RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Untila Alexei (25)

КАРА МАГДАЛИНА ВИТАЛИЕВНА (17)


Цапу Сергей Кириллович (36)

NOUR ION 



Add vacancy Add resume

Start /  All vacancies /  Logistics, transport

[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA

Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
23-10-2018
Sofer autocamion


H.ESSERS

Candidatul ideal

CERINTE:
• Permis de conducere cat. C+E - OBLIGATORIU;
• Atestat profesional pentru transport marfa - OBLIGATORIU;
• Card digital pentru tahograf - OBLIGATORIU;
• ADR colete- OBLIGATORIU;
• Cazier judiciar;
• Disponibilitate pentru lucru pe comunitate (8 saptamani cu 2 saptamani libere, sau 12 saptamani cu 3 saptamani libere);

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:
• Transportul de marfuri pe rute intracomunitare, cu sisteme autotractor+semiremorca 40 t, conform instructiunilor primite de la dispecerat;
• Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna, conform legislatiei in vigoare;
• ESTE INTERZISA folosirea mijloacelor de manipulare a tahografului

OFERIM:
Venitul total net este intre 2300 si 2500 euro / luna

Cei cu experienta in companie, cu o vechime de 10 ani, au posibilitatea unui venit de 2680 €/luna.

Pachetul nostru salarial si beneficiile care ti le punem la dispozitie, contin:
- 65 euro/zi diurna externa
- 200 RON brut/zi diurna pe teritoriul Romaniei
- 1900 RON salar brut/luna
- Bonusuri de performanta de pana la 1950 RON/brut/luna
- La aniversarea fiecarui an in companie iti oferim 100 RON brut/luna, cu un prag maxim de 1000 RON brut/luna la celebrarea a 10 ani impreuna cu noi
- Bonus pentru initiere soferi in valoare de 45 ron brut / zi si bonus bring your friend pentru aducerea unui angajat nou in firma in valoare de 200 ron brut la angajarea acestuia si 450 ron brut la 6 luni de la angajare.
- Asigurare de calatorie in caz ca ti se intampla ceva neprevazut
- Asigurare pentru furtul bunurilor din cabina, pentru ca stim cat de mult iti apreciezi lucrurile personale
- Asigurare in caz ca vei fi supus unei interventii medicale

Totodata trebuie sa stii ca drepturile tale salariale sunt platite la timp, fara nicio intarziere.

- Asiguram depanaje tehnice in toata Europa, cu propriul departament de interventii
- Ne reparam in cea mai mare parte camioanele, in garajele proprii din Europa
- Dispecerat roman, aflat la Oradea, format dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista, dornica sa te cunoasca, care iti sta la dispozitie non-stop(24/7).
- Camioanele au o vechime de maxim 4 ani, tocmai pentru a fi siguri ca beneficiezi mai mereu de cea mai avansata tehnologie si cel mai bun confort.
Region: Chisinau
+ 373 60 888 287
22-10-2018
Logist (transport containerizat)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Logist (transport containerizat)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Managementul vânzărilor serviciilor transportului containerizat;
● Dezvoltarea și atragerea noilor clienți;
● Evidența corespondenţei comerciale;
● Negocierea tarifelor și contractelor cu clienții;
● Evidența actelor (facturare, întocmirea documentelor de însoțire pentru transport; coordonarea contractelor și încasărilor);
● Coordonarea procesului de expediere a mărfurilor.

Cerințe:
● Experiență în domeniul logistic/vânzări servicii (transport containerizat)
● Cunoașterea pieţei transporturilor (forwarding);
● Abilități de comunicare de negociere;
● Capacitatea de planificare și organizare a procesului de lucru;
● Cunoașterea Limbii engleza la nivel avansat;
● Utilizator experimentat PC;
● Personalitate dinamică cu inițiativă.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu fix + premii de performanță;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie internațională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986
22-10-2018
Dispatcher (cu deplasari de serviciu in Polonia)

sal. 900-1200 euro
HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Dispatcher (cu deplasări de serviciu în Polonia)

Companie internațională specializată în Transport Auto Internațional (Europa)

Cerințe:
● Studii superioare;
● Experiență în domeniul transportului internațional și logistic, se va considera un avantaj;
● Cunoașterea limbii engleze – fluent, și ruse – conversațional (limba poloneză sau germană ar constitui un avantaj);
● Cunoașterea PC-ului;
● Rezistența la condiții de stres;
● Disponibilitatea de a lucra peste hotare (Polonia) conform planului: 3 luni de lucru și 1 luna libera.

