RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Dontu Sergiu (29)

Bordeianu Veronica (22)

Bordeianu Dan (33)

Моисеенко Павел Анатольевич (22)

Aldea Artur (36)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Банки, страхование, лизинг, инвестиции

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Inginer Directia Monetica


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Inginer

Directia Monetica

 

Misiune post: Gestionarea şi monitorizarea parcului de ATM a MBSG;  Urmărirea şi gestionarea reţelei de POS-uri MBSG (comunicaţii / fluxuri operaţionale)


Responsabilităţi:

  • Monitorizarea şi gestiunea ATM-urilor bancii;
  • Acordarea asistenţei la alimentarea bancomatelor cu numerar;
  • Monitorizarea intervenţiilor prestatorilor serviciilor de mentenanţă la ATM;
  • Gestiunea terminalelor ATM si POS în aplicaţii bancare;
  • Setarea POS-terminale, Help – Desk.


Cerinţe fata de candidati:

·         Studii superioare sau in curs de finisare cu profil tehnic/informatica;

·         Experienţă bancară (sau alta de profil solicitat) minimum 1 an;

·         Cunoştinţe în domeniul de deservire a cardurilor şi terminalelor bancare;

·         Permis de conducere categoria B.

 

Profilul candidatului:

  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client;
  • Cooperare;
  • Spirit de echipă.

 

IMPORTANT: vor fi admisi pentru participare in concurs doar candidatii ce au experienta de minim 1 an in cadrul bancii.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 22 812 - 461.

 

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Регион: Кишинёв

22-08-2017
Middle Officer Ipoteca


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Middle Officer Ipoteca

Centru Ipotecar

Departamentul Retail Management si Monitorizare

 

Misiune post: Facilitarea obținerii documentației necesare potențialilor clienți pentru beneficierea de credit ipotecar. Colaborarea cu autoritățile publice și private în scopul facilitării procesului de obținere a actelor necesare perfectării contractelor de ipotecă și de vânzare-cumpărare a imobilului. Monitorizarea statului cererilor de credit ipotecar aflate în examinare.

 

Responsabilităţi principale:

·         Promovează constant principiile de calitate și imaginea Centrului Ipotecar;

·         Reprezintă prin procură interesele şi apără drepturile legitime ale clientului în relaţiile cu Oficiul Cadastral, Inspectoratul Fiscal şi alte autorităţi publice şi private;

·         În scopul familiarizării cu obiectul tranzacţiei, se deplasează la adresele care fac obiectul tranzactiilor şi face poze, precum şi contrapune informaţiile din actele de proprietate cu situaţia în teren;

·         Analizează posibilitatea simplificării procesului de obținere a actelor necesare perfectării contractelor de ipotecă și de vânzare-cumpărare a imobilului;

·         Identificarea potențialilor parteneri ai Centrului Ipotecar și comunică Șefului Centrului despre perspectiva colaborării și avatajele evetualului parteneriat;

·         Se preocupă de amenajarea și actualizarea surselor de informare/publicitate în cadrul Centrului Ipotecar

·         Arhiveaza documentația internă ale Centrului Ipotecar.


Cerinţe:

·         Cunoaşterea procesului de tranzacționare imobiliară;

·         Cunoaşterea pieţei imobiliare locale;

·         Cunoaşterea tehnicilor de promovare;

·         Cunoaşterea produselor ipotecare ale Băncii;

·         Cunoaşterea legislatiei RM cu privire la ipotecă, evaluare şi alte acte normative în domeniu;

·         Cunostinte informatice: MS Office (Word, Excel, PowerPoint);

·         Limba română, rusă si engleză;

·         Studii superioare cu profil economic sau tehnic;

·         Minim 1 an experiență financiar-bancară;

·         Experiență în vanzari – constituie avantaj experiența în vânzari imobiliare;

·         Permis de conducere auto cat. B

     

Profilul candidatului:

·         Orientare spre rezultate

·         Orientare spre clienti

·         Cooperare

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie pina la data de 06.10.2016, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; tel. 0 22 812 461

Регион: Кишинёв

22-08-2017
Operator Ghişeu Universal Filiala din or. Chişinău


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator Ghişeu Universal
Filiala din or.  Chişinău


Misiune post: Asigurarea efectuării operaţiunilor de ghişeu (in numerar si prin virament) pentru persoane
fizice şi juridice.
Promovarea si vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Responsabilităţi:
Efectuarea tuturor operaţiunilor de ghişeu in numerar si prin virament cu clienţii băncii.
Atragerea clienţilor noi.
Promovarea si vânzarea produselor si serviciilor băncii.

