RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Ciobanaș Adriana (19)

Кульчак Олег Михайлович (29)

Cristian cristina (27)

Гуцан Евгении (33)

Maxim Korolevski 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Банки, страхование, лизинг, инвестиции

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

ANALIST FINANCIAR


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

ANALIST FINANCIAR

Misiune post: Analiza si estimarea tranzactiilor purtatoare de riscuri cu clienti persoane juridice

Responsabilităţi principale:

• Analiza economico-financiara a cererilor de credit si angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente.
• Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala.
• Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii.
• Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.

Cerinţe:
• Studii superioare cu profil economic.
• Cunoaşterea legislaţiei in vigoare.
• Experienta in domeniul bancar – minim 1 an.
• Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor.
• Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze.
• Pastrarea confidentialitatii informatiei.
• Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint).
• Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate va constitui un avantaj.

Profilul candidatului:

• Abilitati de comunicare si negociere
• Abilitati analitice si de sinteza
• Orientare spre rezultat
• Orientare spre client
• Abilităţi de lucru în echipa şi individual
• Responsabilitate, capacitate de organizare şi planificare personală.
• Capacităti de invatare intr-un termen restrins.
• Rezistenta la stres.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 4 61.
Регион: Кишинёв
e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 4 61.
15-12-2017
Manager Relaţii cu Clienţii


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Manager Relaţii cu Clienţii
Departamentul Corporate Banking

Misiune post: Gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.
Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării relaţiei contractuale cu clienţii.
Experienţă profesională:

Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
Studii superioare cu profil economic.

Profilul candidatului:

Gândire analitică
Abilităţi de lucru in echipă şi individual
Spirit de iniţiativă şi responsabilitate
Cunoaşterea limbilor română şi engleză

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 4 61.
Регион: Кишинёв
e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74. tel: 812 4 61.
15-12-2017
Manager Produse Credite de Consum


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Manager Produse Credite de Consum
Secţia Piaţa Persoane Fizice
Departamentul Strategie şi Marketing


Misiune post: Elaborarea, dezvoltarea şi promovarea produselor creditare destinate persoanelor fizice

Responsabilităţi:
Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse creditare ale băncii destinate persoanelor fizice: Credite de consum, Credite ipotecare, Carduri de Credit
Gestionarea ciclului de viață al produselor creditare prin ajustarea produselor ori de câte ori este necesar, prin menținerea produselor creditare pentru persoane fizice în conformitate cu piața, obiectivele băncii și cadrul legal
Monitorizarea și analiza evoluției pieței (tendințe, prețuri și caracteristici ale produselor concurente) și analiza actualizărilor legislative bancare în domeniul creditar
Formularea propunerilor legate de dezvoltarea de noi produse creditare adresate persoanelor fizice
Proiectarea instrucțiunilor și ghidurilor interne aferente produsului pentru a asigura o înțelegere a produsului în cadrul băncii
Propuneri de prețuri legate de comisioane, dobânzi aferente produselor creditare de consum
Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi, care vor fi trataţi în cadrul acţiunilor de marketing şi campaniilor promoţionale planificate spre lansare
Crearea planurilor de lansare şi promovare pentru produsele şi serviciile băncii din segmentul pieţei persoanelor fizice şi urmărirea executării lor

Experienţă profesională:

Experienţa de muncă în sistemul bancar sau în companii de microfinanțare
Cunoaşterea produselor creditare destinate pieţei persoanelor fizice
Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor bancare destinate persoanelor fizice
Cunoştinţe avansate: MS Office, Excel, PowerPoint
Cunoaşterea limbii română, engleză şi rusă
Studii superioare

Profilul candidatului:
Creativitate
Proactiv și autonom
Capacitate de analiză şi sinteză
Organizare eficientă a timpului
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor
Orientare spre client
Abilitatea de a crea o documentație clară și concisă
Adaptabilitate pentru a lucra în proiecte și echipe transversale

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
15-12-2017
Consilier Clientela or. Drochia


Mobiasbanca

C „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Consilier Clientela
or. Drochia

Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice. Promovarea si vânzarea produselor bancare.

