RU    RO    EN


Jobinfo.md - Job in Moldova. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Job Search, Search vacancy and CV in Moldova


ALL VACANCIES ALL CVs
ABOUT THE PROJECT  |  ADVERTIDSING  |  FEEDBACK
WORK IN REGIONS
WORK ABROAD
EDUCATION AND COURSES
TRAININGS
HELPFUL ARTICLES

            Site search

 




Șanțovoi Vitalie (63)

Белоус Евгений (35)

Сергей Островский (35)

Попович Раиса Трифоновна (31)

gutan eugen tudor (34)



Add vacancy Add resume

Start /  All vacancies /  Banks, insurance, leasing

[ Job Search ] . [ CV Search ] .
. . . .
. .
Job position:
Region:
Field of activity:

OPERATOR LA CALCULATOR

sal. 4000-6000
HR ASIG

Cerinte fata de candidat:

- Doamna/Domnisoara serioasa si responsabila,
- Studii superioare(aceptabil colegiu),
- Dorinta si capacitatea de a invata,
- Utilizator avansat al PC(Excel, Word, Outlook,IExplorer)
- Cunoasterea libera a limbelor romana si rusa
- Abilitati de comunicare si organizare,
- Indeplinirea cerintelor de serviciu urgente ale conducatorului,
- Disciplinata, activa, punctuala, responsabila,
- Creativitate si spirit de initiativa,
- Perseverenta si minutiozitate.

CV-ul cu poza poate fi expediat prin e-mail: hr.com.asig@gmail.com;

Vor fi contactate doar persoanele selectate, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestea.
Region: Chisinau
hr.com.asig@gmail.com
14-08-2018
Consilier Clientela or. Briceni


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Consilier Clientela

or. Briceni


Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

 

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).


Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea  relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.


Experienţa profesională:

·         Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

·         Studii superioare economice/financiare;

·         Cunoşterea produselor bancare;

·         Cunoştinţe de aplicare a MS Office;

·         Cunoaşterea limbilor: română, rusă;

·         Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

·         Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Region: Chisinau

14-08-2018
Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni or. Briceni


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist creditare

Sucursala nr. 46 Briceni

or. Briceni

 

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).

 

Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Cerinţe:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Permis de conducere categoria B (cu experiență de șofat);
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Region: Chisinau

14-08-2018
Expert financiar - bancar Direcția Cash Management


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Expert financiar - bancar

Direcția Cash Management

Departamentul Tranzactii Bancare Globale


Misiune post: Animare şi suport pentru promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor Cash Management adaptate nevoilor clienților Corporate cu activităţi de trezorerie complexe si/sau cu prezenta in mai multe tari (cum ar fi soluții de concentrare a lichidităților de tip cash pooling, alinierea la standarde internaționale SWIFT, etc).


Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

  • Asistă Managerii Relații cu Clienții în identificarea oportunităților pentru vânzarea produselor şi serviciilor Cash Management, vizitează clienții, pregătește oferte comerciale;

  • Interacționează cu Managerii de Produse şi alte subdiviziuni pentru a îmbunătăți produsele şi serviciile Cash Management existente sau pentru a concepe soluții noi;

  • Împreună cu Managerii Relații cu Clienții verifică și pune în aplicare contracte complexe sau produse/funcționalități personalizate, coordonează lucrările cu toate subdiviziunile responsabile de executare a contratelor încheiate;

  • interacționează cu serviciile de suport Clienți pentru monitorizarea satisfacției clientului referitoare la produsele şi serviciile Cash Management utilizate, acordă sprijin și consiliere clienților.


Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil economic;

  • Experiență de activitate in sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj;

  • Cunoașterea in ansamblu a produselor si serviciilor Cash Management;

  • Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, engleză, rusă; franceza – un avantaj;

  • Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md


Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Region: Chisinau

14-08-2018
Analist operațional Direcția Credite


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Analist operațional

Direcția Credite

Centrul Procesare Servicii Clienţi


Misiune post: Verificarea şi procesarea operaţiunilor creditare in Sistemul Informaţional al Băncii (SIB)


Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

  • Procesează în SIB facilităţile de credit şi anume – setarea angajamentului, autorizarea, eliberarea creditelor;

  • Verifică integritatea contractelor semnate (inclusiv asigurări), înregistrarea dosarelor in aplicațiile dedicate respective, îndeplinirea condițiilor speciale până la eliberarea creditelor, alte documente de eliberare aferente utilizării creditelor conform destinaţiei;

  • Setarea in aplicații dedicate a condiţiilor speciale, poliţelor de asigurare si reînnoirea acestora;

  • Asigura procesarea achitările anticipate totale sau parțiale a creditelor;

  • Asigura setarea în SIB facilităţilor de credit şi anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipata, totala), restructurarea, etc.



Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil economic;

  • Experienţă în domeniul bancar de minim 1 ani;

  • Cunoaşterea legislaţiei financiar – bancare, în special domeniul creditării;

  • Cunoaşterea produselor bancare;

  • Cunoaşterea limbii române şi ruse;

  • Cunoaşterea la nivel avansat: MS Office, sisteme şi aplicaţii informatice specifice;

  • Păstrarea confidenţialităţii informaţiei.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md


Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Region: Chisinau

14-08-2018
Specialist decontări (part time)


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Specialist decontări (part time)

Direcţia Transferuri, Centrul Procesare Servicii Clienţi


Misiune post: Asigurarea procesării ordinelor de plată emise / primite de clienții băncii


Responsabilităţi principale:

  • Procesarea documentelor de plată în monedă naţională şi valută străină în aplicaţiile informatice ale băncii;

  • Conlucrarea cu subdiviziunile băncii în privința aspectelor legate de ordinele de plată (erori de completare a documentelor primare, insuficienţă de fonduri, blocaj cont, etc).


Cerinţe:

  • Disponibilitatea de a lucra conform unui program part time (14:00-18:00).

  • Studii superioare cu profil economic (se acceptă şi studenţi).

  • Cunoaşterea limbii române, ruse.

  • Cunoştinţe informatice: MS Office.


Profilul candidatului:

  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual

  • Abilităţi de comunicare

  • Orientare spre rezultat


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md


Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Region: Chisinau

14-08-2018
Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Specialist creditare

or. Chișinău și Anenii Noi


Misiune post: Dezvoltarea directa a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice.


Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:45-17:45 / 08:00-17:00).


Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;

  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;

  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;

  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Experienţa profesională:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

  • Studii superioare cu profil economic;

  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;

  • Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;

  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;

  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.


Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Region: Chisinau

14-08-2018
Coordonator Securitate Informationala


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A
anunţă concurs pentru postul vacant de

Coordonator Securitate Informationala
Sectia Securitate Informationala


Misiune post: Asigurarea securităţii informaţionale a Băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități de bază:

Protecţia efectivă a resurselor și sistemelor informaționale;
Minimizarea riscurilor de distrugere, divulgare și modificare a informației confidențiale;
Implementarea politicii securității informaționale a Băncii;
Elaborarea documentelor normative interne aferente securității informaționale;
Participarea la procesul de acordare/modificare/retragere/revizuire a drepturilor de acces ale angajaţilor Băncii la sistemul informaţional şi informațiile cu acces limitat;
Analiza datelor de la sistemele de analiză şi monitorizare pentru depistarea încălcărilor regulilor de utilizare a sistemului informațional;
Analiza riscurilor de securitate informațională în procesul implementării și utilizării a sistemelor informaționale bancare;
Participarea în procesul de instruire al personalului privind cerinţele securităţii informaţionale.

Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale sau securității informaționale;
Cunoașterea practicilor naționale și internaționale aferente securității informaționale;
Experiența de munca in domeniul securității informaționale sau tehnologiilor informaționale minim 2 ani;
Cunoașterea limbilor română și engleză nivel avansat.

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
Region: Chisinau
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
14-08-2018
Analist financiar


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Analist financiar

Sectia Suport CLA

Departamentul Clienti Corporativi si Autoritati Locale


Misiune post: Analiza și estimarea tranzacțiilor purtatoare de riscuri cu clienți persoane juridice


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente
Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala;
Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii;
Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:

Studii superioare cu profil economic;
Experienta in domeniul bancar – minim 1 an;
Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor sau contabilității;
Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint);
Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze;
Pastrarea confidentialitatii informatiei;
Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Region: Chisinau

14-08-2018
Șef Departament


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Anunţă concurs pentru postul de


Șef Departament

Departamentul Logistică


Misiune post: Gestiunea curentă a departamentului (organizare, planificare şi control).