Profilul candidatului:
Studii superioare in domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete.
Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj).
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel.
Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate.
Atenţie la detalii.

Oferta:
Se asigura stagierea persoanelor selectate.
Oportunitatea de a se familiariza rapid cu o activitate în domeniul bancar.
Posibilitatea de a se alătura unei echipe de profesionişti.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md,

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
22-08-2017
Analist programator


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Analist programator
Sectia Studii si Dezvoltare
Departamentul Tehnologii Informaționale


Misiune post: Dezvoltarea, implementarea, mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare.

Responsabilităţi:
Dezvoltarea şi implementarea produselor soft bancare.
Mentenanţa şi optimizarea produselor soft bancare.
Îmbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.

Experienţă profesională:
Studii superioare şi experiența de minim 1 an in domeniul TI
Cunoaşterea minimum a unui limbaj de programare: Java, C#, SQL, Oracle PL/SQL
Experiența de lucru cu unul din SGBD: Oracle, Informix, MSSQL
Experiența in utilizarea SO Windows, Unix
Abilităţi de programare în Cobol vor fi un avantaj
Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va fi un avantaj

Profilul candidatului:
Gândire analitică
Abilităţi de lucru in echipă şi individual
Spirit de iniţiativă şi responsabilitate
Cunoaşterea limbilor română şi engleză

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 461
Регион: Кишинёв
e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 461
22-08-2017
Corporate Middle Officer


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Corporate Middle Officer
Direcţia Clienţi Corporativi Locali
Departamentul Large Corporate


Misiune post: Suport în gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

Responsabilităţi:
Suport în atragerea clienţilor în Bancă, precum şi de menţinere a clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

Experienţă profesională:
Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj
Studii superioare cu profil economic.

Profilul candidatului:

Capacitate de analiză şi sinteză
Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Lucru în echipă
Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
22-08-2017
OFIȚER Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

OFIȚER

Sectia Conformitate si Prevenire Spalare Bani

Departamentul Control Permanent

 

Misiune post: combaterea riscurilor aferente prevenirii spalarii banilor si finanțării terorismului.


Responsabilităţi de baza:

·         Participă la analiza activităţilor suspecte ale clienţilor şi verifică, corectează şi transmite formulare speciale organului abilitat (CNA/SPCSB) în termenul şi modul stabilit.

·         Participă la efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor de conformitate şi prevenire spălare bani în subdiviziuni.

·         Elaborează materialele suport pentru formări în domeniul conformitate şi prevenire spălare bani, precum şi ţine cursuri de instruire în aceste domenii.

·         Elaborează rapoartele periodice în domeniul conformităţii, produselor noi şi a serviciilor externalizate.

·         Participa la elaborare & actualizare a documentelor normative interne în domeniile prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi verifică respectarea normelor deontologice şi de prevenire a spălării de bani de către angajaţii Băncii.

 

Cerinţe fata de candidati:

-       Studii superioare cu profil economic sau juridic.

-       Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare.

-       Cunoaşterea procedurilor si produselor bancare.

-       Experiența de activitate in sistemul financiar-bancar minim 2 ani.

-       Cunoașterea limbii engleze nivel avansat.

-       Experiența profesionala: prevenirea spalarii banilor/ control intern / risc operațional / legalitate / metodologie / produse bancare.

-       Abilitați de analiza si cunoștințe generale cu privire la gestiunea riscului operațional si supraveghere permanenta.

 

Profilul candidatului:

-       Abilitați de comunicare

-       Spirit de echipa

-       Atenție la detalii

-       Orientare spre rezultat

-       Rezistenta la stres

-       Spirit inovativ si cognitiv


 Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat, cu o scrisoare de intenţie la adresa: bir. 409, Chisinau, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a,  sau prin  e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md,  fax. 54-19-74. tel:  812 4 61.

Регион: Кишинёв

22-08-2017
Operator


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator,
Secția Calitatea Datelor
Directia e-Transformare


Misiune post: Verificarea corectitudinii si plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

Verificarea și validarea integrității și calității dosarelor clienților în corespundere cu Documentele Normative Interne ale Băncii.

Responsabilităţi:
Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.