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor persoane fizice;
Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.
Experienţa profesională
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare economice/financiare;
Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Profilul candidatului:
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
Capacitate de organizare şi planificare personală;
Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
Orientare spre client, rezultat si calitate;
Rezistenta la situatii de stres.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat insotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461
Регион: Кишинёв
Informaţii suplimentare la tel.: 812 461
15-12-2017
Corporate Middle Officer


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Corporate Middle Officer
Direcţia Clienţi Corporativi Locali
Departamentul Large Corporate


Misiune post: Suport în gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

Responsabilităţi:
Suport în atragerea clienţilor în Bancă, precum şi de menţinere a clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

Experienţă profesională:
Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj
Studii superioare cu profil economic.

Profilul candidatului:

Capacitate de analiză şi sinteză
Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Lucru în echipă
Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
15-12-2017
OFIȚER Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

OFIȚER

Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani

Departamentul Control Permanent

 

Misiune post: combaterea riscurilor aferente prevenirii spalarii banilor si finanțării terorismului.


Responsabilităţi de baza:

·         Participă la analiza activităţilor suspecte ale clienţilor şi verifică, corectează şi transmite formulare speciale organului abilitat (CNA/SPCSB) în termenul şi modul stabilit.

·         Participă la efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor de conformitate şi prevenire spălare bani în subdiviziuni.

·         Elaborează materialele suport pentru formări în domeniul conformitate şi prevenire spălare bani, precum şi ţine cursuri de instruire în aceste domenii.

·         Elaborează rapoartele periodice în domeniul conformităţii, produselor noi şi a serviciilor externalizate.

·         Participa la elaborare & actualizare a documentelor normative interne în domeniile prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi verifică respectarea normelor deontologice şi de prevenire a spălării de bani de către angajaţii Băncii.

 

Cerinţe fata de candidati:

-       Studii superioare cu profil economic sau juridic.

-       Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare.

-       Cunoaşterea procedurilor si produselor bancare.

-       Experiența de activitate in sistemul financiar-bancar minim 2 ani.

-       Cunoașterea limbii engleze nivel avansat.

-       Experiența profesionala: prevenirea spalarii banilor/ control intern / risc operațional / legalitate / metodologie / produse bancare.

-       Abilitați de analiza si cunoștințe generale cu privire la gestiunea riscului operațional si supraveghere permanenta.

 

Profilul candidatului:

-       Abilitați de comunicare

-       Spirit de echipa

-       Atenție la detalii

-       Orientare spre rezultat

-       Rezistenta la stres

-       Spirit inovativ si cognitiv


 Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a,  sau prin  e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md,  fax. 54-19-74. tel:  812 4 61.

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Administrator baze de date


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Administrator baze de date

Secţia Centrul Exploatare

Departamentul Tehnologii Informationale

 

Misiune post: Evaluare cerinte, instalare, creare, intretinere, administrare performante baze de date.

 

Responsabilităţi principale:

·         Instalarea SGBD-ului, crearea bazei de date;

·         Definirea utilizatorilor si nivelelor de acces la baza de date;

·         Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date;

·         Administrarea performantelor bazei de date;

·         Administrarea masurilor de securitate si confidentialitate a datelor;

·         Intretinerea bazei de date si a SGBD-ului.

 

Experienta profesionala:

·         Studii superioare in domeniul tehnologiilor informationale;

·         Experienţă în domeniul administrarii bazelor de date minimum 1 an;

·         Experienta SO din familia UNIX;

·         Experienta de lucru minim 2 ani in PL/SQL Developer si Oracle Forms/Reports Builder;

·         Cunoaşterea Java, C# va fi un avantaj;

·         Experienţă în domeniul bancar va fi un avantaj.

 

Profilul candidatului:

·         Gândire analitica;

·         Abilităţi de învăţare rapidă;

·         Abilităţi de sinteza şi prezentare a informaţiei;

·         Abilităţi de lucru in echipa si individual.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 812-461


Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Consilier Clientela Multimedia


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Clientela Multimedia

Centrul de Contact Multimedia

Departamentul Multicanal

 

Misiune post: gestionarea si dezvoltarea relatiei cu clientela/non-clientela Bancii prin intermediul canalelor alternative de distributie (telefonie, fax, email, sms, IVR, etc.), atit prin oferirea unui suport informational/ consultativ cit si prin valorificarea oportunitatilor comerciale (atragere de noi clienti, cross&up selling pentru clientii existenti).