Beneficii:
● Salariu de bază lunar + over hours: total 900-1200 euro;
● Cazare + serviciile comunale (casă pe pământ), sunt acoperite de către companie;
● Transport tur-retur asigurat;
● Posibilitatea de a acumula experiență internațională;
● Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică;
● Posibilitatea creșterii profesionale.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986
22-10-2018
Purchasing Employee


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of a:

Purchasing Employee

Position responsibilities:
● Assisting the Purchaser in screening the market through available databases and the Internet
● Drawing up standard specifications for price requests
● Contacting suppliers
● Perform routine purchases (usually by telephone and/or electronically) based on detailed instructions to ensure the implementation of the purchasing policy of the organization
● Preparing and sending purchase orders
● Performing some controls and approvals linked to the accounting documents (invoices, …)
● Ensuring that the documentation regarding suppliers/products (quality documents, …) is continuously updated
● Updating and maintaining professional knowledge and technical skills in the area of purchasing.

Core competences:
● Accuracy and attention to details
● Strong organizational skills
● Able to manage multiple tasks in a fast pace environment
● Ability to work effectively in teams as well as independently

Qualifications:
● Bachelor or University degree, preferably with knowledge in purchasing and/or administrative sphere
● Fluent in written and spoken English and/or French (both would be a strong asset)
● Proficient in Microsoft Office and Enterprise Resource Planning (ERP – not mandatory) + We provide training

We offer:
● Good salary
● Full social package
● A diverse and interesting work
● Attractive working conditions within an international team
● Comfortable office in modern building

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Region: Chisinau
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
22-10-2018
Logistics Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Logistics Assistant

Requirements for the candidate:
● University degree (Finance, Economics, Accounting);
● Language skills: Romanian fluently /Russian – fluently; English - upper intermediate;
● Proficient user of Microsoft Office products, especially Excel;
● SAP software knowledge is a plus;
● Basic knowledge of accounting is a plus;
● Experience in logistics/accounting/administrative job is a plus;
● Strong analytical skills;
● Strong communication skills and ability to direct others;
● Initiative, passion & drive for results;
● Attention to details.

Main Tasks:
● Managing the document flow: contracts with partners, fiscal invoices, other documentation; maintenance of documents’ registries;
● Primary accounting: creations of fiscal invoices, material write off, basic reporting;
● Material movement and vendor creation in SAP;
● Coordinate and control Logistics & Warehousing Services Providers` (LWSP) performance;
● General administrative & logistics support to organization.

The Offer:
● International company that offers growth opportunities;
● Competitive salary;
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.;
● Schedule work-9:00/18:00.

If you are interested and you meet the above requirements, submit your CV at tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code LO in the subject line or CV.

Tel: 060422844
Region: Chisinau
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code LO in the subject line or CV.

Tel: 060422844
22-10-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Region: Chisinau
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
22-10-2018
Coordonator depozit și logistică


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Coordonator depozit și logistică

Despre Companie: Companie internațională specializată în domeniul nutrienților alimentari.

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate,preferabil (economice/logistică);
● Persoană disciplinată,cu bune abilități interpersonale;
● Comunicativ, energic și entuziast cu o abordare de ”can do “ a sarcinilor;
● Flexibil si cooperative;
● Atitudine pozitiva si proactivă;

Ablități tehnice: Office(Excel,Word, Power ,Point)Outlook.

