RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Untila Alexei (25)

КАРА МАГДАЛИНА ВИТАЛИЕВНА (17)


Цапу Сергей Кириллович (36)

NOUR ION 



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Банки, страхование, лизинг, инвестиции

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități
• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-10-2018
Expert Controlling and Financial Performance Retail


PETROM Moldova

Petrom-Moldova is looking for a full time position of Expert Controlling and Financial Performance Retail.

Main responsibilities:

Responsible for providing to the Management controlling & performance information and analysis/explanations of the results of Company activity in order to support operational management decisions;
Ensure harmonized Controlling & Reporting processes and procedures in line with Petrom / Group standards and procedures;
Develop together with all Business Units (BU) Management Strategy/ Forecast / Budgets / Mid-term plan, etc;
Propose corrective measures in case of negative actual/budget deviations;
Analysis and interpretation of statistical and accounting information in order to appraise business results in terms of profitability, performance against budget and other matters bearing on the fiscal soundness and operating effectiveness of the business;
Participation as representative of the controlling service at business unit level projects, as well as company level special projects;
Prepares planning packages (pre-run strategy, Strategy, MTP, BG, Scenarios): P&L, KPIs, Financial result, CAPEX, Cash flow, etc.;
Perform evaluation of Marketing initiatives, campaigns, promotions as well evaluation of investments projects and Investment planning & budgeting;
Supporting the administration of the TM1 database (TM1 is one of the main tools used for reporting purposes in the OMV Group) and conducts actual data input in TM1;
Preparation of various operational monthly, annual, weekly, ad-hoc reports as required to support local management decisions and to fully understand operational results (variance and trend analysis, benchmarking analysis etc.).
Continuous improvement of the reporting process (Cost centers, Cost categories, etc.)
Participation in the monitoring and control of company costs;
Assist in drawing internal company procedures in compliance with the corporate standard;
Etc.
The ideal candidate should have the following profile:

IT-literate (High knowledge of MS-Office, in particular Excel, PPT), SAP knowledge;
Knowledge of cost accounting;
Knowledge of IFRS accounting standards
Educational requirements: University Degree in economics or any comparable education;
Work experience in Economic/Finance field: At least 5 years of experience in Finance, preferably in Corporate Finance;
Good communication skills and intercultural awareness;
Languages: Fluency in English, Romanian, Russian.
If you think you are a proper candidate, please send your CV with photo and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com , specifying the position for which you are applying.

Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.
Регион: Кишинёв
hr.md@petrom.com
18-10-2018
Referent Logistica


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;

Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-10-2018
ASISTENT CLIENT SERVICE


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:


Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-10-2018
Referent Logistica


"BT Leasing MD" SRL

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de


REFERENT LOGISTICA
Cerinţe:
• Persoană dinamică cu capacități organizatorice;
• Cunoștințe de bază despre: autovehicule, documente, înmatriculări/radieri;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
• Carnet de conducere categoria B;


Responsabilităţi:
• Gestionarea activității de logistică pentru autoturismele și autoutilitarele finanțate;
• Evaluarea bunurilor solicitate spre finanțare în sistem leasing;
• Aptitudini de învățare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
18-10-2018
Specialist creditare or. Chișinău și Anenii Noi


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Specialist creditare

or. Chișinău și Anenii Noi


Misiune post: Dezvoltarea directa a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice.


Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

  • Salariu fix + alte avantaje financiare;

  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:45-17:45 / 08:00-17:00).


Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;

  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;

  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;

  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Experienţa profesională:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

  • Studii superioare cu profil economic;

  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;

  • Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;

  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;

  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.


Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Coordonator Securitate Informationala


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A
anunţă concurs pentru postul vacant de

Coordonator Securitate Informationala
Sectia Securitate Informationala


Misiune post: Asigurarea securităţii informaţionale a Băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități de bază:

Protecţia efectivă a resurselor și sistemelor informaționale;
Minimizarea riscurilor de distrugere, divulgare și modificare a informației confidențiale;
Implementarea politicii securității informaționale a Băncii;
Elaborarea documentelor normative interne aferente securității informaționale;
Participarea la procesul de acordare/modificare/retragere/revizuire a drepturilor de acces ale angajaţilor Băncii la sistemul informaţional şi informațiile cu acces limitat;
Analiza datelor de la sistemele de analiză şi monitorizare pentru depistarea încălcărilor regulilor de utilizare a sistemului informațional;
Analiza riscurilor de securitate informațională în procesul implementării și utilizării a sistemelor informaționale bancare;
Participarea în procesul de instruire al personalului privind cerinţele securităţii informaţionale.

Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale sau securității informaționale;
Cunoașterea practicilor naționale și internaționale aferente securității informaționale;
Experiența de munca in domeniul securității informaționale sau tehnologiilor informaționale minim 2 ani;
Cunoașterea limbilor română și engleză nivel avansat.

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
18-10-2018
Analist financiar


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de


Analist financiar

Sectia Suport CLA

Departamentul Clienti Corporativi si Autoritati Locale


Misiune post: Analiza și estimarea tranzacțiilor purtatoare de riscuri cu clienți persoane juridice


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi principale:

Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente
Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala;
Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii;
Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:

Studii superioare cu profil economic;
Experienta in domeniul bancar – minim 1 an;
Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor sau contabilității;
Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint);
Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze;
Pastrarea confidentialitatii informatiei;
Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Șef Departament


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Anunţă concurs pentru postul de


Șef Departament

Departamentul Logistică


Misiune post: Gestiunea curentă a departamentului (organizare, planificare şi control).


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare.


Responsabilități:

Monitorizarea implementării proiectelor de dezvoltare a fondului imobiliar al băncii;
Verificarea asigurării stării funcționale a infrastructurii si fondului imobiliar al băncii;
Organizează, planifica și controlează procesul de securitate fizica (control acces, supraveghere video, detecție incendiu, evacuare fum/gaze etc).
Monitorizarea aprovizionării subdiviziunilor băncii cu produse și servicii necesare pentru buna desfășurare a activității;
Urmărirea organizării procesului de gestionare a stocurilor de bunuri;
Urmărirea organizării activității de gestionare a activității de transport de bunuri si persoane;
Monitorizarea activității serviciului de încasare: colectarea, transportarea și predarea valorilor;
Optimizarea cheltuielilor prin negocierea prețurilor și condițiilor contractuale;
Întocmirea rapoartelor pentru Conducerea Băncii cu privire la activitatea Departamentului;
Elaborarea bugetului departamentului si urmarirea realizarii acestuia: supervizează orice cheltuială operațională legată de achiziţionarea de bunuri şi servicii de către utilizatorii finali;
Elaborarea procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare pentru buna desfasurare a activitatii Departamentului.


Cerinţe:

Experienţă de muncă nu mai mică de 3 ani pe pozitii manageriale;
Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoşterea calculatorului la nivel înalt: Word, Excel, PPT, etc.
Integritate, Tenacitate şi diplomaţie, şi desigur o necesitate de a fi independent, responsabil, onest pentru a putea beneficia de încrederea deplină a Conducerii Băncii;
Păstrarea confidenţialităţii informaţiei si al secretului bancar.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Manager Relații Clienți Leasing


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Anunţă concurs pentru postul de


Manager Relații Clienți Leasing

Secția Leasing Financiar

Departamentul Tranzacții Bancare Globale


Misiune post: Acordarea suportului în promovarea și vânzarea produselor și serviciilor de leasing financiar


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilități:

Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți.
Consilierea filialelor privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener si Credit Partener;
Colaborarea activa și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit;
Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office;
Redactarea, verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing si de Vanzare-Cumparare pe parcursul derulării acestora;
Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale;
Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.


Cerinţe:

Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani.
Cunoașterea produselor: leasing financiar sau creditare
Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare.
Cunoașterea legislației in domeniul reglementarii activității de finanțare.
Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă; engleza – un avantaj,
Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.
Permis de conducere cat. B (și experiență).

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Director Sucursală Or. Chișinău


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant


Director Sucursală

Or. Chișinău


Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiu în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi:

Elaborarea şi monitorizarea aplicării planului de acţiuni comerciale, coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
Gestionarea şi motivarea echipei sucursalei;
Asigurarea repartizării bugetului pe vânzători şi realizarea acestuia în conformitate cu obiectivele comerciale ale Grupului;
Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei;
Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei.


Cerinţe:

Studii superioare economice;
Experienţă bancară minim 3 ani;
Experienţa în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
Cunoştinţe avansate de aplicare a MS Office;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă și engleză.


Profilul candidatului:

Capacitate de animare şi gestionare a echipei;

Orientare către client şi capacitate de a răspunde rapid şi eficient solicitărilor clienţilor;

Capacitate de evaluare permanentă a performanţelor proprii şi a echipei;

Comunicare pozitivă, susţinerea şi promovarea schimbărilor;

Responsabilitate, flexibilitate şi implicare.


Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Analist financiar Sectia Suport CLA


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Analist  financiar

Sectia Suport CLA

Departamentul Clienti Corporativi si Autoritati Locale

 

Misiune post: Analiza și estimarea tranzacțiilor purtatoare de riscuri cu clienți persoane juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·         Analiza economico-financiara a cererilor de credit și angajamentelor persoanelor juridice cu formularea concluziilor aferente;
·         Estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri ale clienţilor din categoria clientela comerciala;
·         Pregatirea dosarelor de credit pentru a fi aprobate de organele decizionale ale Bancii;
·         Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit pentru clientela comerciala.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic;

·         Experienta in domeniul bancar – minim 1 an;

·         Experienta in domeniul analizei financiare a intreprinderilor sau contabilității;

·         Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice - MS Office, in special (Word, Excel, PowerPoint);

·         Cunoaşterea limbii române, ruse si engleze;

·         Pastrarea confidentialitatii informatiei;

·         Cunoașterea noilor Standarde de Contabilitate.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Consilier Financiar Bancar


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Financiar Bancar

Departament Relații Corporative

 

Misiune post: Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (non cash) pentru persoane fizice si  juridice.

 Promovarea si vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).


Responsabilităţi:

  • Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu prin virament cu clienţii băncii.
  • Atragerea clienţilor noi.
  • Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.

 

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare in domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
  • Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Vorbirea fluentă a limbilor: română și rusă, engleza (constituie avantaj);
  • Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Analist risc de credit Departamentul Risc Management


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Analist risc de credit
Departamentul Risc Management

Misiune post: Identificarea şi cuantificarea într-o maniera independentă a riscurilor de natură macroeconomica şi sectorială, riscurilor de piaţă şi credit, precum şi emiterea propunerilor pentru minimizarea efectelor negative ale acestora asupra performanţei Băncii; efectuarea prognozelor şi estimărilor pentru crearea de provizioane; realizarea simulărilor şi scenariilor de stres.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilităţi:
Analiza portofoliilor de credit;
Analiza periodică a sectoarelor economiei naţionale;
Identificarea riscurilor sectoriale şi emiterea recomandărilor pentru minimizarea acestor riscuri;
Elaborarea şi aplicarea scenariilor de stres pentru riscul de credit;
Estimarea provizioanelor pentru riscul de credit;
Efectuarea simulărilor la nivel de portofoliu de credite;
Monitorizarea indicatorilor legați de riscul de credit;
Analiza statistică a informaţiei;
Perfectarea rapoartelor;
Elaborarea normelor şi procedurilor interne pentru domeniul gestionat

Cerinţe:
Cunoașterea procesului de creditare in segmentele Retail/NonRetail;
Experienţă într-un domeniu de analiză şi/sau raportare – minim 1 an;
Cunoştinţe avansate de lucru în Excel;
Studii superioare cu profil financiar – bancar, economic sau statistic;
Cunoaşterea limbii romane; rusa, engleza la nivel cel puțin intermediar

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
18-10-2018
Consilier Clientela or. Briceni


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Consilier Clientela

or. Briceni


Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice.

 

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).


Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea  relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.


Experienţa profesională:

·         Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

·         Studii superioare economice/financiare;

·         Cunoşterea produselor bancare;

·         Cunoştinţe de aplicare a MS Office;

·         Cunoaşterea limbilor: română, rusă;

·         Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

·         Permis de conducere categoria B (cu experienta de sofat).

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Specialist creditare Sucursala nr. 46 Briceni or. Briceni


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist creditare

Sucursala nr. 46 Briceni

or. Briceni

 

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice și juridice

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).

 

Responsabilităţi:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Cerinţe:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Permis de conducere categoria B (cu experiență de șofat);
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв

18-10-2018
Analist salarizare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Analist salarizare

Sectia Remunerare, Salarizare, Buget si Avantaje Sociale

Departamentul Resurse Umane

 

Beneficiile pe care le oferim:

·       Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·       Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·       Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·       Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·       Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·       Salariu fix + alte avantaje financiare;

·       Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·       Participă la elaborarea politicii de remunerare și beneficii pentru salariaţi și pune în aplicare masurile aprobate de către Administrația Băncii;

·       Elaborează raportări interne şi externe ce țin de domeniul resurselor umane, prevăzute de legislația în vigoare și conforme exigențelor Societe Generale;

·       Participa la elaborarea şi gestionarea bugetului Resurselor Umane;

·       Estimează evoluţia masei salariale;

·       Participa la procesul lunar de calcul și achitare a salariului, precum si a altor beneficii salariale.