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare.


Responsabilități:

Monitorizarea implementării proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii;
Verificarea asigurării stării funcționale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii;
Organizează, planifica și controlează procesul de securitate fizica (control acces, supraveghere video, detecție incendiu, evacuare fum/gaze etc).
Monitorizarea aprovizionării subdiviziunilor băncii cu produse și servicii necesare pentru buna desfășurare a activității;
Urmărirea organizării procesului de gestionare a stocurilor de bunuri;
Urmărirea organizării activității de gestionare a activității de transport de bunuri si persoane;
Monitorizarea activității serviciului de încasare: colectarea, transportarea și predarea valorilor;
Optimizarea cheltuielilor prin negocierea prețurilor și condițiilor contractuale;
Întocmirea rapoartelor pentru Conducerea Băncii cu privire la activitatea Departamentului;
Elaborarea bugetului departamentului si urmarirea realizarii acestuia: supervizează orice cheltuială operațională legată de achiziţionarea de bunuri şi servicii de către utilizatorii finali;
Elaborarea procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare pentru buna desfasurare a activitatii Departamentului.


Cerinţe:

Experienţă de muncă nu mai mică de 3 ani pe pozitii manageriale;
Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoşterea calculatorului la nivel înalt: Word, Excel, PPT, etc.
Integritate, Tenacitate şi diplomaţie, şi desigur o necesitate de a fi independent, responsabil, onest pentru a putea beneficia de încrederea deplină a Conducerii Băncii;
Păstrarea confidenţialităţii informaţiei si al secretului bancar.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337

Region: Chisinau

14-08-2018
Manager Relații Clienți Leasing


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Anunţă concurs pentru postul de


Manager Relații Clienți Leasing

Secția Leasing Financiar

Departamentul Tranzacții Bancare Globale


Misiune post: Acordarea suportului în promovarea și vânzarea produselor și serviciilor de leasing financiar


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilități:

Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți.
Consilierea filialelor privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener si Credit Partener;
Colaborarea activa și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit;
Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office;
Redactarea, verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing si de Vanzare-Cumparare pe parcursul derulării acestora;
Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale;
Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.


Cerinţe:

Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani.
Cunoașterea produselor: leasing financiar sau creditare
Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare.
Cunoașterea legislației in domeniul reglementarii activității de finanțare.
Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă; engleza – un avantaj,
Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.
Permis de conducere cat. B (și experiență).

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Region: Chisinau

14-08-2018
Director Sucursală Or. Chișinău


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant


Director Sucursală

Or. Chișinău


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi:

Elaborarea şi monitorizarea aplicării planului de acţiuni comerciale, coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
Gestionarea şi motivarea echipei sucursalei;
Asigurarea repartizării bugetului pe vânzători şi realizarea acestuia în conformitate cu obiectivele comerciale ale Grupului;
Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei;
Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei.


Cerinţe:

Studii superioare economice;
Experienţă bancară minim 3 ani;
Experienţa în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
Cunoştinţe avansate de aplicare a MS Office;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză.


Profilul candidatului:

Capacitate de animare şi gestionare a echipei;

Orientare către client şi capacitate de a răspunde rapid şi eficient solicitărilor clienţilor;

Capacitate de evaluare permanentă a performanţelor proprii şi a echipei;

Comunicare pozitivă, susţinerea şi promovarea schimbărilor;

Responsabilitate, flexibilitate şi implicare.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337

Region: Chisinau

14-08-2018
Analist Sectia Monitorizare Risk de Credit Non-Retail


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Analist

Sectia  Monitorizare  Risk de Credit Non-Retail

Departamentul Risc Management

 

Misiune post: Identificarea şi cuantificarea într-o maniera independentă a riscului de credit, precum şi emiterea propunerilor pentru minimizarea efectelor negative ale acestuia asupra performanţei Băncii; efectuarea prognozelor şi estimărilor prin realizarea simulărilor şi scenariilor de stres; contribuţie la definirea şi punerea în aplicare a politicii de risc; calculul provizioanelor.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

