RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Владимир Владимирович Боцан 

Ecaterina Calancea-Stancev  (37)

гуцан евгений (35)

Тулюлюк Сергей Викторович (35)

Русу Валерий Валериевич (33)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Маркетинг, реклама, PR

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Product manager


Compania Farmaceutica

Product manager
Compania farmaceutică europeană are nevoie de product manager

Cerințe:
- Studii superioare in medicina
- Cunoașterea calculatorului :MS Office
- Cunoașterea fluentă a limbilor română/rusă
- Experiența în domeniu

Oferta:
- Salariu motivant, stabil
-Concediu anual plătit
- Oportunitate de creștere profesională

CV se va expedia la adresa: victoria.leca01@gmail.com , specificînd postul dorit .
Регион: Кишинёв
victoria.leca01@gmail.com
22-02-2019
Менеджер по продукту


Compania farmaceutica

Менеджер по продукту

Требования:

- Высшее фармацевтическое образование;
- Владение ПК: MS Office
- Свободное владение румынским и русским языками;
- Опыт работы в аналогичной должности.

Компания предлагает:
- Мотивирующую и стабильную заработную плату;
- Ежегодный оплачиваемый отпуск;
- Возможность профессионального роста.

Высылайте резюме по адресу: victoria.leca01@gmail.com с указанием желаемой должности.
Регион: Кишинёв
victoria.leca01@gmail.com
22-02-2019
Specialist marketing


COMPANIA „MOLDPRESA GRUP” SRL , lider pe segmentul de distribuție a presei și a cărților pe teritoriul Republicii Moldova, anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de

Specialist marketing
Cerințele generale:
- Studii superioare economice de specialitate/marketing
- Experiența de lucru – 3 ani
- Cunoștințe temeinice în domeniul merchandising
- Cunoașterea cerințelor standardului ISO 9001
Sarcini de lucru:
- definirea standardelor de expunere mărfii in rețeaua de magazine;
- elaborează planuri de expunere marfii in fiecare punt de comert, luând în considerare caracteristicile individuale;
- monitorizarea conformității cu normele elaborate
Регион: Кишинёв

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV pe adresa hr@moldpresa.md cu specificarea postului dorit. Pentru mai multe informații, contactează-ne pe 022584163/ 078801017.
19-02-2019
Merchandiser


Customagic

Esti o persoana energica, responsabila si interesata de vinzari ?

Atunci oportunitatea perfecta de a incepe o cariera este postul de Merchandiser in compania noastra.

Merchandiser
Cerinte fata de candidat:

Cunoastere buna a limbii romane (limba rusa este un avantaj) ;
Responsabilitate, sirguinta, devotement;
Dorinta de a invata;
Persoana activa si pozitiva.

Obligatii:

Persoana data merge impreuna cu agentul comercial si se ocupa de:
Aranjarea produselor la raft;
Desfasurarea degustarilor de produse a companiei;
Rotatia marfii;
Verificarea preturilor si termenilor de valabilitate.

Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire (seminare, traininguri, instruire in teren);
Colectiv tinar si prietenos;
Posibilitati de crestere si dezvoltare in cadrul companiei;
Salariu motivant.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-02-2019
Manager relații clienți


Customagic

Sunteți persoană activă, orientată către client, energică și responsabilă ? Aveți o rezistență înaltă la stres, vă plac deplasările și aveți experiență în vînzări sau o doriți ?Atunci oportunitatea perfecta de a începe o carieră este postul de Manager relații clienți în compania noastră.

Manager relații clienți
Cerinte fata de candidat:

Cunoaștere bună a limbii române (limba rusa este un avantaj) ;
Studii superioare sau medii de specialitate(finisate sau în curs de finisare);
Responsabilitate, sîrguință, devotement;
Dorința de a învața;
Permis de conducere cat. B( pentru fete nu este nevoie de permis de conducere);
Persoana activă și pozitivă.

Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire;
Trening pentru dezvoltarea profesională și personală;
Colectiv tînar și prietenos;
Posibilitati de crestere și dezvoltare în cadrul companiei.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica : customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-02-2019
Brand Manager


Customagic

Holdingul ,,Customagic” specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piața Republicii Moldova, angajează în bază de concurs persoane active, sîrguincioase pentru postul de:

Brand Manager
Ce vei face:

vei asigura realizarea planul de marketing pentru brendul de care esiti responsabil;
vei stabili activități de promovare pe piața Republicii Moldova;
vei realiza evaluarea pieții de desfacere și stabili rapozartele necesare.
Ce căutăm:

persoană activă, dinamică și responsabilă;
bune abilități de comunicare în limba de stat și rusă;
experiență de muncă într-un post similar minim 1 an.
Ce îţi oferim:

salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
echipă tînără și energică;
stabilitate;
dezvoltare profesională.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru sau ne puteți găsi la numărul: 076059034 Victoria.

E-mail: customagic-hr@mail.ru
Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
19-02-2019
Marketing Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Marketing Manager

Company: international company, official representative in Republic of Moldova

Job description:
● Adapt the marketing strategy for the local market;
● Adaptations of materials for the local market (banners, brochures ...);
● Monitoring of marketing activity of vendors;
● Monitoring of the installation of commercial equipment;
● Communication to partners about new products;
● Reporting on the work done;
● Checking the translation of texts for the local market.

Requirements:
● Higher education;
● Knowledge of languages: Russian, Romanian - in perfection; English - intermediate (preferably above average);
● PC skills: PPT, Excel (vlookup, summary tables), Word (intermediate level);
● Experience in the production of POSM is desirable;
● Personal qualities: organization, diligence.

Conditions:
● Official employment.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
18-02-2019
Shopper Marketing & Commercialization Coordinator


SBC-HR


Shopper Marketing & Commercialization Coordinator


SBC-HR on behalf of its client is looking for candidates to fill the vacancy of Shopper Marketing & Commercialization Coordinator. Our client – Multinational corporation, manufacturer and retailer of the famous brand of drinks

 

What we are offering:

- Professional and career growth

- Young and friendly team

- Cool working place

- Monthly team buildings and other office events

 

Position Responsibilities:

- Working with Head Office to translate the brand plans to the local market

- Working with Channel Marketing & Experiential Execution teams from Head Office to

cascade down strategies to channels

- Looking for the best way to communicate to shoppers (working with Head Office to design

the shopper toolkits per activity)

- Ownership of the full annual marketing activities calendar and on national campaigns

- Coordinating launches of new products and packages cross-functionally/cross-System


Main requirements:

- University degree

- Experience in marketing more than 2 years

- Have excellent written and verbal communication skills in English

- IT literate with effective skills in Excel (ideally advanced) and PowerPoint

 

Send us your CV to: job@sbc-hr.md 
Call us: 
+373 68695904

Регион: Кишинёв

18-02-2019
Директор отдела маркетинга


SBC-HR

Директор отдела маркетинга


Команда SBC-HR запускает поиск на замещение должности Директор отдела маркетинга. Наш клиент – региональная сеть магазинов по продаже SMART электроники.

 

Наши предложения:

- Официальное трудоустройство

- График работы:  ПнПт, с 09:00 до 18:00

- Социальный пакет

- Обучение и тренинги

- Постоянное профессиональное развитие

 

Ваши задачи:

- Анализ рынка, отслеживание тенденций, мониторинг конкурентной активности

- Разработка маркетинговой стратегии продвижения Бренда и продукции Компании

- Планирование, организация и реализация маркетинговых мероприятий

- Анализ эффективности маркетинговых мероприятий, рекламных кампаний, ключевых финансовых показателей

- Организация и управление работы отдела (4-6 сотрудников в подчинении)


Мы ждем от Вас: 

- Высшее образование

- Опыт работы в маркетинге

- Опыт работы на руководящей должности

- Знание русского и румынского языков

 

Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md

Телефон: ‎+373 68695904

Регион: Кишинёв

18-02-2019
Маркетолог-Дизайнер


SBC-HR

Маркетолог-Дизайнер


Команда SBC-HR готова тебе предложить участие в конкурсе на замещение должности Маркетолог-Дизайнер. Наш клиент - крупная дистрибьюторская компания, которая является официальным импортером мировых алкогольных брендов.


