RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Дружинина Оксана Викторовна (44)



Платаш Витория Викторовна  (14)

Dobici Nicolae Mihail 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Маркетинг, реклама, PR

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Senior Brand Manager/Marketing Director Assistant (Produs Vinicol)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Senior Brand Manager/Marketing Director Assistant (Produs Vinicol)

Responsabiltăți:
● Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii;
● Organizează studii de piață și culege, prin intermediul lor, informații despre poziția brandurilor în piață;
● Monitorizează procesul de creeare de produse noi;
● Asigura implementarea și respectarea best practices;
● Păstrează în ordine și updatat Planul de Marketing/High Level Roadmap/Buget Traker/ MindMap-ul activităților de Mk;
● Oferă suport Directorului de Marketing în activitățile zilnice.

Cerințe:
● Studii superioare: va constitui avantaj studii în marketing;;
● Experiență profesională în domeniu, minim 4 ani (prezintă avantaj activitatea în companii internaționale);
● Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - la nivel avansat;
● Abilitatea în project management;
● Abilități de leadership.

Compania oferă:
● Loc de muncă stabil în una din cele mai renumite companii de vinuri din R.M;
● Grafic de lucru stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00;
● Posibilități de creștere în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SBM

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SBM

Telefon de contact : 060 102 909
02-12-2020
Junior Marketing Specialist


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Junior Marketing Specialist

Despre companie: Agenție de publicitate din Moldova și România.

Responsabiltăți:
● Elaborarea planului, strategiei de marketing;
● Executarea activităților de marketing și a campaniilor de promovare;
● Scrierea și corectarea textelor din materialele promoționale, a articolelor și anunțurilor etc.;
● Gestionarea site-ului, și a conturilor companiei pe rețele de socializare;
● Gestionarea producerii materialelor de promovare.

Cerințe:
● Cunoașterea limbilor română și rusă (scris și vorbit), cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
● Abilități excelente de a scrie corect și structurat în limbile română și rusă;
● Experiență de lucru în domeniul publicității online și cu rețelele sociale (Facebook,Instagram Ads);
● Utilizarea avansata a PC-ului, programelor MS Word, Excel și a Internetului;
● Dorința de dezvoltare, capacitate de a învăța;
● Persoană activă, cu inițiativă, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice.

Compania oferă:
● Grafic de muncă stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00;
● Integrarea în proiecte creative;
● Posibiliăți de creștere;
● Perioadă de training și instruire.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: JMS

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: JMS

Telefon de contact : 060 102 909
02-12-2020
Advertising Operation Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Advertising Operation Manager

Se Oferă:
● Pachet salarial atractiv;
● Experiență într-o companie internațională cu opțiuni de creștere nu doar în Republica Moldova, dar și la nivel internațional;
● Experiență cu o platformă ce răspunde ultimelor tendințe globale în materie de promovare online
● Posibilitatea implicării active în dezvoltarea pieței de publicitate online;
● Posibilități de sporire a calificării oferite prin webinare, training-uri interne regulate;
● Se oferă premii anuale pentru îndeplinirea planului de acțiuni agreat.
● Program de lucru-9:00-18:00

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate (Marketing, Matematică, Sisteme informaționale);
● Cunoașterea limbii engleze și ruse la nivel avansat;
● Experiență în lucrul cu cel puțin una din programele: AdWords, Double Click (Google Marketing Platform), Gemius (Audience; DirectEffect), Adriver ,Yandex, Mytarget.
● Experiență în setare scripturi de monitorizare, campanii de publicitate, setare Google Analytics pe site-uri web, va constitui un avantaj.