Cerințe:
Studii medii de specialitate sau superioare (profil economic prezintă un avantaj);
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Cunoaşterea limbii romane, ruse;
Permis auto categoria B (va constitui un avantaj).

Profilul candidatului:
Orientare spre rezultat si calitate;
Atenţie la detalii;
Cooperare;
Conștientizarea riscurilor.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
22-08-2017
Manager Produse de deservire la distanță


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Manager Produse de deservire la distanță

Secţia Piaţa Persoane Fizice

Departamentul Strategie şi Marketing

 

Misiune post: Elaborarea, dezvoltarea şi promovarea produselor de deservire la distanță (Internet Banking, SMS-Banking etc.) destinate pieţei persoanelor fizice în vederea creşterii competitivităţii Băncii pe piaţa produselor bancare respective.

 

Responsabilităţi:

·           Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse de deservire la distanță ale băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii: elaborarea conceptului de produs, structura de preț, îmbunătațirea produselor existente.

·           Elaborarea documentelor normative interne și ghidurilor privind produsele de deservire la distanță.

·           Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi, care vor fi trataţi în cadrul acţiunilor de marketing şi campaniilor promoţionale legate de produsele de deservire la distanță, planificate spre lansare

·           Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare si utilizare a produselor de deservire la distanță destinate persoanelor fizice, precum şi de creştere a fidelităţii clientului faţă de produsele Băncii

·           Crearea planurilor de lansare şi promovare pentru produsele de deservire la distanță ale băncii din segmentul pieţei persoanelor fizice şi urmărirea executării lor

·           Crearea şi dezvoltarea ofertelor de promovare aproduselor de deservire la distanță cu propuneri de modificări de preţuri aferente

 

Experienţă profesională:

·           Experienţa de muncă în sistemul bancar sau în companii de tehnologii financiare (Fintech). Experiența într-o poziție similară va prezenta un mare avantaj.

·           Cunoaşterea produselor de deservire la distanță

·           Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor de deservire la distanță

·           Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint

·           Cunoaşterea limbii română, engleză şi rusă

·           Studii superioare cu profil economic prezintă un avantaj

 

Profilul candidatului:

·           Pasiune pentru noile tehnologii financiare

·           Inovație si creativitate

·           Capacitate de analiză şi sinteză

·           Iniţiativă

·           Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului

·           Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare

·           Orientare spre client şi rezultat

·           Lucru în echipă

·           Responsabilitate, imparţialitate

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв

22-08-2017
Administrator baze de date


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Administrator baze de date

Secţia Centrul Exploatare

Departamentul Tehnologii Informationale

 

Misiune post: Evaluare cerinte, instalare, creare, intretinere, administrare performante baze de date.

 

Responsabilităţi principale:

·         Instalarea SGBD-ului, crearea bazei de date;

·         Definirea utilizatorilor si nivelelor de acces la baza de date;

·         Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date;

·         Administrarea performantelor bazei de date;

·         Administrarea masurilor de securitate si confidentialitate a datelor;

·         Intretinerea bazei de date si a SGBD-ului.

 

Experienta profesionala:

·         Studii superioare in domeniul tehnologiilor informationale;

·         Experienţă în domeniul administrarii bazelor de date minimum 1 an;

·         Experienta SO din familia UNIX;

·         Experienta de lucru minim 2 ani in PL/SQL Developer si Oracle Forms/Reports Builder;

·         Cunoaşterea Java, C# va fi un avantaj;

·         Experienţă în domeniul bancar va fi un avantaj.

 

Profilul candidatului:

·         Gândire analitica;

·         Abilităţi de învăţare rapidă;

·         Abilităţi de sinteza şi prezentare a informaţiei;

·         Abilităţi de lucru in echipa si individual.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie,  la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 812-461


Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Регион: Кишинёв

22-08-2017
Consilier Clientela or. Singerei


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Consilier Clientela
or. Singerei

Misiune post: Administrează si dezvolta portofoliul de clienţi PF, având permanent in vedere creşterea calităţii serviciilor furnizate, prospectează piaţa clienţilor – persoane fizice. Promovarea si vânzarea produselor bancare.