Наши предложения:

- Официальное трудоустройство

- График работы:  ПнПт, с 09:00 до 18:00

- Социальный пакет

- Возможность карьерного роста

- Возможность получить опыт работы с международными брендами


Ваши задачи:
- Курирование работ рекламных агенств
- Дизайн и верстка графических макетов
- Работа по макетам рекламной полиграфической продукции при соблюдении   бренд-бука и фирменного стиля

- Разработка рекламных материалов и продукции
- Подготовка макетов для печати и дальнейшее их сопровождение на типографии


Мы ждем от Вас: 
- Опыт работы в качестве маркетолога
- Знание русского, румынского и английского языков
- Уверенное владение пакетом дизайнерских программ (Adobe illustrator, Photoshop, Corel Draw)

Высылайте своё резюме на адрес: job@sbc-hr.md

Телефон: ‎+373 68695904

Регион: Кишинёв

18-02-2019
Șef al departamentului de Marketing


SBC-HR

Șef al departamentului de Marketing


Echipa SBC-HR lansează concursul pentru postul de Șef al departamentului de Marketing

 Clientul nostru – companie de creditare cu filiale în toată țara.


Companie oferă:

- Angajare oficială

- Program de lucru: Luni- Vineri, de la ora 09:00 până la 18:00

- Pachet social inclus

- Instruire profesională

 

Responsabilități:

- Elaborarea planului de marketing și bugetului pentru acțiuni de promovare

- Planificarea, organizarea si desfasurarea activitatilor de marketing, promotii publicitare, promotii PR si analiza eficienta a acestora

- Organizarea unor activitati pentru a promova si a consolida proiectele companiei prin intermediul retelelor sociale promotii PR si alte metode de promovare;

- Verificarea textelor și materialelor video pentru publicare pe site


Cerinţe:

- Studii superioare în marketing sau PR

- Experiență de lucru în domeniul marketingului

- Experiență de lucru în top management

- Cunoașterea excelentă ale limbilor română și rusă

 

Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md

Telefon: +373 68695904

Регион: Кишинёв

18-02-2019
Advertising Operation Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Advertising Operation Manager

Se Oferă:
● Pachet salarial atractiv;
● Experiență într-o companie internațională cu opțiuni de creștere nu doar în Republica Moldova, dar și la nivel internațional;
● Experiență cu o platformă ce răspunde ultimelor tendințe globale în materie de promovare online
● Posibilitatea implicării active în dezvoltarea pieței de publicitate online;
● Posibilități de sporire a calificării oferite prin webinare, training-uri interne regulate;
● Se oferă premii anuale pentru îndeplinirea planului de acțiuni agreat.
● Program de lucru-9:00-18:00

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate (Marketing, Matematică, Sisteme informaționale);
● Cunoașterea limbii engleze și ruse la nivel avansat;
● Experiență în lucrul cu cel puțin una din programele: AdWords, Double Click (Google Marketing Platform), Gemius (Audience; DirectEffect), Adriver ,Yandex, Mytarget.
● Experiență în setare scripturi de monitorizare, campanii de publicitate, setare Google Analytics pe site-uri web, va constitui un avantaj.