Atribuțiile de Bază:
● Suport în lansarea campaniilor de publicitate prin intermediul platformei companiei
● Setarea “cabinetelor” în cadrul platformei, pentru acces la funcțiile acesteia și support clienți
● Integrarea, conectarea site-urilor web din Republica Moldova ( și eventual de peste hotare) la platforma companiei și suport tehnic pentru proprietarii site-urilor în interactiune cu platforma companiei
● Monitoring permanent al pieței de publicitate digital. Cunoașterea structurii acesteia și ultimelor tendințe și posibilități în plasare publicitate online
● Elaborare și organizare training-uri explicative pentru Clienții platformei
● Elaborarea unui plan de acțiuni pentru o interacțiune eficientă cu clienții platformei și suport în interacțiunea lor cu aceasta.

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
02-12-2020
Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator

Responsabilități:
● Va avea în subordine 2 persoane ;
● Efectuarea analizei rapoartelor;
● Analiza pietei , prețurilor.

Cerințe:
● Studii superioare finisate ;
● O bună experiență în lucrul cu Excel;
● Gândire analitică (un analist puternic, preferabil cu experienă de muncă în corporații)
● Cunoașterea avansată a limbii române , engleze, ruse;
● Leadership;
● Ownership ;

Se oferă:
● Salariu competitiv;
● Angajare oficială;
● Colectiv tânăr și prietenos;
● Experiență de muncă în cadrul unei comapnii internaționale;
● Contract de muncă pentru 2 ani.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com
02-12-2020
Marketing Employee


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Marketing Employee

Responsibilities:
● Assist Marketing Coordinator when organizing company’s fairs, seminars, tradeshows including logistical aspects, partnerships, suppliers;
● Coordinates with the printing agency(s), external designer(s) appointed to design Galactic Group marketing materials, ensuring the tasks entrusted are done in time and proper manner;
● Assists in brainstorming ideas;
● Provide support for website administration;
● Provide support for social media management;
● Deliver high quality custom Power Point presentations for sales teams and events;
● Coordinates with other departments on regularly scheduled events ensuring availability of appropriate support.

Core Competencies:
● Constructive spirit in approaching tasks;
● Ability to work without errors, in an efficient and structured way, paying attention to details;
● Ability to consider and respect deadlines, be in line with the forecast, set priorities;
● Flexible and able to work in various fields and circumstances.

Qualifications:
● Good spoken and written English is “a must”. Knowledge of other languages will be an asset;
● Minimum 1 year of marketing experience, even as student worker or graduate assistant in marketing department; Responsibility should have included coordinating or assisting events organization;
● Proficient with Microsoft Office suite, (Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Prezi);
● Ability to maintain relationships through effective interpersonal skills;
● Highly self-motivated and able to operate autonomously when necessary;
● International mindset and understanding of the cultural specifics of various regions;
● Enjoy working in a dynamic, fast-moving, diverse and international working environment;
● Do the work with enthusiasm and energy.

Offer:
● Good salary;
● Full social package;
● A diverse and interesting work.
● Attractive working conditions within an international team;
● Lunch tickets and delicious coffee;
● Comfortable office in modern building.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
02-12-2020
Администратор интернет магазина

з/п договорная
Moltrend

Moltrend это молодая, быстро развивающаяся компания, которая специализируется на рекламе и продаже инновационных товаров и услуг. Мы не уговариваем клиентов сделать заказ, клиент сам ждет нашего звонка, чтобы воспользоваться услугой или получить товар.

Мы работаем только с такими товарами и услугами, которые вызывают у клиентов эмоциональный восторг.

Наша цель - в ближайшее время выйти на Европейский рынок.
Мы готовы дать качественный продукт и сервис клиентам из Европы.

Наша команда – это профессионалы, люди, которые желают расти и развиваться вместе с компанией. Мы ценим вовлеченных сотрудников, которые приходят жить и зарабатывать, а не тратить время, в ожидании окончания рабочего дня.

Мы ищем - Администратора в интернет магазин

Что необходимо делать?

