RU    RO    EN


Jobinfo.md - Работа в Молдове. Lucru in Moldova. Job in Moldova. Поиск работы, вакансий и резюме в Молдове


ВСЕ ВАКАНСИИ ВСЕ РЕЗЮМЕ
О ПРОЕКТЕ  |  РЕКЛАМА  |  ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
РАБОТА В РЕГИОНАХ
РАБОТА ЗА РУБЕЖОМ
ОБРАЗОВАНИЕ И КУРСЫ
ТРЕНИНГИ
ПОЛЕЗНЫЕ СТАТЬИ

            Поиск по сайту

 




Снежана 

Гончар Ирина Юрьевна (18)

gutan eugen tudor (34)

Залевский Анатолий Викторович 

Шенкарюк Ксения  



Разместить вакансию Разместить резюме

Начало /  Все вакансии /  Банки, страхование, лизинг, инвестиции

[ Поиск вакансий ] . [ Поиск резюме ] .
. . . .
. .
Должность:
Регион:
Сфера деятельности:

Corporate Middle Officer


Mobiasbanca

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul de

Corporate Middle Officer
Direcţia Clienţi Corporativi Locali
Departamentul Large Corporate


Misiune post: Suport în gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate.

Responsabilităţi:
Suport în atragerea clienţilor în Bancă, precum şi de menţinere a clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

Experienţă profesională:
Experienţa de munca în sistemul bancar minim 2 ani
Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare
Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint
Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze
Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj
Studii superioare cu profil economic.

Profilul candidatului:

Capacitate de analiză şi sinteză
Iniţiativă, integritate şi obiectivitate
Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului
Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare
Orientare spre rezultat
Orientare spre client
Lucru în echipă
Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie, indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.

Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 812 461.
22-06-2018
Specialist creditare or. Chişinău


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Specialist creditare
or. Chişinău


Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice şi juridice, promovarea și vânzarea produselor bancare.

Responsabilităţi:
• Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
• Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
• Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
• Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Experienţa profesională:
• Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
• Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
• Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
• Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
• Studii superioare cu profil economic

Profilul candidatului:
• Orientare spre client, rezultat şi calitate;
• Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
• Capacitate de organizare şi planificare personală;
• Abilităţi de comunicare, de analiza şi sinteză.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, indicând postul solicitat la adresa: mun. Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.
22-06-2018
Consilier Clientela Multimedia


BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă post vacant

 

Consilier Clientela Multimedia

Centrul de Contact Multimedia

 

Misiune post: gestionarea si dezvoltarea relatiei cu clientela/non-clientela Bancii prin intermediul canalelor alternative de distributie (telefonie, fax, email, sms, IVR, etc.), atit prin oferirea unui suport informational/ consultativ cit si prin valorificarea oportunitatilor comerciale (atragere de noi clienti, cross&up selling pentru clientii existenti).

 

Oferim:

·         Stagierea persoanelor selectate;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Asigurare medicală suplimentară;

·         Posibilități de creştere în carieră.

 

Principalele responsabilităţi:

·         Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);

·         Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;

·         Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;

  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-directionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;

 

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC;

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, ture de noapte şi sărbători se achită conform tarifului special.

 

Trimite CV-ul indicând postul solicitat prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md.

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв

22-06-2018
MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

MANAGER RELAȚII CLIENȚI CLA

Beneficii care le oferim:

Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Avem biroul chiar în centrul orașului;
Dacă dorești să ai un prînz bun, poți folosi cantina noastră;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:45- 17:45);

Responsabilităţi principale:
Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii ÎMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii Băncii;
Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii ÎMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit.
Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

Cerinţe:
Studii superioare cu profil economic;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
Experiență de activitate în sistemul financiar-bancar și deservire clienti minim 2 ani;
Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Trimite CV-ul indicând postul solicitat prin e-mail: resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
22-06-2018
Coordonator Securitate Informationala


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A
anunţă concurs pentru postul vacant de

Coordonator Securitate Informationala
Sectia Securitate Informationala


Misiune post: Asigurarea securităţii informaţionale a Băncii.

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități de bază:

Protecţia efectivă a resurselor și sistemelor informaționale;
Minimizarea riscurilor de distrugere, divulgare și modificare a informației confidențiale;
Implementarea politicii securității informaționale a Băncii;
Elaborarea documentelor normative interne aferente securității informaționale;
Participarea la procesul de acordare/modificare/retragere/revizuire a drepturilor de acces ale angajaţilor Băncii la sistemul informaţional şi informațiile cu acces limitat;
Analiza datelor de la sistemele de analiză şi monitorizare pentru depistarea încălcărilor regulilor de utilizare a sistemului informațional;
Analiza riscurilor de securitate informațională în procesul implementării și utilizării a sistemelor informaționale bancare;
Participarea în procesul de instruire al personalului privind cerinţele securităţii informaţionale.

Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale sau securității informaționale;
Cunoașterea practicilor naționale și internaționale aferente securității informaționale;
Experiența de munca in domeniul securității informaționale sau tehnologiilor informaționale minim 2 ani;
Cunoașterea limbilor română și engleză nivel avansat.

Aplică CV-ul la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337
22-06-2018
Șef secție Secţia Procurări


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul vacant de

Șef secție
Secţia Procurări
Departamentul Logistică


Misiune post: Activitate de procurare a stocurilor de materiale necesare activităţii MBSG

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Contactează cu furnizorii autorizaţi privind achiziţionarea curentă a stocurilor de materiale necesare activităţii MBSG;
Analizează permanent piaţa, ofertele comerciale şi materialele publicitare ce ţin de sortimentul de materiale achiziţionat de MBSG;
Analizează datele statistice privind achiziţiile, întocmeşte rapoarte pentru Şeful Departamentului;
Duce evidenţa tuturor achiziţiilor şi clasează această informaţie în baze de date şi registre;
Pregăteşte documentele necesare pentru efectuarea de cereri de ofertă, tendere şi formalităţi vamale;
Oferă suport în elaborarea şi validarea Caietelor de sarcini (specificaţii pentru bunuri si/sau serviciile solicitate de clienţii interni);
Întocmeşte cererile de ofertă stipulând specificațiile tehnice pentru bunurile ce urmează a fi achiziţionate;
Participa la elaborarea bugetului anual privind procurarile materialelor si serviciilor;
Monitorizeaza permanent utilizarea bugetului.

Cerinţe:
Studii superioare economice sau juridice;
Experiență de muncă într-o funcție similară minim 3 ani;
Cunoașterea aprofundată a principiilor și procedurilor de achiziționare a materialelor;
Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză şi rusă;
Cunoaşterea avansata a aplicațiilor MS Office;
Capacitatea de întocmire a documentelor în română și engleză.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
22-06-2018
Ofiţer Recuperare


Mobiasbanca

BC „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.
anunţă concurs pentru postul

Ofiţer Recuperare
Secţia Recuperare Amiabilă
Departamentul MultiCanal

Misiune post: Recuperarea sumelor datorate de clienţii Băncii în scopul reîntoarcerii acestora în stare „sănătoasă” (fără datorii).

Beneficiile pe care le oferim:
Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
Oficiul exact în centrul Chișinăului;
Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
Salariu fix + alte avantaje financiare;
Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilităţi principale:
Aplică politica, acţiunile, instrumentele şi canalele de recuperare amiabilă, precum şi urmăreşte recuperarea integrală a sumelor datorate de clienţii Băncii;
Identifică şi aplică toate mijloacele de recuperare şi negociere corespunzătoare fiecărui dosar în parte, cu contactarea continuă a clientului, în vederea maximizării rezultatului final;
Asigură transmiterea oportună şi calitativă a documentelor/dosarelor de credit către subdivizunile specializate ale Băncii pentru recuperare contencioasă, urmărind continuu micşorarea numărului şi sumei acestora;
Urmăreşte şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţelor sale în vederea atingerii/respectării indicatorilor de eficienţă stabiliţi.

Cerinţe faţă de candidaţi:
Studii superioare cu profil economic sau juridic;
Experienţă în sistemul bancar (preferabil în domeniul creditării) – minim 1 an de activitate;
Experienţă în poziţii de negociere cu debitorii constituie un avantaj;
Cunoașterea limbilor română și rusă;
Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
Cunoştinţe de aplicare a MS Office, Excel avansat.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
Регион: Кишинёв
resurse.umane@mobiasbanca.md
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
22-06-2018
Consilier evaluator


BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

Banca Comercială „Mobiasbancă – Groupe Societe Generale” S.A.

anunţă concurs pentru postul de

 

Consilier evaluator

Directia  Evaluare Garantii

Departamentul Risc Management

 

Misiune post: Contribuie la definirea şi punerea în aplicare a politicii băncii privind prevenirea, supravegherea, verificarea, controlul riscurilor generate de bunurile ce sunt constituite drept garanții întru asigurarea onorării obligațiunilor contractuale aferente produselor bancare şi în ultima instanța, după caz, valorificarea acestora.