 

Principalele responsabilităţi:

·         Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare si/sau utilizatori ai ATM-urilor;

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanta ale Bancii;

·         Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
·         Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-directionare la Secția Vânzări la Distanță;
·         Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;

 

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoaşterea limbii engleză şi rusă la nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC;

 

Profilul candidatului:

  • Abilități de comunicare verbală şi scrisă;
  • Orientare spre client şi rezultat,
  • Responsabilitate şi organizare eficientă a timpului;
  • Disponibilitate şi flexibilitate de lucru în ture;
  • Capacitate de relaţionare, rezistenţă la stres;
  • Simţ comercial şi capacitate de convingere;

 

Particularităţile postului:

  • Grafic glisant de lucru, munca în schimburi de 8 si/sau 12 ore, in ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Analist baze de date bancare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

Analist baze de date bancare

 

Misiune post: Asigura realizarea proiectelor băncii, coerenta si eficienta soluţiilor bancare implementate 


Principalele responsabilităţi: 

- Definirea si intretinerea parametrilor functionali ai produselor elaborate in cadrul bancii 

- Procesarea si analiza datelor prin intermediul sistemului de raportare 
- Realizarea dezvoltarilor in sistemul de raportare (tabele, datamart-uri, rapoarte) 
- Elaborarea specificatiilor functional-tehnice aferente sistemului de raportare conform cerintelor business 
- Efectuarea testelor de integrare si acordarea suportului utilizatorilor bancii sau realizarea testelo functionale si de calificare 


Cerinţe:

- Studii superioare cu profil economic sau in domeniu IT 
- Cunostinte temeinice in baze de date 
- Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar constituie un avantaj 
- Experienta in gestiunea proiectelor va fi un avantaj 
- Cunoştinţe medii/avansate ale limbii engleze 


Profilul candidatului: 

- Abilitati de analiza solide
- Abilitati de comunicare
- Atentie la detalii
- Orientare spre rezultat 
- Rezistenta la stres 
- Spirit inovativ si cognitiv

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa de email:resurse.umane@mobiasbanca.md sau in bir. 409, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, mun. Chişinău.

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Ofiţer Recuperare


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Ofiţer Recuperare

Secţia Recuperare Amiabilă

Departamentul MultiCanal

 

Misiune post: Recuperarea sumelor datorate de clienţii Băncii în scopul reîntoarcerii acestora în stare „sănătoasă” (fără datorii).


Responsabilităţi principale:

  • Aplică politica, acţiunile, instrumentele şi canalele de recuperare amiabilă, precum şi urmăreşte recuperarea integrală a sumelor datorate de clienţii Băncii;
  • Identifică şi aplică toate mijloacele de recuperare şi negociere corespunzătoare fiecărui dosar în parte, cu contactarea continuă a clientului, în vederea maximizării rezultatului final;
  • Asigură transmiterea oportună şi calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdivizunile specializate ale Băncii pentru recuperare contencioasă, urmărind continuu micşorarea numărului şi sumei acestora;
  • Urmăreşte şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţelor sale în vederea atingerii/respectării indicatorilor de eficienţă stabiliţi. 

 

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare cu profil economic sau juridic;
  • Experienţă în sistemul bancar (preferabil în domeniul creditării) – minimum 1 an de activitate;
  • Experienţă în poziţii de negociere cu debitorii constituie un avantaj;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel avansat.

 

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de comunicare cu impact, analiză şi sinteză;
  • Disciplină şi profesionalism;
  • Orientare spre rezultat;
  • Rezistență la stres;
  • Spirit de echipă.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Operator ghiseu universal or. Chisinau, Briceni, Edinet, Rezina


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

Operator ghiseu universal  or. Chisinau, Briceni, Edinet, Rezina

Misiune post: Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (in numerar si prin virament) pentru persoane fizice si juridice.
Promovarea si vânzarea produselor şi serviciilor bancare.
Responsabilităţi:

  • Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii;
  • Atragerea clienţilor noi;
  • Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.

Profilul candidatului:

  • Studii superioare in domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
  • Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii.

Oferta:

  • Se asigura stagierea persoanelor selectate;
  • Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar;
  • Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md  , fax. 54-19-74.Informaţii suplimentare la tel.: 812 332.

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Operator


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Operator

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Verificarea și validarea integrității și calității dosarelor clienților în corespundere cu Documentele Normative Interne ale Băncii.

 

Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.
  • Elaborarea, pregătirea, transmiterea și monitorizarea notificărilor (scrisoare, sms) către clienți.