Responsabilități:
● Supravegherea operațiunilor logistice și de depozit zilnice în cadrul departamentului de logistică și depozitare;
● Monitorizarea nivelului de deservire a distributorilor de către subordonați, precum și asigurarea unui nivel de deservire stabilit;
● Supravegherea și implicarea în caz de necesitate în executarea comenzilor distribuitorului(NTS)conform facturilor de eliberare a mărfurilor într-un mod rapid, corect, și profesional;
● Înregistrarea la timp a comenzilor în sistemul de comenzi;
● Procesarea inventarierii ciclice;
● Actualizarea sistemului de management al stocurilor,completarea documentelor respective necesare pentru fiecare tranzacție;
● Coordonarea activităților de import și export de mărfuri,comunicarea cu furnizorii și brokerii,pregătirea și verificarea actelor pentru import/export;
● Asistarea conducătorului departamentului de logistică și depozitare în procesul de elaborare și menținere a standartelor evaluării responsabilității în toate domeniile;
● Conducerea, stimularea, îndrumarea personalului și evaluarea personalului prin desfășurarea și asigurarea la timp a unor organizări trimestriale și evaluări la finele anului;
● Asigurarea unei examinări rapide, corecte și profesionale a tuturor solicitărilor,acordînd centrului de deservire și, în cele din urmă, distribuitorului un feedback, cît mai curînd posibil;
● Respectarea și aderarea la directivele de performanta stabilite;
● Interacțiunea cu diverse departamente din cadrul companiei pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu:financiar planning, vînzări, marketing etc.

Se oferă:
● Angajare oficială;
● Colectiv prietenos;
● Experiență în cadrul unei companii internaționale;
● Program de lucru: 9:00-18:00.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CDL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Region: Chisinau
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CDL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
22-10-2018
Sofer autocamion


H.ESSERS

Candidatul ideal

CERINTE:

• Permis de conducere cat. C+E - OBLIGATORIU;

• Atestat profesional pentru transport marfa - OBLIGATORIU;

• Card digital pentru tahograf - OBLIGATORIU;

• ADR colete- OBLIGATORIU;

• Cazier judiciar;

• Disponibilitate pentru lucru pe comunitate (8 saptamani cu 2 saptamani libere, sau 12 saptamani cu 3 saptamani libere);

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

• Transportul de marfuri pe rute intracomunitare, cu sisteme autotractor+semiremorca 40 t, conform instructiunilor primite de la dispecerat;

• Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna, conform legislatiei in vigoare;

• ESTE INTERZISA folosirea mijloacelor de manipulare a tahografului

OFERIM:

Venitul total net este intre 2300 si 2500 euro / luna

Cei cu experienta in companie, cu o vechime de 10 ani, au posibilitatea unui venit de 2680 €/luna.

Pachetul nostru salarial si beneficiile care ti le punem la dispozitie, contin:
- 65 euro/zi diurna externa
- 200 RON brut/zi diurna pe teritoriul Romaniei
- 1900 RON salar brut/luna
- Bonusuri de performanta de pana la 1950 RON/brut/luna
- La aniversarea fiecarui an in companie iti oferim 100 RON brut/luna, cu un prag maxim de 1000 RON brut/luna la celebrarea a 10 ani impreuna cu noi
- Bonus pentru initiere soferi in valoare de 45 ron brut / zi si bonus bring your friend pentru aducerea unui angajat nou in firma in valoare de 200 ron brut la angajarea acestuia si 450 ron brut la 6 luni de la angajare.
- Asigurare de calatorie in caz ca ti se intampla ceva neprevazut
- Asigurare pentru furtul bunurilor din cabina, pentru ca stim cat de mult iti apreciezi lucrurile personale
- Asigurare in caz ca vei fi supus unei interventii medicale

Totodata trebuie sa stii ca drepturile tale salariale sunt platite la timp, fara nicio intarziere.

- Asiguram depanaje tehnice in toata Europa, cu propriul departament de interventii
- Ne reparam in cea mai mare parte camioanele, in garajele proprii din Europa
- Dispecerat roman, aflat la Oradea, format dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista, dornica sa te cunoasca, care iti sta la dispozitie non-stop(24/7).
- Camioanele au o vechime de maxim 4 ani, tocmai pentru a fi siguri ca beneficiezi mai mereu de cea mai avansata tehnologie si cel mai bun confort.
Region: Chisinau
+ 373 60 888 287
22-10-2018
Referent Logistica


ICS "BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
22-10-2018
Referent Logistica


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-10-2018
Referent Logistica


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Region: Chisinau
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
17-10-2018
TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position:

TRAINING, SUPPORT and HELP DESK SPECIALIST

About company:
Foreign company specialized in marketing research services.

