RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Господинова Татьяна (23)

Stafie Diana (30)

Шумский Игорь (37)

Chiriac(Sciastlivaia)Victoria Victor (30)

Шумский Игорь 



Add vacancy Add resume

Start /  All vacancies /  Marketing, advertising, PR

[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

Asistent marketing


muzCafe

Pe cine căutam:
- Absolvent sau masterand al facultății de Marketing/ Business/ PR;
- Vorbitor fluent de limbă română și rusă, engleza va constitui un avantaj;
- Experiența ta în domeniu este binevenită;
- Abilități de comunicare bine dezvoltate (negociere, convingere);
- Creativ, energic și responsabil în îndeplinirea sarcinilor;
- Persoană orientată către rezultat;
- Dornic de a învăța și a se dezvolta permanent.

Cum te motivăm:
- Primești un salariu motivant și la timp;
- Ai parte de o masă gratuită în timpul programului de lucru;
- Participi la traininguri și team­buildinguri organizate de companie;
- Ai posibilități reale de creștere profesională;
- Lucrezi într-­o echipă tînără, prietenoasă și profesionistă, chiar în centru orașului.

Dacă te­-ai regăsit, așteptăm CV-­ul tău pe adresa electronică hr@44.md , indicînd în subiectul mesajului postul la care aplici.
Region: Chisinau
Dacă te­-ai regăsit, așteptăm CV-­ul tău pe adresa electronică hr@44.md , indicînd în subiectul mesajului postul la care aplici.
19-09-2018
Shopper Marketing & Commercialization Coordinator


SBC-HR

Shopper Marketing & Commercialization Coordinator


SBC-HR on behalf of its client is looking for candidates to fill the vacancy of Shopper Marketing & Commercialization Coordinator. Our client – Multinational corporation, manufacturer and retailer of the famous brand of drinks

 

What we are offering:

- Professional and career growth

- Young and friendly team

- Cool working place

- Monthly team buildings and other office events

 

Position Responsibilities:

- Working with Head Office to translate the brand plans to the local market

- Working with Channel Marketing & Experiential Execution teams from Head Office to

cascade down strategies to channels

- Looking for the best way to communicate to shoppers (working with Head Office to design

the shopper toolkits per activity)

- Ownership of the full annual marketing activities calendar and on national campaigns

- Coordinating launches of new products and packages cross-functionally/cross-System


Main requirements:

- University degree

- Experience in marketing more than 2 years

- Have excellent written and verbal communication skills in English

- IT literate with effective skills in Excel (ideally advanced) and PowerPoint

 

Send us your CV to: job@sbc-hr.md 
Call us: 
+373 68695904

Region: Chisinau

19-09-2018
Marketing manager


SBC-HR

Marketing manager 


Echipa SBC-HR te invită să participi la concursul de ocupare a postului de Marketing Manager pentru o școală de studiere ale limbilor străine. Aplică în practică cele mai inovative idei în materie de marketing și exersează limba engleză gratuit.

 

Noi oferim:
- Angajare oficială
- Pachet social
- Perspective de creștere profesională

- Dezvoltarea profesională (traininguri)

 

Responsabilități:
- Pregătirea şi adaptarea materialelor promoţionale

-Crearea conceptelor creative ale materialelor promoţionale

- Administrarea activităţii de social media

- Organizarea programelor şi activităţilor de marketing

 

Cerinţele companiei:

- Studii superioare
- Experienţă minimă de 2 ani în domeniul marketing

- Abilităţi de brand management

- Cunoaşterea limbilor rusă, română şi engleză 


Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Region: Chisinau

19-09-2018
ACCOUNT MANAGER


TARGET GROUP WORLDWIDE SRL

ACCOUNT MANAGER:

Activitatea de bază
- Account Manager-ul este persoana cheie, care asigură legătura dintre client şi agenţie
- Planifică activitatea, stabilește prioritãţile şi resursele necesare pentru realizarea unei campanii publicitare de succes.

Sarcini:
- Managementul poiectelor
- Responsabil de buna implementare a proiectelor și delegarea eficientă a sarcinilor către colegi și furnizori
- Controlează și evaluează implementarea proiectului

RAPORTEAZĂ LA: Group Account Director, General Manager

Trebuie sã demonstreze cã:
- are cunoştinţe solide în publicitate;
- poate aborda strategii eficiente de management al echipei cu care lucreazã;
- are capacitatea să gestioneze calitativ sarcinile clientului.