  

Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse;
  • Permis auto categoria B (va constitui un avantaj).

 

Profilul candidatului:

  • Orientare spre rezultat și calitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Cooperare;
  • Conștientizarea riscurilor.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Consilier Clientela or. Briceni


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Consilier Clientela
or. Briceni

Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice. Promovarea si vânzarea produselor bancare.

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor persoane fizice;
Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.
Experienţa profesională
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare economice/financiare;
Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj ;
Permis de conducere categoria B.

Profilul candidatului:

Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
Capacitate de organizare şi planificare personală;
Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
Orientare spre client, rezultat si calitate;
Rezistenta la situatii de stres.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat insotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461
15-12-2017
Corporate Middle Officer


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de


Corporate Middle Officer

Directia Clienti Multinationali

Departamentul Large Corporate


Misiune post: Suport în gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.


Responsabilităţi:

- Suport în atragerea clienţilor în Bancă, precum şi de menţinere a clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
- Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
- Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
- Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.


Experienţă profesională:

- Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani
- Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
- Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
- Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
- Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj
- Studii superioare cu profil economic.


Profilul candidatului:

- Capacitate de analiză şi sinteză
- Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
- Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
- Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
- Orientare spre rezultat
- Orientare spre client
- Lucru în echipă
- Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.

Регион: Кишинёв

15-12-2017
Specialist decontări (part-time)


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist decontări (part-time)

Direcţia Transferuri, Centrul Procesare Servicii Clienţi

 

Misiune post: Asigurarea procesării ordinelor de plată emise / primite de clienții băncii

 

Responsabilităţi principale:

·         Procesarea documentelor de plată în monedă naţională şi valută străină în aplicaţiile informatice ale băncii;

·         Conlucrarea cu subdiviziunile băncii în privința aspectelor legate de ordinele de plată (erori de completare a documentelor primare, insuficienţă de fonduri, blocaj cont, etc).


Cerinţe:

·         Disponibilitatea de a lucra conform unui program part-time (14:00-18:00).

·         Studii superioare sau medii de specialitate cu profil economic (se acceptă şi studenţi).

·         Cunoaşterea limbii române, ruse.

·         Cunoştinţe informatice: MS Office.

 

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual
  • Abilităţi de comunicare
  • Orientare spre rezultat

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a,  sau prin  e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md,  tel: 022 812 332, 022 812 461
Регион: Кишинёв

15-12-2017
Coordonator proiecte - Suport


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

Coordonator proiecte - Suport

Departamentul Proiecte si Organizare

 

Misiune post: Realizarea proiectelor de maîtrise d’ouvrage şi de organizare Mobiasbanca – Groupe Societe Generale din etapa de studiu de oportunitate până la implementare, pentru departamentele / direcţiile în cadrul băncii. Asigură coerenţa şi eficienţa soluţiilor bancare implementate.


Principalele responsabilităţi: 

·         Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de incidente funcţionale al core-bankingului;

·         Gestiunea planificărilor lucrărilor elaborarea, organizare şi derulare de testare funcţională şi omologare bancară aferente core-bankingului;

·         Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective core-banking;

·         Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente core-bankingului;

·         Acordarea suportului privind gestiunea drepturilor de acces la funcţionalităţile core-bankingului.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic sau in domeniu IT; 

·         Cunostinte temeinice in baze de date;

·         Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar constituie un avantaj; 

·         Experienta in gestiunea proiectelor va fi un avantaj; 

·         Cunoştinţe medii/avansate ale limbii engleze. 


Profilul candidatului: 

·         Abilitati de analiza solide;

·         Abilitati de comunicare; 

·         Atentie la detalii;

·         Orientare spre rezultat;

·         Rezistenta la stres;

·         Spirit inovativ si cognitiv. 
 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa de email: resurse.umane@mobiasbanca.md sau in bir. 409, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, mun. Chişinău
Регион: Кишинёв

15-12-2017
CASIER la bancă


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

CASIER la bancă

Compania:
Bancă localizată în orașul Chișinău.