Разработка стратегии продвижения в соц. сетях и контент-стратегии в целом
Заполнение сайта новыми товарами. Уникальное описание и фото.
Самостоятельная подготовка фото и сторис
Работа с дизайнером, иллюстратором, видеоредактором
Постановка задач, проверка, генерация идей, сюжетов
Копирайтинг и подбор фото для всех каналов коммуникации
Распределения заявок с сайта
Какие навыки для этого необходимы?

Устная и письменная грамотность
Креативность и желание учиться новому
Знание HTML и CSS
Чувство вкуса и внимание к деталям
Целеустремленность, ответственность, желание работать на результат
Навык работы с рекламными компаниями
Что мы предлагаем?

Удобный офис в центре города;
Кофемашина с доступом 24/24;
Обучение;
Оплачиваемый испытательный срок (1 месяц);
Официальное трудоустройство;
Полный соц. пакет.;
Достойный уровень заработной платы который пересматривается каждые 6 мес.
Кандидатов, заинтересованных в данной вакансии, просьба отправить своё резюме по адресу hr@mail.moltrend.ru
Регион: Кишинёв
069864747(Полина)
02-12-2020
Контент Менеджер

з/п 7000
Moltrend

MolTrend - интернет магазин, продающий инновационные, трендовые товары. Мы инвестируем много сил и времени в разработку маркетинговых коммуникаций для каждого товара. Наша специализация - это продукция бытового назначения, товары для дома и семьи. Мы работаем по всей Молдове и продолжаем развиваться. MolTrend - это дружная команда профессионалов, которая усовершенствует свою работу каждый день.
Наша компания находится в поисках целеустремленных людей с развитыми коммуникативными способностями, на вакансию “Контент менеджер "

Что входит в работу?

- Разработка контент плана;
- Проверка, редактирование контента и его публикация;
- Анализ контента у конкурентов;
- Создание ТЗ для исполнителей (копирайтеров, фотографов, дизайнеров, верстальщиков);
- Работа со ссылками в html;
- Заполнение карточек товаров на сайте;
- Отчет об эффективности проделанной работы;

Какие навыки необходимы?
- Написание текстов;
- Работа с HTML и CSS;
- Понимание природы вирусности;
- Анализ результатов своей работы;
- Работа с графическими редакторами;
- Составление контент-стратегии;

Что мы предлагаем?
- Стабильная заработная плата 7000 лей;
- Удобное расположение офиса;
- Официальное трудоустройство с полным соц. пакетом;
- Хорошая атмосфера в офисе и дружный коллектив;
- График работы 5/2 (09:00-18:00)

Резюме отправлять на почту hr@mail.moltrend.ru с пометкой «Контент менеджер». Успей стать частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
069864747(Полина)
01-12-2020
Контент Менеджер

з/п 7000
Moltrend

MolTrend - интернет магазин, продающий инновационные, трендовые товары. Мы инвестируем много сил и времени в разработку маркетинговых коммуникаций для каждого товара. Наша специализация - это продукция бытового назначения, товары для дома и семьи. Мы работаем по всей Молдове и продолжаем развиваться. MolTrend - это дружная команда профессионалов, которая усовершенствует свою работу каждый день.
Наша компания находится в поисках целеустремленных людей с развитыми коммуникативными способностями, на вакансию “Контент менеджер "

Что входит в работу?

- Проверка, редактирование контента и его публикация;
- Анализ контента у конкурентов;
- Создание ТЗ для исполнителей (копирайтеров, фотографов, дизайнеров, верстальщиков);
- Заполнение карточек товаров на сайте;
- Отчет об эффективности проделанной работы;

Какие навыки необходимы?
- Написание текстов;
- Понимание природы вирусности;
- Анализ результатов своей работы;
- Работа с графическими редакторами;

Что мы предлагаем?
- Стабильная заработная плата 7000 лей;
- Удобное расположение офиса;
- Официальное трудоустройство с полным соц. пакетом;
- Хорошая атмосфера в офисе и дружный коллектив;
- График работы 5/2 (09:00-18:00)

Резюме отправлять на почту hr@mail.moltrend.ru с пометкой «Контент менеджер». Успей стать частью нашей команды!
Регион: Кишинёв
069864747(Валерий)
30-11-2020
Промоутер

з/п от 500 EUR
VladGrits


Для удаленной работы в поддержке международной социальной сети требуются Промоутер.
Основная обязанность привлечение новых пользователей в социальную сеть.
Мы гарантируем:
Удобный рабочий график, который обговаривается на собеседование.
Высокая оплата труда.