 

Beneficiile pe care le oferim:

·         Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;

·         Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;

·         Oficiu în centrul Chișinăului;

·         Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;

·         Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;

·         Salariu fix + alte avantaje financiare;

·         Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30 - 17:30).

 

Responsabilităţi principale:

·         Verifică şi avizează rapoartele de evaluare elaborate de firmele abilitate

·         Evaluează şi întocmeşte actele de examinare și verificare/monitorizare privind bunurile mobile propuse drept garanții.

·         Monitorizează, analizează și verifica activitatea societăților de evaluare, care colaborează cu banca.

·         Verifica integritatea şi calitatea bunurilor gajate, în cadrul acțiunilor de control.

·         Participă la acțiunile de comercializare a bunurilor aduse în garanţie şi transmise în posesia Băncii pentru valorificare, ca urmare a neonorării de către debitor a angajamentelor de credit, în scopul stingerii datoriilor.

 

Cerinţe:

·         Experienţa de activitate în sistemul financiar-bancar minim 1 an

·         Studii superioare profil economic/evaluarea imobilului

·         Cunoaşterea  fluentă  a limbilor: română, engleză şi rusă;

·         Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Power Point)

 

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: resurse.umane@mobiasbanca.md  

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461
Регион: Кишинёв

22-06-2018
Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități

• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
18-06-2018
Expert creditare


Customagic

Holdingul ,,Customagic” specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piața Republicii Moldova, angajează în bază de concurs persoane active, sîrguincioase pentru postul de:

Expert creditare
Invităm în echipa noastră persoane ce își doresc să activeze într-un mediu prietenos şi să beneficieze de o experienţă unică, pregătiți să se dezvolte împreună cu noi.

Ce vei face:
• vei instrui desfășura negociere, întîlniri și prezentari;
• vei asigura asistență clienților existenți;
• vei monitoriza piața .

Ce căutăm:
• persoană activă, dinamică și responsabilă;
• bune abilități de comunicare în limba de stat și rusă;
• dorința de a fi instruit;
• studii superioare finisate sau în curs de finisare;
• spirit de echipa, organizat și grad inalt de responsabilitate;
• permis de conducere cat. B

Ce îţi oferim:
• salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• echipă tînără și energică;
• instruire în domeniu;
• masină și telefon de servici
• stabilitate;
• dezvoltare profesională.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru

E-mail:
customagic-hr@mail.ru
Регион: Кишинёв
customagic-hr@mail.ru
15-06-2018
Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități

• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
14-06-2018
Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)


HR-Consulting (www.search4staff.com)

HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in căutarea candidatului pentru postul vacant:

Manager administrarea activelor si pasivelor (Banca)

Responsabilități

• Analizează structura bilanțului din punct de vedere al maturității, valutelor, tipurilor și a comportamentului ratelor de dobânda;
• Prezintă rezultatele analizelor derulate și propune recomandări, cu scopul de a menține structura optimă pentru activele și pasivele Băncii, precum și pentru a menține la un nivel adecvat riscul ratei de dobânda.
• Stabilește prețuri de transfer interne pentru produsele Băncii și analizează politica de preț la nivelul activelor si pasivelor Băncii.
• Asigură managementul lichidității pe termen scurt, mediu si lung pentru leu si valută.
• Gestionează conturile de rezervă minimă obligatorie (în lei și valută) pentru a atinge nivelurile adecvate și a asigura îndeplinirea cerințelor rezervelor minime obligatorii.
• Administrează portofoliul banking book de titluri de stat și alte titluri specifice.
• Coordonează activitățile privind programele speciale de finanțare în colaborare cu alte entități funcționale

Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice/financiare
• Experiență de specialitate minim 5 ani dintre care bancară minim 2 ani
• Cunoașterea PC la nivel avansat (MS Office, Excel, PowerPoint)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul analizei economice si financiare
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

Profilul candidatului
• Capacitate de diagnosticare, abordare strategica, analiză și sinteză
• Abilitati de negociere și comunicare
• Capacitate de organizare și control
• Responsabilitate și implicare
• Tenacitate și perseverență

Contacte:
Cei interesați sunt rugați sa transmită CV la adresa de Email: RR70@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicați postul vacant: “MAAPR”
Регион: Кишинёв
adresa de Email: RR70@search4staff.com ; In CV indicati postul vacant: “MAAPR”

tel.: 022 202986; mob.: 068503560
11-06-2018

[1] 


Copyright 2006.
Developed by Egor Spivac (Golden Wolf)