Cerinţe:

·       Studii superioare in domeniul financiar, contabil, sau alte domenii relevate poziției;

·       Experiență de muncă într-o funcție similară minim 3 ani;

·       Cunoştinţe în domeniul gestionării și măsurării indicatorilor principali caracteristici activităţii resurselor umane şi remunerării muncii;

·       Cunoaşterea cerinţelor de bază a legislaţiei muncii, salarizării, Codului Fiscal, Standardelor Naţionale de Contabilitate ce ţin de activitatea resurselor umane şi remunerarea muncii;

·       Cunoașterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;

·       Cunoașterea avansata a aplicațiilor MS Office;

·       Aptitudini analitice, experiență în perfectarea rapoartelor;

·       Competențe în materie de urmărire bugetara.

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Manager relatii clienti Departamentul Large Corporate


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Manager relatii clienti
Departamentul Large Corporate

Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi, corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie, monitorizarea derulării relaţiei contractuale cu clienţii.

Experienţă profesională:
Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani;
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare;
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze;
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj;
Studii superioare cu profil economic.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 337
18-10-2018
Coordonator Proiecte Departamentul Proiecte si Organizare


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Coordonator Proiecte

Departamentul Proiecte si Organizare


Beneficiile pe care le oferim:

·       Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·       Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·       Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·       Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·       Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;

·       Salariu fix + alte avantaje financiare;

·       Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).


Principalele responsabilităţi:

·         Realizarea proiectelor băncii;

·         Asigurarea comunicării in cadrul proiectului;

·         Gestionarea riscurilor proiectului;

·         Executarea corectă a proiectului prin respectarea perimetrului, termenilor şi bugetului alocat;

·         Predarea produsului final conform cerinţelor business.


Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;

·         Cunoaşterea procedurilor şi produselor bancare;

·         Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar de minim 2 ani;

·         Experienţa în gestiunea proiectelor va fi un avantaj;

·         Cunoașterea metodologiilor utilizate in proiectele de optimizare procese va reprezenta un avantaj;

·         Cunoştinţe avansate ale limbii engleze.


Profilul candidatului:

·         Abilităţi de comunicare, organizatorice şi de planificare;

·         Spirit de echipă, abilităţi sociale şi flexibilitate;

·         Orientare spre rezultate şi client;

·         Rezistenţă la stres;

·         Spirit inovativ si cognitiv.

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

Регион: Кишинёв

18-10-2018
Ofiter BCM (Business Continuity Management)


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Ofiter BCM (Business Continuity Management)
Secția Risc Operațional si Supraveghere Managerială

Misiune post: Activează in calitate de coordonator al continuității afacerii, contribuind la coordonarea, elaborarea şi asigurarea implementării de către toate subdiviziunile Băncii a planurilor de continuitate pentru activitățile critice și vitale precum şi cazurile de gestiune a situaţiilor de criza.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi de baza:
Realizarea obiectivelor stabilite în cadrul procesului de gestiune a situaţiilor de criză și asigurare a continuității afacerii;
Monitorizează evenimentele ce pot afecta continuitatea activităţii Băncii;
In contextul necesității asigurării continuității activității băncii, participă la gestiunea instrumentului de BCM inclusiv prin asigurarea disponibilității in regim de 24/7;
Asigură petrecerea periodică a exercițiului Business Impact Analysis cu scopul identificării activităților critice şi vitale desfășurate în bancă;
Organizează testarea planurilor de continuitate a activităţilor Băncii, centralizează rezultatele obţinute și propune măsuri de optimizare acolo unde este cazul;
Formează lucrătorii băncii în domeniul de continuitate a afacerii;
Asigură suportul și feedback-ul necesar personalului implicat în asigurarea continuităţii afacerii;
Elaborează rapoarte destinate Top Managementului Băncii, grupului SG precum și comitetelor specializate etc.
Responsabil de raportarea catre BNM a incidentelor la sistemele IT critice, in termenii prevazuti de reglementariele BNM.

Cerinţe fata de candidati:
Studii superioare cu profil IT/ telecomunicatii;
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare, constituie avantaj;
Experienta de activitate pe specialitate minim 2 ani, în sistemul financiar-bancar va constitui un avantaj;
Cunoştinţe avansate de limbă engleză;
Abilitati de analiza si cunostinte generale cu privire la gestiunea riscului operational si control intern.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
18-10-2018

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)