмоционально-психическая устойчивость;
- Эрудированность;
- Исполнительность, ответственность;

Условия:
- стабильность;
- полный социальный пакет;
- достойная и своевременная оплата труда;
- бесплатное обучение;
- карьерный и профессиональный рост;
- работа в крепкой команде;
- лояльность компании к каждому сотруднику.

ДЕЙСТВИЯ:
Отправить на электронную почту customagic-hr@mail.ru ПОЛНОЕ резюме, с указанием вакансии. Резюме, не содержащие полную информацию, не рассматриваются.

Предварительный отбор осуществляется в 2 этапа:
1 этап. Отбор резюме с УКАЗАНИЕМ ВАКАНСИИ.
2 этап. Cобеседование с отобранными кандидатами, прошедшими конкурс резюме.
Regiunea: Chişinău
customagic-hr@mail.ru
11-02-2020
Manager Relatii Clienti


O.C.N. BT Leasing MD SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;

Responsabilităţi:
- Gestioneaza activitatea ce tine de asigurarea bunurilor companiei;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.;
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;

Se oferă:
- salariu competitiv și alte avantaje financiare;
- tichete de masa ;
- program de muncă stabil;
- oportunități de dezvoltare profesională.
- colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail hr@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Regiunea: Chişinău
www.btleasing.md
10-02-2020
Reporting Analyst


VEO Worldwide Services

Descriere job
Echipa de Reporting&Controlling Chișinău caută un coleg dornic să exploreze lumea cifrelor!
Dacă dorința de perfecționare continuă te definește, iar dificultățile din formulele Excel nu sunt decât un puzzle pentru tine, dacă ai capacitate de sinteză și te captivează ideea de analiză a evoluției indicatorilor de performanță, te așteptăm în echipa noastră!

Principalele tale misiuni vor fi:
- Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară.
- Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor.
- Colectarea și sintetizarea datelor preliminare în vederea elaborării rapoartelor.
- Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități.
- Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale la solicitarea managementului.

Ne-ar plăcea să:
- ai minim 1 an de experiență anterioară în domeniul economic (experiența în analiză de indicatori/ raportare sau audit reprezintă un avantaj);
- fii utilizator experimentat de Excel (utilizare a formulelor de calcul);
- fii o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză, pasionată de cifre și atentă la detalii;
- cunoști limba engleză la nivel mediu-avansat.

Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Training international specific activității desfășurate;
- Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Vineri tematice și alte activități bazate pe conceptul "Happy people at work".

Descriere companie
13 ani de experiență, peste 900 de colegi în 13 sedii din România, Republica Moldova, Polonia, Bulgaria, Ucraina, Tunisia şi Cipru. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Partener strategic în training – DARE Academy. Mediu multicultural și un zumzăit continuu într-o multitudine de limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Care este activitatea principală a VEO? Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT.

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.
Regiunea: Chişinău
E-mail: olipceanu@veoworldwide.ro
19-12-2019

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)