RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 





Данкивски Снежана  


Anatolie 




Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Банки, страхование, лизинг, инвестиции

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Manager Relații Bănci Corespondente


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs intern pentru postul de

Manager Relații Bănci Corespondente
Secția Trade Finance și Bănci Corespondente
Departamentul Tranzacții Bancare Globale


Misiune post: Stabilirea şi menţinerea relaţiilor cu băncile corespondente locale şi din străinătate

Responsabilităţi:
Stabililește, menține și dezvoltă relațiile cu băncile corespondente
Inițiază închiderea și deschiderea conturilor corespondente Loro/Nostro
Este persoana de contact pentru băncile străine și locale și gestionează corespondența cu acestea
Perfectează și monitorizează actualizarea KYC pentru băncile corespondente existente și potențiale
Inițiază, monitorizează și revocă cheile RMA cu băncile corespondente
Monitorizează sărbătorile oficiale în țările băncilor corespondente și informează rețeaua referitor la neefectuare decontări în anumite valute
Pregătește confirmările de audit la solicitarea companiilor de audit sau a băncilor corespondente
Raportează extern către BNM și intern către conducerea Băncii şi alte subdiviziuni ale Băncii
Inițiază investigații în cazul apariției de disconcordanțe sau întârzieri în derularea unor tranzacții cu băncile corespondente

Cerințe:
Experienţa în domeniul bancar minim 2 ani
Cunoştinţe ale MS Office la nivelul utilizatorului mediu
Cunoaşterea limbilor română şi engleză
Studii superioare cu profil economic
Abilități de comunicare, lucrul în echipă și individual
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii financiare
Responsabilitate, orientare spre calitate și rezultat


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax: 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax: 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
16-02-2018
Șef secție Secție Imobiliară Departamentul Logistică


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Șef secție
Secție Imobiliară
Departamentul Logistică


Misiune post: Definirea si punerea in aplicare a politicii imobiliare a băncii; elaborarea si implementarea proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii; asigurarea stării funcţionale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii.

Responsabilităţi principale:

Planificarea, implementarea si asigurarea urmăririi derulării proiectelor imobiliare ale bancii;
Dirijarea si coordonarea documentelor necesare pentru achiziţia, arenda imobilului inclusiv evidenţa contractelor fondului imobiliar al MBSG;
Asigurarea receptiei la terminarea lucrarilor si la expirarea perioadei de garantie pentru proiectele derulate;
Realizarea studiilor privind gradul de ocupare a spatiilor închiriate / proprietate;
Controlul efectuarii deservirii curente şi reparaţiilor infrastructurii băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrica, căldură şi apă, sisteme de canalizare, ventilare, de filtrare a apei etc.);
Intocmirea si gestionarea corecta a bugetului.

Cerinţe:
Experienta profesionala in domeniul imobiliar;
Experienta manageriala;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoştinţe operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Profilul candidatului:
Gândire analitica, atenție la detalii, capacitati de evaluare si sinteza;
Abilităţi de lucru in echipă cît şi individual;
Abilități de a asigura comunicarea cu echipa business și echipa tehnica;
Abilităţi de organizare și planificare;
Abilități de negociere și orientare spre client;
Simțul urgenței dezvoltat și pro-activitate;
Respectare termenelor limită.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax: 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax: 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
16-02-2018
Ofiter Sectia Risc Operational si Supraveghere Manageriala


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Ofiter
Sectia Risc Operational si Supraveghere Manageriala


Misiune post: Analizarea si evaluarea riscurilor operationale, organizarea si urmarirea activitatii de supraveghere managerială.

Responsabilităţi de baza:
Realizarea obiectivelor stabilite in cadrul procesului de implementare si administrare a sistemului de gestiune a riscurilor operationale și supraveghere managerială;
Colecteaza, analizeaza, inregistreaza si urmareste evenimentele de risc operational declarate de subdiviziunile bancii;
Propune masuri fiabile si consecvente pentru diminuarea si/sau evitarea riscurilor operationale.
Raportarea expunerii de risc operațional către Organele de Conducere ale Băncii conform reglementărilor interne și celor de grup;
Stabilirea, definirea și monitorizarea indicatorilor cantitativi și calitativi de risc operațional.
Analizează scenariile de risc operațional;
Organizează şi urmăreşte activitatea de Supraveghere Managerială a Procedurilor in Banca;
Analizează anomaliile depistate in cadrul supravegherii manageriale, identifica riscurile potenţiale şi propune măsuri corective si preventive acolo unde ele sunt necesare;
Administrează controalele, perimetrele si utilizatorii in cadrul aplicaţiei Narval.