Atribuțiile de Bază:
● Suport în lansarea campaniilor de publicitate prin intermediul platformei companiei
● Setarea “cabinetelor” în cadrul platformei, pentru acces la funcțiile acesteia și support clienți
● Integrarea, conectarea site-urilor web din Republica Moldova ( și eventual de peste hotare) la platforma companiei și suport tehnic pentru proprietarii site-urilor în interactiune cu platforma companiei
● Monitoring permanent al pieței de publicitate digital. Cunoașterea structurii acesteia și ultimelor tendințe și posibilități în plasare publicitate online
● Elaborare și organizare training-uri explicative pentru Clienții platformei
● Elaborarea unui plan de acțiuni pentru o interacțiune eficientă cu clienții platformei și suport în interacțiunea lor cu aceasta.

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
15-02-2019
Specialist marketing


COMPANIA „MOLDPRESA GRUP” SRL , lider pe segmentul de distribuție a presei și a cărților pe teritoriul Republicii Moldova, anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de

Specialist marketing
Cerințele generale:
- Studii superioare economice de specialitate/marketing
- Experiența de lucru – 3 ani
- Cunoștințe temeinice în domeniul merchandising
- Cunoașterea cerințelor standardului ISO 9001
Sarcini de lucru:
- definirea standardelor de expunere mărfii in rețeaua de magazine;
- elaborează planuri de expunere marfii in fiecare punt de comert, luând în considerare caracteristicile individuale;
- monitorizarea conformității cu normele elaborate
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV pe adresa hr@moldpresa.md cu specificarea postului dorit. Pentru mai multe informații, contactează-ne pe 022584163/ 078801017.
15-02-2019
lucru vu clientii


VIP-Teritoria

Propun o abordare complet nouă a colaborării cu o companie suedeză.
Tot lucrul se efectuează exclusiv online la orice timp care vă este convenabil. Nu trebuie să vindeți nimic, nu trebuie să alergați nicăieri. Oferta este potrivită pentru oricine și vă poate oferi un venit suplimentar, iar dacă doriți și unul principal. Tot de ce aveți nevoie este un calculator conectat la internet, răbdare, perseverență, dorința de a învăța ceva nou și de a câștiga.

Statisticiaproximative a veniturilor partenerilor noştri:

1-4 luni:700-3000 lei

5-12 luni:3500-15000 lei

12-36 luni:15000-30000 lei

NU AVEM UN PLAFON DE VENITURI! Tu decizi cât de mult vrei să câştigi!!
Регион: Кишинёв
Pentru detalii scrieți la adresa vdum1tru@yandex.ru deasemene doritori sepot inregistra indeplinind formularul:https://goo.gl/forms/uIr6eoCXZykqivmn2
14-02-2019
Marketing Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of its client, is looking for a highly professional candidate to fulfill the position of:

Marketing Manager

Company: international company, official representative in Republic of Moldova

Job description:
● Adapt the marketing strategy for the local market;
● Adaptations of materials for the local market (banners, brochures ...);
● Monitoring of marketing activity of vendors;
● Monitoring of the installation of commercial equipment;
● Communication to partners about new products;
● Reporting on the work done;
● Checking the translation of texts for the local market.

Requirements:
● Higher education;
● Knowledge of languages: Russian, Romanian - in perfection; English - intermediate (preferably above average);
● PC skills: PPT, Excel (vlookup, summary tables), Word (intermediate level);
● Experience in the production of POSM is desirable;
● Personal qualities: organization, diligence.

Conditions:
● Official employment.

Interested candidates may send CV to HR-Consulting (www.search4staff.com) email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
Регион: Кишинёв
email address: rr70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MKOR in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 68 50 35 60
14-02-2019
Сотрудник отдела контроля качества в call-центр


Viatel

Мы предлагаем:
- График работы 09:00-18:00;
- Официальное трудоустройство с первого дня;
- Бесплатное обучение, карьерный рост;
- Опытный открытый руководитель и дружный коллектив;
- Обучение/тренинги за счет компании;
- Прозрачная система оплаты и полный соц.пакет.