Cunoştinţe:
- marketing şi management;
- elemente esenţiale de creaţie, media, producţie şi cercetare, utilizate specific în publicitate;
- managementul costurilor.

Aptitudini: riguros, organizat, exact, constructiv, proactiv, orientat spre rezultate.

CANDIDATUL POTRIVIT:
- are capacitatea să organizeze și coordoneze proiecte la nivel înalt,
- este orientat spre rezultate,
- este proactiv,
- este capabil să colaboreze constructiv cu alți membri ai echipei și cu persoane din afara acesteia, în scopul bunei implementări a proiectului,
- poate lucra productiv, respectând termenii limită,
- detine abilităţi de comunicare şi lucru în echipă,
- perseverenţă şi motivare interioară,
- este deschis provocărilor şi proiectelor nonconformiste,
- este capabil să ia decizii în situaţii de stress,
- are abilităţi de prezentare şi discurs în public,
- punctualitate şi etică profesională si personală,
- este întotdeauna informat în privinţa ultimelor trenduri din domeniul publicităţii și a campaniilor implementate,
- citește regulat cărți din domeniul publicității, ca să fie la curent cu ultimele tendințe din domeniu.

OBLIGATORIU:
- cunoaşterea limbilor romană, rusă, engleză,
- cunoaşterea calculatorului: MS office, internet,
- studii superioare, preferabil în marketing,
- experiența de lucru în marketing/publicitate prezintă un avantaj.

OFERIM:
- pachet salarial competitiv,
- oportunități de creştere profesională şi cunoaştere a oamenilor noi,
- mediu de lucru benefic, echipă tânără şi ambiţioasă,
- proiecte interesante, condiţii de lucru foarte bune.

Cei interesați sunt rugaţi să transmită CV-ul la adresa: office@targetgroupww.com
Pentru interviu vor fi contactați doar candidaţii selectaţi.
Region: Chisinau
E-mail:office@targetgroupww.com
Сайт:www.targetgroupww.com
18-09-2018
Air Travel Expert (in-depth training provided)

sal. 10000
WowFare

WowFare is a US-oriented travel agency currently hiring travel consultants. We are the cutting edge of travel solutions, with an office in Moldova, operating internationally. During the short but intensive training, you will learn the latest sales strategies from the top salespeople in the world today, strategies that work in the travel business, as well as improve your English, all at the same time!

We are tired of seeing promising young people being underpaid in Moldova, and If you’re looking for a place to grow professionally and financially, if you’re hungry for knowledge and well-paid work, we provide an environment that generously rewards talent, creativity and hard work through unlimited performance bonuses.

Main duties and responsibilities:
- Consult interested travellers regarding flight arrangements over the phone
- Provide relevant travel information in a professional, nonchalant and easy-going way

Working conditions:
- $700+ with unlimited commision bonuses
- Working night shifts
- Coverage for transportation expenses during night time

What you’ll love about us:
- Great company culture, American-style management. Everyone is positive and respectful
- Weekly events such as quizzes, lotteries, sports competitions
- Excellent, modern, bright and cozy office. Fridge, microwave, tea for free

Requirements:
- Ability to learn quickly
- Above average English
- Experience is an asset but is not mandatory
- A good sense of humor and interpersonal skills are an advantage

Send us Your CV in English at careers@wowfare.com.
Region: Chisinau
careers@wowfare.com
17-09-2018
Sales and Logistics analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Sales and Logistics analyst

Cerințe:
● Studii superioare finisate;
● Experiență de muncă în analiza vânzărilor si facturilor;
● Preferabil experienta de lucru cu producția;
● Cunoașterea tehnicilor de comunicare cu clientul;
● Cunoștințe avansate în utilizarea calculatorului (Word, Excel, baze de date etc.)