Sarcini și responsabilități:
● Executarea tranzacțiilor bancare (plata cecurilor, constituirea depozitelor bancare, retragerea depozitelor, eliberare numerar)
● Încasarea plăților de la clienți
● Verificarea datelor de identitate ale clientului care încasează numerar
● Eliberarea documentelor ca urmare a tranzacţiilor realizate

Cerințe:
● Studii superioare sau medii profesionale finisate
● Experiență la un post similar
● Excelente abilități de comunicare și scriere în limba Română și Rusă
● Orientare spre client
● Operare PC la nivel avansat
● Responsabilitate și onestitate

Beneficii:
● Salariu fix motivant + premii
● Program de lucru din 2 în 2 zile
● Pachet social complet
● Oportunități de creștere în carieră

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: tv70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69638007.

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69638007
13-12-2017
Consilier Financiar

з/п negociabil
ICS,,Prime Capital’’SRL

Compania financiară cu capital străin ICS,,Prime Capital’’SRL specializată în oferirea împrumuturilor ipotecare şi pentru business, anuntă concurs pentru suplinirea postului vacant de Consilier Financiar.

Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare;
• Experienţă în vînzări sau experienţă în domeniul financiar bancar va constitui un avantaj;
• Persoană activă, carismatică, cu aptitudini înalte de comunicare;
• Abilitați de vînzare, prezentare și negociere;
• Atitudine pozitivă, entuziasm și motivație;
• Perseverență în atingerea obiectivelor;
• Cunoaşterea limbilor română și rusă.

Responsabilităţi generale:
• Cautarea activă a potenţialilor clienţi;
• Consultarea clienţilor potenţiali şi reali privind produsele Companiei;
• Pregătirea dosarelor pentru eliberarea împrumuturilor;
• Monitorizarea împrumuturilor eliberate, a achitărilor;
• Verificarea utilizării mijloacelor din împrumut, precum şi alte verificări necesare;
• Promovarea unei imagini pozitive şi profesioniste a Companiei.

Beneficii:
• Lucrul într-o companie în plină ascensiune, într-un mediu dinamic și profesionist;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
• Pachet salarial competitiv corelat cu performanta profesională.

Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul la adresa de e-mail: hr@primecapital.md
In tema scrisorii mentionați în mod obligatoriu denumirea postului pentru care candidati. Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care au trecut etapa de selecție a CV-urilor. Toate aplicațiile vor fi gestionate cu maximă confidențialitate.
11-12-2017
Contabil Salarizare (companie internationala)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:

Contabil Salarizare (companie internationala)

Compania: internationala, specializata in domeniul automotive

Responsabilitati:
- Organizarea, evidenţa contabilă în domeniul salarizării şi normarea muncii în cadrul întreprinderii;
- Verificarea şi introducerea tabelelor de pontaj;
- Întocmirea adeverinţelor la cererea salariaţilor;
- Completarea raportărilor lunare, trimestriale sau anuale;
- Intocmeste rapoarte asupra diferitelor aspecte legate de munca sa;

Cerinte:
- Studii superioare in domeniu;
- Experienţă de lucru în calitate de contabil nu mai puţin de 2 ani;
- Cunoasterea legislaţiei muncii şi legislaţiei fiscale în vigoare;
- Capacitate de analiză şi control;
- Grad inalt de responsabilitate si confidentialitate;
- Cunoaşterea limbilor româna, rusa, engleza fluent;
- Operare PC (MS Excel, Programe de contabilitate).

Beneficii:
- Pachet social complet din prima zi de angajare
- Program de lucru: Luni- vineri, de la 8:30 - 17:30
- Transport gratuit

Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “CSR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “CSR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
11-12-2017
CASIER la bancă


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

CASIER la bancă

Compania:
Bancă localizată în orașul Chișinău.

Sarcini și responsabilități:
● Executarea tranzacțiilor bancare (plata cecurilor, constituirea depozitelor bancare, retragerea depozitelor, eliberare numerar)
● Încasarea plăților de la clienți
● Verificarea datelor de identitate ale clientului care încasează numerar
● Eliberarea documentelor ca urmare a tranzacţiilor realizate

Cerințe:
● Studii superioare sau medii profesionale finisate
● Experiență la un post similar
● Excelente abilități de comunicare și scriere în limba Română și Rusă
● Orientare spre client
● Operare PC la nivel avansat
● Responsabilitate și onestitate

Beneficii:
● Salariu fix motivant + premii
● Program de lucru din 2 în 2 zile
● Pachet social complet
● Oportunități de creștere în carieră

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: tv70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69638007.

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69638007.
08-12-2017

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)