Responsibilities:
● Ensure that clients know how to use the services, provide assistance and support if necessary;
● Provide software application training using a variety of delivery methods including web-based and on-site training;
● Support clients' representatives providing valuable guidance around operations and optimization of the application through quality service delivery;
● Actively seeking to provide more benefits to portfolio by the services offered.
● Full-time schedule: 9.00 - 18.00 (Monday-Friday)

Qualifications:
● Bachelor’s Degree;
● Fluent English: good spoken and written communication skills;
● Good technical orientation;
● Good organizational and time management skills;
● General Computer knowledge;
● Good analytical view.

Remuneration:
● Attractive salary;
● Professional growth opportunities;
● Exciting projects;
● Travel all around the world.

To apply, submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
Region: Chisinau
e-mail: bb70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (TSHS) in the subject line or CV.
11-10-2018
Logist (transport containerizat)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Logist (transport containerizat)

Companie internațională ce activează în Republica Moldova.

Responsabilități:
● Managementul vânzărilor serviciilor transportului containerizat;
● Dezvoltarea și atragerea noilor clienți;
● Evidența corespondenţei comerciale;
● Negocierea tarifelor și contractelor cu clienții;
● Evidența actelor (facturare, întocmirea documentelor de însoțire pentru transport; coordonarea contractelor și încasărilor);
● Coordonarea procesului de expediere a mărfurilor.

Cerințe:
● Experiență în domeniul logistic/vânzări servicii (transport containerizat)
● Cunoașterea pieţei transporturilor (forwarding);
● Abilități de comunicare de negociere;
● Capacitatea de planificare și organizare a procesului de lucru;
● Cunoașterea Limbii engleza la nivel avansat;
● Utilizator experimentat PC;
● Personalitate dinamică cu inițiativă.

Beneficii:
● Pachet social;
● Salariu fix + premii de performanță;
● Participarea la treninguri de dezvoltare profesională;
● Perspective de dezvoltare în carieră într-o companie internațională.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.
Region: Chisinau
adresa email: bb70@search4staff.com ; În CV indicați codul postului vacant: LTC
11-10-2018
Dispatcher (cu deplasări de serviciu în Polonia)

sal. 900-1200 euro
HR-Consulting (www.search4staff.com)

Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant:

Dispatcher (cu deplasări de serviciu în Polonia)

Companie internațională specializată în Transport Auto Internațional (Europa)

Cerințe:
● Studii superioare;
● Experiență în domeniul transportului internațional și logistic, se va considera un avantaj;
● Cunoașterea limbii engleze – fluent, și ruse – conversațional (limba poloneză sau germană ar constitui un avantaj);
● Cunoașterea PC-ului;
● Rezistența la condiții de stres;
● Disponibilitatea de a lucra peste hotare (Polonia) conform planului: 3 luni de lucru și 1 luna libera.

Beneficii:
● Salariu de bază lunar + over hours: total 900-1200 euro;
● Cazare + serviciile comunale (casă pe pământ), sunt acoperite de către companie;
● Transport tur-retur asigurat;
● Posibilitatea de a acumula experiență internațională;
● Posibilitatea de a lucra într-o echipă dinamică;
● Posibilitatea creșterii profesionale.

Cei interesați pot transmite CV la adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986

CV-urile vor fi analizate, iar candidații care corespund cerințelor vor fi invitați la interviu.

Vă mulțumim pentru timpul acordat.



Region: Chisinau
adresa email: bb70@search4staff.com ; In CV indicați codul postului vacant: D-PL

Telefon de contact : 022-202986
11-10-2018
Operator Logistică


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Operator Logistică

Despre Companie: Companie internațională specializată în domeniul nutrienților alimentari.