Responsabilități:
● Analiza vanzarilor in baza statisticii facturilor;
● Efectuarea prognozei comenzilor pentru productii;
● Participarea la introducerea pozițiilor noi în secția de producție si vânzarilor;
● Monitorizarea comenzilor
● Colaborarea cu Departamentul de vânzări.
● Sprijină și dezvoltă baza de clienți existentă;

Se oferă:
• Angajare oficială;
• Colectiv prietenos;
• Pachet salarial Atractiv;
• Experiență în cadrul unei companii internaționale.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “ORC”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Region: Chisinau
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “ORC”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
17-09-2018
Digital Marketing Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Digital Marketing Manager

Companie ce activează în Republica Moldova în domeniul financiar.

Responsabilități:
● Elaborarea strategiilor și campaniilor de marketing;
● Coordonarea tuturor canalelor ce țin de digital marketing (SEO, PPC, SMM, E-mail, SMM, etc.)
● Analiza și segmentarea grupurilor țință;
● Optimizarea conversiei pentru canalele de marketing;
● Gestionarea site-urilor companiei și plasarea de conținut;
● Analiza de piață și monitorizarea concurenților;
● Organizarea evenimentelor de marketing;
● Lucrul cu furnizorii pentru crearea materialelor de tipar, video etc;
● Prezentarea produselor companiei.

Cerințe:
● Studii superioare în domenii relevante funcției: jurnalism, filologie etc;
● Experiență de muncă în domeniul digital marketing – 2 ani;
● Posedarea abilităților de lucru cu SEO, PPC, SMM, Content-marketing, Email marketing;
● Experiență de lucru cu Google Adwords, Facebook Ads Manager;
● Înțelegerea Google Analytics și GTM;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - intermediar (preferabil);
● Abilitate de lucru în programul Photoshop și Adobe Illustrator va constitui un avantaj.

Beneficii:
● Angajare oficială;
● Salariu competitiv;
● Participarea la traininguri de dezvoltare profesională;
● Posibilități de creștere și dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DM2

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: DM2

Telefon de contact : 069104433
17-09-2018
TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST

About company:
Foreign company specialized in marketing research services.

Responsibilities:
● Ensure that clients know how to use the services, provide assistance and support if necessary;
● Provide software application training using a variety of delivery methods including web-based and on-site training;
● Support clients' representatives providing valuable guidance around operations and optimization of the application through quality service delivery;
● Actively seeking to provide more benefits to portfolio by the services offered.
● Full-time schedule: 9.00 - 18.00 (Monday-Friday)

Qualifications:
● Bachelor’s Degree;
● Fluent English: good spoken and written communication skills;
● Good technical orientation;
● Good organizational and time management skills;
● General Computer knowledge;
● Good analytical view.

Remuneration:
● Attractive salary;
● Professional growth opportunities;
● Exciting projects;
● Travel all around the world.

To apply, submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
Region: Chisinau
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
17-09-2018
Sales Trainer


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Sales Trainer

Companie internațională ce activează în Republica Moldova în domeniul produselor cosmetice.

Responsabilități:
● Îmbunățățirea actualelor programe de formare și elaborarea noilor programe, în vederea instruirii forței de vînzări (prezentări PowerPoint);
● Colectarea informației privind fluxul de persoane prezente la instruiri (tabele excel);
● Instruirea forței de vînzări din toate regiunile partenere (public speaking);
● Acoperirea planurilor lunare de training-uri livrate (deadline).

Cerințe:
● Studii superioare în unul din domeniile: marketing, logistică, PR, psihologie;
● Experiență în conducerea training-urilor/ workshop-urilor de minim 3 ani;
● Utilizator independent MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
● Flexibilitate și rezistență la stres;
● Spirit de echipă și responsabilitate;
● Permis de conducere, categoria B;
● Cunoașterea limbilor: RO, RU - avansat; EN - fluent (preferabil).

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu competitiv;
● Posibilități de creștere și dezvoltare;
● Automobil de serviciu;
● Regim de muncă adaptat, interesant și divers;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ST

Telefon de contact : 069104433

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: ST

Telefon de contact : 069104433
17-09-2018
TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST

About company:
Foreign company specialized in marketing research services.

