RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Гаргалык Римма Степановна (19)




GUTAN EUGEN TUDOR (34)



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Банки, страхование, лизинг, инвестиции

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Manager Comunicare externă Departamentul Comunicare și Calitate


Mobiasbanca


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A
anunţă concurs intern pentru postul de

Manager Comunicare externă
Departamentul Comunicare și Calitate

Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilități:
Implementează campanii de comunicare externă;
Acordă suport departamentului marketing și rețelei de sucursale;
Organizează participarea băncii la târguri, expoziţii şi evenimente pentru clienţi;
Asigură relația cu prestatorii: agenţii de publicitate, tipografii, furnizorii de servicii şi altele;
Participă la realizarea publicaţiilor comerciale şi de suport vânzări.

Cerinţe:
studii superioare cu profil economic/ marketing/ comunicare;
cunoaşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office;
cunoaşterea programelor de design la un nivel mediu (Abobe Illustrator, Abobe Photoshop);
cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză la nivel avansat.

Profilul candidatului:
Abilitati de analiza;
Abilitati de comunicare;
Atentie la detalii;
Orientare spre rezultat;
Rezistenta la stres;
Spirit inovativ si creativ.

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
19-04-2018
Analist Sectia Control de Gestiune


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Analist

Sectia Control de Gestiune

Departamentul Financiar

 

Misiune post: Perfectarea rapoartele săptămânale, lunare, trimestriale și anuale privind activitatea băncii, analiza economică a rapoartelor perfectate, calculul profitabilității punctelor de vânzare și produselor băncii.

 

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Oficiul exact în centrul Chișinăului;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·         Selectarea şi prelucrarea datelor primare pentru perfectarea rapoartelor financiare saptămânale, lunare, trimestriale şi anuale privind activitatea băncii, a punctelor de vanzari si produselor bancii; Perfectarea raportelor de Control de gestiune si analiza lor economica. Perfectarea rapoartelor ce țin de analiza evoluției sistemului bancar. 

·         Perfectarea calitativă a rapoartelor saptămânale, lunare, trimestriale şi anuale privind activitatea financiară a băncii și punctelor de vânzări ale băncii prin prisma produselor prestate de punctele de vânzare, clienţilor deserviţi şi valutelor; Perfectarea nemijlocită a rapoartelor ce țin de contabilitatea de gestiune a băncii.


Cerinţe:

·         Studii superioare profil economic;

·         Cunoştinţe de bază de aplicare a MS Office (Word, Power Point);

·         Cunoștințe avansate de aplicare Excel;

·         Cunoașterea raportării la standardele IFRS;

·         Cunoaşterea limbii engleze – nivel avansat.

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337

Регион: Кишинёв

19-04-2018
Project Manager Departamentul Proiecte si Organizare


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Project Manager

Departamentul Proiecte si Organizare

 

Misiune post: Asigură realizarea proiectelor băncii, coerenţa şi eficienţa soluţiilor bancare implementate

 

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Oficiul exact în centrul Chișinăului;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

 

Principalele responsabilităţi:

·         Realizarea proiectelor băncii;

·         Asigurarea comunicării in cadrul proiectului;

·         Gestionarea riscurilor proiectului;

·         Executarea corectă a proiectului prin respectarea perimetrului, termenilor şi bugetului alocat;

·         Predarea produsului final conform cerinţelor business.

 

Cerinţe:

·         Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;

·         Cunoaşterea procedurilor şi produselor bancare;

·         Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar de minim 2 ani;

·         Experienţa în gestiunea proiectelor va fi un avantaj;

·         Cunoştinţe avansate ale limbii engleze.


Profilul candidatului:

·         Abilităţi de comunicare, organizatorice şi de planificare;

·         Spirit de echipă, abilităţi sociale şi flexibilitate;

·         Orientare spre rezultate şi client;

·         Rezistenţă la stres;

·         Spirit inovativ si cognitiv.

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.
Регион: Кишинёв

19-04-2018
Corporate Middle Officer


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Corporate Middle Officer
Direcţia Clienţi Corporativi Locali
Departamentul Large Corporate


Misiune post: Suport în gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

Responsabilităţi:
Suport în atragerea clienţilor în Bancă, precum şi de menţinere a clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

Experienţă profesională:
Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj
Studii superioare cu profil economic.

Profilul candidatului:

Capacitate de analiză şi sinteză
Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Lucru în echipă
Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
19-04-2018
Analist-business a sistemului informational


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Analist-business a sistemului informational

Direcţia Suport Proiecte

Departamentul Proiecte şi Organizare

 

Misiune post: Asigură analiza solicitărilor înaintate de către subidivziunile băncii privind dezvoltările în sistemele informatice ale băncii, precum si a celora care derivă din cadrul proiectelor derulate în bancă, prin prizma nevoilor business, cît și a cerințelor specifice de implementare. De asemenea, este responsabil de supervizarea proceselor de implementare și de pregătire a livrabilelor specifice ciclului de dezvoltare și lansare.