Responsabilităţi:
Atragerea clienţilor persoane fizice;
Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.
Experienţa profesională
Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
Studii superioare economice/financiare;
Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel;
Cunoaşterea limbilor: română, rusă;
Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Profilul candidatului:
Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
Capacitate de organizare şi planificare personală;
Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză;
Orientare spre client, rezultat si calitate;
Rezistenta la situatii de stres.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat insotit de o scrisoare de intentie la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

Informaţii suplimentare la tel.: 812 461
22-08-2017
Ofiter, Secția Calitatea Datelor Directia e-Transformare


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Ofiter,

Secția Calitatea Datelor

Directia e-Transformare

 

Misiune post: Verificarea corectitudinii si plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

 

Verificarea și validarea integrității și calității dosarelor clienților în corespundere cu Documentele Normative Interne ale Băncii.

 

Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.

 

Cerințe:

  • Studii superioare cu profil economic
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii romane, ruse;
  • Permis auto categoria B (va constitui un avantaj).

 

Profilul candidatului:

  • Orientare spre rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Cooperare;
  • Conștientizarea riscurilor.

 

 Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
22-08-2017
Consilier Clientela Multimedia


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Clientela Multimedia

Centrul de Contact Multimedia

Departamentul Multicanal

 

Misiune post: gestionarea si dezvoltarea relatiei cu clientela/non-clientela Bancii prin intermediul canalelor alternative de distributie (telefonie, fax, email, sms, IVR, etc.), atit prin oferirea unui suport informational/ consultativ cit si prin valorificarea oportunitatilor comerciale (atragere de noi clienti, cross&up selling pentru clientii existenti).

 

Principalele responsabilităţi:

·         Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare si/sau utilizatori ai ATM-urilor;

·         Realizarea actiunilor de Suport Nivel 1 pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanta ale Bancii;

·         Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
·         Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-directionare la Secția Vânzări la Distanță;
·         Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;

 

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoaşterea limbii engleză şi rusă la nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC;

 

Profilul candidatului:

  • Abilități de comunicare verbală şi scrisă;
  • Orientare spre client şi rezultat,
  • Responsabilitate şi organizare eficientă a timpului;
  • Disponibilitate şi flexibilitate de lucru în ture;
  • Capacitate de relaţionare, rezistenţă la stres;
  • Simţ comercial şi capacitate de convingere;

 

Particularităţile postului:

  • Grafic glisant de lucru, munca în schimburi de 8 si/sau 12 ore, in ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţii, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409 sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

Регион: Кишинёв

22-08-2017
Operator, Secția Calitatea Datelor Directia e-Transformare


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă post vacant

Operator,
Secția Calitatea Datelor
Directia e-Transformare


Misiune post: Verificarea corectitudinii si plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

Verificarea și validarea integrității și calității dosarelor clienților în corespundere cu Documentele Normative Interne ale Băncii.

Responsabilităţi:
Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.

Cerințe:
Studii superioare cu profil economic;
Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
Cunoaşterea limbii romane, ruse;
Permis auto categoria B (va constitui un avantaj).

Profilul candidatului:
Orientare spre rezultat si calitate;
Atenţie la detalii;
Cooperare;
Conștientizarea riscurilor.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV -ul, indicând postul solicitat şi însotit de o scrisoare de intenție la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
22-08-2017
Specialist carduri Directia Monetica Centrul Procesare Servicii Clienti


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Specialist carduri
Directia Monetica
Centrul Procesare Servicii Clienti

Misiune post: Realizarea activitatilor de back-office specifice emiterii/gestiunii cardurilor MBSG

Responsabilităţi principale:
Rezolvare formulare CardForm;
Distribuirea cardurilor si PIN-codurilor;
Gestiune carduri transmise de unitati;
Rezolvare cereri, memo de stornare;
Completarea rapoartelor lunare;
Asistenta unitati.

Cerinţe:
Cunoaşterea legislaţiei in vigoare;
Experienţa de activitate bancara minim 1 an;
Studii superioare cu profil economic;
Pastrarea confidentialitatii informatiei;
Cunoaşterea limbii române, ruse; engleza, franceza - va constitui un avantaj;
Cunoştinţe in sistemele si aplicatiile informatice.