Responsibilities:
● Ensure that clients know how to use the services, provide assistance and support if necessary;
● Provide software application training using a variety of delivery methods including web-based and on-site training;
● Support clients' representatives providing valuable guidance around operations and optimization of the application through quality service delivery;
● Actively seeking to provide more benefits to portfolio by the services offered.
● Full-time schedule: 9.00 - 18.00 (Monday-Friday)

Qualifications:
● Bachelor’s Degree;
● Fluent English: good spoken and written communication skills;
● Good technical orientation;
● Good organizational and time management skills;
● General Computer knowledge;
● Good analytical view.

Remuneration:
● Attractive salary;
● Professional growth opportunities;
● Exciting projects;
● Travel all around the world.

To apply, submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
Region: Chisinau
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
14-09-2018
Asistent Marketing


muzCafe

Pe cine căutam:
- Absolvent sau masterand al facultății de Marketing/ Business/ PR;
- Vorbitor fluent de limbă română și rusă, engleza va constitui un avantaj;
- Experiența ta în domeniu este binevenită;
- Abilități de comunicare bine dezvoltate (negociere, convingere);
- Creativ, energic și responsabil în îndeplinirea sarcinilor;
- Persoană orientată către rezultat;
- Dornic de a învăța și a se dezvolta permanent.

Cum te motivăm:
- Primești un salariu motivant și la timp;
- Ai parte de o masă gratuită în timpul programului de lucru;
- Participi la traininguri și team­buildinguri organizate de companie;
- Ai posibilități reale de creștere profesională;
- Lucrezi într-­o echipă tînără, prietenoasă și profesionistă, chiar în centru orașului.

Dacă te­-ai regăsit, așteptăm CV-­ul tău pe adresa electronică hr@44.md , indicînd în subiectul mesajului postul la care aplici.
Region: Chisinau
Dacă te­-ai regăsit, așteptăm CV-­ul tău pe adresa electronică hr@44.md , indicînd în subiectul mesajului postul la care aplici.

14-09-2018
Event and Brand Manager/ B2C expert


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Event and Brand Manager/ B2C expert

Задача: Эффективное проведение активностей по продвижению бренда внутри страны и в целевых странах экспорта.

Обязанности:
● Разработка дизайна и производство рекламных материалов включая TVC, фото/видео съемки
● Отслеживать эффективность реализации проектов;
● Рассчитывать бюджет реализуемого мероприятия;
● Разрабатывать концепцию и план мероприятий, семинаров, специальных поездок, выставок;
● Планировать и организовывать разного рода рекламно-праздничные мероприятия;
● Составлять программу мероприятия и детально описывать нужные средства выполнения разработанной программы мероприятия;
● Работа с ивент, рекламными агентствами, проведение тендеров, составление отчетностей
● Производство и размещение POSM материалов и оборудования;
● Держать постоянную связь с винодельческим компаниями;
● Пополнять информационный материал рекламного характера;

Требования:
● Высшее образование (Экономическое, Маркетинг или Менеджмент);
● Опыт работы от 3-х лет в одной из следующих должностях: Brand Manager, Marketing Manager/Coordinator, Marketing Director, Event Manager, Project Manager;
● Желателен опыт в сфере Project Management. Обязательно опыт проведение крупных ивентов, конференций и промо компаний;
● Знание языков: Румынский - родной, Русский - разговорный, Английский - upper intermediate;
● Отличное владение программами:: MS Office ( Word, Excel, Powerpoint, Outlook);
● Дополнительные знания: Project Manager, Adobe Photoshop, SMM & Digital;
● Наличие водительских прав категории: B;
● Личные качества: проактивность, ответственность, организаторские способности и умение работать в команде, желание обучаться, системность и пунктуальность, амбициозность.

Условия:
● Командировки в Китай, Румынию, Польшу, Чехию и по Молдове;
● Возможность участвовать в международных выставках;
● Внутренние и внешние тренинги;
● Офисный автомобиль, ноутбук, мобильная связь;
● Официальная заработная плата;
● Бонус месячный и годовой;
● Полный соц. пакет.

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com или звоните по номерам: 022202986 ; 068503560
В теме письма укажите – «BEMR»
Region: Chisinau
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – «BEMR»

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
13-09-2018
Маркетинг Координатор (международная компания, официальный представитель в РМ)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Маркетинг Координатор (международная компания, официальный представитель в РМ)

Обязанности:
• Адаптация маркетинговой стратегии для местного рынка;
• Адаптации материалов для местного рынка (баннеры, брошюры...);
• Мониторинг маркетинговой активности вендоров;
• Мониторинг установки торгового оборудования;
• Сообщение партнёрам о новой продукции;
• Составление отчетов о проделанной работе;
• Проверка перевода текстов для местного рынка.