Обязанности:
- Контроль качества диалогов контактного центра;
- Повышение уровня клиентского сервиса;
- Помощь в проведении обучения и аттестаций операторов;
- Контроль качества проведенного обучения, оценка знаний сотрудников;
- Помощь в разработке методических материалов для контактного центра (сценарии диалогов, презентации и т.п.);
- Ведение отчетности по проделанной работе.

Требования:
- Высшее образование в сфере психологии/педагогики (желательно);
- Свободное владение русским и государственным языками;
- Готовность работать в режиме многозадачности;
- Хорошо развитые коммуникативные навыки;
- Знание и навыки применения программ Microsoft Office;
- Опыт работы в call-centre!
- Внимательность, пунктуальность, ответственность
ориентация на результат;
- Желание развиваться!
Будем рады ознакомиться с Вашим РЕЗЮМЕ (CV)!
Электронный адрес: hr@viatel.md , обязательно укажите в теме письма должность, на которую претендуете «Специалист отдела контроля качества в call-центр».
Наш адрес: ул. Алба Юлия 75
Контактная информация: тел. 067 33 44 00
Регион: Кишинёв
Наш адрес: ул. Алба Юлия 75
Контактная информация: тел. 067 33 44 00
14-02-2019
Country Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the vacancy of:

Country Manager

About company: An Real Estate company founded in 2005 and headquartered in Istanbul, which is the clear market leader in Turkey, working with more than 10 banks, managing and selling more than half of the possessed real estates in Turkey. They are helping banks in: managing, marketing and selling the real estates (REO’s) that they acquire as collaterals of problematic loans.

As a part of regional expansion plan, we are currently seeking a driven, successful, and experienced Country Manager to setup and manage the operations in Moldova.

Responsibilities

● Managing Overall Operations: You will be responsible for setting up and managing all operations in Moldova. This involves taking responsibility for building and managing the team, the office, doing business development and managing daily operations.

● Business Development: You are expected to network effectively and have a daily contact with the banks top management. Being customer centric and the ability to communicate effectively is essential.

● Building and Managing Team: You are expected to recruit the best talent. Being a coach, mentoring, training, motivating and managing the staff is essential.

● Vendor and Partner Development: You are expected to scout and negotiate with vendors and partners needed for service delivery. Collaborating with local businesses to acquire all necessary resources and services is essential.

Skills and abilities:
● At least 5 years of management and 10 years of overall experience in international business setting. Preferably, in the fields of banking, finance or marketing.
● At least a University degree. Preferably, Master’s degree in the fields of Business
● Management or Finance.
● Interpersonal skills at all levels, including people-management,leadership and both written and verbal communication skills.
● Exceptionally well organized, problem solver, driven by success person and to be able to thrive in high-pressure situations.
● Fluent in English, Romanian and Russian.

If you find yourself in this description and this vacancy sounds interesting to you, please send your CV to the HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RE-KA in the subject line or CV.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code RE-KA in the subject line or CV.
14-02-2019
Marketing Director


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Marketing Director

About company: National fast growing company specialised in FMCG production, with a strong development plan.

Duties:
● Development and implementation of the Brand strategy.
● Developing the marketing strategy for new and existing products
● Ensuring implementation of the Marketing strategy - including campaigns, events, digital marketing, and PR.
● Working closely with the company’s Sales team; enabling them to meet their commercial objectives by providing them with appropriate tools, materials and presentations
● Work closely with product management team to define marketing materials and programs.
● Manage social media presence and direct programs to improve social media reputation and recognition.
● Developing and delivering marketing and communications strategies for the organisation.
● Undertake continuous analysis of competitive environment and consumer trends

Requirements:
● Bachelors or Masters degree in Marketing
● Professional chartered marketer (CIM).
● Confident, driven and dynamic leader.
● Entrepreneurial mindset with the ability to spot original branding opportunities.
● Languages: Romanian and Russian - fluent, English – upper intermediate.
● Experience: at least 3-5 years in Marketing (FMCG company or creative/Media agency)

If you find yourself in this description and this vacancy sounds interesting to you, please send your CV to the HR-Consulting e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MRK in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 62 101 257

All resumes will be analyzed. Only short-listed candidates will be contacted and invited for interview.
Регион: Кишинёв
e-mail: ba70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code MRK in the subject line or resume.