Основные требования к кандидату:
1. Ответственное отношение к работе.
2. Грамотная письменная речь.
3. Рациональное мышление.
4. Бесконфликтность.

Собеседования проводятся с Понедельника по Пятницу с 14:00 до 22:00 суббота с 14:00 до 18:00 по Московскому времени.
По всем вопросам касающимся вакансии вопросам обращайтесь на электронную почту.
Регион: Кишинёв
gritsvlad1@gmail.com или в Skype: live:.cid.d7657e2a7decfab4
24-11-2020
Промоутер

з/п от 400 EUR
Vlad Grits

Для удаленной работы в поддержке международной социальной сети требуются промоутер:
Рабочий график оговаривается индивидуально при собеседовании. (От 5 рабочих часов в день.)

Основные требования к кандидату:
1. Ответственное отношение к работе.
2. Грамотная письменная речь.
3. Рациональное мышление.
4. Бесконфликтность.

Собеседования проводятся с Понедельника по Пятницу с 14:00 до 22:00 суббота с 14:00 до 18:00 по Московскому времени.
Регион: Кишинёв
По всем вопросам касающимся вакансии вопросам обращайтесь на электронную почту: gritsvlad1@gmail.com или в Skype: live:.cid.d7657e2a7decfab4
23-11-2020
Manager marketing


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager marketing

Despre companie: Compania belgiana cu profil agro-alimentar. O companie cu adevărat unică, capabilă să răspundă cerințelor clienților de orice fel încântând tradițiile belgiene vechi de secole și introducând politici îndrăznețe, inovatoare.

Responsabilități:
- Elaborarea fiselor tehnice pentru produsele companiei;
- Menținerea relațiilor cu clienții (telefon, email);
- Mentenanța site-ului;
- Elaborarea ofertelor si promoțiilor pentru clienți;
- Organizarea și participarea în expozițiilor internaționale;

Cerințe:
- Studii Economice;
- Cunoașterea limbii franceze (nivel B1) si engleze (nivel B2) ;
- Disponibilitate de a calatori peste hotare;
- Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel);
- Persoană organizată, responsabilă, punctuală, atentă la detalii;

Se oferă:
- Angajare oficială + pachet social deplin;
- Posibilitățile de a călători în străinătate;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9:00 – 18:00);
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CMM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CMM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
20-11-2020
Маркетолог


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) - по запросу своего клиента ищет кандидата на вакансию:

Маркетолог

О компании: Международная и одна из ведущих финансовых компании предлагающих консультации по работе на финансовых рынках, форекс трейдинг и обучающие курсы.

Обязанности:
• Поиск новых форматов и площадок;
• Анализ конкурентов;
• Акции, каналы продвижения (соц.сети, мессенджеры), для выработки стратегий привлечения;
• Проведение Event – мероприятий;
• Разработка локальных акций, новых POS-материалов;
• Медиапланирование;
• Создание, участие, мониторинг, работа с группами финансовой направленности с целью создания трафика и направления его на сайт;
• Создание контента для соц. сетей;
• Работа с местными блогерами;
• Работа с профильными ресурсами и форумами.

Требования:
• Знания финансовых рынков (желательно);
• Наличие собственной клиентской базы является преимуществом.;
• Опыт работы с соц. сетями и контекстной рекламой;
• Организаторские способности, целеустремленность, коммуникабельность, пунктуальность;
• Знание русского, румынского, английского языка.