  • Monitorizarea portofoliului de credite: analiza cantitativă şi calitativă a acestuia;
  • Crearea provizioanelor aferente portofoliului de credite, conform standardelor IFRS, precum şi celor prudenţiale;
  • Elaborarea şi aplicarea scenariilor de stres pentru riscul de credit şi pentru riscuri combinate;
  • Elaborarea rapoartelor pentru management (periodice şi la solicitare);
  • Definirea procedurilor interne pentru domeniul gestionat;
  • Contribuţie la elaborarea politicii de risc, strategiei de risc, normelor interne privind apetitul şi toleranţa la risc;
  • Aplicarea prevederilor Basel III, în special care ţin de gestiunea riscurilor;
  • Participarea în proiecte interne;
  • Monitorizarea şi calculul indicatorilor de risc;
  • Studii macroeconomice şi sectoriale.

 

Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil financiar – bancar, economic sau statistic;
  • Experiența în domeniul financiar-bancar, cu orientare spre analiză şi raportări;
  • Cunoştinţe avansate în Microsoft Office, în special MO Excel şi PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii romane, ruse, engleze.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Region: Chisinau

14-08-2018
Specialist carduri senior Directia Monetica


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Specialist carduri senior
Directia Monetica
Centrul Procesare Servicii Clienti

Misiune post: Emiterea/acceptarea cardurilor MBSG şi operaţiunile efectuate cu utilizarea acestora. Analiza riscurilor legate de activitatea cu carduri bancare

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități:
Monitorizarea operațiunilor efectuate cu cardurile emise de MBSG
Monitorizare online disponibilitatea tehnica si numerar parc ATM MBSG
Rezolvare cereri/avize refuz la plata CardForm
Gestionarea cardurilor capturate
Realizarea activităților de proiect conform planului de implementare
Contactarea posesorilor de carduri, emise de banca sau unitățile MBSG care gestionează relația cu aceștia, pentru confirmarea/verificarea operațiunilor efectuate de către ei
Raportarea tranzacțiilor frauduloase la MasterCard (SAFE) si Visa (Fraud Advice)
Verificarea rapoartelor primite de la organizațiile internaționale de carduri, privind operațiunile frauduloase, alerte specifice activității

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic;
Cunoștințe privind modul de funcționare a cardurilor și al operațiunilor cu carduri
Cunoașterea reglementarilor VISA/MC
Experienţă bancară, avantaj lucru cu sisteme de plăţi electronice;
Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Region: Chisinau
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
14-08-2018
Analist financiar Sectia Suport CLA


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Analist  financiar

Sectia Suport CLA

Departamentul Clienti Corporativi si Autoritati Locale

 

Misiune post: Analiza și estimarea tranzacțiilor purtatoare de riscuri cu clienți persoane juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·         Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente;
·         Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala;
·         Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii;
·         Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic;

·         Experienta in domeniul bancar – minim 1 an;

·         Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor sau contabilității;

·         Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint);

·         Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze;

·         Pastrarea confidentialitatii informatiei;

·         Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Region: Chisinau

14-08-2018
Manager Animare Secția Animare si Monitorizare Vânzări


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Manager Animare
Secția Animare si Monitorizare Vânzări
Departamentul Retail Management si Monitorizare

Rolul funcției: Participa la elaborarea, promovarea, animarea si monitorizarea acţiunilor comerciale îndreptate spre creşterea vânzărilor si atingerea obiectivelor comerciale.

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
·         Oficiul exact în centrul Chișinăului;
·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
·         Salariu fix + alte avantaje financiare;
·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:

    Monitorizeaza performantele comerciale ale punctelor de vânzare;
    Elaborează acţiuni comerciale, orientate spre accelerarea vânzărilor si îndeplinirea obiectivelor comerciale setate pentru punctele de vânzare;
    Organizează si asigura suportul punctelor de vânzare în probleme Comerciale, de Logistică, Resurse Umane, IT în vederea rezolvării problemelor care pot afecta/îmbunătăţi funcţionalitatea normală şi continuitatea activității punctelor de vânzare;
    Ghidarea si instruirea personalului din punctele de vânzare.

Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic;
·         Cunoaşterea  fluentă  a limbilor: română şi rusă;
·         Cunoaşterea  limbii engleze constituie un avantaj;
·         Cunoştinţe avansate în sistemele şi aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point);
·         Experienţa în domeniul vânzărilor produselor bancare minim 1.5 ani.

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
Region: Chisinau

14-08-2018
Consilier Financiar Bancar


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Financiar Bancar

Departament Relații Corporative

 

Misiune post: Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (non cash) pentru persoane fizice si  juridice.

 Promovarea si vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi:

  • Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu prin virament cu clienţii băncii.
  • Atragerea clienţilor noi.
  • Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.

 

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare in domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
  • Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Vorbirea fluentă a limbilor: română și rusă, engleza (constituie avantaj);
  • Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Region: Chisinau

14-08-2018
Officer administrare riscuri de credit Chisinau


OK CREDIT

Officer administrare riscuri de credit Chiainau
PRINCIPALELE SARCINI DE MUNCĂ:
- Analiza cererilor de împrumut şi afacerilor;
- Analiza dosarelor de creditare;
- Planificarea şi raportarea activităţii.

CERINŢE:
- Persoana energica cu dorinta de dezvoltare personala si ascensiune in cariera
- Cunoasterea calculatorului la nivel de utilizator experimentat, MC Office, 1C
- Cunoasterea limbilor romana si rusa
RECOMPENSA:
- Pachet salarial competitiv si motivant
- Dezvoltare profesionala intensiva
- Activitate intr-un mediu dinamic si profesionist
- Cariera prospera
Persoanele interesate urmeaza sa transmita CV-ul cu fotografie (obligatoriu) la adresa hr@ok-credit.md cu indicarea postului pentru care se aplica.
Interviul va fi acordat doar persoanelor selectate.
Region: Chisinau
hr@ok-credit.md
13-08-2018
Expert Risk Management


PETROM Moldova

Petrom-Moldova S.R.L is looking for a full time position of Expert Risk Management.

Main Responsibilities:
• Responsible for advising on the credit worthiness of customers and assessment of the limits, and for archiving the limits in SAP and excel file for MD customers;
• Responsible for the management and administration of securities, storing the originals;
• Responsible for the management and administration of credit insurances and claims for MD customers: registering the insurances in the Risk Management Tool SAP and in an excel file, keeping track of the insured credit customers and monitors the changes of the insured amount for customers, calculation of the insurance premium;
• Responsible for preparing risk reports related to open items, securities, limits, exposure, and reporting to the collection agency the new cases given for collection, follow-up the collected amounts for the old cases and provide all the info regarding the new cases;
• Advise on unblocking customers and/or orders in exceptional cases for MD customers;
• Takes active part in developing new business processes and actions related to credit management and optimizing the interfaces with other business units;
• Cooperation with the internal departments for daily open issues related to credit risk;
• Intermediate between the Filling Stations and Insurance Broker or Insurance Company ensuring a smooth process in reporting and document collection for insurances about incidents occurred in the Filling Stations.

The ideal candidate should have the following profile:
• Educational requirements: university degree in Economy/Finance;
• Work experience in Economic/Finance field: preferably in Credit Risk Management or Corporate Finance;
• Good communication skills and intercultural awareness;
• Languages: Fluency in English, Romanian, Russian;
• Computer literate – Excel, MS Word, Power Point, SAP;
• Attention to details and work with information delivered in due time.

If you think you are a proper candidate, please send your CV and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com , specifying the position for which you are applying.

Please include “Expert Risk Management” in the subject of your Email.

Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.
Region: Chisinau
hr.md@petrom.com
13-08-2018
Operator la calculator


Hotel Bella Donna

Avem nevoie de operator la calculator
Cerinte:
Сunoasterea limbii romane, ruse, engleze.
Responsabila, punctuala.
Salariu de la 4000 lei
Centru, Hotel Bella Dona, Bucuresti 9.

Нужен оператор

Требования:
Знание румынского, русского и английского языка
Ответственность и пунктуальность
Зарплата от 4000 лей
Центр, Отель Белла Донна, Букурешть 9
Region: Chisinau
+373 76 713444
+373 79 062985
07-08-2018

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)