For more information, please call: +373 22 20 29 86; +373 62 101 257
13-02-2019
Advertising Operation Manager


HR-Consulting (search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com), la cererea clientului său, este în căutare de candidați pentru poziția vacantă de:

Advertising Operation Manager

Se Oferă:
● Pachet salarial atractiv;
● Experiență într-o companie internațională cu opțiuni de creștere nu doar în Republica Moldova, dar și la nivel internațional;
● Experiență cu o platformă ce răspunde ultimelor tendințe globale în materie de promovare online
● Posibilitatea implicării active în dezvoltarea pieței de publicitate online;
● Posibilități de sporire a calificării oferite prin webinare, training-uri interne regulate;
● Se oferă premii anuale pentru îndeplinirea planului de acțiuni agreat.
● Program de lucru-9:00-18:00

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate (Marketing, Matematică, Sisteme informaționale);
● Cunoașterea limbii engleze și ruse la nivel avansat;
● Experiență în lucrul cu cel puțin una din programele: AdWords, Double Click (Google Marketing Platform), Gemius (Audience; DirectEffect), Adriver ,Yandex, Mytarget.
● Experiență în setare scripturi de monitorizare, campanii de publicitate, setare Google Analytics pe site-uri web, va constitui un avantaj.

Atribuțiile de Bază:
● Suport în lansarea campaniilor de publicitate prin intermediul platformei companiei
● Setarea “cabinetelor” în cadrul platformei, pentru acces la funcțiile acesteia și support clienți
● Integrarea, conectarea site-urilor web din Republica Moldova ( și eventual de peste hotare) la platforma companiei și suport tehnic pentru proprietarii site-urilor în interactiune cu platforma companiei
● Monitoring permanent al pieței de publicitate digital. Cunoașterea structurii acesteia și ultimelor tendințe și posibilități în plasare publicitate online
● Elaborare și organizare training-uri explicative pentru Clienții platformei
● Elaborarea unui plan de acțiuni pentru o interacțiune eficientă cu clienții platformei și suport în interacțiunea lor cu aceasta.

Așteptăm CV-ul persoanelor dornice să se alăture echipei la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
Регион: Кишинёв
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; indicând în tema scrisorii codul: AO

Pentru informații suplimentare puteți apela la numărul de telefon: 060422844
13-02-2019
Merchandiser


Customagic

Esti o persoana energica, responsabila si interesata de vinzari ?

Atunci oportunitatea perfecta de a incepe o cariera este postul de Merchandiser in compania noastra.

Merchandiser
Cerinte fata de candidat:

Cunoastere buna a limbii romane (limba rusa este un avantaj) ;
Responsabilitate, sirguinta, devotement;
Dorinta de a invata;
Persoana activa si pozitiva.

Obligatii:

Persoana data merge impreuna cu agentul comercial si se ocupa de:
Aranjarea produselor la raft;
Desfasurarea degustarilor de produse a companiei;
Rotatia marfii;
Verificarea preturilor si termenilor de valabilitate.

Noi oferim:

Pachet social deplin;
Instruire (seminare, traininguri, instruire in teren);
Colectiv tinar si prietenos;
Posibilitati de crestere si dezvoltare in cadrul companiei;
Salariu motivant.
Asteptam CV-ul complet cu indicarea postului la care pretindeti la adresa electronica: customagic-hr@mail.ru

E-mail: customagic-hr@mail.ru

Telefon: 076059034
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
13-02-2019

[1]  2  3 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)