Требования:
● Высшее образование;
● Знание языков: Русский, Румынский - в совершенстве; Английский – средний;
● Навыки ПК: PPT, Excel (vlookup, сводные таблицы), Word (средний уровень);
● Личные качества: организованность, исполнительность.

Условия:
● Официальное трудоустройство;

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
Region: Chisinau
e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
13-09-2018
Marketing Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Marketing Manager

Company: international company, official representative in Republic of Moldova

Job description:
● Adapt the marketing strategy for the local market;
● Adaptations of materials for the local market (banners, brochures ...);
● Monitoring of marketing activity of vendors;
● Monitoring of the installation of commercial equipment;
● Communication to partners about new products;
● Reporting on the work done;
● Checking the translation of texts for the local market.

Requirements:
● Higher education;
● Knowledge of languages: Russian, Romanian - in perfection; English - intermediate (preferably above average);
● PC skills: PPT, Excel (vlookup, summary tables), Word (intermediate level);
● Experience in the production of POSM is desirable;
● Personal qualities: organization, diligence.

Conditions:
● Official employment.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Region: Chisinau
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
13-09-2018
Sales and Logistics analyst


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Sales and Logistics analyst

Cerințe:
● Studii superioare finisate;
● Experiență de muncă în analiza vânzărilor si facturilor;
● Preferabil experienta de lucru cu producția;
● Cunoașterea tehnicilor de comunicare cu clientul;
● Cunoștințe avansate în utilizarea calculatorului (Word, Excel, baze de date etc.)

Responsabilități:
● Analiza vanzarilor in baza statisticii facturilor;
● Efectuarea prognozei comenzilor pentru productii;
● Participarea la introducerea pozițiilor noi în secția de producție si vânzarilor;
● Monitorizarea comenzilor
● Colaborarea cu Departamentul de vânzări.
● Sprijină și dezvoltă baza de clienți existentă;

Se oferă:
• Angajare oficială;
• Colectiv prietenos;
• Pachet salarial Atractiv;
• Experiență în cadrul unei companii internaționale.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “ORC”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Region: Chisinau
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “ORC”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
13-09-2018
Muncitor la tipografie

sal. 5000-6000
Mas Print ADV

Tipografia Mas Print Adv SRL specializata in productia de banere ofera un post vacant in sectia de producere, la sudarea banerelor.

Cerinte:
- nu sunt necesare studii specifice ,deci experienta nu este obligatorie.
- Punctualitate, responsabiltate;

Oferim:
-Salariu competitiv , fara intarziere
- angajare oficiala cu pachet social inclus
- instruire in domeniu din prima zi de lucru
- loc de munca stabil

Mai multe delatii la: 069367371

Graficul de lucru : L – V 9 :00-18 :00

Persoanele interesate şi care corespund cerinţelor enumerate mai sus, sunt rugate sa sune la numarl de telefon 069594519 sau sa transmită CV-ul pe adresa de e-mail: Masprintadv@gmail.com
Mai multe detalii pe : https://www.facebook.com/MasPrintADV/
Region: Chisinau
069367371
11-09-2018
Event and Brand Manager/ B2C expert


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Event and Brand Manager/ B2C expert

Задача: Эффективное проведение активностей по продвижению бренда внутри страны и в целевых странах экспорта.

Обязанности:
● Разработка дизайна и производство рекламных материалов включая TVC, фото/видео съемки
● Отслеживать эффективность реализации проектов;
● Рассчитывать бюджет реализуемого мероприятия;
● Разрабатывать концепцию и план мероприятий, семинаров, специальных поездок, выставок;
● Планировать и организовывать разного рода рекламно-праздничные мероприятия;
● Составлять программу мероприятия и детально описывать нужные средства выполнения разработанной программы мероприятия;
● Работа с ивент, рекламными агентствами, проведение тендеров, составление отчетностей
● Производство и размещение POSM материалов и оборудования;
● Держать постоянную связь с винодельческим компаниями;
● Пополнять информационный материал рекламного характера;