Cerințe:
● Studii superioare finisate, preferabil (economice,tehnice, umanitare)
● Cunoașterea limbilor engleză, rusă și română;
● Seriozitate;
● Flexibilitate;
● Atitudine optimista, pozitivă;
● Atitudine de "can do";
● Organizare;
● Cooperare.

Responsabilități:
● Pregătirea rapidă și precisă a comenzilor distribuitorului. (Trebuie să fie capabil să citească bine pentru a alege produsele și împacheta comanda);
● Respectarea procedurilor și sistemelor de lucru pentru a asigura exactitatea inventarului;
● Menținerea unui mediu de lucru sigur și ordonat. Respectarea ordinii generale a depozitului;
● Interacțiune directa cu distribuitorii în decursul procesării comenzilor la centrul de vînzări, servicii rapide / corecte;
● Aranjarea mărfurilor pe rafturi pentru optimizarea spațiului și minimizarea costurilor;
● Completarea rafturilor / locul de preluare atunci;
● Asistența pentru coordonatorul de logistică și depozit în sarcini zilnice;
● Efectuarea inventarului conform procedurilor companiei;
● Emiterea buletinelor de livrare pentru comenzi și predarea către compania de curierat.

Se Oferă:
● Bonusuri anuale;
● Angajare Oficială;
● Colectiv Prietenos;
● Experiență în cadrul unei companii internaționale;
● Program de lucru 9:00-18:00.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “OL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844

Region: Chisinau
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “OL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844

11-10-2018
Purchasing Employee


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of a:

Purchasing Employee

Position responsibilities:
● Assisting the Purchaser in screening the market through available databases and the Internet
● Drawing up standard specifications for price requests
● Contacting suppliers
● Perform routine purchases (usually by telephone and/or electronically) based on detailed instructions to ensure the implementation of the purchasing policy of the organization
● Preparing and sending purchase orders
● Performing some controls and approvals linked to the accounting documents (invoices, …)
● Ensuring that the documentation regarding suppliers/products (quality documents, …) is continuously updated
● Updating and maintaining professional knowledge and technical skills in the area of purchasing.

Core competences:
● Accuracy and attention to details
● Strong organizational skills
● Able to manage multiple tasks in a fast pace environment
● Ability to work effectively in teams as well as independently

Qualifications:
● Bachelor or University degree, preferably with knowledge in purchasing and/or administrative sphere
● Fluent in written and spoken English and/or French (both would be a strong asset)
● Proficient in Microsoft Office and Enterprise Resource Planning (ERP – not mandatory) + We provide training

We offer:
● Good salary
● Full social package
● A diverse and interesting work
● Attractive working conditions within an international team
● Comfortable office in modern building

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Region: Chisinau
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (AP) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
11-10-2018
Logistics Assistant


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Logistics Assistant

Requirements for the candidate:
● University degree (Finance, Economics, Accounting);
● Language skills: Romanian fluently /Russian – fluently; English - upper intermediate;
● Proficient user of Microsoft Office products, especially Excel;
● SAP software knowledge is a plus;
● Basic knowledge of accounting is a plus;
● Experience in logistics/accounting/administrative job is a plus;
● Strong analytical skills;
● Strong communication skills and ability to direct others;
● Initiative, passion & drive for results;
● Attention to details.

Main Tasks:
● Managing the document flow: contracts with partners, fiscal invoices, other documentation; maintenance of documents’ registries;
● Primary accounting: creations of fiscal invoices, material write off, basic reporting;
● Material movement and vendor creation in SAP;
● Coordinate and control Logistics & Warehousing Services Providers` (LWSP) performance;
● General administrative & logistics support to organization.

The Offer:
● International company that offers growth opportunities;
● Competitive salary;
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.;
● Schedule work-9:00/18:00.

If you are interested and you meet the above requirements, submit your CV at tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code LO in the subject line or CV.

Tel: 060422844
Region: Chisinau
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code LO in the subject line or CV.

Tel: 060422844
11-10-2018
Customer Service Operator (logistic data processing)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), on behalf of its client, an international company, is looking for candidates to fill the position of:

Customer Service Operator (logistic data processing)

Company:
Foreign company specialized in logistics and distribution services.