Cerinţe fata de candidati:
Studii superioare cu profil economic si/sau juridic;
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
Cunoaşterea procedurilor si produselor bancare;
Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar minim 1 an;
Cunoştinţe avansate de limbă engleză;
Experienta profesionala: control intern / risc operational / legalitate /conformitate/ metodologie / produse bancare/front office;
Abilitati de analiza si cunostinte generale cu privire la gestiunea riscului operational si control intern.

Profilul candidatului:
Abilitati de comunicare;
Spirit de echipa;
Atentie la detalii;
Orientare spre rezultat;
Rezistenta la stres;
Spirit inovativ si cognitiv.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 461.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 461.
16-02-2018
Analist marketing Departamentul Strategie şi Marketing


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Analist marketing
Departamentul Strategie şi Marketing


Misiune post: Analiza mediului extern şi a rezultatelor băncii in raport cu alte bănci

Responsabilităţi:
Pregătirea estimărilor pe termen scurt privind anumiţi indicatori comerciali/produse bancare reieşind din evoluţiile efective înregistrate;
Pregătirea studiilor privind potenţialul extern al regiunilor în care se planifică deschiderea de unităţi noi/instalare de ATM sau în care sunt deja amplasate unităţile băncii;
Cercetarea pieţii diverselor produse şi servicii bancare, precum şi competitivităţii tarifelor Băncii şi analizei eficienţei preţurilor aplicate de către MBSG;
Analiza si monitorizarea evoluţiilor mediului extern (indicatori statistici, macroeconomici) care influenţează direct sau indirect activitatea băncii;
Pregătirea rapoartelor privind evoluţiile in dinamica a rezultatelor înregistrate de către MBSG in raport cu alte bănci din sistem.

Profilul candidatului:
Studii superioare in domeniul financiar-bancar, marketing reprezintă un avantaj;
Cunoştinţe informatice: MS Office – aplicaţiile Excel si PowerPoint la nivel înalt;
Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză;
Capacităţi de sinteză, analiză şi previziune;
Spirit de echipă;
Inovare şi iniţiativă.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax: 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax: 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
16-02-2018
Corporate Middle Officer


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Corporate Middle Officer
Direcţia Clienţi Corporativi Locali
Departamentul Large Corporate


Misiune post: Suport în gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

Responsabilităţi:
Suport în atragerea clienţilor în Bancă, precum şi de menţinere a clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

Experienţă profesională:
Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj
Studii superioare cu profil economic.

Profilul candidatului:

Capacitate de analiză şi sinteză
Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Lucru în echipă
Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
16-02-2018
Administrator baze de date


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Administrator baze de date

Secţia Centrul Exploatare

Departamentul Tehnologii Informationale

 

Misiune post: Evaluare cerinte, instalare, creare, intretinere, administrare performante baze de date.

 

Responsabilităţi principale:

·         Instalarea SGBD-ului, crearea bazei de date;

·         Definirea utilizatorilor si nivelelor de acces la baza de date;

·         Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date;

·         Administrarea performantelor bazei de date;

·         Administrarea masurilor de securitate si confidentialitate a datelor;

·         Intretinerea bazei de date si a SGBD-ului.

 

Experienta profesionala:

·         Studii superioare in domeniul tehnologiilor informationale;

·         Experienţă în domeniul administrarii bazelor de date minimum 1 an;

·         Experienta SO din familia UNIX;

·         Experienta de lucru minim 2 ani in PL/SQL Developer si Oracle Forms/Reports Builder;

·         Cunoaşterea Java, C# va fi un avantaj;

·         Experienţă în domeniul bancar va fi un avantaj.

 

Profilul candidatului:

·         Gândire analitica;

·         Abilităţi de învăţare rapidă;

·         Abilităţi de sinteza şi prezentare a informaţiei;

·         Abilităţi de lucru in echipa si individual.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 812-461


Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Регион: Кишинёв

16-02-2018
Consilier Clientela Multimedia


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Clientela Multimedia

Centrul de Contact Multimedia

Departamentul Multicanal

 

Misiune post: gestionarea si dezvoltarea relatiei cu clientela/non-clientela Bancii prin intermediul canalelor alternative de distributie (telefonie, fax, email, sms, IVR, etc.), atit prin oferirea unui suport informational/ consultativ cit si prin valorificarea oportunitatilor comerciale (atragere de noi clienti, cross&up selling pentru clientii existenti).