Условия:
• Достойный уровень дохода + ежемесячная премия и бонусы;
• Дотация на питание;
• Большая библиотека профессиональной литературы;
• Социальный пакет: частичная компенсация занятий спортом; изучения иностранного языка на платформе SkyEng;
• График работы: понедельник-пятница (9.00-18.00).

Высылайте свое резюме на электронный адрес: rr70@search4staff.com ; с указанием кода MAL в теме или звоните по тел.: 062 101 257
Регион: Кишинёв
e-mail: rr70@search4staff.com ; с указанием кода MAL в теме или звоните по тел.: 062 101 257
20-11-2020
Specialist SMM/Social Media Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Specialist SMM/Social Media Manager

Responsabilități:
- Crearea conținutului pentru grupurile țintă de clienți și canalele de comunicare (Facebook, Instagram, site-ul companiei);
- Administrarea conturilor și comunicarea pe rețelele sociale;
- Implementarea campaniilor publicitare și monitorizarea eficienței promovării;
- Atragerea și creșterea audienței;
- Elaborarea rapoartelor privind impactul campaniilor promoționale;

Cerințe:
- Abilitatea de a crea un content atrăgător (Română/Rusa);
- Buna înțelegere a platformelor de socializare;
- Înțelegerea principiilor generale ale SEO;
- Experiență cu serviciile de analiză Google Analytics, Yandex, Metrica;
- Experiență în realizarea de publicitate direcționată;

Se oferă:
- Angajare oficială;
- Comdiții moderne de lucru în oficiu
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9.00 – 18:00);

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul TLM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul TLM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
20-11-2020
Senior Brand Manager/Marketing Director Assistant (Produs Vinicol)


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Senior Brand Manager/Marketing Director Assistant (Produs Vinicol)

Responsabiltăți:
● Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii;
● Organizează studii de piață și culege, prin intermediul lor, informații despre poziția brandurilor în piață;
● Monitorizează procesul de creeare de produse noi;
● Asigura implementarea și respectarea best practices;
● Păstrează în ordine și updatat Planul de Marketing/High Level Roadmap/Buget Traker/ MindMap-ul activităților de Mk;
● Oferă suport Directorului de Marketing în activitățile zilnice.

Cerințe:
● Studii superioare: va constitui avantaj studii în marketing;;
● Experiență profesională în domeniu, minim 4 ani (prezintă avantaj activitatea în companii internaționale);
● Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - la nivel avansat;
● Abilitatea în project management;
● Abilități de leadership.

Compania oferă:
● Loc de muncă stabil în una din cele mai renumite companii de vinuri din R.M;
● Grafic de lucru stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00;
● Posibilități de creștere în carieră.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SBM

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: SBM

Telefon de contact : 060 102 909
19-11-2020
Junior Marketing Specialist


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în
căutarea candidaților pentru postul vacant de:

Junior Marketing Specialist

Despre companie: Agenție de publicitate din Moldova și România.

Responsabiltăți:
● Elaborarea planului, strategiei de marketing;
● Executarea activităților de marketing și a campaniilor de promovare;
● Scrierea și corectarea textelor din materialele promoționale, a articolelor și anunțurilor etc.;
● Gestionarea site-ului, și a conturilor companiei pe rețele de socializare;
● Gestionarea producerii materialelor de promovare.

Cerințe:
● Cunoașterea limbilor română și rusă (scris și vorbit), cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
● Abilități excelente de a scrie corect și structurat în limbile română și rusă;
● Experiență de lucru în domeniul publicității online și cu rețelele sociale (Facebook,Instagram Ads);
● Utilizarea avansata a PC-ului, programelor MS Word, Excel și a Internetului;
● Dorința de dezvoltare, capacitate de a învăța;
● Persoană activă, cu inițiativă, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice.