Profilul candidatului:
Capacitate de analiză şi sinteză;
Iniţiativă, integritate şi obiectivitate;
Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului;
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii financiare;
Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 812-461
Регион: Кишинёв
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.
Informaţii suplimentare la tel.: 812-461
22-08-2017
Analist baze de date bancare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs intern pentru postul de

 

Analist baze de date bancare

 

Misiune post: Asigura realizarea proiectelor băncii, coerenta si eficienta soluţiilor bancare implementate 


Principalele responsabilităţi: 

- Definirea si intretinerea parametrilor functionali ai produselor elaborate in cadrul bancii 

- Procesarea si analiza datelor prin intermediul sistemului de raportare 
- Realizarea dezvoltarilor in sistemul de raportare (tabele, datamart-uri, rapoarte) 
- Elaborarea specificatiilor functional-tehnice aferente sistemului de raportare conform cerintelor business 
- Efectuarea testelor de integrare si acordarea suportului utilizatorilor bancii sau realizarea testelo functionale si de calificare 


Cerinţe:

- Studii superioare cu profil economic sau in domeniu IT 
- Cunostinte temeinice in baze de date 
- Experienta de activitate in sistemul financiar-bancar constituie un avantaj 
- Experienta in gestiunea proiectelor va fi un avantaj 
- Cunoştinţe medii/avansate ale limbii engleze 


Profilul candidatului: 

- Abilitati de analiza solide
- Abilitati de comunicare
- Atentie la detalii
- Orientare spre rezultat 
- Rezistenta la stres 
- Spirit inovativ si cognitiv

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa de email:resurse.umane@mobiasbanca.md sau in bir. 409, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, mun. Chişinău.

Регион: Кишинёв

22-08-2017
Ofiţer Recuperare


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul

 

Ofiţer Recuperare

Secţia Recuperare Amiabilă

Departamentul MultiCanal

 

Misiune post: Recuperarea sumelor datorate de clienţii Băncii în scopul reîntoarcerii acestora în stare „sănătoasă” (fără datorii).


Responsabilităţi principale:

  • Aplică politica, acţiunile, instrumentele şi canalele de recuperare amiabilă, precum şi urmăreşte recuperarea integrală a sumelor datorate de clienţii Băncii;
  • Identifică şi aplică toate mijloacele de recuperare şi negociere corespunzătoare fiecărui dosar în parte, cu contactarea continuă a clientului, în vederea maximizării rezultatului final;
  • Asigură transmiterea oportună şi calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdivizunile specializate ale Băncii pentru recuperare contencioasă, urmărind continuu micşorarea numărului şi sumei acestora;
  • Urmăreşte şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţelor sale în vederea atingerii/respectării indicatorilor de eficienţă stabiliţi. 

 

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare cu profil economic sau juridic;
  • Experienţă în sistemul bancar (preferabil în domeniul creditării) – minimum 1 an de activitate;
  • Experienţă în poziţii de negociere cu debitorii constituie un avantaj;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel avansat.

 

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de comunicare cu impact, analiză şi sinteză;
  • Disciplină şi profesionalism;
  • Orientare spre rezultat;
  • Rezistență la stres;
  • Spirit de echipă.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; fax. 54-19-74.

 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

Регион: Кишинёв

22-08-2017
Analist Financiar Junior


ICS,,Prime Capital''SRL

Compania financiară cu capital strain Prime Capital, specializata in oferirea împrumuturilor ipotecare şi pentru business, anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de Analist Financiar Junior.

Cerinţe faţă de candidat:

• Studii superioare in domeniul economic-financiar;
• Experienta 1-3 ani experienta in economic-financiar;
• Operare PC (in special MS Excel – nivel avansat);
• Cunoasterea soft-urilor contabile (1C-avantaj);
• Cunoaşterea limbii engleze la nivel scris si comunicare;
• Capacitate de analiza si sinteza: gandire logica, spirit analitic;
• Atentie la detalii;
• Abilitati de planificare, coordonare, multitasking;
• Capacitatea de a integra mari volume de informatii in conditii de presiune a timpului;
• Capacitatea de lucru in echipa.

Responsabilităţi generale:

• Elaborarea si intocmirea rapoartelor financiare (uzuale si adhoc) pentru managementul companiei;
• Realizarea si interpretarea rapoartelor de analiză;
• Elaborarea si intocmirea rapoartelor pentru partenerii companiei;
• Suport si participare activa la elaborarea situatiilor financiare previzionate ale companiei;
• Urmarirea rezultatelor reale, comparativ cu cele estimate, tragerea concluziilor.