 

Principalele responsabilităţi:

·         Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare si/sau utilizatori ai ATM-urilor;

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanta ale Bancii;

·         Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
·         Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-directionare la Secția Vânzări la Distanță;
·         Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;

 

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoaşterea limbii engleză şi rusă la nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC;

 

Profilul candidatului:

  • Abilități de comunicare verbală şi scrisă;
  • Orientare spre client şi rezultat,
  • Responsabilitate şi organizare eficientă a timpului;
  • Disponibilitate şi flexibilitate de lucru în ture;
  • Capacitate de relaţionare, rezistenţă la stres;
  • Simţ comercial şi capacitate de convingere;

 

Particularităţile postului:

  • Grafic glisant de lucru, munca în schimburi de 8 si/sau 12 ore, in ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

16-02-2018
Analist baze de date bancare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

Analist baze de date bancare

 

Misiune post: Asigura realizarea proiectelor băncii, coerenta si eficienta soluţiilor bancare implementate 


Principalele responsabilităţi: 

- Definirea si intretinerea parametrilor functionali ai produselor elaborate in cadrul bancii 

- Procesarea si analiza datelor prin intermediul sistemului de raportare 
- Realizarea dezvoltarilor in sistemul de raportare (tabele, datamart-uri, rapoarte) 
- Elaborarea specificatiilor functional-tehnice aferente sistemului de raportare conform cerintelor business 
- Efectuarea testelor de integrare si acordarea suportului utilizatorilor bancii sau realizarea testelo functionale si de calificare 


Cerinţe:

- Studii superioare cu profil economic sau in domeniu IT 
- Cunostinte temeinice in baze de date 
- Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar constituie un avantaj 
- Experienta in gestiunea proiectelor va fi un avantaj 
- Cunoştinţe medii/avansate ale limbii engleze 


Profilul candidatului: 

- Abilitati de analiza solide
- Abilitati de comunicare
- Atentie la detalii
- Orientare spre rezultat 
- Rezistenta la stres 
- Spirit inovativ si cognitiv

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa de email:resurse.umane@mobiasbanca.md sau in bir. 409, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, mun. Chişinău.

Регион: Кишинёв

16-02-2018
Operator Secția Calitatea Datelor


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare


Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.


Verificarea și validarea integrității și calității dosarelor clienților în corespundere cu Documentele Normative Interne ale Băncii.


Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;

  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;

  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.

  • Elaborarea, pregătirea, transmiterea și monitorizarea notificărilor (scrisoare, sms) către clienți.


Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;

  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;

  • Cunoaşterea limbii române, ruse;

  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat).


Profilul candidatului:

  • Orientare spre rezultat și calitate;

  • Atenţie la detalii;

  • Cooperare;

  • Conștientizarea riscurilor.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.

Регион: Кишинёв

16-02-2018
Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de


Coordonator Proiecte
Departamentul Proiecte si Organizare


Misiune post: 
Asigură realizarea proiectelor băncii, coerenţa şi eficienţa soluţiilor bancare implementate

Principalele responsabilităţi:

  • Realizarea proiectelor băncii;
  • Asigurarea comunicării in cadrul proiectului;
  • Gestionarea riscurilor proiectului;
  • Executarea corectă a proiectului prin respectarea perimetrului, termenilor şi bugetului alocat;
  • Predarea produsului final conform cerinţelor business.

Cerinţe:
  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;
  • Cunoaşterea procedurilor şi produselor bancare;
  • Experienţa în gestiunea proiectelor de minim 1 an;
  • Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar va fi un avantaj;
  • Cunoaşterea avansată a limbii engleze.

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de comunicare, organizatorice şi de planificare;
  • Spirit de echipă, abilităţi sociale şi flexibilitate;
  • Orientare spre rezultate şi client;
  • Rezistenţă la stres;
  • Spirit inovativ si cognitiv.


Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat insotit de o scrisoare de intentie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.


Informaţii suplimentare la tel: 022 812-332, 022 812 461
Регион: Кишинёв

16-02-2018
Analist programator


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Analist programator
Sectia Studii si Dezvoltare
Departamentul Tehnologii Informaționale


Misiune post: Dezvoltarea, implementarea, mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare.