Compania oferă:
● Grafic de muncă stabil: luni-vineri, 09:00 - 18:00;
● Integrarea în proiecte creative;
● Posibiliăți de creștere;
● Perioadă de training și instruire.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: JMS

Telefon de contact : 060 102 909

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.
Регион: Кишинёв
adresa email: sv70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: JMS

Telefon de contact : 060 102 909
19-11-2020
Advertising Operation Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Advertising Operation Manager

Se Oferă:
● Pachet salarial atractiv;
● Experiență într-o companie internațională cu opțiuni de creștere nu doar în Republica Moldova, dar și la nivel internațional;
● Experiență cu o platformă ce răspunde ultimelor tendințe globale în materie de promovare online
● Posibilitatea implicării active în dezvoltarea pieței de publicitate online;
● Posibilități de sporire a calificării oferite prin webinare, training-uri interne regulate;
● Se oferă premii anuale pentru îndeplinirea planului de acțiuni agreat.
● Program de lucru-9:00-18:00

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate (Marketing, Matematică, Sisteme informaționale);
● Cunoașterea limbii engleze și ruse la nivel avansat;
● Experiență în lucrul cu cel puțin una din programele: AdWords, Double Click (Google Marketing Platform), Gemius (Audience; DirectEffect), Adriver ,Yandex, Mytarget.
● Experiență în setare scripturi de monitorizare, campanii de publicitate, setare Google Analytics pe site-uri web, va constitui un avantaj.

Atribuțiile de Bază:
● Suport în lansarea campaniilor de publicitate prin intermediul platformei companiei
● Setarea “cabinetelor” în cadrul platformei, pentru acces la funcțiile acesteia și support clienți
● Integrarea, conectarea site-urilor web din Republica Moldova ( și eventual de peste hotare) la platforma companiei și suport tehnic pentru proprietarii site-urilor în interactiune cu platforma companiei
● Monitoring permanent al pieței de publicitate digital. Cunoașterea structurii acesteia și ultimelor tendințe și posibilități în plasare publicitate online
● Elaborare și organizare training-uri explicative pentru Clienții platformei
● Elaborarea unui plan de acțiuni pentru o interacțiune eficientă cu clienții platformei și suport în interacțiunea lor cu aceasta.

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
19-11-2020
Advertising Operation Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Advertising Operation Manager

Se Oferă:
● Pachet salarial atractiv;
● Experiență într-o companie internațională cu opțiuni de creștere nu doar în Republica Moldova, dar și la nivel internațional;
● Experiență cu o platformă ce răspunde ultimelor tendințe globale în materie de promovare online
● Posibilitatea implicării active în dezvoltarea pieței de publicitate online;
● Posibilități de sporire a calificării oferite prin webinare, training-uri interne regulate;
● Se oferă premii anuale pentru îndeplinirea planului de acțiuni agreat.
● Program de lucru-9:00-18:00

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate (Marketing, Matematică, Sisteme informaționale);
● Cunoașterea limbii engleze și ruse la nivel avansat;
● Experiență în lucrul cu cel puțin una din programele: AdWords, Double Click (Google Marketing Platform), Gemius (Audience; DirectEffect), Adriver ,Yandex, Mytarget.
● Experiență în setare scripturi de monitorizare, campanii de publicitate, setare Google Analytics pe site-uri web, va constitui un avantaj.

Atribuțiile de Bază:
● Suport în lansarea campaniilor de publicitate prin intermediul platformei companiei
● Setarea “cabinetelor” în cadrul platformei, pentru acces la funcțiile acesteia și support clienți
● Integrarea, conectarea site-urilor web din Republica Moldova ( și eventual de peste hotare) la platforma companiei și suport tehnic pentru proprietarii site-urilor în interactiune cu platforma companiei
● Monitoring permanent al pieței de publicitate digital. Cunoașterea structurii acesteia și ultimelor tendințe și posibilități în plasare publicitate online
● Elaborare și organizare training-uri explicative pentru Clienții platformei
● Elaborarea unui plan de acțiuni pentru o interacțiune eficientă cu clienții platformei și suport în interacțiunea lor cu aceasta.