Job Description:
You will be working in a team, responsible for providing correct and important logistic information towards international clients.

Main tasks:
● Fulfill the needs of our customers, by servicing our customers in daily, weekly or monthly information and data,
● Process work instructions, containing all necessary information in order to fulfill administrative processes and management information related to our clients,
● Internal communication with subsidiaries from company all over the world,
● Communication with other customer service operators (written and by phone) in English on regular basis, in function of the specific needs,
● There are 3 shifts available
- 09:00 - 18:00
- 16:00 - 01:00
- 07:00 - 16:00
- 22:00 - 06:00 I week/ 06:00-15:00 II week

You can apply for any of the shifts that suits you best!

The Offer:
● Challenging job with a lot of variety and future in a fast growing dynamic company with a friendly corporate culture,
● Competitive salary according to knowledge and experience,
● Official work contract, full social packet including: medical insurance, paid holidays etc.
● Tickets for taxi (late and night shifts)

Requirements:
● University Degree (preferably Economic background), students are welcomed to apply too,
● Excellent communication skills (written, spoken, listening) in Romanian and English; other languages are a benefit,
● Experience in customer service is a benefit,
● Experience in working with databases and therefore have analytical skills,
● Good computer skills - working with MS WORD, EXCEL is no issue.

To apply, please submit your CV in English to HR-Consulting e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
Region: Chisinau
e-mail: tv70@search4staff.com ; Please, indicate the relevant vacancy code (CSO) in the subject line or CV.

Tel.: +37322 876557, +373 60422844
11-10-2018
Coordonator depozit și logistică


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:

Coordonator depozit și logistică

Despre Companie: Companie internațională specializată în domeniul nutrienților alimentari.

Cerințe față de candidat:
● Studii superioare finisate,preferabil (economice/logistică);
● Persoană disciplinată,cu bune abilități interpersonale;
● Comunicativ, energic și entuziast cu o abordare de ”can do “ a sarcinilor;
● Flexibil si cooperative;
● Atitudine pozitiva si proactivă;

Ablități tehnice: Office(Excel,Word, Power ,Point)Outlook.

Responsabilități:
● Supravegherea operațiunilor logistice și de depozit zilnice în cadrul departamentului de logistică și depozitare;
● Monitorizarea nivelului de deservire a distributorilor de către subordonați, precum și asigurarea unui nivel de deservire stabilit;
● Supravegherea și implicarea în caz de necesitate în executarea comenzilor distribuitorului(NTS)conform facturilor de eliberare a mărfurilor într-un mod rapid, corect, și profesional;
● Înregistrarea la timp a comenzilor în sistemul de comenzi;
● Procesarea inventarierii ciclice;
● Actualizarea sistemului de management al stocurilor,completarea documentelor respective necesare pentru fiecare tranzacție;
● Coordonarea activităților de import și export de mărfuri,comunicarea cu furnizorii și brokerii,pregătirea și verificarea actelor pentru import/export;
● Asistarea conducătorului departamentului de logistică și depozitare în procesul de elaborare și menținere a standartelor evaluării responsabilității în toate domeniile;
● Conducerea, stimularea, îndrumarea personalului și evaluarea personalului prin desfășurarea și asigurarea la timp a unor organizări trimestriale și evaluări la finele anului;
● Asigurarea unei examinări rapide, corecte și profesionale a tuturor solicitărilor,acordînd centrului de deservire și, în cele din urmă, distribuitorului un feedback, cît mai curînd posibil;
● Respectarea și aderarea la directivele de performanta stabilite;
● Interacțiunea cu diverse departamente din cadrul companiei pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu:financiar planning, vînzări, marketing etc.

Se oferă:
● Angajare oficială;
● Colectiv prietenos;
● Experiență în cadrul unei companii internaționale;
● Program de lucru: 9:00-18:00.

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CDL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
Region: Chisinau
adresa de e-mail: tv70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CDL”

Tel.: +37322 202986, +373 60422844
11-10-2018

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)