Responsabilităţi:
Dezvoltarea şi implementarea produselor soft bancare;
Mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare;
Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.

Experienţă profesională:
Studii superioare şi experiența de minim 1 an in domeniul IT;
Cunoaşterea minimum a unui limbaj de programare: Java, C#, SQL, Oracle PL/SQL;
Experiența de lucru cu unul din SGBD: Oracle, Informix, MSSQL;
Experiența in utilizarea SO Windows, Unix;
Abilităţi de programare în Cobol vor constitui un avantaj;
Cunoaşterea limbilor română şi engleză;
Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj.

Profilul candidatului:
Gândire analitică ;
Abilităţi de lucru in echipă şi individual;
Spirit de iniţiativă şi responsabilitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 461

Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 461
16-02-2018
Analist-business a sistemului informational


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Analist-business a sistemului informational
Direcţia Suport Proiecte
Departamentul Proiecte şi Organizare


Misiune post: Analiza si implementarea solicitarilor business privind schimbarile pe sistemele informatice si a proiectelor din cadrul MBSG, atât prin analiza nevoilor business și a cerințelor specifice de implementare, cât și prin supervizarea proceselor de implementare și a livrabilelor tipice ciclului de dezvoltare și implementare de soluții bancare.

Responsabilităţi:
Analiza cerințelor business elaborate de catre subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor functionale pentru construirea efectivă a sistemelor informatice, inclusiv deducerea cerintelor prin intilniri cu solicitantii, dar si in baza analizei documentatiei legislative si tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
Detalierea cerințelor business si redactarea acestora impreuna cu dezvoltatorii in vederea validarii specificatiilor functional-tehnice;
Propunerea de soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,
Coordonarea si gestiunea echipei responsabile de efectuarea testelor funcționale pentru realizarea scenariilor de testare necesare pentru testarea noilor funcționalități,
Monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unui proiect (cerința);
Asigurarea suportului clientului intern pentru pregătirea si comunicarea modificării «Change Management» prin acordarea asistenţei pentru realizarea livrabilelor necesare (proceduri, manualul utilizatorului, comunicare, formare, etc.), precum şi participarea la asistenţa acordată la punerea in funcţiune.
Asigurarea urmăririi post implementării proiectelor (dezvoltărilor) instalate in mediile de producție in scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități;
Acordare asistenţă de specialitate utilizatorilor din cadrul băncii, pentru a permite identificarea si abordarea corecta si la timp a eventualelor disfunctionalitati.

Experienţă profesională:
Studii superioare in domeniul economic sau tehnologii informationale;
Experiența de minim 2 ani in domeniul bancar;
Experienţa in domeniul proiectelor va reprezinta un avantaj;
Cunostinte tehnice privind sistemele de gestiune a bazelor de date, va reprezenta un avantaj;
Cunoaşterea limbilor română şi engleză.

Profilul candidatului:
Gândire analitica, atenție la detalii, capacitati de evaluare si sinteza;
Abilităţi de lucru in echipă şi individual;
Abilitati de a asigura comunicarea cu echipa business si echipa tehnica;
Abilitati de formulare sau redare in forma scrisa a cerintelor business detaliate;
Disponibilitatea pentru imbunatatirea continua a cunostintelor si preformantelor inregistrate;
Spirit de iniţiativă şi responsabilitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 332

Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 332

Vor fi contactate doar persoanele selectate.
16-02-2018
Specialist creditare or. Chişinău


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Specialist creditare
or. Chişinău


Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice şi juridice, promovarea și vânzarea produselor bancare.

Responsabilităţi:
• Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
• Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
• Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
• Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Experienţa profesională:
• Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
• Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
• Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
• Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
• Studii superioare cu profil economic

Profilul candidatului:
• Orientare spre client, rezultat şi calitate;
• Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
• Capacitate de organizare şi planificare personală;
• Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
16-02-2018
Contabil - casier


JustConsult

Ne mărim echipa! Suntem în căutare de o persoană interesată care își dorește să facă parte dintr-o echipă de succes!!!

Profilul angajatului:
- Studii în domeniul economic.
- Cunoștințe în utilizarea programelor de contabilitate.
- Abilități de planificare și organizare.
- Atitudine responsabilă.

OFERIM:
- Salariu Motivant + Bonusuri.
- Loc de muncă unde veți veni cu plăcere.
- Oficiu în centrul orașului și condiții optime de muncă.
- Pachet social.