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
19-11-2020
Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Business Analyst/ Senior Marketing Coordinator

Responsabilități:
● Va avea în subordine 2 persoane ;
● Efectuarea analizei rapoartelor;
● Analiza pietei , prețurilor.

Cerințe:
● Studii superioare finisate ;
● O bună experiență în lucrul cu Excel;
● Gândire analitică (un analist puternic, preferabil cu experienă de muncă în corporații)
● Cunoașterea avansată a limbii române , engleze, ruse;
● Leadership;
● Ownership ;

Se oferă:
● Salariu competitiv;
● Angajare oficială;
● Colectiv tânăr și prietenos;
● Experiență de muncă în cadrul unei comapnii internaționale;
● Contract de muncă pentru 2 ani.

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de email: tv40@search4staff.com
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv40@search4staff.com
19-11-2020
Marketing Employee


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Marketing Employee

Responsibilities:
● Assist Marketing Coordinator when organizing company’s fairs, seminars, tradeshows including logistical aspects, partnerships, suppliers;
● Coordinates with the printing agency(s), external designer(s) appointed to design Galactic Group marketing materials, ensuring the tasks entrusted are done in time and proper manner;
● Assists in brainstorming ideas;
● Provide support for website administration;
● Provide support for social media management;
● Deliver high quality custom Power Point presentations for sales teams and events;
● Coordinates with other departments on regularly scheduled events ensuring availability of appropriate support.

Core Competencies:
● Constructive spirit in approaching tasks;
● Ability to work without errors, in an efficient and structured way, paying attention to details;
● Ability to consider and respect deadlines, be in line with the forecast, set priorities;
● Flexible and able to work in various fields and circumstances.

Qualifications:
● Good spoken and written English is “a must”. Knowledge of other languages will be an asset;
● Minimum 1 year of marketing experience, even as student worker or graduate assistant in marketing department; Responsibility should have included coordinating or assisting events organization;
● Proficient with Microsoft Office suite, (Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Prezi);
● Ability to maintain relationships through effective interpersonal skills;
● Highly self-motivated and able to operate autonomously when necessary;
● International mindset and understanding of the cultural specifics of various regions;
● Enjoy working in a dynamic, fast-moving, diverse and international working environment;
● Do the work with enthusiasm and energy.

Offer:
● Good salary;
● Full social package;
● A diverse and interesting work.
● Attractive working conditions within an international team;
● Lunch tickets and delicious coffee;
● Comfortable office in modern building.

To apply, please submit your CV to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com
Регион: Кишинёв
e-mail: tv70@search4staff.com
19-11-2020
Manager marketing


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager marketing

Despre companie: Compania belgiana cu profil agro-alimentar. O companie cu adevărat unică, capabilă să răspundă cerințelor clienților de orice fel încântând tradițiile belgiene vechi de secole și introducând politici îndrăznețe, inovatoare.

Responsabilități:
- Elaborarea fiselor tehnice pentru produsele companiei;
- Menținerea relațiilor cu clienții (telefon, email);
- Mentenanța site-ului;
- Elaborarea ofertelor si promoțiilor pentru clienți;
- Organizarea și participarea în expozițiilor internaționale;

Cerințe:
- Studii Economice;
- Cunoașterea limbii franceze (nivel B1) si engleze (nivel B2) ;
- Disponibilitate de a calatori peste hotare;
- Abilități de operare PC ( MS Office: Word, Excel);
- Persoană organizată, responsabilă, punctuală, atentă la detalii;

Se oferă:
- Angajare oficială + pachet social deplin;
- Posibilitățile de a călători în străinătate;
- Grafic de muncă: Luni- Vineri ( 9:00 – 18:00);
- Oportunitate de dezvoltare într-o echipă tânără și energică.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CMM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
Регион: Кишинёв
adresa electronică: rr70@search4staff.com ; indicând codul CMM în subiect sau să apeleze la mob.: 062101257
13-11-2020

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)