Beneficii:

• Lucrul intr-o companie in plina ascensiune;
• Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
• Pachet salarial competitiv corelat cu performanta profesionala

Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul la adresa de e-mail: hr@primecapital.md

In tema scrisorii mentionati in mod obligatoriu denumirea postului pentru care candidati. Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care au trecut etapa de selectie a CV-urilor. Toate aplicatiile vor fi gestionate cu maxima confidentialitate.
Регион: Кишинёв
http://primecapital.md/?go=page&p=1
18-08-2017
Administrator Oficiu

з/п Negociabil
Finance Leasing Company

Responsabilităţi principale:
•Dezvoltarea procedurilor interne pentru documentarea activităţilor organizaţiei;
•Gestionarea documentelor, dosarelor;
•Înregistrarea documentelor de intrare şi ieşire;
•Procurarea materialelor necesare pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul organizaţiei;
•Preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul;
•Intampinarea vizitatorilor (beneficiari, furnizori, clienti etc.);
•Gestionarea corespondentei si a documentelor primite prin posta, fax si email (preluare, inregistrare, arhivare, sortare, verificare, distribuire);
•Organizarea de evenimente
•Traducerea rapoartelor şi a altor documente;
•Alte activităţi ce ţin de administrarea şi organizarea activităţilor în cadrul organizaţiei.
Регион: Кишинёв
Telefon:079810004, 022-001001
E-mail:info@flc.md
Site:http://flc.md
17-08-2017
CASIER


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting (www.search4staff.com), în numele clientului său, o companie locală, este în căutarea candidaților pentru a suplini următoarea poziție:

CASIER

Compania:
Bancă localizată în orașul Chișinău.

Sarcini și responsabilități:
• Executarea tranzacțiilor bancare (plata cecurilor, constituirea depozitelor bancare, retragerea depozitelor, eliberare numerar)
• Încasarea plăților de la clienți
• Verificarea datelor de identitate ale clientului care încasează numerar
• Eliberarea documentelor ca urmare a tranzacţiilor realizate

Cerințe:
• Studii superioare sau medii profesionale finisate
• Experiență la un post similar
• Excelente abilități de comunicare și scriere în limba Română și Rusă
• Orientare spre client
• Operare PC la nivel avansat
• Responsabilitate și onestitate

Beneficii:
• Salariu fix motivant + premii
• Program de lucru din 2 în 2 zile
• Pachet social complet
• Oportunități de creștere în carieră

Candidații interesați pot trimite CV-ul la compania HR-Consulting (search4staff.com), adresa de email: tv70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69638007.

Candidații aleși vor fi contactați și invitați la un interviu.
Регион: Кишинёв
adresa de email: tv70@search4staff.com ; Rog să se indice codul postului vacant CA la tema/subiectul email-ului.

Pentru mai multe detalii apelați la nr. de telefon: Tel.: +37322 876557, +373 69638007
16-08-2017
Analist Financiar Junior


ICS,,Prime Capital''SRL

Compania financiară cu capital strain Prime Capital, specializata in oferirea împrumuturilor ipotecare şi pentru business, anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de Analist Financiar Junior.

Cerinţe faţă de candidat:

• Studii superioare in domeniul economic-financiar;
• Experienta 1-3 ani experienta in economic-financiar;
• Operare PC (in special MS Excel – nivel avansat);
• Cunoasterea soft-urilor contabile (1C-avantaj);
• Cunoaşterea limbii engleze la nivel scris si comunicare;
• Capacitate de analiza si sinteza: gandire logica, spirit analitic;
• Atentie la detalii;
• Abilitati de planificare, coordonare, multitasking;
• Capacitatea de a integra mari volume de informatii in conditii de presiune a timpului;
• Capacitatea de lucru in echipa.

Responsabilităţi generale:

• Elaborarea si intocmirea rapoartelor financiare (uzuale si adhoc) pentru managementul companiei;
• Realizarea si interpretarea rapoartelor de analiză;
• Elaborarea si intocmirea rapoartelor pentru partenerii companiei;
• Suport si participare activa la elaborarea situatiilor financiare previzionate ale companiei;
• Urmarirea rezultatelor reale, comparativ cu cele estimate, tragerea concluziilor.

Beneficii:

• Lucrul intr-o companie in plina ascensiune;
• Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
• Pachet salarial competitiv corelat cu performanta profesionala

Persoanele interesate sunt invitate sa expedieze CV-ul la adresa de e-mail: hr@primecapital.md

In tema scrisorii mentionati in mod obligatoriu denumirea postului pentru care candidati. Vor fi contactate pentru interviu doar persoanele care au trecut etapa de selectie a CV-urilor. Toate aplicatiile vor fi gestionate cu maxima confidentialitate.
Регион: Кишинёв
hr@primecapital.md
http://primecapital.md/?go=page&p=1
16-08-2017

[1]  2 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)