Responsabilități :
- Asigurarea evidenței contabile a veniturilor și cheltuielilor.
- Ține evidența registrelor de casă și verificarea întocmirii corectă a acestora.
- Întocmirea rapoartelor și verificarea acestora.
- Înregistrarea încasărilor și plăților.

Expediați CV-ul Dvs. la următoarea adresă: justconsult.hr@gmail.com (indicați poziția pentru care candidați). Vom fi fericiți să vă cunoaștem ! O zi reușită!
Регион: Кишинёв
justconsult.hr@gmail.com
12-02-2018
CASIER la bancă


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

CASIER la bancă

Compania:
Bancă localizată în orașul Chișinău.

Sarcini și responsabilități:
● Executarea tranzacțiilor bancare (plata cecurilor, constituirea depozitelor bancare, retragerea depozitelor, eliberare numerar)
● Încasarea plăților de la clienți
● Verificarea datelor de identitate ale clientului care încasează numerar
● Eliberarea documentelor ca urmare a tranzacţiilor realizate

Cerințe:
● Studii superioare sau medii profesionale finisate
● Experiență la un post similar
● Excelente abilități de comunicare și scriere în limba Română și Rusă
● Orientare spre client
● Operare PC la nivel avansat
● Responsabilitate și onestitate

Beneficii:
● Salariu fix motivant + premii
● Program de lucru din 2 în 2 zile
● Pachet social complet
● Oportunități de creștere în carieră

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69 104433.

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: ba70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69 104433.
12-02-2018
Contabil


BT Leasing MD

BT Leasing MD, membra a Grupului Financiar Banca Transilvania, este o companie cu capital integral strain, cu 9 ani de experienta in domeniul leasing-ului financiar.
Anunțăm concurs pentru postul vacant de:
Contabil
Cerinţe:
- Studii superioare în domeniul economic (contabil);
- Experiență în domeniu ar constitui un avantaj;
- Cunoasterea SNC, legislației fiscale și legislației muncii ;
- Utilizator PC (Microsoft Office, Excel, Word, Internet, 1C);
- Cunoașterea limbii române, ruse (cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj);
- Abilităţi de comunicare, disciplină, responsabilitate.
Responsabilităţi:
- Urmărirea contractelor de leasing financiar (încasări, facturări);
- Organizarea și efectuarea plaților pentru furnizori și alți terți;
- Corespondența cu debitorii / creditorii / companiile de asigurări și instituțiile financiare;
Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.
Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
12-02-2018
Manager Relatii Clienti


BT Leasing MD

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;
- Supervizează derularea contractelor;
- Realizează obiectivele din planul de vânzări;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Mașină de serviciu, telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md până la data de 28 februarie 2018.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
12-02-2018
Asistent Client Service


BT Leasing MD

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md până la data de 28 februarie 2018.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
12-02-2018
Specialist Colectare Datorii


Credit7

Aventus Finance Moldova - structura a grupului financiar international Aventus Group, anunta concurs pentru angajarea in functie de: Specialist Colectare Datorii

Cerinte fata de candidat:
1) Studii superioare – Drept si/sau Economie;
2) Experienta – min.1 an in domeniul recuperarii si colectarii creantelor/datoriilor;
3) Abilitati de comunicare si convingere in raport cu clientii restantieri si problematici;
4) Spirit de echipa, organizat si grad inalt de responsabilitate;
5) Cunoasterea limbilor Romana, Rusa
6) Cunoasterea – MS Office (MS Word, MS Excel etc.).

Responsabilitati:
1) Gestionarea activitatii aferente imprumuturilor problematice;
2) Contactarea si comunicarea cu clientii ce inregistreaza restante la plata;
3) Consilierea si informarea clientilor privind termenii si modalitatile de plata a restantelor;
4) Inaintarea de propuneri, perfectarea de rapoarte si administrarea bazei de clienti;

Noi oferim:
- Angajarea oficiala;
- Salariu motivant;
- Grafic de lucru full-time (luni-vineri, 09.00-18.00);

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de e-mail info@credit7.md . Doar candidatii selectati vor fi contactati.

https://credit7.md
Регион: Кишинёв
info@credit7.md
07-02-2018
Asistent Client Service


BT Leasing MD

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md până la data de 28 februarie 2018.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
06-02-2018

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)