Responsabilităţi:

·         Efectuează analiza cerințelor business elaborate de catre subdiviziunile băncii în vederea definirii specificaţiilor functionale pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerintelor prin intilniri cu subidiviziunile solicitante, precum si in baza analizei documentatiei legislative si tehnice specifice domeniului financiar - bancar;

·         Contribuie la detalierea cerințelor business si redactarea acestora impreuna cu echipa de dezvoltatori in vederea validarii specificatiilor functional-tehnice;

·         Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,

·         Asigură coordonarea si gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;

·         Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;

·         Oferă suport clientului intern/subidiviziunea băncii pentru pregătirea si comunicarea modificării prin activitatea de «Change Management»;

·         Asigură urmărirea post implementăre a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție in scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități;

·         Acordă asistenţă utilizatorilor din cadrul băncii, pentru a permite identificarea si abordarea corecta si la timp a eventualelor disfunctionalitati.

 

Experienţă profesională:

·         Studii superioare in domeniul economic sau tehnologii informationale;

·         Experiența de minim 2 ani in domeniul bancar;

·         Experienţa in domeniul proiectelor va reprezinta un avantaj;

·         Cunostinte privind sistemele de gestiune a bazelor de date, va reprezenta un avantaj;

·         Cunoaşterea limbilor română şi engleză.

 

Profilul candidatului:

·         Gândire analitica, atenție la detalii, capacitati de evaluare si sinteza;

·         Abilităţi de lucru in echipă şi individual;

·         Abilitati de a asigura comunicarea cu echipa business si echipa tehnica;

·         Abilitati de formulare sau redare in forma scrisa a cerintelor business detaliate;

·         Disponibilitatea pentru imbunatatirea continua a cunostintelor si preformantelor inregistrate;

·         Spirit de iniţiativă şi responsabilitate.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81 a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 332

 

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md, Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 - 332

Vor fi contactate doar persoanele selectate.
19-04-2018
Specialist creditare or. Chişinău


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Specialist creditare
or. Chişinău


Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice şi juridice, promovarea și vânzarea produselor bancare.

Responsabilităţi:
• Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
• Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
• Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
• Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Experienţa profesională:
• Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
• Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
• Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
• Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
• Studii superioare cu profil economic

Profilul candidatului:
• Orientare spre client, rezultat şi calitate;
• Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
• Capacitate de organizare şi planificare personală;
• Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
19-04-2018
Consilier Ipoteca


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Consilier Ipoteca

Centru Ipotecar

 Departamentul Retail Management si Monitorizare

 

Misiune post: Majorarea portofoliului de credite ipotecare ale Băncii și sporirea calității portofoliului.

 

Responsabilităţi principale:

·         Comunicarea cu clienţii şi informarea despre oferta de servicii în domeniul imobiliar ale Băncii și ale partenerilor;

·         Acordarea de suport calitativ în obţinerea creditului ipotecar de la Bancă şi intermedierea pregătirii actelor de transfer ale proprietăţii;

·         Acționează ca un centru de excelență în domeniul ipotecar;

·         Promovează constant principiile de calitate și imagine a Băncii;

·         Consultă clienţii solicitanţi de credite ipotecare cu privire la ofertele existente şi propune soluţii de finanţare.


Cerinţe:

·         Cunoaşterea produselor ipotecare ale Băncii;

·         Cunoștințe conceptuale ale pieței imobiliare locale;

·         Cunoaşterea tehnicilor de promovare/vînzare;

·         Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova cu privire la ipotecă şi alte acte legislative din domeniu;

·         Cunoştinţe informatice: MS Office (Word, Excel, PowerPoint);

·         Limba română, rusă si engleză (avantaj) nivel avansat, inclusiv terminologia economico-financiară va fi un avantaj;

·         Studii superioare cu profil economic;

·         Minim 1 an experienţă în domeniul creditării ipotecare;

·         Experienţă în vânzări – constituie avantaj experienţa în vânzări imobiliare.

 

Profilul candidatului:

·         Orientare spre rezultate;

·         Orientare spre clienți;

·         Cooperare;

·         Atenție la detalii;

·         Binevoitor și amabil.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, indicând postul solicitat însoţit de o scrisoare de intenţie pînă la data de 23 Martie 2018, la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md; Informaţii suplimentare la tel.: 0 22 812 337.

Регион: Кишинёв

19-04-2018
Consilier Clientela Multimedia


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Clientela Multimedia

Centrul de Contact Multimedia

 

Misiune post: gestionarea si dezvoltarea relatiei cu clientela/non-clientela Bancii prin intermediul canalelor alternative de distributie (telefonie, fax, email, sms, IVR, etc.), atit prin oferirea unui suport informational/ consultativ cit si prin valorificarea oportunitatilor comerciale (atragere de noi clienti, cross&up selling pentru clientii existenti).

 

Oferim:

·         Stagierea persoanelor selectate;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Asigurare medicală suplimentară;

·         Posibilități de creştere în carieră.

 

Principalele responsabilităţi:

·         Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);

·         Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;

·         Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;

  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-directionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;

 

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC;

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, ture de noapte şi sărbători se achită conform tarifului special.