Требования:
● Высшее образование (Экономическое, Маркетинг или Менеджмент);
● Опыт работы от 3-х лет в одной из следующих должностях: Brand Manager, Marketing Manager/Coordinator, Marketing Director, Event Manager, Project Manager;
● Желателен опыт в сфере Project Management. Обязательно опыт проведение крупных ивентов, конференций и промо компаний;
● Знание языков: Румынский - родной, Русский - разговорный, Английский - upper intermediate;
● Отличное владение программами:: MS Office ( Word, Excel, Powerpoint, Outlook);
● Дополнительные знания: Project Manager, Adobe Photoshop, SMM & Digital;
● Наличие водительских прав категории: B;
● Личные качества: проактивность, ответственность, организаторские способности и умение работать в команде, желание обучаться, системность и пунктуальность, амбициозность.

Условия:
● Командировки в Китай, Румынию, Польшу, Чехию и по Молдове;
● Возможность участвовать в международных выставках;
● Внутренние и внешние тренинги;
● Офисный автомобиль, ноутбук, мобильная связь;
● Официальная заработная плата;
● Бонус месячный и годовой;
● Полный соц. пакет.

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com или звоните по номерам: 022202986 ; 068503560
В теме письма укажите – «BEMR»
Region: Chisinau
e-mail: RR70@SEARCH4STAFF.COM ; В теме письма укажите – «BEMR»

Контактные телефоны: 022202986; 068503560.
10-09-2018
Маркетинг Координатор (международная компания, официальный представитель в РМ)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – по поручению клиента, находится в поиске кандидата на должность:

Маркетинг Координатор (международная компания, официальный представитель в РМ)

Обязанности:
• Адаптация маркетинговой стратегии для местного рынка;
• Адаптации материалов для местного рынка (баннеры, брошюры...);
• Мониторинг маркетинговой активности вендоров;
• Мониторинг установки торгового оборудования;
• Сообщение партнёрам о новой продукции;
• Составление отчетов о проделанной работе;
• Проверка перевода текстов для местного рынка.

Требования:
● Высшее образование;
● Знание языков: Русский, Румынский - в совершенстве; Английский – средний;
● Навыки ПК: PPT, Excel (vlookup, сводные таблицы), Word (средний уровень);
● Личные качества: организованность, исполнительность.

Условия:
● Официальное трудоустройство;

Можете отправить CV на электронную почту e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
Region: Chisinau
e-mail: rr70@search4staff.com ; В теме письма укажите – «MKOR»

или звоните по номерам: 022202986; 068503560
10-09-2018
Marketing Manager


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Marketing Manager

Company: international company, official representative in Republic of Moldova

Job description:
● Adapt the marketing strategy for the local market;
● Adaptations of materials for the local market (banners, brochures ...);
● Monitoring of marketing activity of vendors;
● Monitoring of the installation of commercial equipment;
● Communication to partners about new products;
● Reporting on the work done;
● Checking the translation of texts for the local market.

Requirements:
● Higher education;
● Knowledge of languages: Russian, Romanian - in perfection; English - intermediate (preferably above average);
● PC skills: PPT, Excel (vlookup, summary tables), Word (intermediate level);
● Experience in the production of POSM is desirable;
● Personal qualities: organization, diligence.

Conditions:
● Official employment.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Region: Chisinau
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
10-09-2018
Copywriter în română (8 ore în birou)


Seolitte

Compania de SEO (https://seolitte.com) angajează un copywriter bun care să poate scrie texte atractive şi gustoase! Candidatul ideal se înţelege excelent cu limba română, are imaginaţie WOW şi se exprimă elocvent.

Avem nevoie de texte care să trezeasca sentimente.

Avantaje ale job-ului:

- Orar flexibil;
- Cunoştinţe în Digital Marketing şi perfecţionare continuă;
- Echipă tânără şi creativă;
- Cafea şi biscuiţi sau orice răsfăţ de acest gen :)

Dacă te regăseşti în valorile noastre, trimite-ne un CV bine formatat la adresa: hr@seolitte.com
Region: Chisinau
Telefon:060552125
Persoana de contact:Alina
E-mail:hr@seolitte.com
Site:seolitte.com
09-09-2018

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)