 

Trimite CV-ul indicând postul solicitat prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв

19-04-2018
Specialist creditare


Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul vacant de

 

Specialist creditare

Sucursala nr. 45 „Stadionul Orăşenesc”

or. Bălți

 

Misiune post: Dezvoltarea directa a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane juridice. Promovarea și vânzarea produselor bancare.

 

Oferim:

·         Stagierea persoanelor selectate;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Asigurare medicală suplimentară;

·         Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30);

·         Posibilități de creștere în carieră.

 

Responsabilităţi:

·         Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;

·         Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;

·         Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;

·         Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

 

Experienţa profesională:

·         Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;

·         Studii superioare cu profil economic

·         Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;

·         Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;

·         Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;

·         Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;

 

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв

19-04-2018
MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA

Beneficii care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Avem biroul chiar în centrul orașului;
Dacă dorești să ai un prînz bun, poți folosi cantina noastră;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:45- 17:45);

Responsabilităţi principale:
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii ÎMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii Băncii;
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii ÎMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit.
Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
Experiență de activitate în sistemul financiar-bancar și deservire clienti minim 2 ani;
Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Trimite CV-ul indicând postul solicitat prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
19-04-2018
Incasator – colector R. Moldova


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A
anunţă post vacant

Incasator – colector
R. Moldova

Beneficiile pe care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Grafic de muncă glisant;

Responsabilităţi:
Efectuarea încasării numerarului în corespundere cu graficul şi cerinţele stabilite de instrucţiunile interne ale Băncii şi ale BNM;
Raportarea încasatorului superior în cazul evidenţierii persoanelor străine în încăperea pentru primirea-predarea numerarului sau a altor observaţii ce ţin de securitatea efectuării încasărilor;

Cerinţe:
Studii superioare economice sau medii speciale;
Cunoaşterea limbilor: română și rusă nivel avansat;
Cunoasterea legislatiei in vigoare privind reglementarea activităţilor de incasare a valorilor;

Profilul candidatului:
Orientarea spre rezultate
Orientare spre client
Cooperare
Responsabilitate
Atenţie la detalii
Rezistenta la stres

Trimite CV-ul indicând postul solicitat prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
19-04-2018
consultant-financiar


Companie de consultanță în domeniul financiar “Double-Case”, oferă post vacant în departamentul de marketing; angajăm consultant-financiar.
Регион: Кишинёв
Pentru mai multe detalii și cerințele față de candidat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastre pe adresa de email atrium@double-case.md sau să contactați la numarul de telefon 060626706.
12-04-2018
Manager Relatii Clienti


BT Leasing MD

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Manager Relații Clienți

Cerinţe:
- Studii superioare de preferință, în domeniul economic;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională;
- Permis de conducere cat. B.

Responsabilităţi:
- Consultarea clientilor privind produsele de leasing si colectarea documentaţiei necesare;
- Supervizează derularea contractelor;
- Realizează obiectivele din planul de vânzări;
- Menţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii companiei.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus din vânzări);
- Mașină de serviciu, telefon mobil, laptop;
- Mediu de lucru dinamic;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
02-04-2018
Analist Leasing


BT Leasing MD

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de

ANALIST LEASING
Cerinţe:
• Studii superioare economice;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Abilităţi de organizare;
• Dinamism, orientare către rezultate și creștere profesională.

Responsabilităţi:
• Respectarea procedurii de acordare a finantarilor in sistem Leasing;
• Evaluarea financiara a solicitarilor de finantare si incadararea acestora in una din categoriile de risc;
• Intocmirea formularului de analiza de risc;
• Propunere de finantare si prezentarea dosarului Directorului de Analiza si Risc;
• Aptitudini de invatare / asimilare peste medie.

Se oferă:
• Oportunitatea de a lucra pentru un brand romanesc de top;
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru dinamic;
• Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei;
• Traininguri de pregatire si perfectionare profesionale.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md.
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
02-04-2018
Asistent Client Service


BT Leasing MD

Compania BT Leasing Moldova, membră a Grupului financiar
Banca Transilvania, anunță concurs pentru postul vacant de:

Asistent Client Service

Cerinţe:
- Studii superioare complete sau in curs de finalizare;
- Abilităţi de comunicare, negociere şi organizare;
- Cunostinte de operare calculator (MS World, Excel), fax, scaner;
- Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
- Capacitate de lucru în echipă;

Responsabilităţi:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Activitati ce tin de lucru cu Clientela: receptionare si monitorizare cereri si solicitari;
- Gestionarea corespondentei electronice in cadrul companiei;
- Arhivarea si asigurarea circulatiei documentelor in cadrul companiei;
- Redactarea si expedierea scrisorilor;
- Activitati ce tin de administrarea si organizarea lucrului in oficiu.

Se oferă:
- Pachet salarial atractiv;
- Telefon mobil;
- Colaborarea cu o echipă tânără şi profesionistă;
- Mediu de lucru dinamic
- Instruire si dezvoltare profesionala.

Vă rugăm să transmiteţi CV-ul pe adresa de e-mail contact@btleasing.md .
Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor.
Регион: Кишинёв
contact@btleasing.md
www.btleasing.md
02-04-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)